Dziewczyny!!!- przesyłam zdjatko... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-25, 13:57   #1
agnes4-19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: mój komputer ;)
Wiadomości: 42

Dziewczyny!!!- przesyłam zdjatko...


proszę o okreslenie mojego typu kolorystycznego !!! Wogóle to nie wiem czy cos zmienic? Czy zostać "sobą"? Mam niebieskie oczy, ciemny blond włosy. Zdjęcie jest bez makijażu Buziaki!
agnes4-19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-25, 14:06   #2
blądi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 145
Dot.: Dziewczyny!!!- przesyłam zdjatko...

strasznie nie wyrazne to zdjatko
blądi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-25, 14:08   #3
agnes4-19
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: mój komputer ;)
Wiadomości: 42
Dot.: Dziewczyny!!!- przesyłam zdjatko...

wiem troszkę nie wyszło, wszystko przez mój komputer
agnes4-19 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-25, 14:09   #4
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: Dziewczyny!!!- przesyłam zdjatko...

Cytat:
Napisane przez agnes4-19
proszę o okreslenie mojego typu kolorystycznego !!! Wogóle to nie wiem czy cos zmienic? Czy zostać "sobą"? Mam niebieskie oczy, ciemny blond włosy. Zdjęcie jest bez makijażu Buziaki!
ej no napiszze cos wiecej, wklej kilka zwyklych fryzur, napisz oc konkretnie chcesz zmienic. bo ja np teraz ci moge cos zaproponowac a sie okaze ze ty wlasnie to chcesz zmienic. i co?

DO moderatora: blagam o przypiecie na gorze 'wizazystki' pytan potrzebnych do okreslania typy kolorystycznego
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-25, 14:15   #5
blądi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 145
Dot.: Dziewczyny!!!- przesyłam zdjatko...

jestem za Agnes..dawaj fotki inne ,bedzie nam lepije spojzec na cala ta sprawe .pozdrawiamy
blądi jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:03.