solarium a Evra - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-15, 11:21   #1
Agness!
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 29

solarium a Evra


czy opalanie sie na solarium i jednoczesnie stosowanie evry powoduje jakies przebarwienia?
Agness! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 12:49   #2
zakrecona1881
Raczkowanie
 
Avatar zakrecona1881
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 158
Dot.: solarium a Evra

mam pytanko o ewre czy "lubisz" te plastry ?? nie odklejaja ci sie nie lamia nie zaginaja ?? nie mechaca ??
zakrecona1881 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 12:51   #3
konfitura
Wtajemniczenie
 
Avatar konfitura
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Zamość
Wiadomości: 2 555
Dot.: solarium a Evra

Evra to hormony tak samo jak tabletki zatem odpowiedź sama się nasuwa. Pamiętaj, że przebarwienia mogą wyjść po paru latach.
__________________

konfitura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 12:58   #4
zakrecona1881
Raczkowanie
 
Avatar zakrecona1881
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 158
Dot.: solarium a Evra

tu chodzi mi o zastosowanie. nie moge brac tabltek bo watroba a po z atym zapominam:/ od mieisaca stosuje plasterki ale nieisty nie ejstem zadowowlona z nich bo sie lamia i wogole plamienie mam non stop :/ taki dyskomfort a mialam nadzieje ze to bedzie super rozwiazanie i chcialam zapytac czy inni tez tak maja
zakrecona1881 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 13:00   #5
lucja25
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 65
Dot.: solarium a Evra

A to nie jest tak, że plastrów Evry nie można naświetlać??!!

Co do samych plastrów - na pewno wygodne jest stosowanie raz w tygodniu. Mi się nie odklejały, ale ja nie chodzę na basen, siłownię itp. Brudza się brzegi (od razu), więc lepiej ich nie eksponować. Nie mechaca się, bo nie sa z materiału (tez tak wcześniej myśłałam) tylko z folii.
lucja25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 13:05   #6
Agness!
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 29
Dot.: solarium a Evra

ja je uwielbiam,oczywiscie troche sie brudzą ale nie odklejaja mi sie no chyba ze tylko troche brzegi,ale tak to są spoko.Biore je juz 6 mies.na poczatku były lekkie wachania nastroju ale juz mi przeszło i polecam,no i libido nie spadło!!!
Agness! jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-22, 23:28   #7
Absynthia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 152
Dot.: solarium a Evra

Cytat:
Napisane przez zakrecona1881
tu chodzi mi o zastosowanie. nie moge brac tabltek bo watroba a po z atym zapominam:/ od mieisaca stosuje plasterki ale nieisty nie ejstem zadowowlona z nich bo sie lamia i wogole plamienie mam non stop :/ taki dyskomfort a mialam nadzieje ze to bedzie super rozwiazanie i chcialam zapytac czy inni tez tak maja
U mnie plamienie i ból piersi były przez pierwszy cykl bez przerwy, przy następnych już wszystko było w porządku. Poza tym nie miałam zaufania do trwałości plastra, ale po siódmym opakowaniu stwierdzam, że po prostu trzeba się nauczyć to nosić. W jakim sensie ci się łamią? Czy chodzi o taką fałdkę pośrodku? To zależy gdzie nosisz plaster. Ja noszę w górnych partiach ciała, bo w sumie najłatwiej go kontrolować. Na początku nosiłam na pośladku, żeby się z tym nie obnosić, ale zrezygnowałam, gdy zawadziłam go przy zdejmowaniu majtek i się trochę odkleił.

Poza tym, nie mam pojęcia, jak to jest z solarium, bo nie korzystam. Czy to nie jest podobnie jak z normalnym opalaniem? Ten fragment ciała jest przysłonięty i "nie łapie" opalenizny ?
Absynthia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-22, 23:47   #8
Mona Lisa
Zadomowienie
 
Avatar Mona Lisa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: tajemnica :)
Wiadomości: 1 837
Dot.: solarium a Evra

Cytat:
Napisane przez Agness!
czy opalanie sie na solarium i jednoczesnie stosowanie evry powoduje jakies przebarwienia?
Odpowiedź brzmi: tak. Stosowanie antykoncepcji hormonalnej z jednoczesnym dłuższym exponowaniem skóry na promienie słoneczne lub solarium powoduje przebarwienia, a także rozmaite reakcje alergiczne.
Tak jak napisała Konfitura, nie muszą być one widoczne od razu, ale z całą pewnością będą trudne do usunięcia.

Dodatkowym problemem jest biały, nie opalony, nieestetyczny kwadracik po plastrze, często otoczony resztkami kleju, brrrrr! (co tydzień należy zmieniać przecież miejsce naklejania plastra).

A tak na marginesie wątku kosmetycznego, nie polecam ani plastrów, ani solarium
Mona Lisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 09:11   #9
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 158
Dot.: solarium a Evra

Cytat:
Napisane przez Mona Lisa
Odpowiedź brzmi: tak. Stosowanie antykoncepcji hormonalnej z jednoczesnym dłuższym exponowaniem skóry na promienie słoneczne lub solarium powoduje przebarwienia, a także rozmaite reakcje alergiczne.
Tak jak napisała Konfitura, nie muszą być one widoczne od razu, ale z całą pewnością będą trudne do usunięcia.

Dodatkowym problemem jest biały, nie opalony, nieestetyczny kwadracik po plastrze, często otoczony resztkami kleju, brrrrr! (co tydzień należy zmieniać przecież miejsce naklejania plastra).

A tak na marginesie wątku kosmetycznego, nie polecam ani plastrów, ani solarium
MonaLisa ma absolutną rację! Uważajcie z opalaniem jeśli zażywacie w jakikolwiek sposób hormony. To nie może skończyć się dobrze dla wyglądu waszej skóy i w ogóle dla zdrowia

Poza tym jestem pewna, że gdy zagłębicie się w otchłanie Wizażu, ochota na opalanie minie wam sama
__________________
Psy mają właścicieli - koty mają służących
kamaO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 09:11   #10
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 158
Dot.: solarium a Evra

Cytat:
Napisane przez Mona Lisa
Odpowiedź brzmi: tak. Stosowanie antykoncepcji hormonalnej z jednoczesnym dłuższym exponowaniem skóry na promienie słoneczne lub solarium powoduje przebarwienia, a także rozmaite reakcje alergiczne.
Tak jak napisała Konfitura, nie muszą być one widoczne od razu, ale z całą pewnością będą trudne do usunięcia.

Dodatkowym problemem jest biały, nie opalony, nieestetyczny kwadracik po plastrze, często otoczony resztkami kleju, brrrrr! (co tydzień należy zmieniać przecież miejsce naklejania plastra).

A tak na marginesie wątku kosmetycznego, nie polecam ani plastrów, ani solarium
MonaLisa ma absolutną rację! Uważajcie z opalaniem jeśli zażywacie w jakikolwiek sposób hormony. To nie może skończyć się dobrze dla wyglądu waszej skóry i w ogóle dla zdrowia

Poza tym jestem pewna, że gdy zagłębicie się w otchłanie Wizażu, ochota na opalanie minie wam sama
__________________
Psy mają właścicieli - koty mają służących
kamaO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 09:39   #11
paula78
Zakorzenienie
 
Avatar paula78
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 847
Dot.: solarium a Evra

Cytat:
Napisane przez zakrecona1881
tu chodzi mi o zastosowanie. nie moge brac tabltek bo watroba a po z atym zapominam:/ od mieisaca stosuje plasterki ale nieisty nie ejstem zadowowlona z nich bo sie lamia i wogole plamienie mam non stop :/ taki dyskomfort a mialam nadzieje ze to bedzie super rozwiazanie i chcialam zapytac czy inni tez tak maja
przeciez plastry tez maja wplyw na wątrobę.
__________________
Mleko migdałowe:
http://pichceiknoce.blogspot.com/


paula78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 19:06   #12
Absynthia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 152
Dot.: solarium a Evra

Mają, ale mniejszy.
Absynthia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-03-14, 18:32   #13
Trida
Raczkowanie
 
Avatar Trida
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 177
GG do Trida
Dot.: solarium a Evra

A ja sobie pozwole podbic temat
Stosuje plastry i chodze na solarium.
Póki co przebarwien nie zauwazyłam, co najwyzej miejsce pod plastrem jest jasniejsze - ot wielka filozofia.
chociaz ostatnio zauwazyłam zaczerwienienie - w dzien, gdy zmieniałam plaster poszłam na solarium i miejsce 'spod' starego plastra bylo baaaaardzo zaczerwienione, piekło etc. Pierwszy raz tak miałam (bo pierwszy raz w dzien zmiany plastra bylam na solarium). wiec wybierzcie inny dzien na odwiedzanie solarium niz dzien zmiany plastra :p

(spowodowane pewnie pozostałosciami hormonów na skórze co w połaczeniu z ostrym 'słoneczkiem' dało takie anie inne skutki )
Trida jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:13.