Niesmiala propozycja:) - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2005-06-18, 12:47   #121
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Niesmiala propozycja:)

czesc 2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kredki.JPG (103,2 KB, 310 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pedzle.JPG (110,0 KB, 465 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lakiery.JPG (83,7 KB, 1051 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pielegnacja.JPG (71,4 KB, 712 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg polka.JPG (68,7 KB, 695 załadowań)
Estella jest offline  
Stary 2005-06-18, 13:44   #122
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Estella
czesc 2
Estello !!! Sliczna kolekcja lakierow

Mam pytanie bo zauwazylam u ciebie zestaw do frencha Diora (?) Czy on sie sprawdza? Czy warto to kupic?
tanzanit jest offline  
Stary 2005-06-18, 13:44   #123
Meriamon
Rozeznanie
 
Avatar Meriamon
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Tu i tam Tamtaram :-)
Wiadomości: 876
Smile Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Estella
hmm to teraz niesmialo ja pokaze moja 'skromna' kolekcje
niestety czesc fotek wyszla nieostra
'skromna' kolekcja
Widze,ze masz sporo cieni Sephory...
A jaki nr tego turkusowego cienia Inglota?
I jak Ci sie sprawuje maskara Astor?

Pozdrawiam
__________________
Boże, obdarz mnie spokojem...
Bym zaakceptował(a) rzeczy, których nie mogę zmienić
Odwagą, bym zmienił(a) rzeczy, które zmienić mogę
I mądrością, bym umiał(a) je rozróżnić...
Meriamon jest offline  
Stary 2005-06-18, 13:57   #124
nati__xxx
Wtajemniczenie
 
Avatar nati__xxx
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 2 211
GG do nati__xxx
Dot.: Niesmiala propozycja:)

A to moja malutka kolekcja
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Błyszczyki.jpg (71,5 KB, 583 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Cienie.jpg (91,8 KB, 605 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Lakiery.jpg (84,7 KB, 401 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Podkłady.jpg (99,1 KB, 526 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Tusze.jpg (86,3 KB, 381 załadowań)
nati__xxx jest offline  
Stary 2005-06-18, 14:21   #125
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Cytat:
Napisane przez ANKA20
ja też mam pytanie do rzyrafki Jaki jest ten żółty cień maybelline (satynowy, perłowy, matowy?) oraz który to numer rózu Bourjois
zólty maybelline to nr23 banana split, byl w wiosennej kolekcji.kolor jest naprawde bananowy. zdecydowanie perlowy, male drobinki. jest tez swietny jako rozswietlacz na policzki (raz go tak uzylam ale podobalo mi sie)

bourjois to cien 34 rose tentation (róz opalizujacy na zloto),a z mysla o kupnie rózu powoli sie oswajam bo jeszcze nigdy nie mialam.

Cytat:
Napisane przez Meriamon
Mnie rzyrafko interesują nr Inglota cien zielony matrix i braz
oraz nr zielonego lakieru Inglota

Dziękuje
lakier to 319
cien braz (perlowy ale nie zloty!)- 37 a zielen-440

Cytat:
Napisane przez Estella
hmm to teraz niesmialo ja pokaze moja 'skromna' kolekcje
niestety czesc fotek wyszla nieostra
hmm to teraz ja niesmialo prosze o odpowiedz
jak sie spisuja roze maybelline i delice oraz rozswietlacz sephory (ten z wytloczonymi gwiazdkami okragly)?
zgóry dziekuje
__________________
*
Łydka
*

Edytowane przez Pomadka
Czas edycji: 2006-10-23 o 00:41 Powód: Post pod postem. Istnieje opcja EDYCJI/MULTICYTOWANIA proszę z nich korzytać.
rzyrafka jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:05   #126
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
No to tak :
-tanzanit to nie jest zestaw do frencha-w malej buteleczce jest preparat do skorek,natomiast duza buteleczka to lakier do nierownosci plytki-ale ma bezowy ladny polprzezroczysty kolorek i do frencha idealny
-Meriamon tuszem na poczatku nie umialam sie umalowac-jest b mokry i nie mozna za duzo mrugacna poczatku,bo inaczej zostaje na skorze teraz jest juz lepiej,leciutko wydluza rzesy i troszeczke podkreca,raczej do naturalnego makijazu.
Inglot to 436,kolekcja zeszloroczna,czysty turkusik,nie wpada ani w zielen ani w granat.
Zalaczam moj dzisiejszy makijaz-Inglot zielony Vertigo i turkusowy
-rzyrafka roz delice jest resztka,ma sliczny kolorek,taki naturalny,akurat do lekkich rumiencow.Ogolnie ma b dobre ocenie w KW,ja bylam z niego bbbbb zadowolona jak mi sie jakis jeszcze skonczy to go kupie(ale narazie sie na to nie zanosi ).Nie robi plam,ma delikatny slodkawy zapach,lsniace drobinki-ale nie brokat.
Natomiast roz Maybellina ma delikatny kolor-w nazwie jest chyba sweet cos tam- kojarzy mi sie z takim delikatnym romantycznym makijazem pedzelek jest kiepski, roz nie robi plam,ale tez daje ladny naturalny efek,no i jest tani
Jednak polecalabym L'oreala,albo Bourjouris-tez swietny.
Co do rozswietlacza Sephory-niedawno go kupilam,nakladam na nos brode i srodek czola,ma b delikatne drobinki-nie brokat,ladnie rozjasnia skore,twarz nabiera takiego zdrowego aksamitnego wygladu.Kosztuje w Sephorze 24zl.Chyba bede go uzywac zima.
Tez mam ten cien rozowy opalizujacy na zloto i zielen Bourjouris

Rzyrafko a powidz mi czy ten zolty inglot jest matowy czy blyszczacy?Bo wczoraj go testowalam na rece,ale niestety w sztucznym swietle :/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg oko1.JPG (22,2 KB, 383 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg wiosenna estella.JPG (110,8 KB, 461 załadowań)

Edytowane przez Pomadka
Czas edycji: 2006-10-23 o 00:42 Powód: Post pod postem. Istnieje opcja EDYCJI/MULTICYTOWANIA proszę z nich korzytać.
Estella jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:10   #127
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Estello-ale kolekcja a ta piramida z lakierów jest super
widzę,że masz też HYDRALIGHT IsaDory
Nat-podziwiam Cię.Nie masz wiele ,ale akurat.Zauważyłam cień z IB i jak się sprawuje?
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:12   #128
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez agabil1
Estello-ale kolekcja a ta piramida z lakierów jest super
widzę,że masz też HYDRALIGHT IsaDory
Nat-podziwiam Cię.Nie masz wiele ,ale akurat.Zauważyłam cień z IB i jak się sprawuje?
Lakiery stoja na ksiazkach do psychologii-w koncu sie na cos przydaly
Hydralight kupilam niedawno i narazie jest moim numerem jeden,bo Ideal Balance przestal sie sprawdzac :/
Estella jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:14   #129
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Estella
Rzyrafko a powidz mi czy ten zolty inglot jest matowy czy blyszczacy?Bo wczoraj go testowalam na rece,ale niestety w sztucznym swietle :/
matowy. ja go nie lubie bo mi sie jakos nie udaje go równomiernoie nalozyc- stosuje jako podklad pod zlotego manhattana. szukam jeszcze bardziej intensywnego ale w ytm odcieniu.
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:16   #130
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Niesmiala propozycja:)

[QUOTE=tanzanit]
Cytat:
Napisane przez Pomadka
Tanzanit proszę powiedz, bo widze że masz w zbiorach , coś o błyszczyku E.L Lip Vinyl...Poluje na niego.
Fajny jest, lepki, gęsty, wydajny, jakie efekty na ustach no i jak się trzyma ust-ile wytrzymuje na ustach ?

Ja mam miniaturke i powiem szczerze ze ten blyszczyk jest nie dla mnie Jesli chodzi o trwalosc daje duzy plus! Ale okropnie sie lepi, trudno sie naklada, i do tego ten intensywny zapach grrr...Kolor na ustach tez nie zupelnie odpowiada temu co w pudelku. W "pokaz swoje usta" zrobilam zdjecie moich ust z tym bylszczykiem
Jesli lubisz blyszczyki dajace efekt plastikowych ust to chyba ten ci sie spodoba. Ja wole Chanel
Tanzanit dzięki. Strasznie sewgo czasu się uparłam, aby go mieć i nie zdąrzyłam go kupić...I widzę, że mi to wcale nie przeszło. Idę do wątku z ustami szukac twojej foteczki z Lip Vinyl.

Rzyrafko zaqzdroszczę ci porządku w szufladzie...Ja to mam wprost bajzel w swoich zbiorach.

I widzę, że Inglot rulezzz
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:20   #131
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Estella
Hydralight kupilam niedawno i narazie jest moim numerem jeden,bo Ideal Balance przestal sie sprawdzac :/
ja też go bardzo lubię świetnie stapia się ze skóra i jest naprawdę niewidoczny.Tylko ja mam odcień najjaśniejszy (60 Blond Beige) i teraz raczej nie używam go leży i czeka na zmiłowanie
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:23   #132
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Lubie ten podklad bo nie splywa mi ze skory,swiece sie nietsety tak jak swiecilam,ale przynajmniej podklad zostaje na swoim miejscu
Kupilam miniaturke na wyprobowanie i wiem,ze kupie wieksze opakowanie
Moze sproboj go wymienic na targowisku na ciemniejszy odcien?

Niedobrze,ze matowy potrzebuje cos swiecacego.Myslicie,ze da sie wymieszac matowy cien z jakims perlowym o delikatnym bezowym odcieniu?Moja siostra ma zolty z Sephory,tez matowy,musze jutro pokombinowac.
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:34   #133
nati__xxx
Wtajemniczenie
 
Avatar nati__xxx
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 2 211
GG do nati__xxx
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Aga IB jest cudowny już odkładam pieniążki na następne kolorki
nati__xxx jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:37   #134
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez WioletaM
Monika@, co to są za cienie? Czy one są kremowe?
Są to cienie The Boby Shop i są kremowe - no takie niby perełki

przepraszam, że dopiero teraz odpisuję
mona1978 jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:40   #135
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Pomadka

Rzyrafko zaqzdroszczę ci porządku w szufladzie...Ja to mam wprost bajzel w swoich zbiorach.

I widzę, że Inglot rulezzz
szufladka to jedyne uporzadkowane miejsce w moim pokoju
odkad uzywam pedzelkow a nie aplikatorków to nawet "kamieniami" moge sie malowac
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:47   #136
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Wink Dot.: Niesmiala propozycja:)

Ja niestety pakuję swoje kosmetyki kolorowe do dużej torby ( taka granatowa z Avon'u ) bo do kuferka to niewiele mi się zmieści - a te kuferki są takie urocze. Czarny Elf wkleił takie a'la metalowe - czy one przypadkiem nie są ciężkie? No wiecie waga kuferka+waga kosmetyków=potrzebny tragarz

mona1978 jest offline  
Stary 2005-06-18, 15:54   #137
lil_margo
Rozeznanie
 
Avatar lil_margo
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 502
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Pytanie do Rzyrafki :

Możesz mi zdradzić co to za kolory (chodzi mi o numerki) dwóch cieni Inglota i błyszczyku Rimmela (tego lekko pomarańczowo-brązowego) ?
lil_margo jest offline  
Stary 2005-06-18, 16:19   #138
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Niesmiala propozycja:)

TO ja wkleję swoich pare kosmetyków. Skromny zestaw.
Darowałam sobie kosm. pielęgnacyjne, konturówki i pędzelik, bo mam ich niewiele.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg RIMG1014.JPG (80,8 KB, 1199 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg RIMG1021.JPG (60,7 KB, 641 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg RIMG1023.JPG (52,2 KB, 657 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg RIMG1025.JPG (79,0 KB, 968 załadowań)
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-06-18, 16:39   #139
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez lil_margo
Pytanie do Rzyrafki :

Możesz mi zdradzić co to za kolory (chodzi mi o numerki) dwóch cieni Inglota i błyszczyku Rimmela (tego lekko pomarańczowo-brązowego) ?
oba sa perlowe, 421 -ostry róz i 692 -czerwien (ten okragly)
blyszczyk jets raczej koralowo-pomaranczowy to lip dazzlers nr 176 crazed (kolekcja sprzed chyba 2 lat)
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline  
Stary 2005-06-18, 17:06   #140
lil_margo
Rozeznanie
 
Avatar lil_margo
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 502
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Dziękuję Ci
lil_margo jest offline  
Stary 2005-06-18, 17:53   #141
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez rzyrafka
matowy. ja go nie lubie bo mi sie jakos nie udaje go równomiernoie nalozyc- stosuje jako podklad pod zlotego manhattana. szukam jeszcze bardziej intensywnego ale w ytm odcieniu.
No właśnie też szukam perłowej intensywnej żółci. Temu Vertigo się przyglądałam, ale w końcu nie wzięłam, bo matowy I widzę, że dobrze zrobiłam, skoro mówisz, że źle się rozprowadza. Mam jeszcze czekoladowy matowy z tej kolekcji i też mam z nim taki sam problem. Chyba to urok tych matów
Póki co kupiłam sobie jednak żółciutki cień z H&M, co prawda jest mniej intensywny niż ten Inglot,ale przynajmniej nie jest matowy Numer to chyba 51, a kosztuje 9,9zł. Jego fotkę dałam w zgłoszeniu http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=10953
MagJa jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:00   #142
Meriamon
Rozeznanie
 
Avatar Meriamon
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Tu i tam Tamtaram :-)
Wiadomości: 876
Smile Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Estella
-Meriamon tuszem na poczatku nie umialam sie umalowac-jest b mokry i nie mozna za duzo mrugac na poczatku,bo inaczej zostaje na skorze teraz jest juz lepiej,leciutko wydluza rzesy i troszeczke podkreca,raczej do naturalnego makijazu.
Inglot to 436,kolekcja zeszloroczna,czysty turkusik,nie wpada ani w zielen ani w granat.
Zalaczam moj dzisiejszy makijaz-Inglot zielony Vertigo i turkusowy
Szkoda myslalam,ze tusz daje teatralny efekt... takie wolę zdecydowanie
zeszłoroczna kolekcja,a ja przespalam
Sliczny ten turkus Vertigo też ładny i makijażyk bardzo mi się podoba
Musze zrobic liste cieni które mi są potrzebne i uparcie szukac...

rzyrafko dzięki za odzew

Nati - szczerze zazdroszczę minimalizmu...ja tak nie mogę...
Masz wszystko co tak na prawde jest potrzebne...a ja wciąż chomikuję a wystarczyłaby jedna porządna paleta

Pomadko czy wśród cieni widzę Pierre Rene - Exclusive?
Jeśli sie nie mylę-to jak sie do nich ustosunkujesz? Kiedys mi się podobały,ale ciut drogie sa...no chociaż w podobnym układzie Isa Dora jest droższa...

__________________
Boże, obdarz mnie spokojem...
Bym zaakceptował(a) rzeczy, których nie mogę zmienić
Odwagą, bym zmienił(a) rzeczy, które zmienić mogę
I mądrością, bym umiał(a) je rozróżnić...
Meriamon jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:06   #143
Estella
Zakorzenienie
 
Avatar Estella
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 8 638
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Ale oni nie wycofuja chyba kosmetykow,wiec na pewno bedzie,poza tym w Vertigo jest identyczny albo prawie identyczny
Ja tez wole mocno wytuszowane rzesy,tym trzeba je pomalowac 2 razy,ale to nie jest to o co mi chodzi.Lepszy jest Max Factor-Lift Lash-mocno je zageszcza
Zielen to wczorjszy zakup

Fajny tez zolciutki cien z H&M,musze wpasc do Arkadii po sesji.Daj znac,czy bardzo go widac,czy dobrze sie trzyma i rownomiernie naklada
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

Każde przeżyte życie po części składa się z tego, czego nie zrobiło się albo nie powiedziało w jedynym właściwym momencie.
Siegfried Obermeier
Estella jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:12   #144
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Meriamon
Pomadko czy wśród cieni widzę Pierre Rene - Exclusive?
Jeśli sie nie mylę-to jak sie do nich ustosunkujesz? Kiedys mi się podobały,ale ciut drogie sa...no chociaż w podobnym układzie Isa Dora jest droższa...
Tak, tak dobrze widzisz. Ja osobiście lubię tę paletkę, powiem szczerze, że służy mi wiernie od długiego czasu. Cienie są mocno perłowe pudrowe, miękkie. MNIe się trzymają średnio, ale zaznaczam, że u mnie to normalka! Aplikatory są 2 w opak. i oba cudne. Jeden mi się własnie rozleciał ze starości
Kolory trzy w odcieniach brązu w tym przypadku...I od razu uprzedzam, że nie są one taaak mocne, intensywne w barwie jak np. Inglot. Dają kolor ale subtelniejszy, delikatniejszy. Natomiast robią perłowe efekty na powiekach i ładnie wyglądają. Ja jestem zadowolona i je polecam.
Postaram się zaraz poszukać jakiegoś zdjęcia z makijażem zrobionym tymi cieniami...Może kiedyś przypadkiem byłam nimi umalowana??
POza tym zaczepiam linkę z recenzjami tych cieni.
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2439
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:13   #145
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Estella
Fajny tez zolciutki cien z H&M,musze wpasc do Arkadii po sesji.Daj znac,czy bardzo go widac,czy dobrze sie trzyma i rownomiernie naklada
Kolor żółty jest widoczny Co prawda nie używałam go jeszcze na całe powieki (i chyba nie użyję), ale po nałożeniu 2 warstw jest naprawdę żółciutki. Rozprowadza się bez problemu, jest miękki raczej. A co do trwałości, to z bazą Lumene wytrzymuje cały dzionek, a bez - nie mam pojęcia. Generalnie polecam
MagJa jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:23   #146
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Dziewczyny swietne kolekcje

Pomadka-
co ta za paletka na 1 zdjeciu ta najwieksza?

Lucille-odpisalam Ci na emaila

Mona-niewiem czy te metalowe ciezkie nie mam pojecia

Wczoraj zrobilam nalot na TJ maxxx w poszukiwaniu kuferka ale niestey nic nie bylo ciekawego,do target mam za daleko,musze wyciagnac meza zeby mnie zawiozl

Wczoraj powstrzymalam sie z oporami przed zakupieniem nastepnej paletki(byla promocja) powstrzymalo mnie tylko to ze nie moglam otworzyc paletki i zobaczyc kolorow w srodku(tylko na pudelku)No i dobrze w sumie musze zaczac zuzywac te co mam

__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:27   #147
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
Dziewczyny swietne kolekcje
Pomadka-
co ta za paletka na 1 zdjeciu ta najwieksza?
Elficzku to jest paleta 48 cieni RUBY ROSE.
Dostęna na Allegro za jakieś 17,oo zł
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:28   #148
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Elficzku to jest paleta 48 cieni RUBY ROSE.
Dostęna na Allegro za jakieś 17,oo zł
Bardzo fajna Wyglada na jakas droga
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:40   #149
Meriamon
Rozeznanie
 
Avatar Meriamon
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Tu i tam Tamtaram :-)
Wiadomości: 876
Smile Dot.: Niesmiala propozycja:)

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Tak, tak dobrze widzisz. Ja osobiście lubię tę paletkę, powiem szczerze, że służy mi wiernie od długiego czasu. Cienie są mocno perłowe pudrowe, miękkie. MNIe się trzymają średnio, ale zaznaczam, że u mnie to normalka! Aplikatory są 2 w opak. i oba cudne. Jeden mi się własnie rozleciał ze starości
Kolory trzy w odcieniach brązu w tym przypadku...I od razu uprzedzam, że nie są one taaak mocne, intensywne w barwie jak np. Inglot. Dają kolor ale subtelniejszy, delikatniejszy. Natomiast robią perłowe efekty na powiekach i ładnie wyglądają. Ja jestem zadowolona i je polecam.
Postaram się zaraz poszukać jakiegoś zdjęcia z makijażem zrobionym tymi cieniami...Może kiedyś przypadkiem byłam nimi umalowana??
POza tym zaczepiam linkę z recenzjami tych cieni.
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2439
Dziękuje za link
Już się im tak kiedyś w sklepie przyglądałam... nie wiem może się w końcu zdecyduję...
Jak fotkę bedziesz miała to zaraz wklejaj
__________________
Boże, obdarz mnie spokojem...
Bym zaakceptował(a) rzeczy, których nie mogę zmienić
Odwagą, bym zmienił(a) rzeczy, które zmienić mogę
I mądrością, bym umiał(a) je rozróżnić...
Meriamon jest offline  
Stary 2005-06-18, 18:48   #150
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 684
Wpisy w blogu: 8
Dot.: Niesmiala propozycja:)

estella, czy drogo cie wyszly pedzle z sephory i we my?
jaga_2001 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:26.