fryzurka dla mnie :P help :) hehe - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2003-06-04, 23:32   #1
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118

fryzurka dla mnie :P help :) hehe


hmmm no wiec, chcialabym zmienic fryzurke, wloski mam jak widac na zdjeciach [img]icons/icon7.gif[/img] ciemne, to jest moj naturalny kolor [img]icons/icon7.gif[/img] tam gdzie mam splecionego warkocza swiatlo dziwnie padalo [img]icons/icon7.gif[/img] lekko falujące się, niestety przetłuszczające. Chciałabym fryzurkę, łatwą do ułożenia i nie sprawiająca problemów. Emmmm to chyba wszystko [img]icons/icon7.gif[/img]
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ja1.jpg (6,1 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ja2.jpg (10,2 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ja3.jpg (23,9 KB, 23 załadowań)
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-05, 12:43   #2
BabciaWeatherwax
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 5 833
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

A długość jaka? Mają zostać długie, półdługie czy jesteś gotowa na krótkie? daj znać, łatwiej wtedy szukać [img]icons/icon10.gif[/img]

[img]icons/1cmok.gif[/img]
__________________
liberalny
<tolerancyjny, nie stosujący przymusu, wolnościowy, nierygorystyczny>
(Słownik Języka Polskiego PWN)

Jędrek ma...

Forum techniczne dla katalogu kosmetyków
mikroREKLAMA
Smaczny?...
No pewnie :-D

Ta reklama pokazywana jest pod 5 833 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
BabciaWeatherwax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-05, 19:40   #3
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

mogę nawet zmienić kolor (byleby nie na blond) [img]icons/icon7.gif[/img] po prostu cos co by mi pasowalo, ja niestety nie mam zadnej koncepcji [img]icons/icon7.gif[/img]
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-05, 22:20   #4
BabciaWeatherwax
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 5 833
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

Kilka propozycji:

1. włosy długie - trochę inaczej uczesane. Włosy długie mają ten plus, ze można je przeróżnie upinać [img]icons/icon10.gif[/img] Moze potrzebę zmiany zaspokoi po prostu podcieniowanie, ewentualnie grzywka i balejaż? [img]icons/icon12.gif[/img]

2. włosy półdługie - podcieniowane i naturalnie falujące - artystyczny nieład [img]icons/icon12.gif[/img] [img]icons/icon10.gif[/img]

3. włosy krótkie - myślę, że byłoby Ci super w krótkich

Co do koloru trudno mi się wypowiadać, bo niestety żadne ze zdjęć nie jest robione w naturalnym oświetleniu i na żadnym nie widać wyraźniwe Twojego koloru. Generalnie radziłabym nie zmieniać radykalnie odcienia, a jedynie wzmocnić koloryzacją, ewentualnie dać balejaż (teraz lato - może miodowo-orzechowy ?)

Masz regularną twarz, piękny usmiech i "pućki", o jakich marzy każda kobieta - myślę, ze fryzury możesz dobierać dowolnie [img]icons/icon10.gif[/img]

[img]icons/1cmok.gif[/img]
__________________
liberalny
<tolerancyjny, nie stosujący przymusu, wolnościowy, nierygorystyczny>
(Słownik Języka Polskiego PWN)

Jędrek ma...

Forum techniczne dla katalogu kosmetyków
mikroREKLAMA
Smaczny?...
No pewnie :-D

Ta reklama pokazywana jest pod 5 833 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
BabciaWeatherwax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-05, 22:41   #5
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

dziekuję [img]icons/icon7.gif[/img] najbardziej podoba mi się propozycja pierwsza [img]icons/icon7.gif[/img] co do pućków, to chodzi Ci o te wielkie policzki? [img]icons/icon7.gif[/img] hehehehehe
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-05, 22:48   #6
BabciaWeatherwax
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 5 833
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

Tak myślałam, ze zaczniesz od zmian na długich wlosach [img]icons/icon10.gif[/img]

Co do "pućków" - siur, że poliki [img]icons/icon12.gif[/img] [img]icons/icon10.gif[/img]

[img]icons/1cmok.gif[/img]
__________________
liberalny
<tolerancyjny, nie stosujący przymusu, wolnościowy, nierygorystyczny>
(Słownik Języka Polskiego PWN)

Jędrek ma...

Forum techniczne dla katalogu kosmetyków
mikroREKLAMA
Smaczny?...
No pewnie :-D

Ta reklama pokazywana jest pod 5 833 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
BabciaWeatherwax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-05, 22:53   #7
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

może jeszcze ktoś ma dla mnie jakieś propozycje ??? szczegolnie czekam na propozycje od pani Agnieszki Z. [img]icons/icon7.gif[/img]
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-06, 00:51   #8
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

no gdzie sie wszystkie wizażanki podziały [img]icons/icon7.gif[/img] ???? hehehe co za pech [img]icons/icon7.gif[/img] a tu w niedziele komunia [img]icons/icon7.gif[/img] pomóżcie chcę wyglądać jak człowiek, bo narazie wyglądam jak samica z futrem na głowie [img]icons/icon7.gif[/img] [img]icons/icon7.gif[/img]
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-06, 17:48   #9
Cleo02
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 5
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

Ech bidulko, prawie na szarym koncu zostalas [img]icons/icon9.gif[/img] a tak nawiasem to masz znajomą buźkę i wydaje mi się że na tym samym osiedlu mieszkamy [img]icons/icon12.gif[/img] tutaj aktualnie Ci chyba nikt nie pomoze bo wszyscy się główkują jak zrobić fryzruę a'la MM. Ale to jest conajmniej śmieszne że tyle osób już czytało Twoją prośbę i żadna nie ma zdjęcia jakiejś fryzurki na kompie [img]icons/icon7.gif[/img] no ale cóż do elity się nie nalezy [img]icons/1glaszcze.gif[/img] albo Cie nie lubią [img]icons/icon12.gif[/img] Więc ja Ci pomogę [img]icons/icon12.gif[/img]widzę Cię tak: patrz zdjęcia [img]icons/icon7.gif[/img] ja również jak babcia preferuję Cię w krótszych włoskach ...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg nati_13.jpg (32,1 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg alizee_0021.jpg (24,1 KB, 18 załadowań)
Cleo02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-06, 17:54   #10
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

dzięki już myślałam że nikt mi nie pomoże [img]icons/icon22.gif[/img] gracias
Podoba mi się strasznie fryzurka pierwsza, i kto wie może ją sobie zrobię [img]icons/icon12.gif[/img]
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-06, 19:37   #11
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

ekhmmm..ze tak powiem, Cleo ? baaardzo mnie słonko Twoje słowa zastanawiają ...dziwnie sie mi zrobiło, mogłabys mi wyjasnic co one mniej wiecej znaczą ? jaka ELITA ? ! [img]icons/icon9.gif[/img]

Ech..niewazne, dziwnei mi sie zrobilo ..

Witam Pudernice, czesc Szklaneczko [img]icons/icon7.gif[/img] Obiecuje cos wkleic w wekeend, poczekasz ? Aga Z ma chorego synka, wiec odrobinke cierpliwosci poprosze..Bubu juz wkleiła swoją koncepcję..ja jak mówie, zrobie to w wekeend, mozet byc ? [img]icons/icon10.gif[/img] teraz klikam nie ze swojego twardziela- hymm wystepy goscinne [img]icons/icon12.gif[/img]

no, to jak mi dasz czas, to zaczne poszukiwania [img]icons/icon7.gif[/img]

[img]icons/icon40.gif[/img] cmoczek
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-06, 22:06   #12
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

pewnie, że poczekam [img]icons/icon7.gif[/img] w zasadzie i tak juz za późno na jakieś sensowne cięcie, więc po prostu sobie zrobię sobie loki [img]icons/icon7.gif[/img] burze loków [img]icons/icon10.gif[/img] hehehe a co [img]icons/icon12.gif[/img], ale nie ma co po komuni się ścinam.
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-06, 22:49   #13
Cleo02
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 5
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

Olu, to nic nie znaczy, ja mam po prostu beznadziejne poczucie humoru, a raczej jego brak [img]icons/icon7.gif[/img] zawsze każdy mi to powtarza, ale może przez to we mnie ten urok ...hahaha //joke [img]icons/icon12.gif[/img] przepraszam jesli urazilam [img]icons/1roza.gif[/img]
Cleo02 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-07, 21:32   #14
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

Cleo [img]icons/icon7.gif[/img] spoczko [img]icons/icon7.gif[/img] troche sei zdziwiłam, ale ok [img]icons/icon7.gif[/img]

Super Szklanko [img]icons/icon10.gif[/img] jestes naprrrrrawde super [img]icons/icon7.gif[/img] Ponizej fotki fryzurek w jakich ja Cie widze [img]icons/icon7.gif[/img] jutro skomentuje dogłebniej bo mi kompa wydzierają [img]icons/icon10.gif[/img] jedno stwierdzenie- ja Cie widze w wersji "zbuntowany anioł" [img]icons/icon10.gif[/img]

[img]icons/1cmok.gif[/img] pooglądaj sobie [img]icons/icon7.gif[/img] spadam [img]icons/icon40.gif[/img]
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-11, 13:23   #15
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: fryzurka dla mnie :P help :) hehe

dziękuję serdecznie Ola napweno skorzystam podobaja mi sie dwie ostatnie propozycje [img]icons/icon7.gif[/img] idę do fryzjera [img]icons/icon7.gif[/img] troche sie boje bo przyznam sie nigdy krotkich wlosow nie nosilam zawsze do pasa lub (najkrotsze) do ramion [img]icons/icon7.gif[/img] dzieki jeszcze raz
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-11, 13:27   #16
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

hmm? proszę [img]icons/icon7.gif[/img]może reszta dziewczyn coś pomoże, bo jakoś tak namiętnie omijają mój post [img]icons/icon12.gif[/img]
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-11, 18:22   #17
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

Witaj Szklaneczko [img]images/icons/icon7.gif[/img]
Przepraszam Cię najmocniej, ale jakoś mi uciekł Twój post. Z tego co widzę, masz sliczne długie włoski [img]images/icons/icon7.gif[/img] Na pewno chcesz je obciąć?

Z propozycji, które Ci przedstawiły niezawodne Laseczki najbardziej dla Ciebie podobają mi się: druga Babci oraz pierwsza i czwarta Agentki.

Ciekawa jestem czy już się na jakąś zdecydowałaś, czy mam jeszcze coś sama zaproponować?I napisz mi coś więcej o Twoich oczach, kolorze skóry, bo na tych zdjęciach niewiele widać.

Wtedy postaram się jeszcze coś poszperać dla Ciebiei na pewno już nie będziesz musiała tak długo czekać [img]images/icons/icon7.gif[/img]

Pozdrowionka [img]images/icons/icon7.gif[/img]

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-11, 20:24   #18
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

dziękuję za odpowiedź [img]images/icons/icon7.gif[/img] no więc tak: jeszcze nie do końca zdecydowałam się na radykalne ścięcie włosów, pomimo że są dośc zniszczonetroszczkę szkoda mi je ściąć Jeśli chodzi o oczy, to są one w kolorze brązu, z tym że mam duże źrenice więc to daje efekt jakby były czarne, ciemna oprawa oczu. Jesli zaś chodzi o karnacje, to chyba mam śniadą. Niestety mam rozszerzone naczynka [img]images/icons/icon9.gif[/img], które starannie staram się zakrywać zielonym korektorem i unikam różu który podobno uwydatnia takie rzeczy.
Jestem ciekawa jakie masz propozycje dla mnie [img]images/icons/icon7.gif[/img]
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-12, 19:11   #19
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

Szklaneczko jeśli szkoda Ci obcinać to nie rób tego. Przynajmniej na razie. Zawsze zdążysz to zrobić, a jak nie jesteś w 100% przekonana to będziesz żałować. Długie włoski łatwo ściąć, ale bardzo trudno je zapuścić.
Jeśli chcesz odmiany to zrób sobie ładny świetlisty balejaż, wymyślaj różne fryzurki, kręć na wałki, papiloty, lokówkę... Masz tyle możliwości. Końcówki podetnij, zadbaj, żeby były zdrowe i błyszczące.

Jak się czeszesz unikaj jedynie tego przedziałka na środku głowy. O wiele lepiej wyglądał by z boku. Możesz również wyciągnąć kilka kosmyków i je podcieniuj nieregularnie.

Co do makijaży, to właśnie wkleiłam sporo przykładów w tym wątku. http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php...ast=1055228614

Zerknij sobie na nie. Może któryś wpadnie Ci w oczko i Cię zainspiruje.

Pozdrowionka

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-12, 19:44   #20
-Moniczka-
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 70
GG do -Moniczka-
mozecie mi coś doradzic...??????

witam...za 2 tygodnie skończę 18 lat w ziązku z tym obiecałm soebi ze wchodząc w dorosłe zycie chcialbym zmienić coś w swoim wyglądzie...
problem(a moze to wcale nie problem) istnieje w moich własach..mam naturalnie kręcone własy(wszyscy mi ich zazdroszczą,ale nie wiedzą ze z nimi jest tylko problem) nie mam za duzo manewru co do wyboru fryzur..mało tego mam okragła twarz i to dodatkwo sprawia ze mam ogramna głowe..chciałbym miec taka fryzurke żeby moje włosy były kręcone ..ale zebym mogła nad nimi zapanowac..i zmniejszyły optycznie moja twarz...
jeśli chodzi o makijaz to jestem zwolenniczka bardzo belikatnych kolorów...
bardzo prosze o porade dołączam swoje zdjęcia pozdrawiam
(teraz moje włosy są troszke krótsze)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Moniczka.jpg (19,1 KB, 23 załadowań)
-Moniczka- jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-12, 19:55   #21
Agentka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 2 084
Re: mozecie mi coś doradzic...??????

moniczko witaj słonko zrob moze nowy watek ze swojej metamorfozy , zeby sie nie mieszało i nie umykało z tym watkiem od ss odrobinka cierpliwości, napewno pokombinujemy z twoją metamorfozą

czule
__________________
Nie cierpię zimy
Agentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-12, 20:32   #22
niusia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 249
GG do niusia
Re: mozecie mi coś doradzic...??????

Popieram pomysł przeniesienia postu, zwłaszcza, że wszystko razem ładowało mi sie kilka minut, a nie mam najwolniejszego kompa
Napisz na technicznym, albo wyślij miłego maila do naszego Złościca, on kliknie kilka razy w klawiaturę i już będziesz miała osobny wątek!
Proponuję też pomniejszyć załącznik, szkoda żeby tyle czasu się ściągał, jak zdjęcie jest takie małe.

Co do metamorfozy, to muszę trochę pomyśleć i poszperać, bo dla imienniczki to musi być coś ekstra!!!
niusia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-13, 20:14   #23
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

dzieki Aguś
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-13, 20:17   #24
Super_Szklanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 118
Re: a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

mam jeszcze jedno pytanie, co zrobić aby ten czubek nosa i te policzki tak się nie świeciły? Cery nie mam tłustej a kurcze zawsze to się świeci Może są na to jakieś specjalne sztuczki?
Super_Szklanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2003-06-13, 20:36   #25
AgaZ
Przyjaciółka Wizaz.pl
 
Avatar AgaZ
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 656
Re: a moze jakies propozycje co do makijażu? :)

Możesz spróbować kilku rzeczy:
pod podkład na policzki i nosek nie nakładaj kremu, jedynie przetrzyj tonikiem ( czasami pomaga )

używaj bibułek matujących i odrobiny pudru

Guerlain ma taki kosmetyk, Issima Issimat jest to kosmetyk, który matuje miejsca błyszczące, ale stosuje się go na makijaż wklepując w "świecące się" partie skóry; Jest bardzo wydajny. Niestety dość drogi jak to Guerlain.

Pozdrowionka

AgaZ
__________________
Kochane Wizażanki,
bardzo Was proszę piszcie w sprawie wszystkich zgłoszeń i problemów do Aniołka Tasmańskiego. Aniołek jest THE BEST. Ja już nie pracuję w wizażu od czerwca 2014. Bardzo mi przykro, ale już nie mogę odpowiadać na Wasze prośby
AgaZ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:17.