Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-09-29, 18:04   #1
Messuah
Agencja Spamu - Nie stać nas na reklamę, więc spamujemy!
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 894
Question Farby do włosów AVON

Cześć Kobitki

Ostatnio w katalogu z Avonu zobaczylam farby do włosów różne odcienie, czy ktoras z was uzywala ? Jak wychodza na wlosach ?
Messuah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-29, 20:46   #2
Meadow
Wtajemniczenie
 
Avatar Meadow
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Sheffield / Żory / Bratislava
Wiadomości: 2 270
GG do Meadow Send a message via Skype™ to Meadow
Dot.: Farby do włosów AVON

ja jestem konsultantką i zamawiałam dla siostry, babci i jej koleżanki, dla babci średni blond, dla jej koleżanki też, dla siostry jasną mahoniową czerwień.

wg mnie z kolorem wszystko jest jak być powinno a włosy w kondycji świetnej

szczerze to sama się bałam tego próbować na sobie bo nowościom w farbach nie ufam
__________________
proud League of Legends Summoner
od 4.09.2013 jestem przeszczęśliwa
Meadow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-29, 20:50   #3
AniaAga
Zadomowienie
 
Avatar AniaAga
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 580
Dot.: Farby do włosów AVON

Gdzieś na rudym wątku dziewczyna wstawiała zdjęcie po 7,4, wyszedł bardzo ładny, włosy błyszczące.
AniaAga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-01, 23:31   #4
annussiaa91
Raczkowanie
 
Avatar annussiaa91
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 170
Dot.: Farby do włosów AVON

Ja zawsze farbowałam średnim brązem Garniera bądź Loreala. Wychodziły bardzo ciemne. Zamówilam więc średni brąz z Avonu, żeby wypróbować i o dziwo wyszedł.. taki złocisty jasno - beżowy brąz. Wyglądam jakbym miała odrosty. Więc zalezy. Można to rozumieć, że ten jest za jasny, lub tamte były za ciemne. To raz.
A dwa, zwalczyłam problem wypadania włosów a po tej farbie znowu zaczęły lecieć garściami ;///
__________________
Zapuszczam włosy.
37 cm -> 40 cm -> 43 cm -> 46cm -> 50cm -> 55cm -> 60 cm ->
annussiaa91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-02, 09:41   #5
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 003
Dot.: Farby do włosów AVON

Koleżanka z watku o wlosach blond farbowala 12/1.
Swoje ma na poziomie ok.6, bardzo ladnie Jej rozjasnilo, kolor wyszedł piękny, stan wlosow bardzo dobry.
Agatau88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-02, 11:43   #6
mystery20
Raczkowanie
 
Avatar mystery20
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 140
Dot.: Farby do włosów AVON

Farba delikatna, włosy są błyszczące i niby wszystko ok tylko kolor duuużo jaśniejszy niż powinien wyjść. Ogólnie może być tylko farbe trzeba wybrać w kolorze minimum o jeden ton ciemniejszy niż chce się uzyskać....
__________________
I mów tak więcej, jeszcze więcej !
I przytulaj mnie częściej i jeszcze częściej !
mystery20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-03, 17:43   #7
czekoladowy tort
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1
Dot.: Farby do włosów AVON

No właśnie, kupiałam farbe z Avonu i naprawde byłam zachwycona kolorem a nawet trwałoscią farby. Ale tak jak Tobie zaczęły mi wypadac włosy, tylko jak.....
czekoladowy tort jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-03, 18:03   #8
Messuah
Agencja Spamu - Nie stać nas na reklamę, więc spamujemy!
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 894
Dot.: Farby do włosów AVON

mnie interesuje ciemny kasztan i tak sie zastanawiam czy zostac przy lorealu glebokim kasztanie czy sprobowac farby z avonu
Messuah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-03, 22:15   #9
natusia167
Rozeznanie
 
Avatar natusia167
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Żory :)
Wiadomości: 993
GG do natusia167
Dot.: Farby do włosów AVON

Ja zastanawiam sie nad czekolada, czy ktos moze podpowiedziec mi czy wyjdzie jasny sredni czy ciemny braz? Nie chcialabym sie wpuscic jak waz w pomidory, schodzilam z czarnego koloru i nie chcialabym by znow wyszly niemalze czarne.
__________________
Chuudne
97--->90---> 85--->79--->75--->69-->67-->65-->63!!!

Dbam o wlosy:

Nie prostuje 15.07.2011
Olej kokosowy 25.07.2011
natusia167 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-22, 08:27   #10
julittaa22
Zadomowienie
 
Avatar julittaa22
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bolesławiec
Wiadomości: 1 744
Dot.: Farby do włosów AVON

Dziewczyny pomocy,mam 2 opakowania farby avon głęboki złoty blond,niedługo bedę farbować jednak nie mam ulotki w pudełku.Jak wygląda nakładanie tego balsamy z nr 1 (utrwalającego kolor) dac na suche włosy i nie spłukiwać go? od razu nakładać kolor?
bede wdzieczna za pomoc.
__________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem...ludzie mogą nie dostrzec różnicy....


Moja wymiana:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post48615083
julittaa22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-22, 17:15   #11
julittaa22
Zadomowienie
 
Avatar julittaa22
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bolesławiec
Wiadomości: 1 744
Dot.: Farby do włosów AVON

Naprawde nikt nie używał tej farby
__________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem...ludzie mogą nie dostrzec różnicy....


Moja wymiana:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post48615083
julittaa22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-22, 22:19   #12
natusia167
Rozeznanie
 
Avatar natusia167
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Żory :)
Wiadomości: 993
GG do natusia167
Dot.: Farby do włosów AVON

Ja uzywalam,ale juz troche dawno.. niestety nie pamietam jak dokladnie sie to wszysgtko robilo,ale wydaje mi sie ze to serum ochronne rozprowadzalo sie na suche wlosy

i

Dzęki pomocy profesjonalistów opracowaliśmy System Trzech Kroków, który chroni włosy, przywraca im doskonały wygląd i dba o nie przed, podczas i po farbowaniu. Dzięki niemu kolor jest bogaty, promienny i zdrowo wyglądający, z jednolitym i długotrwałym efektem dla wszystkich typów włosów. Farba do włosów - w opakowaniu: • preparat przygotowujący do farbowania (15 ml) kryje włosy ochronna warstwą, zapewniającą równomierną dystybucję koloru - nakładaj preparat na włosy od nasady ku końcom, zwłaszcza na przesuszone zniszczone fragmenty. • krem koloryzujący (48 ml) w pełni trwale pokrywa siwe włosy - nadaje kolor - podziel włosy na pasma, nakładaj krem koloryzujący od nasady ku końcom. • kuracja odżywcza do włosów farbowanych (20ml) włosy lśnią mocniejpięknym, naturalnie wyglądającym kolorem - utrwala kolor - na zakończenie nałóż na włosy balsam o odżywczej formule z masłem Shea a następnie spłucz. W trosce o piękne, błyszczące i zdrowo wyglądające w
__________________
Chuudne
97--->90---> 85--->79--->75--->69-->67-->65-->63!!!

Dbam o wlosy:

Nie prostuje 15.07.2011
Olej kokosowy 25.07.2011

Edytowane przez natusia167
Czas edycji: 2012-05-22 o 22:25
natusia167 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-23, 06:23   #13
julittaa22
Zadomowienie
 
Avatar julittaa22
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bolesławiec
Wiadomości: 1 744
Dot.: Farby do włosów AVON

Cytat:
Napisane przez natusia167 Pokaż wiadomość
Ja uzywalam,ale juz troche dawno.. niestety nie pamietam jak dokladnie sie to wszysgtko robilo,ale wydaje mi sie ze to serum ochronne rozprowadzalo sie na suche wlosy

i

Dzęki pomocy profesjonalistów opracowaliśmy System Trzech Kroków, który chroni włosy, przywraca im doskonały wygląd i dba o nie przed, podczas i po farbowaniu. Dzięki niemu kolor jest bogaty, promienny i zdrowo wyglądający, z jednolitym i długotrwałym efektem dla wszystkich typów włosów. Farba do włosów - w opakowaniu: • preparat przygotowujący do farbowania (15 ml) kryje włosy ochronna warstwą, zapewniającą równomierną dystybucję koloru - nakładaj preparat na włosy od nasady ku końcom, zwłaszcza na przesuszone zniszczone fragmenty. • krem koloryzujący (48 ml) w pełni trwale pokrywa siwe włosy - nadaje kolor - podziel włosy na pasma, nakładaj krem koloryzujący od nasady ku końcom. • kuracja odżywcza do włosów farbowanych (20ml) włosy lśnią mocniejpięknym, naturalnie wyglądającym kolorem - utrwala kolor - na zakończenie nałóż na włosy balsam o odżywczej formule z masłem Shea a następnie spłucz. W trosce o piękne, błyszczące i zdrowo wyglądające w



Bardzo dziekuje juz myslalam ze nikt sie nie odezwie.
__________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem...ludzie mogą nie dostrzec różnicy....


Moja wymiana:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post48615083
julittaa22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-23, 06:42   #14
natusia167
Rozeznanie
 
Avatar natusia167
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Żory :)
Wiadomości: 993
GG do natusia167
Dot.: Farby do włosów AVON

Prosze bardzo polecam sie
__________________
Chuudne
97--->90---> 85--->79--->75--->69-->67-->65-->63!!!

Dbam o wlosy:

Nie prostuje 15.07.2011
Olej kokosowy 25.07.2011
natusia167 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-24, 23:06   #15
Kadi1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 12
Dot.: Farby do włosów AVON

a używała któraś z was farbę z avon nr 8.1? jak wyszła. ja mam jasniejsze niz modelka na foto i zastanawiam się czy nie zrobic sobie.
Kadi1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-28, 18:46   #16
patrish
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 8
Dot.: Farby do włosów AVON

Hej dziewczynki, mam takie pytanie. Aktualnie mój kolor włosów to średni brąz z odcieniem rudego w słońcu. Mam około 4cm odrostów (mysi brąz). Ostatnio malowałam włosy na bardzo ciemny brąz, wyszły czarne z brązowymi refleksami no ale spłukały się do średniego brązu jak już mówiłam. Tym razem chciałabym postawić na coś jaśniejszego, jak myślicie co mogłoby się stać na mojej głowie jak nałożyłabym farbę 7.0 Ciemny blond? Podejrzewam że odrosty bym i miała blond ale boje się o reszte głowy.. A naprawde nie chce rozjaśniać włosów utleniaczami bo potem mi cholernie wypadają. Z góry dzięki wielkie, pozdrowionka.
Zdjęcia farby blond: http://avon-store.com/image/cache/da...1A-500x500.jpg
patrish jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-28, 22:55   #17
natusia167
Rozeznanie
 
Avatar natusia167
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Żory :)
Wiadomości: 993
GG do natusia167
Dot.: Farby do włosów AVON

W 7 nie bedzie rozjasniacza. Ciemny blond wyjdzie cos jak jasny braz, chociaz mysle ze ta farba zlapie odrost a reszte odrobine zneutralizuje, na pewno nie rozjasni
__________________
Chuudne
97--->90---> 85--->79--->75--->69-->67-->65-->63!!!

Dbam o wlosy:

Nie prostuje 15.07.2011
Olej kokosowy 25.07.2011
natusia167 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-29, 17:57   #18
patrish
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 8
Dot.: Farby do włosów AVON

Cytat:
Napisane przez natusia167 Pokaż wiadomość
W 7 nie bedzie rozjasniacza. Ciemny blond wyjdzie cos jak jasny braz, chociaz mysle ze ta farba zlapie odrost a reszte odrobine zneutralizuje, na pewno nie rozjasni
a jest taka farba w avonie ktora mi rozjasni te moje wlosy choc troszke? :P
patrish jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-29, 18:53   #19
natusia167
Rozeznanie
 
Avatar natusia167
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Żory :)
Wiadomości: 993
GG do natusia167
Dot.: Farby do włosów AVON

Szczerze? Farba farby nie rozjasnisz
__________________
Chuudne
97--->90---> 85--->79--->75--->69-->67-->65-->63!!!

Dbam o wlosy:

Nie prostuje 15.07.2011
Olej kokosowy 25.07.2011
natusia167 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-30, 07:32   #20
julittaa22
Zadomowienie
 
Avatar julittaa22
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bolesławiec
Wiadomości: 1 744
Dot.: Farby do włosów AVON

Cytat:
Napisane przez patrish Pokaż wiadomość
a jest taka farba w avonie ktora mi rozjasni te moje wlosy choc troszke? :P

Jak chcesz troche rozjaśnić ten brąz to polecam spray joanny "reflex blond" używałam kiedyś na ciemne farbowane włosy i rozjaśnił mi do kasztanu,nie niszcząc zbytnio.
__________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem...ludzie mogą nie dostrzec różnicy....


Moja wymiana:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...3#post48615083
julittaa22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-05-30, 15:03   #21
patrish
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 8
Dot.: Farby do włosów AVON

dzięki wam wszystkim. i spray moze sprobuje a co do rozjasniania farba, to wiem ze farby farba nie rozjasnisz ale cicho mialam nadzieje ze w avonie moze jest taka magiczna farba, haha. pozdrawiam
patrish jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-06-13, 12:22   #22
maria mucha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2
Dot.: Farby do włosów AVON

Kolor ciemnawy, farba nie kryje siwych włosów. Nie polecam

---------- Dopisano o 12:22 ---------- Poprzedni post napisano o 12:06 ----------

Cytat:
Napisane przez patrish Pokaż wiadomość
dzięki wam wszystkim. i spray moze sprobuje a co do rozjasniania farba, to wiem ze farby farba nie rozjasnisz ale cicho mialam nadzieje ze w avonie moze jest taka magiczna farba, haha. pozdrawiam
Kolor ciemnawy, farba nie kryje siwych włosów. Nie polecam
maria mucha jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:51.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra