Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!! - Strona 79 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-11-26, 16:40   #2341
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
Ścina z nóg



Dwa pierwsze zdjęcia to moje długie paznokcie do momentu, aż wskazujący mi się nie złamał w lewej ręce, dlatego 3 zdjęcie to ręka prawa, źle wypiołowana i pomalowana
Zdjęcie następne to boskie flajksy
I w sumie te lakiery noszę na zmiane na pazurkach
A jako bonus moje dawne próby kwiatkowe (więc wybaczcie wielkie skóry i niedoskonałości) które potem miałam ponownie stworzyć na 24 ale brakło mi czasu
Noo, dokładnie

Supper
Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
moja corcia tez bedzie alicja a synek daniel
Dostalam wczoraj oz tz prezent mam beznadziejne zdjecie na telefonei pokazac wam? Za kilka dni wstawie lepsze ale musze sie pochwalic
O ja pierdziele, coś pięknego
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-26, 16:44   #2342
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez ewalucja Pokaż wiadomość
ruda sam kocham mojego tza!
Zazdrocha

Mój za to gra mi na gitarze I dobrze gotuje
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-26, 17:30   #2343
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Ja już teraz zazdroszczę dziewczynie mojego brata [chociaż jej jeszcze nie ma ] że tak pięknie będzie jej na gitarze grał ^^ Kurna, ja też chcę tak umieć
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-26, 17:38   #2344
karmazynka99
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 11 155
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

http://www.youtube.com/watch?v=g7XprkvSzC0 jestem posiadaczką takiego lakieru , dziekuje Queencarrot , bo to dzieki tobie wogóle dowiedziałam sie o nich
__________________
Twoje kłamstwo trwa tak długo, ze sam zaczynasz w nie wierzyć?


Doceniamy dopiero kiedy stracimy.

Zapuszczanie włosów z wizażem : 65cm completed

Moja pielęgnacja włosów
karmazynka99 jest offline  
Stary 2011-11-26, 17:42   #2345
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Ja już teraz zazdroszczę dziewczynie mojego brata [chociaż jej jeszcze nie ma ] że tak pięknie będzie jej na gitarze grał ^^ Kurna, ja też chcę tak umieć
Mi mój gra

Cytat:
Napisane przez karmazynka99 Pokaż wiadomość
dziekuje Queencarrot , bo to dzieki tobie wogóle dowiedziałam sie o nich
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-26, 18:29   #2346
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Buu to wychodzi na to, że ja będe kiedyś swojemu tżtowi grać dziwne troche, ale kiedyś mam nadzieję mieć kolekcję co najmniej pięciu gitar elektrycznych gitary to moja wielka miłość
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-26, 19:36   #2347
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Orchi - evelinki są gorsze niż goldenrosy
dzieki Anuli bede miała okazje je wyprobowac
Cytat:
Napisane przez AnulaPPP Pokaż wiadomość
śliczne pazurki
aa i piszem pw zaraz do Cię
dziekuje :-*
Cytat:
Napisane przez queencarrot Pokaż wiadomość

Niiice

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość

Czarna Orchidea Zakochalam sie W panzokciach, kolorze, zdobieniu - bomba!


Cytat:
Napisane przez trufle Pokaż wiadomość

Nude wibo są super, chyba mamy nawet ten sam odcień. Kwiatuszki z topem śliczne Gdzie kupiłaś tego holo? Ja kilka lakierów Golden Rose znalazłam tylko w kiosku przy szkole, więc tam go raczej nie będzie ;< A Vipera dawno wycofała swoje holo, więc tam też nie mogę kupić.
.
w sklepie golden rose
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-11-26, 19:51   #2348
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

queencarrot Prosze o wybaczenie Alicja to ladne imie, ale mi sie zle kojarzy

alazkrainy Sliczny kolor ten z pierwszego/drugiego zdjecia. I kwiatki tez niczego sobie

ewalucja Imponujace

Mialam dzis cudowny dzien Uwielbiam samotnie zakupy, chodze gdzie chce i ile chce i nikt mi nie narzeka
A oto moje dzisiejsze paznokcie:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC09127.jpg (31,9 KB, 26 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09128.jpg (24,8 KB, 22 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09129.jpg (26,6 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09131.jpg (26,4 KB, 17 załadowań)
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-11-26, 20:11   #2349
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
queencarrot Prosze o wybaczenie Alicja to ladne imie, ale mi sie zle kojarzy

alazkrainy Sliczny kolor ten z pierwszego/drugiego zdjecia. I kwiatki tez niczego sobie

ewalucja Imponujace

Mialam dzis cudowny dzien Uwielbiam samotnie zakupy, chodze gdzie chce i ile chce i nikt mi nie narzeka
A oto moje dzisiejsze paznokcie:
sliczniutkie !
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-11-26, 20:19   #2350
_dodi_
Rozeznanie
 
Avatar _dodi_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 694
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Ruda specjalnie dla ciebie bo tak chyba by mi sie nie chciało robić zdj.
końcówki lekko starte bo robiłam dziś jedzonko na andrzejki rodziców no i każdy inna długość bo mam do d... ( za przeproszeniem) płytke ;/;/
no i na małym mi nie wyszło ale ogólnie jestem zadowolona z pierwszego razu ;D;D [ mama obiecała mi stempelki na 6.12 ]

DSC02282 [1600x1200].jpg
_dodi_ jest offline  
Stary 2011-11-26, 20:55   #2351
lolli_pop
Zakorzenienie
 
Avatar lolli_pop
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 3 362
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Mam złamasa Ale jak tu sie na niego gniewac jak do mnie mówi:

lolli_pop jest offline  
Stary 2011-11-26, 23:00   #2352
trufle
Zadomowienie
 
Avatar trufle
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 152
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam złamasa Ale jak tu sie na niego gniewac jak do mnie mówi:

Masz bardzo przekonywujący paznokcieć!

_dodi_, to water marble, czy robiłaś wykałaczką? : o

Edytowane przez trufle
Czas edycji: 2011-11-26 o 23:01
trufle jest offline  
Stary 2011-11-26, 23:34   #2353
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez _Nikki_ Pokaż wiadomość
Mój frenchyk aparat w formie, jutro zajmę się kwiatkami
godny podziwu
Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Pilar1899 Jestem zwolenniczka tzw. bokserek, na ktore zakladam kardigan i tak chodze cala zime jak mi goraco, to sciagam sweterek i widac ramiona, ot co
a rozumiem
Cytat:
Napisane przez trufle Pokaż wiadomość
Hej! Wybaczcie że wyskakuję nagle jak Filip z konopii, ale nie mogłam już dłużej wytrzymać nie wtrącając się Tematy na 24 każdego mięsiąca to super pomysł więc postanowiłam się dołączyć ^^ Zrobiłam mani już przedwczoraj ale nie miałam czasu żeby zgrać zdjęcia!

To miały być maki, ale chyba nie do końca wyszło, bo kazdy myśli że to biedronki XD Na każdym paznokciu pewnie wyglądałoby lepiej, ale znów- nie mam czasu! + wybaczcie skórki ;o
ładne ,ładne coś w nich jest z biedronki,ale w sumie widać,że maki
Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
jak sie dobrze przyjrzec to widac ze maczki ładne i staranne. A ksztalt pazurkow masz podobny do moich

No dobra, moje kwiatki (skórki pokredowe, w weekend będę się z nimi użerać):

Bardzo widac tipsa?
mnie się podobają,tipsa nie poznałam
Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
dzizaaas co sie nameczylam nad wstawianiem zdjec na bloga

lakier wibo z serii trends nude, ostatnie zdjęcie juz z topem rimmel

i pochwale sie, ze zafundowalam sobie lakier holo z golden rose, moj pierwszy tego typu, jako, że nie moge znaleźć evelinek.
Noo , właśnie, co mówisz że nie masz konada, chyba nie chcesz mi powiedzieć,że te kwiatki sama malowałaś śliczny kolor podkładowy,chodzi za mną taki ostatnio
Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Mialam juz do konca roku nie kupowac lakierow, ale... Gdy zobaczylam dzis lakier z nowej kolekcji isa dory - black galaxy to umarlam! Jutro lece go kupic
ja też miałam nie kupować ,nawet se w podpis walnęłam, ale jak dziś weszłam do golden rose to chyba jednak złamię zakaz swoją drogą strasznie zdrożało ! jeszcze z rok,dwa temu były lakiery ok 2 zł,a teraz prawie 10 !
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2011-11-26, 23:50   #2354
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

No tak,ale tych płytek które Ty masz to nie mam może sobie je sprawie na 'kolejna 18'
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2011-11-27, 09:59   #2355
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
queencarrot Prosze o wybaczenie Alicja to ladne imie, ale mi sie zle kojarzy

(...)

Mialam dzis cudowny dzien Uwielbiam samotnie zakupy, chodze gdzie chce i ile chce i nikt mi nie narzeka
A oto moje dzisiejsze paznokcie:
Mi akurat kojarzy się całkiem dobrze

A ja nie lubię zakupów, czy to samotnych, czy nie. Musi mnie najść ochota, żeby mnie nie męczyło łażenie po sklepach.
Pazurki śliczne

Cytat:
Napisane przez _dodi_ Pokaż wiadomość
Ruda specjalnie dla ciebie bo tak chyba by mi sie nie chciało robić zdj.
końcówki lekko starte bo robiłam dziś jedzonko na andrzejki rodziców no i każdy inna długość bo mam do d... ( za przeproszeniem) płytke ;/;/
no i na małym mi nie wyszło ale ogólnie jestem zadowolona z pierwszego razu ;D;D [ mama obiecała mi stempelki na 6.12 ]
Poza tym, że marudzisz niesamowicie, to ślicznie

Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Mam złamasa Ale jak tu sie na niego gniewac jak do mnie mówi:
Jaaaakie słodkie!
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-27, 12:40   #2356
marie_marie22
Zadomowienie
 
Avatar marie_marie22
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 179
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Super piękne macie te pazurki ) Czasem sobie wchodzę na ten wątek, oglądam:P To fajna mobilizacja
marie_marie22 jest offline  
Stary 2011-11-27, 12:56   #2357
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Czarna Orchidea
_dodi_ fajnie wyszly te pajeczynki, zama mialam kiedys sprobowac, ale jakos nie mgoe sie zebrac

lolli_pop Uuurocze kwiatuszki!
queencarrot Ja zakupy uwielbiam, tylko nie cierpie, jak ktos mnie pogania, marudzi i narzeka Wiem, ze potrafie byc meczaca podczas zakupow, lubie wszystko dokladnie obejrzec, poprzymierzac, dluuugo chodzic i dlatego najlepiej jest, gdy jestem sama, ew. z siostra, ktora ma takie upodobania jak ja

Od rana leje deszcz, dzien spedze w dresach i pod kocem
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-11-27, 14:42   #2358
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
queencarrot Ja zakupy uwielbiam, tylko nie cierpie, jak ktos mnie pogania, marudzi i narzeka Wiem, ze potrafie byc meczaca podczas zakupow, lubie wszystko dokladnie obejrzec, poprzymierzac, dluuugo chodzic i dlatego najlepiej jest, gdy jestem sama, ew. z siostra, ktora ma takie upodobania jak ja
Ja najchętniej kupuję na allegro. Jak mam iść kupić coś do ubrania... tragedia. Nienawidzę łazić po sklepach, przegrzebywać ubrań, a już przymierzanie to dla mnie horror.
Poza tym w znanych sieciówkach nigdy nic nie mogę na siebie znaleźć.
Jedyne, co lubię oglądać, to buty. I lakiery do paznokci
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-27, 15:33   #2359
karmazynka99
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 11 155
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez _dodi_ Pokaż wiadomość
Ruda specjalnie dla ciebie bo tak chyba by mi sie nie chciało robić zdj.
końcówki lekko starte bo robiłam dziś jedzonko na andrzejki rodziców no i każdy inna długość bo mam do d... ( za przeproszeniem) płytke ;/;/
no i na małym mi nie wyszło ale ogólnie jestem zadowolona z pierwszego razu ;D;D [ mama obiecała mi stempelki na 6.12 ]

Załącznik 4360563
baaardzo mi sie podobaja! tez sobie kiedyś takie zrobie !

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Wiem, ze potrafie byc meczaca podczas zakupow, lubie wszystko dokladnie obejrzec, poprzymierzac, dluuugo chodzic i dlatego najlepiej jest, gdy jestem sama, ew. z siostra, ktora ma takie upodobania jak ja
mam upodobanie jak ty XD
shopping to mój zywioł :P
__________________
Twoje kłamstwo trwa tak długo, ze sam zaczynasz w nie wierzyć?


Doceniamy dopiero kiedy stracimy.

Zapuszczanie włosów z wizażem : 65cm completed

Moja pielęgnacja włosów
karmazynka99 jest offline  
Stary 2011-11-27, 15:55   #2360
_dodi_
Rozeznanie
 
Avatar _dodi_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 694
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez trufle Pokaż wiadomość

_dodi_, to water marble, czy robiłaś wykałaczką? : o
szpilką
niektóre mi nie wyszły bo za grubo dałam czarnego i sie zlały ze sobą, ale ogólnie jest to bardzo proste i fajnie wygląda a przede wszystkim nie zajmuje dużo czasu

queencarrot- może i troche marudze, ale ostatnio to już mnie tak wkurzają, że to jest jakis dramat...
co sobie ładnie zapuszcze i wypiłuje to sie połamia i taka robota z nimi ;/;/

---------- Dopisano o 15:55 ---------- Poprzedni post napisano o 15:38 ----------

Cytat:
Napisane przez karmazynka99 Pokaż wiadomość
baaardzo mi sie podobaja! tez sobie kiedyś takie zrobie !
bardzo mnie cieszy, że ci się podoba ;D
_dodi_ jest offline  
Stary 2011-11-27, 17:50   #2361
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez _dodi_ Pokaż wiadomość
queencarrot- może i troche marudze, ale ostatnio to już mnie tak wkurzają, że to jest jakis dramat...
co sobie ładnie zapuszcze i wypiłuje to sie połamia i taka robota z nimi ;/;/
Wystarczy, jak powiem, że mam to samo? Też się france łamią straszliwie.
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-27, 19:29   #2362
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Nie moglam sie dzis powstrzymac, no same spojrzcie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC09136.jpg (19,4 KB, 29 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09138.jpg (23,4 KB, 16 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09141.jpg (23,9 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09143.jpg (21,7 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09146.jpg (23,1 KB, 11 załadowań)
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2011-11-27, 20:03   #2363
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Nie moglam sie dzis powstrzymac, no same spojrzcie

__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-27, 20:04   #2364
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Chcę zobaczyć ten fiolet
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-27, 20:32   #2365
lady catherine
Zadomowienie
 
Avatar lady catherine
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 573
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

jakoś nie wychodzą mi zdjęcia... wrzucam jedno i przepraszam za jakość... mogę poprosić o rady, jak wy robicie zdjęcia?

Edytowane przez lady catherine
Czas edycji: 2012-08-11 o 01:30
lady catherine jest offline  
Stary 2011-11-27, 21:01   #2366
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez lady catherine Pokaż wiadomość
jakoś nie wychodzą mi zdjęcia... wrzucam jedno i przepraszam za jakość... mogę poprosić o rady, jak wy robicie zdjęcia?
Ja nie daję rad odnośnie zdjęć, bo mój aparat jest daltonistą i zdjęcia mi nie wychodzą
Pazurki ładne na tyle, na ile widać
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2011-11-27, 21:17   #2367
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Nie wiem czemu, ale śmieszy mnie to nadal "Mój aparat jest daltonistą"



aa ja znowu robiłam frencha, wszystko od ręki lux, poprawiłam... poszło do zmycia zgęstniał mi lakier i się glutki robią kurna teraz wykańczam ten MySecret
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-27, 21:17   #2368
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Nie wiem czemu, ale śmieszy mnie to nadal "Mój aparat jest daltonistą"



aa ja znowu robiłam frencha, wszystko od ręki lux, poprawiłam... poszło do zmycia zgęstniał mi lakier i się glutki robią kurna teraz wykańczam ten MySecret
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-27, 21:20   #2369
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

Coś z wizażem się dzieje

---------- Dopisano o 21:20 ---------- Poprzedni post napisano o 21:19 ----------

Coś z wizażem się dzieje
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline  
Stary 2011-11-27, 22:02   #2370
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VII + przeogromna dawka plotek!!

_Nikki_Jutro
lady catherine Niby kolorow nie widac, ale widac za to ladne paznokcie i wzorek

Pada u mnie snieg, sypie wrecz! Szkoda tlyko, ze od razu topnieje
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:17.