To prawda, że specyfik na trądzik najpierw pogarsza wygląd twarzy, żeby było lepiej? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-04, 22:17   #1
wild_horse
Zakorzenienie
 
Avatar wild_horse
 
Zarejestrowany: 2010-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 855

To prawda, że specyfik na trądzik najpierw pogarsza wygląd twarzy, żeby było lepiej?


Słyszałam, że czasem kosmetyki na trądzik robią na twarzy "bum", żeby potem było lepiej. Czy to prawda?

Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) używam maści przeciw bliznom (mam ich mnóstwo po pryszczach, krostkach itp. ) Cepan. Na początku nie widziałam efektów, ale ostatnio wysypało mi się duuużo pryszczy. Wszystkie w okolicach brody, nad ustami i pod nosem - tam też mam najwięcej tych blizn .

Moje pytanie: jeśli nawet te kosmetyki przeciwtrądzikowe najpierw pogarszają wygląd twarzy, żeby potem mogło być lepiej, to przecież ten mój Cepan jest maścią na blizny (nie tylko potrądzikowe, ale BLIZNY ogólnie ), więc nie powinien wpływać na wysyp pryszczy? Doradźcie coś . A może to jest jakaś reakcja alergiczna, może on mi nie służy? Bo jakoś bardzo szybko nastąpił ten wysyp - po kilku dniach stosowania - a teraz odstawiłam i już jest lepiej.
wild_horse jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-04, 22:33   #2
Pani Barokowa
Rozeznanie
 
Avatar Pani Barokowa
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 658
Dot.: To prawda, że specyfik na trądzik najpierw pogarsza wygląd twarzy, żeby było le

Po kwasach często jest wysyp. Skóra się oczyszcza, więc wszystko wyłazi na zewnątrz. To mija, ale w różnym czasie, zależy od cery i od stężenia kwasu. Jednym utrzymuje się tydzień innym dwa miesiące.
Pani Barokowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-05, 13:44   #3
krd
Raczkowanie
 
Avatar krd
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 172
Dot.: To prawda, że specyfik na trądzik najpierw pogarsza wygląd twarzy, żeby było le

Cytat:
Napisane przez wild_horse Pokaż wiadomość
Słyszałam, że czasem kosmetyki na trądzik robią na twarzy "bum", żeby potem było lepiej. Czy to prawda?

Od jakiegoś czasu (kilkanaście dni) używam maści przeciw bliznom (mam ich mnóstwo po pryszczach, krostkach itp. ) Cepan. Na początku nie widziałam efektów, ale ostatnio wysypało mi się duuużo pryszczy. Wszystkie w okolicach brody, nad ustami i pod nosem - tam też mam najwięcej tych blizn .

Moje pytanie: jeśli nawet te kosmetyki przeciwtrądzikowe najpierw pogarszają wygląd twarzy, żeby potem mogło być lepiej, to przecież ten mój Cepan jest maścią na blizny (nie tylko potrądzikowe, ale BLIZNY ogólnie ), więc nie powinien wpływać na wysyp pryszczy? Doradźcie coś . A może to jest jakaś reakcja alergiczna, może on mi nie służy? Bo jakoś bardzo szybko nastąpił ten wysyp - po kilku dniach stosowania - a teraz odstawiłam i już jest lepiej.
Z tego co pamiętam to Cepan jest tłustym preparatem. W związku z tym nie powinnaś go stosować na twarzy jeśli masz cerę trądzikową tłustą lub mieszaną. Ewidentnie to maść jest powodem coraz większej ilości wykwitów.
Cepan nie jest typowym preparatem do walki z trądzikiem,a ma za zadanie jedynie pozbyć się blizn, co nie zmienia faktu,że typowe kuracje przeciwtrądzikowe,oczyszc zające i złuszczające często powodują zwiększenie nasilenia wykwitów w początkowej fazie,ale to już zupełnie inna bajka.
krd jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-07, 10:05   #4
sylwiakoszykowa
Rozeznanie
 
Avatar sylwiakoszykowa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: wieś
Wiadomości: 733
Dot.: To prawda, że specyfik na trądzik najpierw pogarsza wygląd twarzy, żeby było le

Nigdy o tym wcześniej nie słyszałam ale już widzę i czytam
__________________
wieżę tylko sobie nikomu innemu
sylwiakoszykowa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:35.