Niesmiala propozycja:) - Strona 106 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-10-01, 14:36   #3151
kasiakasienka
Wtajemniczenie
 
Avatar kasiakasienka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 2 400
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez agnieska Pokaż wiadomość
Ja nie mówię, że testuje lub nie testuje. Mówię, że L'oreal to koncern, do którego prócz Maybelline, Lancome'a i Garniera należy też przykładowo La Roche Posay czy Vichy. http://www.loreal.com/_en/_ww/index.aspx - po prawej spis marek
jestem strasznie wkurzona bo l'oreal to moje ulubione cienie i podklady a lancome ma cudne blyszczyki mam nadzieje ze przestana niedlguo to robic albo chociaz ze testuja na jakis wstretnych pajakach. przerzucilam sie na gosh i bourjois - z tego co wiem nie testuja
__________________
-10 kg od 26 5 2008


Wznawiam odchudzanie od 1.1.2009 : cel -15 kg

15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1



Carl Gustav Jung: "The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances; if there is any reaction, both are transformed.
kasiakasienka jest offline  
Stary 2006-10-01, 21:10   #3152
Maggie-79
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 350
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez kasiakasienka Pokaż wiadomość
Mam pytanie do dziewczyn ktore miały do czynienia z błyszczykami z wyższej półki - przyznam że co jak co ale błyszczyk lubie miec wypasiony - macie jakis pogląd na

a)dior kiss
b)lancome sweet balm ?

ostatnio zamowilam juicy tubes na ebayu za baaaaardzo przystepna cene ale co do jakosci to jeszcze nie wiem czy to ten sam produkt.
sweet balm jest bardzo fajny to jest w zasadzie polaczenie balsamu (wiec swietnie wygladza usta) i blyszczyku - ja najbardziej lubie wersje "czekoladowa"; pieknie pachnie i daje b. przyjemny efekt na ustach
Maggie-79 jest offline  
Stary 2006-10-02, 15:54   #3153
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Neuilly. znowu piekne zakupy

A jak sie sprawuje Fleur de Teint. Bo sie tak zastanawiam nad nim i jakos nie moge podjac decyzji kupic czy nie..

A widzialas juz nowe kolory Shiseido w brazach? To jest moim zdaniem dopiero cudo...nie zebym cie namawiala....
tanzanit jest offline  
Stary 2006-10-02, 16:26   #3154
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez agnieska Pokaż wiadomość
Ja nie mówię, że testuje lub nie testuje. Mówię, że L'oreal to koncern, do którego prócz Maybelline, Lancome'a i Garniera należy też przykładowo La Roche Posay czy Vichy. http://www.loreal.com/_en/_ww/index.aspx - po prawej spis marek
Ja to slyszalam Ale wiesz nie mowie ze na 100% tak jest
__________________
Blog
kasienka.b jest offline  
Stary 2006-10-02, 17:03   #3155
carolinascotties
Zakorzenienie
 
Avatar carolinascotties
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 8 705
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Dziewczyny - jeśli chodzi o firmy, które NIE PRZEPROWADZAJĄ TESTÓW NA ZWIERZACZKACH - nie należy wierzyć opakowaniom i sprawdzić tutaj:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=115749

http://www.uszata.com/eksplorer/praw...na_zwierz.html
__________________
carolinascotties jest offline  
Stary 2006-10-02, 18:09   #3156
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Dziewczyny-rozumiem, że los zwierząt leży wam na sercu [mnie też], ale załużcie inny wątek, bo ten jest wystarczająco rozległy i obszerny. Ponadto robicie offtopic.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2006-10-18, 15:24   #3157
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Nie wierzę, że nic nie kupiłyście od początku października
To jest fizycznie nie mozliwe

Cochiaż ja wyjątkowo skromniutko od ostatnich zakupów
Nabyłam z kolorówki 3 próbki szminek i odżywkę do brwi;
w prezencie dostałam lakierek Sephory od TŻ , khola tunezyjskiego od Cioci oraz doszedł do mnie wreszcie spóźniony lakier z allegro
Fotki za kilka dni jak aparat wróci z wycieczki
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2006-10-18, 15:46   #3158
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Niesmiala propozycja:)

nu to ja dofotografuje co mi sie 'rozroslo' ale wieczorekiem lub jutero z rana ;]
__________________
.
smileofangel jest offline  
Stary 2006-10-18, 16:02   #3159
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

no dobra, to ja pokaze swoje nabytki zbieram się i zbieram juz od jakiegos czasu, ale chcialam do tego dorzucic bialy podklad, na ktory sie nie doczekam... wiec kupilam true match (ah to sztuczne oświetlenie.. okazał się za ciemny i mama zrobila sie na niego chętna ), a potem kupiłam Revlona, narazie wydaje mi sie idealny, choc jest przeciwzmarszczkowy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_3760.JPG (118,8 KB, 305 załadowań)
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-18, 17:38   #3160
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez rzyrafka Pokaż wiadomość
Nie wierzę, że nic nie kupiłyście od początku października
To jest fizycznie nie mozliwe
Ja od początku października nie kupiłam nic z kolorówki Oszczędzam
Ale niedługo zaszaleję, bo pora na nowy tusz i błyszczyk
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-10-18, 18:54   #3161
suonko
Rozeznanie
 
Avatar suonko
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 951
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Daria interesują mnie te kredki z ori i mam pytanko czy one są trwałe? i czy sięnie rolują z góry buziak za info
__________________
mój kramik z książkami http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=145937
suonko jest offline  
Stary 2006-10-18, 19:17   #3162
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

ja narazie robilam nimi tylko kreski na dolnej powiece i częściowo na gornej, wiec nie wiem jak sie sprawdzaja na wiekszej powierzchni, ale w tej roli sie sprawdzily
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-18, 21:17   #3163
misia_bella
Zakorzenienie
 
Avatar misia_bella
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wesołe miasteczko :)
Wiadomości: 3 241
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez króliczek Pokaż wiadomość
Misiu, przepraszam, że dopiero dzisiaj
zdjęcie 1:
Pink Light i Golden Light (nieużywalny dla mnie bez podkładu)
zdjęcie 2:
Natural Light na górze i Peach Light na dole, na mojej bladej buźce obecnie nie widać różnicy, ale Peach Light jest dużo bardziej funkcjonalny

Zdjęcie 3:
Najnowszy nabytek
Dziekuje za fotki

Cytat:
Napisane przez neuilly. Pokaż wiadomość
Moje zakupy w tym tygodniu były planowane Jeszcze gdzieś mi się zawieruszył tusz DiorShow Unlimited i przepiękny limitowany błyszczyk Chanel - jak znajdę ( pewnie zostawiłam je w kosmetyczce w pracy ) wkleję .

No , to robimy przegląd . Zgadzam się , że na Detective Chic nie warto wydawać kasiorki . Podobała mi się ta jasna odmiana tej palety , ale prócz srebrnych drobin nic ciekawego w nim nie ma :/ . Madziarra - wklejam babeczki Deborah - ja już chyba nie kupię górnopółkowych cieni
Ohh.... co za cudowne zakupy

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
no dobra, to ja pokaze swoje nabytki zbieram się i zbieram juz od jakiegos czasu, ale chcialam do tego dorzucic bialy podklad, na ktory sie nie doczekam... wiec kupilam true match (ah to sztuczne oświetlenie.. okazał się za ciemny i mama zrobila sie na niego chętna ), a potem kupiłam Revlona, narazie wydaje mi sie idealny, choc jest przeciwzmarszczkowy
A co to jest w tym kartoniku z ori??
__________________
''Starzenie się jest nieuniknione.
Doroślenie jest opcjonalne
.
Śmianie się z samego siebie jest terapeutyczne
."
misia_bella jest offline  
Stary 2006-10-18, 21:29   #3164
czarownica
Zadomowienie
 
Avatar czarownica
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 177
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
no dobra, to ja pokaze swoje nabytki zbieram się i zbieram juz od jakiegos czasu, ale chcialam do tego dorzucic bialy podklad, na ktory sie nie doczekam... wiec kupilam true match (ah to sztuczne oświetlenie.. okazał się za ciemny i mama zrobila sie na niego chętna ), a potem kupiłam Revlona, narazie wydaje mi sie idealny, choc jest przeciwzmarszczkowy
Powiedz mi czy w twojej paletce do ust Oriflame też tylko ten śliwkowy błyszczyk jest dobry? Bo mnie jakoś się wałkuje reszta
__________________
"Wszystko co robimy jest kwestią wyboru.
Czego tu żałować?
Jesteś taką osobą jaką decydujesz się być."
P. Arden

Mój blog: http://spinkowemazidla.blogspot.com/
czarownica jest offline  
Stary 2006-10-18, 21:40   #3165
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

misia_bella to paletka pomadek
czarownica hm.. narazie tylko najjaśniejszego uzywalam i nie narzekam, bo.. dosyc szybko go zjadlam
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-18, 22:10   #3166
misia_bella
Zakorzenienie
 
Avatar misia_bella
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wesołe miasteczko :)
Wiadomości: 3 241
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
misia_bella to paletka pomadek

a mozesz cyknac fotke otwartego pudeleczka??
__________________
''Starzenie się jest nieuniknione.
Doroślenie jest opcjonalne
.
Śmianie się z samego siebie jest terapeutyczne
."
misia_bella jest offline  
Stary 2006-10-18, 23:24   #3167
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

a moge jutro? bo probowalam dzisiaj, ale oswietlenie mam w domu takie, ze nic nie wyszło :|
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-19, 12:09   #3168
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

smacznkiutkie nabytki cmoksiu A ten sypki puder to co to?
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2006-10-19, 15:28   #3169
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

misia_bella zdjęcia paletki dla Ciebie
dzisiaj próbowałam się przekonać jak będę wyglądała w różowym i.. liliowym? ale mi się nie podobało..

dziękuję rzyrafka, to mieszanka rozsypanych pudrów w kompakcie (dużo dla mnie za ciemnych) Joko i chyba Constance Caroll ze skrobią ziemniaczaną hand-made
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 100_3766.JPG (64,1 KB, 93 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_3765.JPG (83,2 KB, 101 załadowań)
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-19, 16:04   #3170
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość

dziękuję rzyrafka, to mieszanka rozsypanych pudrów w kompakcie (dużo dla mnie za ciemnych) Joko i chyba Constance Caroll ze skrobią ziemniaczaną hand-made
Sprytny pomysł Chyba też muszę spróbować takiej mieszanki
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-10-19, 16:21   #3171
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Sprytny pomysł Chyba też muszę spróbować takiej mieszanki
w zyciu bym na to nie wpadla gdyby nie wizaz
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-19, 20:20   #3172
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Ja zmieszałam końcówkę sypkiego APC 2 z zasypką allantan oraz odsypką fixatora IB Rewelacyjnie matuje
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2006-10-19, 20:27   #3173
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Niesmiala propozycja:)

moja mieszanka też super matuje i w ogóle fajna jest, mi i mojej bladej skórze bardzo odpowiada
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-10-19, 20:57   #3174
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Ja ostatnio nabylam tylko 2 podklady(raczej drogie takze ograniczam sie z cieniami itp).
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg podklady copy.jpg (93,1 KB, 217 załadowań)
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2006-10-20, 00:14   #3175
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

fajnie wyglądają
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2006-10-20, 06:17   #3176
bluegirl
Zakorzenienie
 
Avatar bluegirl
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wiadomości: 16 909
GG do bluegirl Send a message via Skype™ to bluegirl
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Ja ostatnio nabylam tylko 2 podklady(raczej drogie takze ograniczam sie z cieniami itp).
wow, o takich kosmetykach to u nas ciężko nawet marzyć
__________________
Świat w moich oczach nie mieni się tysiącem barw, ale za to pięknie pachnie.

http://bluegirl-ewa.blogspot.com/
bluegirl jest offline  
Stary 2006-10-20, 08:25   #3177
misia_bella
Zakorzenienie
 
Avatar misia_bella
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: wesołe miasteczko :)
Wiadomości: 3 241
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
misia_bella zdjęcia paletki dla Ciebie
dzisiaj próbowałam się przekonać jak będę wyglądała w różowym i.. liliowym? ale mi się nie podobało..
dzięki wielkie
Fajnie wygląda ta paletka
__________________
''Starzenie się jest nieuniknione.
Doroślenie jest opcjonalne
.
Śmianie się z samego siebie jest terapeutyczne
."
misia_bella jest offline  
Stary 2006-10-20, 14:27   #3178
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Ja ostatnio nabylam tylko 2 podklady(raczej drogie takze ograniczam sie z cieniami itp).
ten w sloiczku wyglada jak jakis pyszny delikatny krem orzechowy
__________________
.
smileofangel jest offline  
Stary 2006-10-20, 15:22   #3179
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: Niesmiala propozycja:)

No, aż ma się go ochotę zjeść
__________________
Połam język
Spadł bąk na strąk, a strąk na pąk. Pękł pąk, pękł strąk, a bąk się zląkł.


MIŁEGO DNIA
Sathi jest offline  
Stary 2006-10-20, 22:21   #3180
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf Pokaż wiadomość
Ja ostatnio nabylam tylko 2 podklady(raczej drogie takze ograniczam sie z cieniami itp).
O, Elfie, i jak się spisuje ten Dermablend? U nas można dostać te kosmetyki czasami na Allegro, i to b. tanio, bo nie mają zbytniego powodzenia... Czy on jest tez ak bardzo kryjący, jak Vichy?
No i jak Kevin, naprawdę taka rewelacja?
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:20.