Zenkowe pokusy :) - Strona 85 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-08-13, 18:28   #2521
zochawks
Zakorzenienie
 
Avatar zochawks
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 5 949
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Ja dziś chciałam odszukać kolorki tych korresowych pudrów sypkich

i co znalazłam? Nic specjalnego. Zastanawiam się nad kolorem Fair ale obawiam się że może być za różowy dla mnie.

Light wygląda tak tylko szkoda że nie jest w promocji http://beautifulcanvas.blogspot.com/...ation-spf.html

A na tym blogu lala chyba zapomniała napisać co za koloor posiada bo nie mogę wyczytać
http://lolitariot.blogspot.com/2011/...e-mineral.html
__________________
3.07.2017 Bydgoszcz A.Ś. Polytech replicon txt 110/57/69 330cc

Edytowane przez zochawks
Czas edycji: 2012-08-13 o 18:29
zochawks jest offline  
Stary 2012-08-13, 19:43   #2522
Marigold19
Zakorzenienie
 
Avatar Marigold19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 15 804
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez zochawks Pokaż wiadomość

A na tym blogu lala chyba zapomniała napisać co za koloor posiada bo nie mogę wyczytać
http://lolitariot.blogspot.com/2011/...e-mineral.html
Medium Beige no.3
__________________


Marigold19 jest offline  
Stary 2012-08-13, 23:21   #2523
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez zochawks Pokaż wiadomość
Ja dziś chciałam odszukać kolorki tych korresowych pudrów sypkich

i co znalazłam? Nic specjalnego. Zastanawiam się nad kolorem Fair ale obawiam się że może być za różowy dla mnie.

Light wygląda tak tylko szkoda że nie jest w promocji http://beautifulcanvas.blogspot.com/...ation-spf.html

A na tym blogu lala chyba zapomniała napisać co za koloor posiada bo nie mogę wyczytać
http://lolitariot.blogspot.com/2011/...e-mineral.html
duzo osob pisalo, ze light jest za pomaranczowy i pozniej ten kolor wybija i wyglada nienaturalnie. Fair moze byc dobry, nie wydaje mi sie, zeby byl taki swinkowy roz
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-08-15, 20:37   #2524
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zenkowe pokusy :)

OK, minął miesiąc, mogę co nieco napisać o korektorze
Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer SX01

Rzeczywiście swietnie kryje, konsystencję gęsta, a pigment skoncentrowany dzięki czemu wystarczy minimalna ilość by ukryć niedoskonałości, a co za tym idzie jest niewidoczny - kwestia doboru odpowiedniego odcienia i mamy KWC Mnie się udało za pierwszym podejściem, kolor tak idealny, że nakładając go punktowo sama nie widzę gdzie nalozylam, rozcieranie granic praktycznie zbędne.
Wykończenie pól-matowe, dobrze współgra z wysokim filtrem przeciwslonecznym, trzyma się jak przyklejony i nie poraża błyskiem po kilku godzinach.
Ma dość tępą konsystencję więc nakładając go pod oczy nie uniknie się lekkiego rozciągania skory, za to zupełnie nie zbiera się w zalamaniach/zmarszczkach - jak zostanie roztarty, tak już zostaje. Niestety nie sprawdza się solo na skrzydełkach nosa - podkreśla suchość skory w tym miejscu - trzeba go mieszać.
A propos mieszanek - warto miksować z kremem jeśli chce się go używać pod oczy czy na okolice nosa. Wymieszany z kremem i nałożony na całą twarz sprawdza się jako podklad - satynowe wykończenie, ładne ujednolicenie cery, nie robi maski, bo nie trzeba go nakładać tyle co zwykłego podkładu ale na niedoskonalosci trzeba wtedy ciut dołożyć.
Jednak wolę nakładać go solo tylko w wybrane miejsca, skoro trafiłam z kolorem, to po co malować całą twarz?
Ważność półtora roku od otwarcia i biorąc pod uwagę gramaturę i wydajność spokojnie na tyle starczy, cenę więc uważam za uzasadnioną
Kolor SX01 - bardzo jasny, kremowo-beżowo-żółty, minimalnie jaśniejszy i bardziej żółty od HR Magic Concealer Light. Jest też bardziej kryjący i dużo bardziej gęsty, taka pasta.
Zdecydowanie jeden z najlepszych moich zakupów, godny następca po dwóch opakowaniach HR
Aha, nie zauważyłam by negatywnie wpływał na cerę.
vril jest offline  
Stary 2012-08-16, 07:33   #2525
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zenkowe pokusy :)

a jak juz tak zachwalasz, to daj jeszcze znac gdzie mozna go dostac
ilios jest offline  
Stary 2012-08-16, 09:12   #2526
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Kevyn jest tutaj u Zenka, ale... nie widzę korektora
Chyba Lisa Eldridge coś z tej marki pokazywała, ale nie pamiętam co.
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2012-08-16, 09:13   #2527
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Ja kliknęłam na Truskawce, miesiąc temu była masa kolorów, potem się wybór mocno uszczuplił po promocji 10% ale pewnie znów wrócą
http://pl.strawberrynet.com/makeup/k...Id=18559#18559

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2012-08-16 o 09:22
vril jest offline  
Stary 2012-08-24, 20:43   #2528
izabellini
Zakorzenienie
 
Avatar izabellini
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 4 482
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Zenio przysłał mi dzisiaj rabat dodatkowy MISS YOU 17,5%
poprzedni był 15% niezły przeskok (2,5 miesiąca do przodu )
izabellini jest offline  
Stary 2012-08-24, 21:17   #2529
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

A ja sobie zamówiłam mini pensetkę Tweezermana taką KLIK
na prawdę jest fajna, łapie nawet malutkie włoski
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-08-24, 21:23   #2530
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 842
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Dziewczyny przyznać się, która kupiła i dostała podkład mineralny Korres ? Ja wczoraj zapłaciłam jednak za swój i dzisiaj Zenek wysłał. Jestem ciekawa czy jest fajny.
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2012-08-24, 22:05   #2531
Soso
Zakorzenienie
 
Avatar Soso
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10 626
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Też jestem ciekawa, myślałam nad nimi i myślałam i ostatecznie nic nie wymyśliłam
__________________

Soso jest offline  
Stary 2012-08-24, 22:06   #2532
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Ja nie ale roz Korres chyba bedzie moim ulubionym:-;


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-08-24, 22:24   #2533
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny przyznać się, która kupiła i dostała podkład mineralny Korres ? Ja wczoraj zapłaciłam jednak za swój i dzisiaj Zenek wysłał. Jestem ciekawa czy jest fajny.
ja bralam:P powinnam dostac niedlugo:P
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-08-24, 23:07   #2534
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 842
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Soso Pokaż wiadomość
Też jestem ciekawa, myślałam nad nimi i myślałam i ostatecznie nic nie wymyśliłam
To słabo myślałaś
Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Ja nie ale roz Korres chyba bedzie moim ulubionym:-;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Naprawdę ? Aż taki dobry ? Ja bardzo lubię róże Nars. Muszę się przyjrzeć Korres.
Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja bralam:P powinnam dostac niedlugo:P
No to jest nas dwie
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2012-08-25, 08:34   #2535
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Dot.: Zenkowe pokusy :)

moge gopostawic chyba na rowni z NARSem,MACiem tez nie robi plackow i daje delikatny kolor - tak jak lubie
ranka jest offline  
Stary 2012-08-25, 09:45   #2536
Marigold19
Zakorzenienie
 
Avatar Marigold19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 15 804
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Mariola13 Pokaż wiadomość
Dziewczyny przyznać się, która kupiła i dostała podkład mineralny Korres ? Ja wczoraj zapłaciłam jednak za swój i dzisiaj Zenek wysłał. Jestem ciekawa czy jest fajny.
Ja już mam i nie jestem zadowolona. Puder nie jest malutki, jest do niego dołączona całkiem logiczna gąbeczka. Krycie jak dla mnie byłoby ok (ale nie wymagam cudów), z tym że mam wrażenie, że puder ma jakieś właściwości rozświetlające, co przy mojej cerze skutkuje błyskiem, którego nie lubię.

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
moge gopostawic chyba na rowni z NARSem,MACiem tez nie robi plackow i daje delikatny kolor - tak jak lubie
Mówiłam ;p
__________________


Marigold19 jest offline  
Stary 2012-08-25, 10:22   #2537
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 842
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Marigold19 Pokaż wiadomość
Ja już mam i nie jestem zadowolona. Puder nie jest malutki, jest do niego dołączona całkiem logiczna gąbeczka. Krycie jak dla mnie byłoby ok (ale nie wymagam cudów), z tym że mam wrażenie, że puder ma jakieś właściwości rozświetlające, co przy mojej cerze skutkuje błyskiem, którego nie lubię.



Mówiłam ;p
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2012-08-25, 14:40   #2538
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
moge gopostawic chyba na rowni z NARSem,MACiem tez nie robi plackow i daje delikatny kolor - tak jak lubie
serio??? super! wzielam 3 kolory

Cytat:
Napisane przez Marigold19 Pokaż wiadomość
Ja już mam i nie jestem zadowolona. Puder nie jest malutki, jest do niego dołączona całkiem logiczna gąbeczka. Krycie jak dla mnie byłoby ok (ale nie wymagam cudów), z tym że mam wrażenie, że puder ma jakieś właściwości rozświetlające, co przy mojej cerze skutkuje błyskiem, którego nie lubię.

Mówiłam ;p
ma jest taki jakby rozswietlajacy wlasnie. A uzywalas na niego jakiegos zwyklego matujacego? moze jak delikatnie cos nalozysz to bedzie mniej widoczne to blyszczenie a wyjdzie taka promienna cera?
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-08-25, 16:17   #2539
Marigold19
Zakorzenienie
 
Avatar Marigold19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 15 804
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Dimku, taki mam plan. Ale miałam nadzieję, że będzie bardziej matowy. Jeszcze nie nakładałam go flat topem, a wtedy mi się najładniej takie puderki rozprowadzają. I zobaczę, jaki wtedy będzie efekt. No ale jeśli ktoś chce na buzi healthy glow i nie ma jakiejś tłustej/mieszanej (a Mariola chyba ma suchą z tego, co pamiętam ) to pewnie będzie lepszy.
__________________


Marigold19 jest offline  
Stary 2012-08-25, 16:44   #2540
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Marigold19 Pokaż wiadomość
Dimku, taki mam plan. Ale miałam nadzieję, że będzie bardziej matowy. Jeszcze nie nakładałam go flat topem, a wtedy mi się najładniej takie puderki rozprowadzają. I zobaczę, jaki wtedy będzie efekt. No ale jeśli ktoś chce na buzi healthy glow i nie ma jakiejś tłustej/mieszanej (a Mariola chyba ma suchą z tego, co pamiętam ) to pewnie będzie lepszy.
ja mam mieszana, ale zobaczymy co to bedzie moze wlasnie z jakims matujacym puderasem bedzie cudny efekt??

tata przywiozl mi paczke z tru wiec puder zmacalam i roze. Natural faktycznie bardzo ladny kolor mi sie kojarzy z jakims rozem z NYXa, odcien purple tez cudny, coral taki ceglasty nie wiem jak bedzie wygladal na buzi, moze okaze sie pieeekny, ale poki co jestem nim troche rozczarowana. Wzielam tez szminke stili w prezencie i tez rozczarowanie chcialam piekny, mocny koral a mam takie jakies cus, ktore malo co koloru daje za to takie perlowe blyski
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-08-26, 10:34   #2541
Marigold19
Zakorzenienie
 
Avatar Marigold19
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 15 804
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez dimiti Pokaż wiadomość
ja mam mieszana, ale zobaczymy co to bedzie moze wlasnie z jakims matujacym puderasem bedzie cudny efekt??

tata przywiozl mi paczke z tru wiec puder zmacalam i roze. Natural faktycznie bardzo ladny kolor mi sie kojarzy z jakims rozem z NYXa, odcien purple tez cudny, coral taki ceglasty nie wiem jak bedzie wygladal na buzi, moze okaze sie pieeekny, ale poki co jestem nim troche rozczarowana. Wzielam tez szminke stili w prezencie i tez rozczarowanie chcialam piekny, mocny koral a mam takie jakies cus, ktore malo co koloru daje za to takie perlowe blyski
"uroki" zakupów przez internet... Ja jestem w sumie rozczarowana tym Korresowym pudrem, szczególnie że mam naprawdę dobre zdanie o innych kosmetykach, szczególnie różach. Na pewno ten Coral będzie cudny, a jak nie to ja się może wymienię ;p
__________________



Edytowane przez Marigold19
Czas edycji: 2012-08-26 o 10:36
Marigold19 jest offline  
Stary 2012-08-26, 12:39   #2542
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
A czy ktoras z Was miala tusz Korres? Kusi mnie bo nie pogrubia tylko wydluza tak jak lubie


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-08-26, 19:17   #2543
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Marigold19 Pokaż wiadomość
"uroki" zakupów przez internet... Ja jestem w sumie rozczarowana tym Korresowym pudrem, szczególnie że mam naprawdę dobre zdanie o innych kosmetykach, szczególnie różach. Na pewno ten Coral będzie cudny, a jak nie to ja się może wymienię ;p
oj tak hehe
zobaczymy, troche inaczej sobie go wyobrazalam ale moze na licach bedzie ladniejszy

ranka ja nie mialam, ale jak sie skusisz to chociaz bedziemy mialy kogo pytac o tusze
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-08-26, 20:34   #2544
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
A czy ktoras z Was miala tusz Korres? Kusi mnie bo nie pogrubia tylko wydluza tak jak lubie


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja miałam dwa. Faktycznie wydłuża, nie pogrubia. Mi to akurat bardzo nie odpowiadało, ale jeśli oczekujesz takiego efektu, to powinnaś być zadowolona. Plus, miałam wrażenie, że faktycznie jest delikatny dla rzęs, bo przy niektórych tuszach rzęsy mocno mi wypadają, a ten jakby je pielęgnował
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-08-26, 21:08   #2545
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Ano odp nie lubie pogrubienia chyba ze delikatne bo jak pogrubia nachalnie to skleja a tego nie chce dzieki


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-08-30, 20:39   #2546
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Zenon zmienił topy i oferuje za ciekawą cenę tusz Lancome:
http://pl.strawberrynet.com/makeup/l...854/?CatgId=15

Miała któraś może tę maskarę?
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2012-08-30, 20:47   #2547
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Wiecie może jak długo teraz idzie paczuszka od Zenobiusza? Do powiedzmy mniejszych miejscowości?
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Stary 2012-08-30, 21:18   #2548
Taszanta
Zakorzenienie
 
Avatar Taszanta
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 3 456
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez PannaEwelina Pokaż wiadomość
Wiecie może jak długo teraz idzie paczuszka od Zenobiusza? Do powiedzmy mniejszych miejscowości?
Jak zamawialam kilka miesiecy temu to szła coś koło tygodnia
a co zamawiasz?
__________________
"If your dreams don't scare you they're not big enough"....

Taszanta jest offline  
Stary 2012-08-30, 22:49   #2549
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Zenon zmienił topy i oferuje za ciekawą cenę tusz Lancome:
http://pl.strawberrynet.com/makeup/l...854/?CatgId=15

Miała któraś może tę maskarę?
Mam właśnie na wymianie Definicils ze zwykłą szczotą Ładnie rozdziela i mocno wydłuża, natomiast niezbyt pogrubia. Poleciła mi ją ciocia, która od lat jest zachwycona tą mascarą, cóż, ja niestety mniej. Choć wiadomo, każdy ma inne rzęsy. Ogólnie tusz nie jest zły, jeśli ktoś nie oczekuje efektu zagęszczenia i pogrubienia, a raczej rozdzielenia i wydłużenia, to polecam. A, no i ten jeszcze niby podkręca
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2012-08-30, 23:03   #2550
PannaEwelina
Zakorzenienie
 
Avatar PannaEwelina
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 920
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez Taszanta Pokaż wiadomość
Jak zamawialam kilka miesiecy temu to szła coś koło tygodnia
a co zamawiasz?

Podkład Laury Mercier Kocham MAP, ale zamarzyłam o czymś kremowym, ale nie tak ciężkim jak Illamasqua, myślałam jeszcze o MUFE HD, ale recenzje zbyt rozbieżne no i tak wypadło Ciekawe, czy trafię z kolorem.
__________________



Blog

Kolekcje makijażowe wiosna/lato 2014

PannaEwelina jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:30.