Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV - Strona 54 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2011-10-13, 21:36   #1591
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

przeczytajcie

http://weblog.infopraca.pl/2010/04/t...rze-zarabiasz/
infatuated jest offline  
Stary 2011-10-13, 21:37   #1592
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
spadam dziewczyny wykąpać się i spać, dobranoc
dobrych snow
strasznie mi cie zal przez tego tz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-13, 21:40   #1593
Klaczeq
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 99
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
dzis cyknełam na dworzu

cały czas mam wrazenie ze sa za jasne
śliczne Ci wyszły! zazdroszcze


Ja robiłam Londą perłowy blond, odrościki jasniutkie jak pani na opakowaniu, reszta gorzej sie złapała, wiadomo, kiedyś farbowałam na prawie czarny ;(

Efekt: (sztuczne światło, stąd taka żółć)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCN2877.jpg (82,3 KB, 38 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCN2841a.jpg (105,3 KB, 45 załadowań)
Klaczeq jest offline  
Stary 2011-10-13, 21:42   #1594
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
bardzo to ciekawe ale co do wysokosci zarobkow mezow blondynek nieprawdziwe znam duzo brunetek gdzie ich mezowie tz zarabiaja spora kase maja wlasne firmy...byc moze to tylko w wielkiej brytanii tak jest tutaj np w belgii po pierwsze malo jest blondynek i wiekszosc to ciemnowlose i maja dobrze zarabiajacych mezow tz ...
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-13, 21:47   #1595
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
spadam dziewczyny wykąpać się i spać, dobranoc
trzymaj się kochana dobranoc
Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ciekawe
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-10-13, 21:52   #1596
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 437
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość

To akurat nie dokońca prawda, chociaż fajnie jakby tak było...
Mój już nei zarabia wczoraj zwolnił się z work

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
dzis cyknełam na dworzu

cały czas mam wrazenie ze sa za jasne
a mi się bardzo podobają i jakie zadbane


Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
bo muszę się w końcu ogarnąć z sytuacją z TŻ, a nie wiem co mam robić dobija mnie to
będzie dobrze- jak coś to pisz na PW
__________________
zapuszczanie włosków
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ewą Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2011-10-13, 21:57   #1597
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
wrzucam fotki z dziś wszystkie robione bez lampy
do albumu wrzuce jedno z buzią
kurcze, faktycznie ciepło... a może coś z fioletem spróbuj?

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
bo muszę się w końcu ogarnąć z sytuacją z TŻ, a nie wiem co mam robić dobija mnie to
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:00   #1598
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
kurcze, faktycznie ciepło... a może coś z fioletem spróbuj?



właśnie się zastanawiam co lepsze : dokupić 12/22 czy sam mixton 0/11 lub 0/81?
Bunny pomóż
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:17   #1599
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
tak, tak, jedwab kladlam zawsze tylko na koncowki. Dziekuje za analize

zastanawia mnie jaka jest roznica miedzy
Koleston Perfect 12/11 intensywny popielaty special blond, a
Koleston Perfect 12/22 intensywny popielaty blond special
Bo nazwa niemal ta sama, tyle ze odwrotnie napisane Co w sumie oznacza ta dwojka w kolestonie? Z tego co widzialam, to 8oznacza perłę

dlaczego

bardzo ladnie
jest blad w opisie aukcji bo 12/22 to matowy nie popielaty


asia no na mase cieplo ci wyszlo
ja bym teraz dowalila jesli juz to 12/11 i 12%- jak nie pomoze to wracaj do c12 i juz.

pogonilam sis spedzilam z nia cudowne 3,5 h robiac jej odrosty i pazury od nowa dzis zakrolowala panterka ale fot nie mam- niemniej kolorowo i szalowo
juz moje oblookala i zapowiedziala ze za miesiac jej takie zrobie
i znow mi nie zaplacila
dziadek mi dzis do szpitala znow trafil od jutra znow wedrowki do szpitala, jego domu, do mamy i moj dom kocham to.

padam ze zmeczenia, ide do wyrka do tz.
milej nocki blondaski!

---------- Dopisano o 22:17 ---------- Poprzedni post napisano o 22:15 ----------

asia tu masz sensowne foty i opisy do kolestonu:

http://sklepfryzjerski.pl/wella-kole...67.html?page=2
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:20   #1600
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 544
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez Klaczeq Pokaż wiadomość
śliczne Ci wyszły! zazdroszcze


Ja robiłam Londą perłowy blond, odrościki jasniutkie jak pani na opakowaniu, reszta gorzej sie złapała, wiadomo, kiedyś farbowałam na prawie czarny ;(

Efekt: (sztuczne światło, stąd taka żółć)

odrosty ładnie CI chwyciły a reszte do moze kąpielą podjasnij bo farba to bedzie długo trwalo a potem juz tylko odrosty bedziesz robic

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
bardzo to ciekawe ale co do wysokosci zarobkow mezow blondynek nieprawdziwe znam duzo brunetek gdzie ich mezowie tz zarabiaja spora kase maja wlasne firmy...byc moze to tylko w wielkiej brytanii tak jest tutaj np w belgii po pierwsze malo jest blondynek i wiekszosc to ciemnowlose i maja dobrze zarabiajacych mezow tz ...
moze farbowane brunetki?
a tak na serio, to jasne-to o zarabiajacych mezach to pewnie na wyrost pisane
nie mniej jednak-artykuł budujacy, szczegolnie pierwsza czesc

Dziekuje Dziewczyny za miłe słowa o włosach tylko Wasze pochlebne opinie trzymaja mnie zeby nie przyciemniac

lece juz, TŻ przyjechał na kolacje
buziaki
infatuated jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:23   #1601
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 200
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
ciekawe
Cytat:
Napisane przez Klaczeq Pokaż wiadomość
śliczne Ci wyszły! zazdroszcze


Ja robiłam Londą perłowy blond, odrościki jasniutkie jak pani na opakowaniu, reszta gorzej sie złapała, wiadomo, kiedyś farbowałam na prawie czarny ;(

Efekt: (sztuczne światło, stąd taka żółć)
pokaz w swietle dziennym
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
jest blad w opisie aukcji bo 12/22 to matowy nie popielaty

asia tu masz sensowne foty i opisy do kolestonu:

http://sklepfryzjerski.pl/wella-kole...67.html?page=2
Aaa no zobacz, prawie w kazdej aukcji jest taki opis jak wkleilam wyzej A co oznacza matowy? Pytam z ciekawości
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:24   #1602
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

ja tez juz lece bo tz juz w drodze
shakira sie przebrala bo w tamtej pozycji zmeczyla sie juz

dobranoc
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:25   #1603
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
ciekawe

pokaz w swietle dziennym

Aaa no zobacz, prawie w kazdej aukcji jest taki opis jak wkleilam wyzej A co oznacza matowy? Pytam z ciekawości
no matowy.
nie ma polysku.
mega naturalny jak sprana farba 3 tyg po farbowaniu
dla mnie-paskudny.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:27   #1604
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 200
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no matowy.
nie ma polysku.
mega naturalny jak sprana farba 3 tyg po farbowaniu
dla mnie-paskudny.
w sumie nie wiem czego spodziewalam sie ale zadalam glupie pytanie
mat to mat, faktycznie lipa
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:40   #1605
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
jest blad w opisie aukcji bo 12/22 to matowy nie popielaty


asia no na mase cieplo ci wyszlo
ja bym teraz dowalila jesli juz to 12/11 i 12%- jak nie pomoze to wracaj do c12 i juz.
ale pomieszać tą 12/1 z ta 12/11 ? czy może dokupić sam mix 0/11
w realu nie jest az tak żółto tu foty trochę podkręciły ten kolor.jest tak słonecznie ,żółtawo ale nie az tak jak na foto
czytałam że na żółć dać fiolet czyli co dodać mix 0/66 to jest fioletowy . czy może mix perłowy 0/81???nie wiem już mam mętlik w głowie
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała

Edytowane przez asiabb1983
Czas edycji: 2011-10-13 o 22:52
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-10-13, 22:52   #1606
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

noo i już włosy wymyte, grzywka podcięta, cacy

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
co one mają takie czuby dziwne? czy to taka fotka tylko?
też to zauważyłam

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
w odbiciu lustrzanym

od razu piszę nie chce nikogo obrazić to normalne jak robimy foty włosów albo coś same żeby pokazać ale laski co wrzucają zdjecia w lusterku np na fejsa wtf
jaaa robię takie foty często jak coś Wam pokazuje ale no niestety nie ma kto mi robić a z samowyzwalacza to ciężko mi

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
dzis cyknełam na dworzu

cały czas mam wrazenie ze sa za jasne
śliczne kolor i włoski, nie wymyślaj

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
bo muszę się w końcu ogarnąć z sytuacją z TŻ, a nie wiem co mam robić dobija mnie to


Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
jest blad w opisie aukcji bo 12/22 to matowy nie popielaty


asia no na mase cieplo ci wyszlo
ja bym teraz dowalila jesli juz to 12/11 i 12%- jak nie pomoze to wracaj do c12 i juz.

pogonilam sis spedzilam z nia cudowne 3,5 h robiac jej odrosty i pazury od nowa dzis zakrolowala panterka ale fot nie mam- niemniej kolorowo i szalowo
juz moje oblookala i zapowiedziala ze za miesiac jej takie zrobie
i znow mi nie zaplacila
dziadek mi dzis do szpitala znow trafil od jutra znow wedrowki do szpitala, jego domu, do mamy i moj dom kocham to.

padam ze zmeczenia, ide do wyrka do tz.
milej nocki blondaski!

---------- Dopisano o 22:17 ---------- Poprzedni post napisano o 22:15 ----------

asia tu masz sensowne foty i opisy do kolestonu:

http://sklepfryzjerski.pl/wella-kole...67.html?page=2
przykro mi, że znowu z dziadkiem się pogorszyło
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-10-13, 23:01   #1607
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
noo i już włosy wymyte, grzywka podcięta, cacy



też to zauważyłam



jaaa robię takie foty często jak coś Wam pokazuje ale no niestety nie ma kto mi robić a z samowyzwalacza to ciężko mi



śliczne kolor i włoski, nie wymyślaj







przykro mi, że znowu z dziadkiem się pogorszyło
zastrzegłam że nie chodzi mi o to jak sobie coś pokazujemy tylko o te dziubki w lustrach z nk czy fejsa
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-13, 23:04   #1608
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
zastrzegłam że nie chodzi mi o to jak sobie coś pokazujemy tylko o te dziubki w lustrach z nk czy fejsa
wiem wiem doczytałam

kładę się już, dobranoc
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-10-13, 23:06   #1609
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
wiem wiem doczytałam

kładę się już, dobranoc
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-14, 08:34   #1610
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
może jakaś petycja zróbmy głosowanie żeby Kitka wróciła do bloga
no ja jestem zaaaa !

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Dziewczyny rezygnuje z socjologii i zostaje przy pedagogice. No i mam zamiar znaleźć w końcu prace eh, ale łatwo nie jest....
ojej. jak Cię to nie interesuję i nie widzisz perspektyw to rzeczywiście bezsensu

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
tu wkleiłam wczorajsze zakupy i ostatnie sweterki z sh http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...&postcount=437

idę zaraz próbować ten szampon Natei do farbowanych
legginsy czarny sweterek i kamizelka taka fajna słodkaaa buty już pisałam że fajne

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
a moje klocki dotarły fotki jutro
o dziwo mi się podobają

Cytat:
Napisane przez infatuated Pokaż wiadomość
dzis cyknełam na dworzu

cały czas mam wrazenie ze sa za jasne
za✂✂✂iste ! nie przyciemniaj

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ja chyba spadam, doła załapałam
o masz. Kiteczko główka do góry

Cytat:
Napisane przez Klaczeq Pokaż wiadomość
śliczne Ci wyszły! zazdroszcze


Ja robiłam Londą perłowy blond, odrościki jasniutkie jak pani na opakowaniu, reszta gorzej sie złapała, wiadomo, kiedyś farbowałam na prawie czarny ;(

Efekt: (sztuczne światło, stąd taka żółć)
wstaw fotki w dzień
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-10-14, 08:41   #1611
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
no ja jestem zaaaa !



ojej. jak Cię to nie interesuję i nie widzisz perspektyw to rzeczywiście bezsensu



legginsy czarny sweterek i kamizelka taka fajna słodkaaa buty już pisałam że fajne



o dziwo mi się podobają



za✂✂✂iste ! nie przyciemniaj



o masz. Kiteczko główka do góry



wstaw fotki w dzień
wszyscy za
więc Kitka do dzieła

a dziękuję zastanawiam się czy jeszcze jednych nie kupić

---------- Dopisano o 08:41 ---------- Poprzedni post napisano o 08:39 ----------

wstałam żeby umyć włosy żeby zdążyły wyschnąć same zanim wyjdę
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-14, 08:45   #1612
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

witam i kawe popijam juz sobie
a slonko swieci i grzeje piekny poranek
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-10-14, 08:53   #1613
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 200
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

dzien dobry
zaraz ide farbowac mamie wlosy, ale najpierw kawa
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-10-14, 09:22   #1614
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ja wczoraj wypełniałam
piękne masz pazurki i to swoje
ja dalej straszę krwistą czerwienią
kupiłam sobie dzisiaj też krwistą pomadkę ALARM - z rimmela
Mam ją, jest boska tylko troszkę wysusza!

Bunny
ale piękności!

---------- Dopisano o 09:22 ---------- Poprzedni post napisano o 09:20 ----------

Lady
na mokro to tyle się różni, że intensywniejszy kolorek i w moim przypadku roluje się brzydal:
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-10-14, 09:25   #1615
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Mam ją, jest boska tylko troszkę wysusza!

Bunny
ale piękności!

---------- Dopisano o 09:22 ---------- Poprzedni post napisano o 09:20 ----------

Lady
na mokro to tyle się różni, że intensywniejszy kolorek i w moim przypadku roluje się brzydal:
kolor boski ale szybko znika z ust moich bynajmniej mało trwała
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-14, 09:25   #1616
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Kotka
chcę takie włosy
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-10-14, 09:44   #1617
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Czeko Ty znasz się na kreskach zobacz na moją proszę o rady jeśli źle
rzęsy jeszcze nie wytuszowane więc nie zwracaj uwagi i już widzę że troszkę grubo tu wygląda od wewnętrznego cieńsza i coraz grubszą robię
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC02079.jpg (68,9 KB, 42 załadowań)

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-10-14 o 09:45
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-14, 10:27   #1618
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ale pomieszać tą 12/1 z ta 12/11 ? czy może dokupić sam mix 0/11
w realu nie jest az tak żółto tu foty trochę podkręciły ten kolor.jest tak słonecznie ,żółtawo ale nie az tak jak na foto
czytałam że na żółć dać fiolet czyli co dodać mix 0/66 to jest fioletowy . czy może mix perłowy 0/81???nie wiem już mam mętlik w głowie
mozesz pomieszac 12/11 z 12/1 pol na pol lub jeden do dwoch, a w ostatecznosci zrobic sama 12/11- jak bys nie zrobila to kolor bedzie sie wyrownywal, bo ona sie bedzie stapiac ze swoimi odcieniami- nadmiar popielu sie zmyje itp.
w mixy nie polecam ci sie bawic bo to rozwiazanie tymczasowe a mozesz sobie walnac matowe wlosy albo fioletowe pasemka.
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Czeko Ty znasz się na kreskach zobacz na moją proszę o rady jeśli źle
rzęsy jeszcze nie wytuszowane więc nie zwracaj uwagi i już widzę że troszkę grubo tu wygląda od wewnętrznego cieńsza i coraz grubszą robię
jak dla mnie kreska idealna


witam sie i ide szykowac do dziadka.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-10-14, 10:30   #1619
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
mozesz pomieszac 12/11 z 12/1 pol na pol lub jeden do dwoch, a w ostatecznosci zrobic sama 12/11- jak bys nie zrobila to kolor bedzie sie wyrownywal, bo ona sie bedzie stapiac ze swoimi odcieniami- nadmiar popielu sie zmyje itp.
w mixy nie polecam ci sie bawic bo to rozwiazanie tymczasowe a mozesz sobie walnac matowe wlosy albo fioletowe pasemka.

jak dla mnie kreska idealna


witam sie i ide szykowac do dziadka.
dziękuję
dzisiaj podeślę Ci fotki włosków na maila jak wrócę z uczelni
xLADYx jest offline  
Stary 2011-10-14, 10:41   #1620
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XIV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
dziękuję
dzisiaj podeślę Ci fotki włosków na maila jak wrócę z uczelni
super!
z gory dzieki!


snow od ciebie tez fotek nie dostalam...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
balejaż, blond, farby blond, farby do włosów, nieudane farbowanie, włosy blond

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:03.