Wskazówki - Jak Malować Usta ! - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-04, 11:25   #31
gosialka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 17
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

hej!!! mam prosbe moze mi doradzicie na ajaki kolorek powinna mamlowac usta???? one sa dosc duze.... a bardzio mi sie podobaja soczyste kolri np. marzy mi sie czerwien ale nigdy nie mialam odwagi zeby je na taki kolorek pomalowac..... doradcie mi
gosialka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-04, 13:49   #32
alraune
Zadomowienie
 
Avatar alraune
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 281
GG do alraune
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Poniekąd sie dołączę do pytania Vision, bo problem mam w praktyce podbny - a mianowicie - co do kształtu i rozmiaru ust właściwie nie mam zastrzeżeń, natomiast dołuje mnie ich kolor a właściwie jego brak, a nie zawsze mam ochotę na podkreślanie oczu, czasem chcę podkreślić usta i tu jest pies pogrzebany, bo po nawet kilkunastu minutach w jakimś stopniu ciemniejsza pomadka się zjada - a nawet lekki ubytek przy świecących na biało ustach wygląda super nieestetycznie. Poza tym, przy jasnych ustach zęby niestety wyglądaja żółciej (a nie mam ich niestety białych jak śnieg) Próbowałam już supertrwałych pomadek, ale one niestety wysuszają usta i zazwyczaj są dość ciężkie w aplikacji (co je dodatkowo podrażnia). Znacie jakieś patenty na utrwalenie koloru oprócz nakładania pędzelkiem, całowania chusteczki i pudrowania po aplikacji, albo też na uczynienie ustbardziej "kolorowymi" (pewnie kiedyś sobie zrobie makijaż permanentny ale narazie z kaską krucho)?? Narazie grzebię w necie i nic nie mogę znaleźć
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg MVC-056X.JPG (70,6 KB, 216 załadowań)
__________________
When I sin, I sin real good
When I sin, I sin for sure
alraune jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-07, 09:36   #33
gwiazdeczka17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 39
Smile Hejka

To są moje usteczka. Jak sądzicie jak powinnam je malować?? Zawsze używalam srebny błyszczyk z drobnym brokacikiem firmy bell. Na jaki kolor powinnam malować?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg e.a.jpg (29,6 KB, 66 załadowań)
gwiazdeczka17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-12, 22:26   #34
polarna
Raczkowanie
 
Avatar polarna
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 211
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Cytat:
Napisane przez MagdalenaK2
Dziewczyny, mam pytanie na pograniczu makijazu ust i tuszowania niedoskonałości ;-)W zwiazku z tym, że mam krzywy zgryz, "wypycha" on troche usta i okolice. Nie mam na szcescie wystajacych zebów ;-) ale szczegolnie na zdjeciach widać te niedoskonałość :-(
Macie jakis pomysl na zatuszowanie?

Magdalenka! W koncu znalazlam kogos o podobnym problemie jak ja. Strasznie nie lubie tej mojej twarzy, ale ja mam 14 lat i nosze teraz aparat ortodontyczny to chociaz mam nadzieje ze mi to kiedys minie. Wade chyba widac na zdjeciu... o ile sie zalaczy

A i jeszcze pytanie do wizazanek, co jesli ktos ma zbyt wypukle usta? Da sie jakos to "zmienic optycznie"?
__________________
Nie trac czasu na bycie z kims, kto nie ma go, aby spedzic go razem z Toba
polarna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-06, 09:40   #35
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

a ja mam taki problem ze... hmmm jakby to ujac moja dolna warga wywija sie i patrzac z boku tworzy taki no nie wiem sama co tworzy ale cos to jest,, a konsekwenja,, jest to iz kontur chowa sie pod spod i nie jest widoczny gdy patrzy sie z przodu... nie wiem czy dosc jasno to ujelam ale w kazdym razie mam pelne usta i nie mogę ich malowac z wyzaznym konturem bo on sie wywija i go nie widac... uff jesli ktos mnie zrozumial to prosze o rade...
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-06, 10:00   #36
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

tak sobie mysle ze na tym zdjeciu troszke widac to co mam na mysli ...
ps. tak wiem palenie jest szkodliwe:P

Edytowane przez haallka
Czas edycji: 2006-09-15 o 11:41
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-06, 10:23   #37
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

chcialam tylko jeszcze dodac ze takie usta jak moje mimo iz nie moga byc zbyt wyraznie zaznaczane doskonale czuja sie w ciemnych kolorach zwlaszcza odcieniach czerwieni malowane z odrobina nonszalancji np. krwista szminka nanoszona palcem daje to efekt pewnej niedbalosci ale ma cos w sobie polecam

Edytowane przez haallka
Czas edycji: 2006-09-15 o 11:41
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-06, 13:52   #38
Chinka-chu-min
Raczkowanie
 
Avatar Chinka-chu-min
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 426
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Cytat:
Napisane przez haallka
chcialam tylko jeszcze dodac ze takie usta jak moje mimo iz nie moga byc zbyt wyraznie zaznaczane doskonale czuja sie w ciemnych kolorach zwlaszcza odcieniach czerwieni malowane z odrobina nonszalancji np. krwista szminka nanoszona palcem daje to efekt pewnej niedbalosci ale ma cos w sobie polecam
Dokladnie Cie rozumiem, tez mam pełne usta takie jakies wydete zwłaszcza dolna warge, denerwuje mnie to ale jak pomysle ze mialabym miec waskie usteczka to przestaje narzekac
Chinka-chu-min jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 18:38   #39
IGA1
Raczkowanie
 
Avatar IGA1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 29
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Usta:
Idealne usta-cztery kroki:
Przy nakładaniu podkładu albo kremu tonującego nie można zatrzymywać się przy lini ust,tylko trzeba nanosić dalej.Jeśli szminka mocno ciemnieje-a to zdarza się przede wszystkim przy wysokiej temperaturze w lecie-to należy usta pokryć w całości make-upem.Wten sposób kolor szminki będzie trwalszy.
Na tej bazie obrysowuje się usta jednym ciągiem konturówką.Trzeba samej wypróbować,czy lepiej jest zaczynać od prawej czy lewej strony.Rzadko kto potrafi równie dobrze narysować kontur w obie strony.Dlatego nie powinno się zaczynać obrysowania od środka ust.
Należy prowadzić konturówkę po zewnętrznym,białym konturze warg.W ten sposób uniknie się rozmazywania szminki.Jeśli trzyma się ołówek pionowo,linia będzie bardziej precyzyjna.
Aby kontur był trwały,dobrze jest przypudrować go jeszcze raz,najlepiej normalnym pudrem do codziennego makijażu.Najlepiej zrobić to watką owiniętą wokół palca.Nabrać niezbyt dużo pudru i lekko przesunąć nim po ustach.
Kontury trzeba wypełnić kolorem,najlepiej zrobić to okrągłym pędzelkiem.Szminka nie powinna kończyć się przed konturem,tylko całkowicie tę linię pokryć.
c.d.n.
IGA1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-23, 14:13   #40
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Cytat:
Napisane przez vision
Pięknie- ta teoria bardzo mi sie podoba, nawet zapisałam sobie pare Waszych wskazówek i linków. Teraz jednak powiedzcie mi jak to wygląda w praktyce. (...) Napiszcie prosze jak to wszystko sprawdza się w praktyce?
napiszę Ci, jak to wygląda w praktyce - nie u klientki, ale u mnie mam lekko asymetryczne usta, ale wszelkie korekty za pomocą konturówki odpadają z tej przyczyny, iż cierpię na chroniczny katar. o ile "zjedzona" czy starta pomadka jest jeszcze do zaakceptowana, to starta pomadka otoczona konturówką poza konturem ust wygląda już karykaturalnie. dlatego tak, jak mówisz - do zdjęcia, kiedy można w każdej chwili poprawić kontur ust - jak najbardziej. ale na ślub, na imprezę, do jedzenia i picia - nie wyobrażam sobie takiej korekty ust. no chyba, że ktoś dysponuje pomadką, która przetrwa wszystko - jedzenie, picie i ścieranie chusteczką do nosa. a jeśli ktoś taką dysponuje, to proszę o polecenie mi jej, bo byłoby to dla mnie jedynym sposobem na trwały makijaż ust
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-07, 13:27   #41
IGA1
Raczkowanie
 
Avatar IGA1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 29
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !


__________________
witam
IGA1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-17, 00:03   #42
Lexie
Przyjaciel wizaz.pl
 
Avatar Lexie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 35 155
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Wątek został otwarty i odklejony
Lexie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-17, 00:28   #43
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

no tak, szkoda tylko, ze nie ma wiekszosci fotek
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-17, 00:35   #44
Lexie
Przyjaciel wizaz.pl
 
Avatar Lexie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 35 155
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Czy Femme ich sama nie pousuwała? Bo nie powinno im sie nic stać...
Lexie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-17, 00:39   #45
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

No sama, sama... szkoda, bo Femme wklejala bardzo duzo pomocnych zdjec i teraz wiekszosc z watkow zieje pustką
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-14, 22:44   #46
aSkaaa_88
Raczkowanie
 
Avatar aSkaaa_88
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 55
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Cze dziewczynyyy...
słuchajcie mam fajny sposób na miekie usta bez rzadnych suchych skórek (a wiadomo jak one wygladaja gdy pomalujemy te suche skórki pomadka ;/ ) a wiec ja od czasu do czasu robie cos takiego nie wiem czy tam wczenije nie został juz moj sposb napisany ale nie czytałam wszystkiego dokładnie (przyznaje sie ;p) najpier dobrze jest wlgotne usta masowaz szczoteczka do zebów, nastepmnie na usta posypac troche cukru i masowac wargi o siebie ( piling ten sprawi ze usta bedą słodziutkie ;] ) a pozniej wszytsko spłukac albo zjesc (jak kto woli ;p ) a pozniej na usta nalozyc dosc duza warstwe miodu naprawde warto spróbowac ;]

pamietajcie ze usta musza byc zwilzone !!
aSkaaa_88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-17, 09:42   #47
cuqiereczeq15
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 174
Question Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Ja mam asymetryczne usta ?? jak powinnam zrobić żeby były większe ?
__________________
Szczęście jest chwilą.?
cuqiereczeq15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-04, 00:39   #48
myszkulka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 57
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Cytat:
Napisane przez aSkaaa_88 Pokaż wiadomość
Cze dziewczynyyy...
słuchajcie mam fajny sposób na miekie usta bez rzadnych suchych skórek (a wiadomo jak one wygladaja gdy pomalujemy te suche skórki pomadka ;/ ) a wiec ja od czasu do czasu robie cos takiego nie wiem czy tam wczenije nie został juz moj sposb napisany ale nie czytałam wszystkiego dokładnie (przyznaje sie ;p) najpier dobrze jest wlgotne usta masowaz szczoteczka do zebów, nastepmnie na usta posypac troche cukru i masowac wargi o siebie ( piling ten sprawi ze usta bedą słodziutkie ;] ) a pozniej wszytsko spłukac albo zjesc (jak kto woli ;p ) a pozniej na usta nalozyc dosc duza warstwe miodu naprawde warto spróbowac ;]

pamietajcie ze usta musza byc zwilzone !!
moze kiedys wyprobuje

a tak wogole istnieje jakis idealny ksztalt ust, do ktorego powinno sie darzyc? czy kazde indywidualnie jakos trzeba zmienic?
myszkulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-10-01, 17:54   #49
aaalina
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 125
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

nie wiem czy ten watek bedzie dobry do pytania.
kupilam sobie kolorowe pomadki i wygladaja bardzo "soczyscie" i intensywnie ale jak naloze na usta to sa blade i kiepskie.
Jest jakis sposob ,zeby kolor byl bardziej intensywny ?
aaalina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-11, 19:18   #50
misior920127
Zakorzenienie
 
Avatar misior920127
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Honolulu Beaches
Wiadomości: 3 883
Send a message via Skype™ to misior920127
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

jak mam malować usta, żeby nie meic szminki na zębach? jak je maluję szminką to tylko na próbę po domu, bo boję się, że jak wyjde z pomalowanymi ustami to będę miała szminkę rozmazaną po całej twarzy
misior920127 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-05-26, 22:27   #51
ZielonyTygrysek
Przyczajenie
 
Avatar ZielonyTygrysek
 
Zarejestrowany: 2013-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 5
Dot.: Wskazówki - Jak Malować Usta !

Ja maluje usta używając pedzelka, nie zbiera mi się wtedy nadmiar szminki w zgieciach ust. Dodatkowo poleciam zrobić tzw "karpia" ustami, są wtedy napięte i ładnie rozprowadza się kosmetyk. A na koniec żeby się jak mówisz "nie rozmazywala" można przycisnac ustami chusteczkę i przypudrowac usta, wtedy makijaż jest trwały. Trzyma mi się nawet kilka godzin mimo, że pale papierosy nie sciera mi się pomadka od filtra. Pzdr.
ZielonyTygrysek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:59.