Nab造szczanie w這s闚 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz

Narz璠zia
Stary 2003-06-01, 15:46   #1
Ula-M
Raczkowanie

Wiadomo軼i: 254
Wy郵ij wiadomo嗆 przez ICQ do Ula-M GG do Ula-M

Nab造szczanie w這s闚

Hello s這nka [img]icons/icon7.gif[/img]
Znacie jakie dobre kosmetyki do nab造szczania w這s闚? Chodzi mi raczej o te z rodzaju spray'闚 ni wosk czy 瞠l. Mam proste, do嗆 d逝gie (za 這patki) w這sy, generalnie na nie nie narzekam, ale s jakie matowe (chocia nie farbowane, od篡wione [img]icons/icon7.gif[/img] i dowitaminizowane [img]icons/icon7.gif[/img] )Pomo瞠cie? [img]icons/icon7.gif[/img]
Aaa, no i jeszcze kwestia ceny - mo瞠 wystarczy je郵i powiem, 瞠 jestem studentk [img]icons/icon10.gif[/img]
Pozdrawiam ciep這 [img]icons/icon7.gif[/img]
Ula
Ula-M jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-06-01, 16:03   #2
ninal
Raczkowanie

Wiadomo軼i: 200
Re: Nab造szczanie w這s闚

witaj, mam akutat pod r瘯 ulotk kosmetyk闚 l'oreala profesjonalnego (jestem fank), nie s one tanie, ale za to wydajne i naprawd dobre, mo瞠 wi璚 warto zainwestowa w jeden dobry produkt zamiast 10 pomy貫k.
piszesz, 瞠 wolisz w sprayu, wi璚 przepisuj: gloss control - spray nab造szczaj帷y, utrwalaj帷y fryzur, pure gloss - lekki spray nab造szczaj帷y, z tej serii l'oreala tecni.art jest jeszcze kilka produkt闚 w postaci wosku i 瞠lu, a wog鏊e to polecam zajrze na KW, tam w dziale w這sy-stylizacja powinny by jakie propozycje
serdecznie pozdrawiam
nina
ninal jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2003-06-01, 16:12   #3
Ula-M
Raczkowanie

Hej Nina [img]icons/icon7.gif[/img]
Dzi瘯i za szybk odpowied, KW ju przegl康a豉m ale niestety je郵i ju by這 co ciekawrgo i wysoko ocenionego, to z tylk jedn czy dwiema opiniami, a tyle mi nie wystarczy... A orientujesz si, ile kosztuje ten pure gloss z L'oreala?
Pozdrawiam,
Ula
Stary 2003-06-01, 16:22   #4
ninal
Raczkowanie

Wiadomo軼i: 200