Kamuflaże, bazy... O co chodzi? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2011-10-08, 15:05   #1
Kasia_2012
Przyczajenie

Kamuflaże, bazy... O co chodzi?

Cześć dziewczyny

Na forum zaglądałam już kilka razy, jednak dopiero dzisiaj się zarejestrowałam. Jakiś czas temu zainwestowałam w zestaw startowy do żelu. Robiłam już kilkakrotnie tipsy, nawet jestem zadowolona z efektu, jednak jestem samoukiem i w zestawie miałam same podstawowe żele. Często czytam/słyszę o bazach, kamuflażach, żelach różnego rodzaju. Ja używałam do tej pory zwykłego przeźroczystego jaki dostałam w zestawie i tylko takim robiłam tipsiorki. Możecie mi wytłumaczyć jak profesjonalnie robi się pazurki z użyciem wszystkich kosmetyków?

Proszę się nie śmiać i wprowadzić początkującą w świat żeli i pazurków

Dziękuję z góry!
Kasia_2012 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-10-08, 19:57   #2
guacamole
Wtajemniczenie

Dot.: Kamuflaże, bazy... O co chodzi?

Cytat:
Napisane przez Kasia_2012 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny

Na forum zaglądałam już kilka razy, jednak dopiero dzisiaj się zarejestrowałam. Jakiś czas temu zainwestowałam w zestaw startowy do żelu. Robiłam już kilkakrotnie tipsy, nawet jestem zadowolona z efektu, jednak jestem samoukiem i w zestawie miałam same podstawowe żele. Często czytam/słyszę o bazach, kamuflażach, żelach różnego rodzaju. Ja używałam do tej pory zwykłego przeźroczystego jaki dostałam w zestawie i tylko takim robiłam tipsiorki. Możecie mi wytłumaczyć jak profesjonalnie robi się pazurki z użyciem wszystkich kosmetyków?

Proszę się nie śmiać i wprowadzić początkującą w świat żeli i pazurków

Dziękuję z góry!