Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-10-04, 22:42   #61
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

HELLOŁ BARBIS, LEC GOŁ PARTIS HA HA HA JEEE, HELOŁ BABRBIS, LEC GOŁ PARTIS UŁOOO UŁOO
melduję się poruczniku!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-10-04, 22:47   #62
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
HELLOŁ BARBIS, LEC GOŁ PARTIS HA HA HA JEEE, HELOŁ BABRBIS, LEC GOŁ PARTIS UŁOOO UŁOO
melduję się poruczniku!

o przyszła nasza młoda imprezowiczka
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2011-10-04, 22:52   #63
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN1397.jpg (18,8 KB, 34 załadowań)
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-10-04, 22:57   #64
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
o przyszła nasza młoda imprezowiczka
ta, chyba wizażowa

Agatau
Jak tam zderzaki?
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-10-04, 22:58   #65
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
ta, chyba wizażowa

Agatau
Jak tam zderzaki?
Jakie zderzaki

Mam zdjecia w albumie z wczoraj, zobacz sobie, jakos zyją Moze cos z nich bedzie

Edytowane przez Agatau88
Czas edycji: 2011-10-04 o 22:59
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-10-04, 23:13   #66
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Agatau
Nonono! O utonięcie się już martwić nie musisz
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-10-05, 08:30   #67
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
mi sie podobaja no i karmelkowe fajne delikatne
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Doustne tez musza byc, ale wystarczą naturalne-jogurty, kefiry.
No niestety, kasa na to idzie


Co myslicie:

http://www.promod.eu/jackets/faux-le...270042083.html
fajna
ja mam ze sciagaczami i kolnierzem taka sama jak nizej

zaraz lece na miasto do urzedu zalatwic jakies sprawy

a tak wogole witam blondyny
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg kurtka.jpg (62,6 KB, 26 załadowań)
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-05, 08:31   #68
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 653
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cześć laseczki
ja dzisiaj o 12:30 mam ten pogrzeb

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Na uczelni u mnie cyrki, ciagle o specjalizacji nic nie wiadomo, o pracy licencjackiej tez nie
no coś Ty
my już na 2 roku wybieraliśmy promotora i teraz co 2 tyg mamy seminaria,ale ja do swojej pracy mam narazie temat

Cytat:
Napisane przez Ania09121983 Pokaż wiadomość
witam witam widze ze nowy watek obiecałam wam zdjecia po moim farbowaniu. moze juz nawet mnie nie pamietacie;/ nie chciałam juz rozjasniac włosow ale chce pozostac przy bladzie moze jakims naturalniejszym odcieniu. niestety wszystkie farby sie szybciutko zmywaja, ostatnio robiłam sobie całe włosy londa szampanski blond oto foto me - oczywiscie spłukane odrobine ale odrost złapało
wybaczcie dziewczeta nie potrafie zmniejszyc zdjec
Ładnie wyszło

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
mi się podobają i do tej kurteczki by pasowały
a do granatu też jak najbardziej
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:08   #69
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
fajny kolorek i pewnie wygodne są ale nie w moim stylu
do granatowej spódniczki pewnie że tak fajne połączenie

---------- Dopisano o 09:06 ---------- Poprzedni post napisano o 09:04 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Doustne tez musza byc, ale wystarczą naturalne-jogurty, kefiry.
No niestety, kasa na to idzie


Co myslicie:

http://www.promod.eu/jackets/faux-le...270042083.html
kurteczka za to bardzo fajna

---------- Dopisano o 09:08 ---------- Poprzedni post napisano o 09:06 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
mi sie podobaja no i karmelkowe fajne delikatne

fajna
ja mam ze sciagaczami i kolnierzem taka sama jak nizej

zaraz lece na miasto do urzedu zalatwic jakies sprawy

a tak wogole witam blondyny
te kurteczki to już chyba 4 sezony sprzedają u chińczyków

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-10-05 o 09:05
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:09   #70
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
sliczne sa
A biust jeszcze fajniejszy
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
my już na 2 roku wybieraliśmy promotora i teraz co 2 tyg mamy seminaria,ale ja do swojej pracy mam narazie temat
tez tak mialam
edit: ale mialam spotkania co tydzien i tak
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2011-10-05 o 09:12
buahhot jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:12   #71
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

ja na drugim to specjalizację a promotora jeszcze nie wybieraliśmy

---------- Dopisano o 09:12 ---------- Poprzedni post napisano o 09:11 ----------

szykuję się i jadę taka piękna pogoda a jak będę wracać to zaopatrzę się w farbkę i jutro będę działała
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:13   #72
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

lady mozliwe nie oblatana jestem jeszcze w polskim swiecie siorka mi z neta ja zamowila kosztowala grosze ale jakosciowo i to jak lezy jest za✂✂✂ista
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:14   #73
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

a moze sprobuje tego garniera 111 nastepnym razem
a moze lepiej nie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:17   #74
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Dzieki Dziewczyny
Czyli do granatu moga byc
A za kurtka sie rozglądam, jak znajdę dam znac

novelove
one sa ciezkie wiec wiesz-utonac mozna

---------- Dopisano o 09:16 ---------- Poprzedni post napisano o 09:16 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
sliczne sa
A biust jeszcze fajniejszy
Dziekuje
Ja tez jestem z niego zadowolona

---------- Dopisano o 09:17 ---------- Poprzedni post napisano o 09:16 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
lady mozliwe nie oblatana jestem jeszcze w polskim swiecie siorka mi z neta ja zamowila kosztowala grosze ale jakosciowo i to jak lezy jest za✂✂✂ista
Ciekawe skad dokladnie?
Ta skorzana kosztuje sporo...

---------- Dopisano o 09:17 ---------- Poprzedni post napisano o 09:17 ----------

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
a moze sprobuje tego garniera 111 nastepnym razem
a moze lepiej nie
Sprobuj, on chyba kazdemu wychodzi fajnie
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:20   #75
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
lady mozliwe nie oblatana jestem jeszcze w polskim swiecie siorka mi z neta ja zamowila kosztowala grosze ale jakosciowo i to jak lezy jest za✂✂✂ista
wiem wiem grosze na allegro też wysyp takich jakościowo dobra miałam kiedyś taką czarną to nic nawet nie popękało o dziwo pewnie miałabym do tej pory ją ale znudziła się

---------- Dopisano o 09:20 ---------- Poprzedni post napisano o 09:17 ----------

Caskada przynajmniej w Belgii zrobisz furorę tą kurtką

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-10-05 o 09:21
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:22   #76
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

agatko bodajze stad http://www.sklepy24.pl/sklep/denley_...olette+fashion
lub z allegro ale to samo i cena tez sie zgadza

---------- Dopisano o 09:22 ---------- Poprzedni post napisano o 09:20 ----------

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
wiem wiem grosze na allegro też wysyp takich jakościowo dobra miałam kiedyś taką czarną to nic nawet nie popękało o dziwo pewnie miałabym do tej pory ją ale znudziła się

---------- Dopisano o 09:20 ---------- Poprzedni post napisano o 09:17 ----------

Caskada przynajmniej w Belgii zrobisz furorę tą kurtką
haha a zebys wiedziala ze zrobie
a tak na serio tutaj inaczej sie ubieraja inny styl maja poprostu
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:23   #77
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Buahhot ja dzisiaj będę farbować tym garnierem

---------- Dopisano o 09:23 ---------- Poprzedni post napisano o 09:22 ----------

tylko nie wiem ile trzymać na odroście !? NOVELOVE ?!
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:24   #78
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
Buahhot ja dzisiaj będę farbować tym garnierem
to prosze koniecznie o fotki
Paulinko a którą dokładnie robisz? Bo widzę, że sa dwie wersje, color naturals i nutrisse, wiem, że Kotka robi Nutrisse
__________________


Edytowane przez buahhot
Czas edycji: 2011-10-05 o 09:28
buahhot jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:24   #79
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
agatko bodajze stad http://www.sklepy24.pl/sklep/denley_...olette+fashion
lub z allegro ale to samo i cena tez sie zgadza

---------- Dopisano o 09:22 ---------- Poprzedni post napisano o 09:20 ----------


haha a zebys wiedziala ze zrobie
a tak na serio tutaj inaczej sie ubieraja inny styl maja poprostu
oglądałam Trinny i Susannah ubierają Belgię szaro,granatowo,czarno same ciemne kolory po prostu nijako
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:33   #80
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
oglądałam Trinny i Susannah ubierają Belgię szaro,granatowo,czarno same ciemne kolory po prostu nijako
tak dokladnie tak tu jest
wiec jesli ja wychodze w czyms rozowym czerwonym albo wogole kolorowym to jestem z innej planety i wiadomo "nie ich"
ogolnie nudna mode maja przewazaja ubrania szerokie worki plaskie obuwie styl miejski wolny wygodny zeby na rower wskoczyc czy dobiec do tramua bleee..
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:33   #81
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
piszesz o tym z taką radością ja jak siedzę na fotelu to się modle, oby wizyta dobiegła końca jak najszybciej ale to pewnie dlatego, że moja dotychczasowa pani dr nie była zbyt delikatna i nuciła sobie piosenki pod nosem co mnie po prostu doprowadzało do ku*wicy

dlatego teraz sobie wyszukałam 4 panie dr, które mają b.dobre opinię i jutro sobie podzwonię, popytam jak cenowo wszystko wygląda i umówię się do którejś na najbliższy termin
jak maja pozytywne opinie to raczej nie pozalujesz

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Fajnie ze znalazłas taka dobra dentystke, to juz połowa sukcesu. Oby tak dalej szlo

Ja juz wszystkie ząbki wyleczone Została tylko ta nieszczęsna 8 ale nie wiem czy jej wogóle nie wyrwe wiec narazie nie ruszam...



Musze sobie probiotyk chyba kupić... furagina to antybiotyk jednak (czy moze nie? bo w ulotce pisze po prostu lek) wiec jak mnie infekcja zaatakuje to sie pochlastam
Tylko tak myśle, może jakiś naturalny probiotyk? Jeśli takie istnieją... bo tyle już tych leków biore


Na uczelni u mnie cyrki, ciagle o specjalizacji nic nie wiadomo, o pracy licencjackiej tez nie
radze do furaginu probiotyk albo chociaz duuzo jogurtow.
bo ja sie pare razy nabawilam drozdzycy po dlugim leczeniu furaginem, poza tym on wyjalawia organizm i mozesz byc podatna na choroby.
ja w wypadku leczenia antybiotykami wcinam activie- ma wiecej tych bifidobacteriusow albo actimel tez moze byc
lepsze to niz zwykle slodzone cukrem jogurty- a ja nie moge naturalnych ani kefirow zbytnio bo potem zgaga caly dzien lub klopot jelitowy

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Dziewczyny mam ogromny problem, ale nie chce o tym pisać tutaj na forum

Czy któraś z Was stosowała tą tabletkę 72h po ??
ja 2x i moja sis ze 3x

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Mhm, czyli probiotyków osłonowych koniecznie brac nie musze? czy jednak lepiej brac? Bo juz sama nie wiem
lepiej brac chyba ze nie masz na gwalt tych 30zl na probiotyk...

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Własnie sie rozgladam i patrze ile sie namnożyło tych probiotyków, a kiedys tylko lactovaginal i lacibios był

Znalazłam taki żel który ma działac podobno na takiej zasadzie, myslicie że ma to jakiś sens?
http://www.provag.pl/prOVag_zel
provag z tego najdrozszy

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość

dobrze że tak Ci bezbolesnie potrafi wyleczyć ząbki oby tak dalej

Bunny mogłabyś mi doradzić jak będzie lepiej w moim wypadku żebym mogła uzyskać nieco chłodniejszy refleks na odrostach ? bo myślałam żeby zamówić ten sam co teraz czyli 11.10 i do tego 11.20 pomieszać pół na pół , czy zamówić samą 11.21 ? tylko że ona jest jakaś ciemna i ma fiolet ?
dziś umyłam włoski po raz 2 od farbowania i kolorek ładnie się zrównał ,ale nadal mam ten ciepławy poblask na samych odrostach minimalny chociaż całość ładnie się zlewa z resztą, na długościach jest ok i nie chce jaśniejszych tylko ten odrost bardziej ochłodzić
ja bym robila samym popielatym odcieniem, bo perla i tak sie zmywa szybciej niz popiel....ale jak chcesz.

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Jogurty nie tylko naturalne każde ochronia i to w duzym stopniu. Kefiry tez, teraz jedz naprawde kilka dziennie.
dokladnie- sprawdzilam na sobie
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:39   #82
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
HELLOŁ BARBIS, LEC GOŁ PARTIS HA HA HA JEEE, HELOŁ BABRBIS, LEC GOŁ PARTIS UŁOOO UŁOO
melduję się poruczniku!
rozumiem, za pozna dla ciebie godzina
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
beda pasowac, ale ja nie lubie karmelu. skarpetki moja ulubione

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Jakie zderzaki

Mam zdjecia w albumie z wczoraj, zobacz sobie, jakos zyją Moze cos z nich bedzie
superanckie sa i wielkie
az zazdraszczam i sama wierce dziure w brzuchu tz
ale on mowi ze za duze jak dla mnie- chyba zla nie jestes ze mu pokazalam fotki?

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Agatau
Nonono! O utonięcie się już martwić nie musisz
o nie...

dobra ide na bloga bo mnie agatka ubije
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:50   #83
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
to prosze koniecznie o fotki
Paulinko a którą dokładnie robisz? Bo widzę, że sa dwie wersje, color naturals i nutrisse, wiem, że Kotka robi Nutrisse

oczywiście że wstawię ja kupiłam color natuals kochana a dlatego też że moja znajoma fabowała. No i ja farbowałam też kiedyś odcieniem 101 (fotka w albumie)
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:52   #84
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
oczywiście że wstawię ja kupiłam color natuals kochana a dlatego też że moja znajoma fabowała. No i ja farbowałam też kiedyś odcieniem 101 (fotka w albumie)
widzialam, widzialam ok to czekam na zdjecia po farbowaniu 111 (mojego chlopaka mama kiedys farbowala sahara wlasnie )
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-10-05, 09:58   #85
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Bolesławca (Dolny Śląsk)
Wiadomości: 3 586
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

witam w nowej części wszystkie blondasy
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
odżywianie włosków
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-10-05, 10:24   #86
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

hej!

Agatko buty fajne kolorek mi się podoba

paulinka to czekamy na efekty po farbce

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ja bym robila samym popielatym odcieniem, bo perla i tak sie zmywa szybciej niz popiel....ale jak chcesz.

to może spróbować 11.11 tym co Asia od Jasia robiła ?
no i nie wiem sama tylko żeby mi szary mop nie wyszedł
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-10-05, 10:24   #87
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

blond bunny
nie jestem zła Ja tez swojego rozne pokazywałam
Kiedys jak mnie Twój TZ spotka n aulicy bedzie miał niezły ubaw
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-10-05, 10:27   #88
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

dzień dobry
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
kurteczka jakoś mi się nie widzi
Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość

Kitko
fajna spódniczka

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Kitulka gdzie masz foto tej spódniczki, bo szukam szukam na tym wątku i znaleźć nie mogę
na poprzednim wątku wstawiłam
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
A ja miałam buty pokazac, ale jak pisalam nic specjalnego. Mi sie podobaja, nie za wysokie, wygodne sie wydaja.
Czy beda pasowały do granatu?
To czarne to skarpeta wystaje
za to buty mi się podobają
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Cześć laseczki
ja dzisiaj o 12:30 mam ten pogrzeb
trzymaj się dzielnie
kitkulka jest offline  
Stary 2011-10-05, 10:38   #89
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Ja teraz chodzę w dzinsowej kurtce, ale musze cos wykombinowć na jesien.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-10-05, 10:45   #90
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Ja teraz chodzę w dzinsowej kurtce, ale musze cos wykombinowć na jesien.
szybko kombinuj, bo już ma się podobno ochładzać
kitkulka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farby blond, farby do włosów, nieudane farbowanie, włosy blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:05.