Ścięcie puszących się włosów - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2011-09-03, 20:37   #1
Enna19
Raczkowanie

Ścięcie puszących się włosów

Witam!

Mam długie, sięgające za łopatki włosy. Gdy byłam mała włosy kręciły mi się jedynie deliaktnie na końcach. Były gładziutkie. Teraz mam na głowie dwa "rodzaje" włosów. Te na wierzchu są jak siano , pod spodem są normalne, gładkie. Żadna z "warstw" nie ma określonego skrętu (wierzchnia jest jakby prosta, strasznie się puszy, jest sztywna, wygląda jak przesuszona (ale włosy na pewno są nawilżone), warstwa pod spodem to coś pomiędzy falowaniem a kręceniem). Nie są zniszczone (nie używam suszarki, prostownicy bardzo rzadko, żeby im nie dokładać, nakładam odżywkę). W gimnazjum (teraz studiuję) miałam krótką fryzurę (włosy nie sięgały nawet ramion) i choć puszyły się - nie były takie sianowate.
Nie wiem co zrobić:
- zostawić długie o nieokreślonym skręcie? (bez układania ich nie rozpuszczę - wyglądam jak szopa) Dałoby się coś zrobić, żebym nie wyglądała jak po uderzeniu pioruna i nie była skazana na prostownicę?
-Ściąć? Jak? Nie wiem jak się zachowają. Zawsze marzyła mi się króciutka fryzurka z dłuższą grzywką, ale wtedy nie będzie odwrotu, nawet nie będę mogła ich związać.
Pewnie zdecydowałabym się na ścięcie, gdyby były szanse na to, że odrosną "normalne". Gdy były krótkie nie były takie sianowate.

Dużo ćwiczę i wygoda jest dla mnie ważna, ale z drugiej strony chciałabym wyglądać kobieco...

Pomocy Z góry dzięki
Enna19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-04, 09:41   #2
Meere
Raczkowanie

Dot.: Ścięcie puszących się włosów

poczytaj sobie forum "dla zakręconych"... tam masz mnóstwo przydatnych informacji na temat kręconych/falowanych włosów.

5.04.2013 - Egzamin na prawo jazdy POZYTYWNY