Zenkowe pokusy :) - Strona 91 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-09-25, 09:10   #2701
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Strasznie mi teraz Jaillbreaka brakuje i Lockinfo w iphonie


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:17   #2702
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 840
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Dimiti gratulacje
Mariolu kciuki
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:19   #2703
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Ranka, a Tapatalk ładuje zdjęcia na forum? W opisie stoi, że niby tak. Ale wolę się upewnić. Potrzebuję jakiejś appki do uploadu zdjęć na forum, bo mobilne Safarii nie ma tej opcji , a nie chcę używać sieciowych uploaderów.
vril jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:29   #2704
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez GretchenSp Pokaż wiadomość
Ja zazwyczaj omijam wątki ze słowem "pokusa" w tytule ale dziś do Was zajrzałam i lista zakupowa urosła o kolejne arcy-ważne pozycje Wizaż bywa pod tym względem naprawdę okropny. Człowiek już się ślini na nowe serum, kiedy jednego jeszcze nawet nie zdążył mu donieść listonosz
widzisz! dobrze, ze nie jestem z tym sama bo juz bym myslala, ze brak mi silnej woli
Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Dimiti gratulacje
Mariolu kciuki
Mnie nie kusza te rosyjskie kosmetyki moze dlatego ze nie lubie tego narodu

Sent from my iPhone using Tapatalk
dzieki
tez nie lubie ale jak sobie pomyslalam, ze moga mi cuda z buzka zdzialac to aaaah

Cytat:
Napisane przez mag-ia1 Pokaż wiadomość
7.5%
RABAT + 8%
RABAT = 8%
RABAT Rabat Lojalnosciowy Promocja
‘TESKNIMY ZA TOBA’
Twoje cale zamównienie
Skorzystaj z promocji ‘TESKNIMY ZA TOBA’ i polacz ja z 7.5% rabatu lojalnosciowego a otrzymasz 8% calkowitego rabatu na nasze i tak juz niskie ceny.


dostałam taką propozycję
możecie mi wytłumaczyć jak 7,5 + 8 = 8 ?????????/


zgadzam sie z ilioskiem- widac, ze to Zenek wyliczal
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:37   #2705
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ranka, a Tapatalk ładuje zdjęcia na forum? W opisie stoi, że niby tak. Ale wolę się upewnić. Potrzebuję jakiejś appki do uploadu zdjęć na forum, bo mobilne Safarii nie ma tej opcji , a nie chcę używać sieciowych uploaderów.
Laduje ale trzeba kupic plugin


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:40   #2706
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Nie ale gdyby bateria byla trwalsza to moze , mozebo teraz to codZienne ladowanie mnie dobija :/
Jesli chodZi o Tapa to ogarnia fora ale tylko te ktore dzialaja pod tapatalkiem bo z moich for ktore ja ogarniamto tylko Wizaz dziala:/


Sent from my iPhone using Tapatalk
ja juz do ladowania przywyklam
a co do lock info, to mi jakos centrum powiadomien wbudowane w tel wystarcza a jakby co to zawsze mozesz zrobic jailbreaka
Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Laduje ale trzeba kupic plugin


Sent from my iPhone using Tapatalk
a to bezczelniaki a za plugina ile chca?
ilios jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:44   #2707
hola ola
Zakorzenienie
 
Avatar hola ola
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: świętokrzyskie
Wiadomości: 5 146
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Dimku gratulacje
Mariolu kciuki
hola ola jest offline  
Stary 2012-09-25, 10:44   #2708
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
99 centow, a jaillbreka na ios6 nie ma jeszcZe:-( wiec czekam


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:07   #2709
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ranka, a Tapatalk ładuje zdjęcia na forum? W opisie stoi, że niby tak. Ale wolę się upewnić. Potrzebuję jakiejś appki do uploadu zdjęć na forum, bo mobilne Safarii nie ma tej opcji , a nie chcę używać sieciowych uploaderów.
mi zdjęcia się wyświetlają, ale nie ich powiększenia

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
niemniej nadal te rosyjskie polecane przez Was mazidla mnie kusza i chce je wszystkie
niektóre są na prawdę świetne

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
kurcze, bo w sumie nie wiem czy go nie brac, ale zniechecilo mnie to, ze on pomaga ogarnac "wszystkie fora" itp a ja w sumie tylko na wizazu siedze, wiec nie wiem czy go potrzebuje do ogarniania

iP 5 nie kupuje na 100% - moim zdaniem iP warto brac minimum co 2 generacje, bo w przeciwnym razie praktycznie sie nie zauwaza roznicy a Ty sie skusisz?
ja kupiłam w zasadzie tylko do wizazu, ale bradzo sobie chwalę - nie chciałoby mi się zaglądać tak czesto na forum przez przeglądarę
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:08   #2710
dimiti
Zakorzenienie
 
Avatar dimiti
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 36 439
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Dimku gratulacje
Mariolu kciuki
dziekuje
__________________
Dimipedia
MASA pięknot z L'oreal - produkty, o których musicie przeczytać!
FB, Instagram
dimiti jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:12   #2711
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
99 centow, a jaillbreka na ios6 nie ma jeszcZe:-( wiec czekam


Sent from my iPhone using Tapatalk
a co to za plugin? ja nie zauwazylam zadnej informacji o dodatkowym programie/nakladce/wtyczce on sie jakos nazywa?
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:17   #2712
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
A mozesz ladowac zdjecia? Bo ja nie moglam bez niego
Nazywa sie Photo Sharing


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:19   #2713
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zenkowe pokusy :)

czeee kopę lat
dziewczyny a czy w wolnej chwili mogłabym prosić o screeny wizażu z tataptalk? [tzn w Waszej wolnej chwili ]
__________________

majade jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:25   #2714
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Wklejam:
ImageUploadedByTapatalk1348565104.900653.jpg
ImageUploadedByTapatalk1348565119.852715.jpg
ImageUploadedByTapatalk1348565133.641773.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:27   #2715
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
A mozesz ladowac zdjecia? Bo ja nie moglam bez niego
Nazywa sie Photo Sharing


Sent from my iPhone using Tapatalk
własnie to kupiłam (1,59 euro)
i nie łąduje mi nadal zdjęć do wyświetlania (wydaje mi sie, ze to ja moge komus/na forum udostepnic zdjecie)

wyswietla mi sie zdjecie na forum, ale takie male, jak w nie klikne to juz mi sie nie laduje (nawet z tym programem)
ale siedze teraz z TZ i wlaczymy
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:31   #2716
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 24 497
Ja zrozumialam ze chodZi o samo zaladowanie bo powiekszen nie laduje niestety
Edit: jednak laduje powiekszenia jak klikne w safari


Sent from my iPhone using Tapatalk
ranka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:40   #2717
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Ja zrozumialam ze chodZi o samo zaladowanie bo powiekszen nie laduje niestety
Edit: jednak laduje powiekszenia jak klikne w safari


Sent from my iPhone using Tapatalk
ale w Safari, bedac w Tapatalk?
czy jak wchodzisz na forum poprzez safari? (bo w safari ogolnie to mi tez foty laduje i powieksza)


wyglada to tak:
najpierw foty male w forum przy poscie jakiejs osoby
a potem, gdy klikam na zdjecie to ono sie nie powieksza, tylko wyswietla sie taki ciemny ekran. Gdy klikam zapisz nic sie nie zapisuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Pojedyncze, 25.09.2012 o 11.31.jpg (27,5 KB, 21 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pojedyncze, 25.09.2012 o 11.31 #2.jpg (24,4 KB, 11 załadowań)

Edytowane przez milka-pilka
Czas edycji: 2012-09-25 o 11:42
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:42   #2718
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Zenkowe pokusy :)

dzięki dziewczyny
__________________

majade jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:45   #2719
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Wklejam:
Załącznik 4901422
Załącznik 4901423
Załącznik 4901424


Sent from my iPhone using Tapatalk
ale jestem tępa
jak zrobić taki screen? bo rozumiem, ze robisz go bezposrednio telefonem
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:45   #2720
Mariola13
Zakorzenienie
 
Avatar Mariola13
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 16 840
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez hola ola Pokaż wiadomość
Dimku gratulacje
Mariolu kciuki
dziękuję, przydadzą się bardzo
__________________


CHANEL - Classic medium - beige, cavior, gold hrdw, nowa

GIVENCHY ANTIGONA mini, nowa

GUCCI - Vintage Web Leather Canvas Tote, klasyczny kuferek

HERMES - Evelyne pm, etoupe

szukają nowego domu
Mariola13 jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:46   #2721
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zenkowe pokusy :)

a ja jeszcze jedno pytanie mam [sora, ze tak Was drecze ] a jak sie kluby w tym ogarnia? bo ja ostatnio duzo w łizażowych klubach siedze

---------- Dopisano o 11:46 ---------- Poprzedni post napisano o 11:46 ----------

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
ale jestem tępa
jak zrobić taki screen? bo rozumiem, ze robisz go bezposrednio telefonem
przytrzymujesz jednoczesnie klawisz od wylaczania i home i juz masz screena w zdjeciach
ilios jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:54   #2722
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
a ja jeszcze jedno pytanie mam [sora, ze tak Was drecze ] a jak sie kluby w tym ogarnia? bo ja ostatnio duzo w łizażowych klubach siedze

---------- Dopisano o 11:46 ---------- Poprzedni post napisano o 11:46 ----------


przytrzymujesz jednoczesnie klawisz od wylaczania i home i juz masz screena w zdjeciach
dziekuje czyli ten na gorze, a home to okrągły, ten po srodku?

sorry, ale zrobilam tak i cos mi sie na chwile zawiesilo, stad moje glupawe pytania

uff juz wiem za mocno cisnęłam
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:56   #2723
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zenkowe pokusy :)


i jak to robisz to powinien byc dzwiek zdjecia i na chwile mignac ekran i juz fota w rolce aparatu

---------- Dopisano o 11:56 ---------- Poprzedni post napisano o 11:55 ----------

[ale przytrzymac tak na chwilke, a nie za dlugo, bo jak dlugo to sie resetuje telefon jakby co - ale dlugo to tak powyzej 5 sek chyba to musisz przytrzymac tak chwilke jak normalnie bys ten okragly wciskala ]
ilios jest offline  
Stary 2012-09-25, 11:57   #2724
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
No właśnie zresetowalam telefon

Teraz patrzę czy do klubów można / albo czy ja sie umiem dostać
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 12:02   #2725
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 184
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Zenkowe pokusy :)

przepraszam, zapomnialam napisac, ze jak za dlugo to sie resetuje
ale to tez generalnie dobrze wiedziec, na wszelki wypadek, choc mi sie nie zdarzyla jeszcze potrzeba resetowania go [niemniej jak czasami sie zawiesi telefon komus tak, ze zeby zresetowac musi wyjac baterie, u nas sie jak wiadomo nie da - wiec to jest opcja do zresetowania go na twardo ]
a printscreena to tak krotko sie przytrzymuje tak jak normalnie naciskasz ten na gorze, zeby zablokowac ekran
ilios jest offline  
Stary 2012-09-25, 12:03   #2726
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
Wklejam:
Załącznik 4901422
Załącznik 4901423
Załącznik 4901424


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ranko, wiesz ze ja tych Twoich zdjęć na Tapatalku nie widzę. Wyswietlaja mi sie kwadratu ze znakami zapytania. Ladowalas je przez Tapatalk? W kompie je widzę.
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 12:04   #2727
soulie
Wtajemniczenie
 
Avatar soulie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 480
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
ale w Safari, bedac w Tapatalk?
czy jak wchodzisz na forum poprzez safari? (bo w safari ogolnie to mi tez foty laduje i powieksza)


wyglada to tak:
najpierw foty male w forum przy poscie jakiejs osoby
a potem, gdy klikam na zdjecie to ono sie nie powieksza, tylko wyswietla sie taki ciemny ekran. Gdy klikam zapisz nic sie nie zapisuje
Milka, ja mam tak samo z tymi zdjęciami. Chyba nie ma na to rady. Nawet pisałam na technicznym w tej sprawie, ale nikt mi nie odpisał. Dokopałam się do informacji na stronie tapatalk, że to wina ustawień forum i trzeba byłoby w tej sprawie do Złośliwca napisać.

Aha, ja mogę załączać zdjęcia bez tego plugina.

Edytowane przez soulie
Czas edycji: 2012-09-25 o 12:05
soulie jest offline  
Stary 2012-09-25, 12:08   #2728
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
przepraszam, zapomnialam napisac, ze jak za dlugo to sie resetuje
ale to tez generalnie dobrze wiedziec, na wszelki wypadek, choc mi sie nie zdarzyla jeszcze potrzeba resetowania go [niemniej jak czasami sie zawiesi telefon komus tak, ze zeby zresetowac musi wyjac baterie, u nas sie jak wiadomo nie da - wiec to jest opcja do zresetowania go na twardo ]
a printscreena to tak krotko sie przytrzymuje tak jak normalnie naciskasz ten na gorze, zeby zablokowac ekran
dziękuję i tak się już sporo dowiedziałam, jak widać nie wykorzystuję swojego telefonu na maksa a ja tak cisnęłam, a tu trzeba myk delikatnie

Cytat:
Napisane przez soulie Pokaż wiadomość
Milka, ja mam tak samo z tymi zdjęciami. Chyba nie ma na to rady. Nawet pisałam na technicznym w tej sprawie, ale nikt mi nie odpisał. Dokopałam się do informacji na stronie tapatalk, że to wina ustawień forum i trzeba byłoby w tej sprawie do Złośliwca napisać.
a no to wiele wyjasnia. Szkoda po program fajny, ale jak wiadomo zdjecia dla nas tez sa wazne. Moze trzeba becie sie kiedys zebrac i napisać do Złośliwca, w sumie coraz wiecej osób będzie korzystac z pzrenośnych urządzeń.

---------- Dopisano o 12:08 ---------- Poprzedni post napisano o 12:07 ----------

Soulie, a wiesz jak wejść do klubów?
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 12:10   #2729
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 264
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Zenkowe pokusy :)

Tak mi się w Tapatalku na iPhonie wyświetlają screeny z postu Ranki:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_2469.jpg (34,8 KB, 9 załadowań)
milka-pilka jest offline  
Stary 2012-09-25, 12:10   #2730
soulie
Wtajemniczenie
 
Avatar soulie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 480
Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
dziękuję i tak się już sporo dowiedziałam, jak widać nie wykorzystuję swojego telefonu na maksa a ja tak cisnęłam, a tu trzeba myk delikatnie


a no to wiele wyjasnia. Szkoda po program fajny, ale jak wiadomo zdjecia dla nas tez sa wazne. Moze trzeba becie sie kiedys zebrac i napisać do Złośliwca, w sumie coraz wiecej osób będzie korzystac z pzrenośnych urządzeń.

---------- Dopisano o 12:08 ---------- Poprzedni post napisano o 12:07 ----------

Soulie, a wiesz jak wejść do klubów?
Nie wiem niestety, chyba nie ma takiej opcji. Wchodzę przez Chrome co jest dość uciążliwe.
soulie jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:23.