W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV - Strona 121 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-11-29, 14:58   #3601
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Do tych kraj闚, kt鏎e – tak jak Polska – przyj窸y uk豉d z Schengen.
To znaczy do: Austrii, Belgii, Danii, Czech, Estonii, Finlandii, Francji (plus Monako bo tam jest otwarta granica), Grecji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Luksemburga, υtwy, Malty, Niemiec, Portugalii, S這wacji, S這wenii, Szwecji, W這ch (plus San Marino i Watykan bo tam s otwarte granice) W璕ier oraz tak瞠 do Islandii, Szwajcarii i Norwegii.
Zamiast paszportu nale篡 mie przy sobie dow鏚 osobisty
a jak inne to juz nie mam pojecia dalej


kotka moze przyciemniac ale nie musi bo umyjesz i nie bedzie widac zalezy jak lapia wloski jak maja otwarte luski czy sa porowate itd...
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-29, 14:58   #3602
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆


ojej jest pi瘯na

Super jest bo ma go貫 boczki, w talii sama koronka czyli go貫, dekolt fajny W moim stylu
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-11-29, 14:59   #3603
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 775
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Ania09121983 Poka wiadomo嗆
oj
Te sie ba豉m Ale nie by這 tak 幢e Chocia Palette 219 z tej innej serii delikatniej sie z w這sami obchodzi豉 mimo te wody 12 %.
Teraz przetestuje Wellaton i zobaczymy, jak mi i tak i tak wychodzi lekko 鄴速o to spr鏏uje s豉bszej wody i jak nie bedzie duzej roznicy to po co 12 uzywac
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:00   #3604
Maylin
Raczkowanie
 
Avatar Maylin
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomo軼i: 260
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

blond bunny, fajne prezenciki miko豉jkowe, p豉szczyk bardzo mi si podoba


7Paulina7 , strasznie nie podobaj mi si te pasemka


Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Co wy m闚icie W陰czy造鄉y sobie z kole瘸nkami, to wszystkie posn窸y鄉y prawie nuda jak cholera.
Co tam by這 strasznego?
my ogl康ali鄉y wczoraj, te si wynudzi豉m, my郵a豉m, 瞠 b璠zie ciekawszy.


Kotka17, jakie s這dkie to ubranko


Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
a na deser Raffaello
aaaaleee uwieeelbiammm Dzi kupi豉m sobie na pocieszenie po denty軼ie najwi瘯sze opakowanie


Princesska, strasznie mi przykro z powodu pracy


Agatau88, 郵iczna sukienka


Cze嗆 dziewczyny
Padam dzi na nos, 5 godzin u dentysty sp璠zi豉m ale przynajmniej z帳ek, kt鏎y spodziewa豉m si, 瞠 b璠zie usuni皻y jest uratowany, wszystko mam pieknie naprawione, wycierpia豉m si koszmarnie i w 篡ciu tylu zastrzyk闚 nie przyj窸am co dzisiaj ale i tak jestem szcz窷liwa.
Id co zje嗆 bo ju chyba mog
Maylin jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:00   #3605
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A gdzie? Na targu czy jakos w sklepie?
w sklepie
kitkulka jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:01   #3606
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ooooooooooooo nie LADY!!! Umr
napisa豉m maila do etorebki z pytaniem czy b璠zie jeszcze kolor torebki taki jak Ty masz i pan mi odpisa, 瞠 niestety ju nie b璠zie
to patrz na allegro
ja te jestem z豉 bo upatrzy豉m inn ale te ju jej nie b璠zie
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:01   #3607
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A w ogole kupilam dzis te sukienke:

http://www.riverisland.com/Online/wo...n-dress-612119
sliczna koronkowa
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:05   #3608
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Maylin Poka wiadomo嗆
blond bunny, fajne prezenciki miko豉jkowe, p豉szczyk bardzo mi si podoba


7Paulina7 , strasznie nie podobaj mi si te pasemka


my ogl康ali鄉y wczoraj, te si wynudzi豉m, my郵a豉m, 瞠 b璠zie ciekawszy.


Kotka17, jakie s這dkie to ubranko


aaaaleee uwieeelbiammm Dzi kupi豉m sobie na pocieszenie po denty軼ie najwi瘯sze opakowanie


Princesska, strasznie mi przykro z powodu pracy


Agatau88, 郵iczna sukienka


Cze嗆 dziewczyny
Padam dzi na nos, 5 godzin u dentysty sp璠zi豉m ale przynajmniej z帳ek, kt鏎y spodziewa豉m si, 瞠 b璠zie usuni皻y jest uratowany, wszystko mam pieknie naprawione, wycierpia豉m si koszmarnie i w 篡ciu tylu zastrzyk闚 nie przyj窸am co dzisiaj ale i tak jestem szcz窷liwa.
Id co zje嗆 bo ju chyba mog
pycha wczoraj tyle zjad豉m, 瞠 przez rok ju nie tkn chyba

---------- Dopisano o 15:02 ---------- Poprzedni post napisano o 15:01 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ja te nie, dzi瘯i Bogu za otwarte granice - nie trzeba tego paszportu tak cz瘰to ludziom pokazywa
na szcz窷cie ale gdzie dalej trzeba

---------- Dopisano o 15:03 ---------- Poprzedni post napisano o 15:02 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
si 瞠 rozszala豉 z kieckami
ta jest 郵iczna

Caskada - no, ale poza granic UE paszport trzeba mie, wi璚 wtedy dow鏚 osobisty mo瞠sz sobie wsadzi wiesz gdzie paszport dobrze jednak mie, nie wiadomo kiedy mo瞠 si zdarzy jaki wyjazd, a jednak miesi帷 trzeba na niego czeka
dok豉dnie
chyba 瞠 nigdzie si nie je寮zi to po co
chocia ja wol zawsze mie ze sob to i to

---------- Dopisano o 15:04 ---------- Poprzedni post napisano o 15:03 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A w ogole kupilam dzis te sukienke:

http://www.riverisland.com/Online/wo...n-dress-612119
ta 豉dna
poka te z mohito
tej cekinowej si boj bo wg. mnie cekiny s okropne

---------- Dopisano o 15:05 ---------- Poprzedni post napisano o 15:04 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ostatnio kupilam 5 sukienek No ale 2 na targu takie codzienne
I buty dzis kupilam tez nie moglam sie powstrzymac
pokazuj

ja te musz porobi dla Was troszk fotek moich nowych pere貫k
ale to jak b璠 mia豉 lepszy dzie i ochot na przebieranki
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:06   #3609
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

tak jeszcze trzeba miec ale niedlugo to sie zmieni tez i bedzie tylko dowod obowiazywal
moj gdzies sobie lezy w domku i czeka albo na smietnik albo na zmiane
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:09   #3610
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
Do tych kraj闚, kt鏎e – tak jak Polska – przyj窸y uk豉d z Schengen.
To znaczy do: Austrii, Belgii, Danii, Czech, Estonii, Finlandii, Francji (plus Monako bo tam jest otwarta granica), Grecji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Luksemburga, υtwy, Malty, Niemiec, Portugalii, S這wacji, S這wenii, Szwecji, W這ch (plus San Marino i Watykan bo tam s otwarte granice) W璕ier oraz tak瞠 do Islandii, Szwajcarii i Norwegii.
Zamiast paszportu nale篡 mie przy sobie dow鏚 osobisty
a jak inne to juz nie mam pojecia dalej


kotka moze przyciemniac ale nie musi bo umyjesz i nie bedzie widac zalezy jak lapia wloski jak maja otwarte luski czy sa porowate itd...
do Islandii paszporcik

---------- Dopisano o 15:09 ---------- Poprzedni post napisano o 15:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Super jest bo ma go貫 boczki, w talii sama koronka czyli go貫, dekolt fajny W moim stylu
ja chce zobaczy
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:10   #3611
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
w sklepie
O to ciekawe czy kupisz czy znajdziesz co ladniejszego

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
sliczna koronkowa
Dziekuje


Ja cekiny lubie ale jak juz to cala sukienka cekinowa a nie tak troche cekin闚 tu troch tam
Naladuje baterie i pokaze, po cyckowych zdjeciach mi pad豉

---------- Dopisano o 15:10 ---------- Poprzedni post napisano o 15:09 ----------

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
d

ja chce zobaczy
To wlasnie ta z linka z river
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:12   #3612
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
O to ciekawe czy kupisz czy znajdziesz co ladniejszego



Dziekuje


Ja cekiny lubie ale jak juz to cala sukienka cekinowa a nie tak troche cekin闚 tu troch tam
Naladuje baterie i pokaze, po cyckowych zdjeciach mi pad豉
cyce wyssa造 z niej energi
ja cekin闚 nie znosz z bazarem i wiejsk dyskotek kojarz mi si
ale zobacz ch皻nie niekt鏎e mo瞠 i s eleganckie zale篡 pewnie od kroju i wygl康u tych cekin闚

---------- Dopisano o 15:12 ---------- Poprzedni post napisano o 15:11 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
O to ciekawe czy kupisz czy znajdziesz co ladniejszego



Dziekuje


Ja cekiny lubie ale jak juz to cala sukienka cekinowa a nie tak troche cekin闚 tu troch tam
Naladuje baterie i pokaze, po cyckowych zdjeciach mi pad豉

---------- Dopisano o 15:10 ---------- Poprzedni post napisano o 15:09 ----------



To wlasnie ta z linka z river
wiem
ale na Tobie zobaczy j a nie ze stronki
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:13   #3613
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
do Islandii paszporcik

---------- Dopisano o 15:09 ---------- Poprzedni post napisano o 15:08 ----------



ja chce zobaczy
moi znajomi lataja z dowodem jesli ktos ma paszport to tez to samo dokument to dokument
a kraje ktore wymienilam nie wzielam z glowy a ze stronki EU
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:15   #3614
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
moi znajomi lataja z dowodem jesli ktos ma paszport to tez to samo dokument to dokument
a kraje ktore wymienilam nie wzielam z glowy a ze stronki EU
ja te tam lata豉m
tak czy siak nie ma co dyskutowa paszport warto mie do Afryki nie polec bez
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:15   #3615
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
cyce wyssa造 z niej energi
ja cekin闚 nie znosz z bazarem i wiejsk dyskotek kojarz mi si
ale zobacz ch皻nie niekt鏎e mo瞠 i s eleganckie zale篡 pewnie od kroju i wygl康u tych cekin闚

---------- Dopisano o 15:12 ---------- Poprzedni post napisano o 15:11 ----------



wiem
ale na Tobie zobaczy j a nie ze stronki
Postaram sie pokazac wkrotce obie sukienki
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:17   #3616
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
Do tych kraj闚, kt鏎e – tak jak Polska – przyj窸y uk豉d z Schengen.
To znaczy do: Austrii, Belgii, Danii, Czech, Estonii, Finlandii, Francji (plus Monako bo tam jest otwarta granica), Grecji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Luksemburga, υtwy, Malty, Niemiec, Portugalii, S這wacji, S這wenii, Szwecji, W這ch (plus San Marino i Watykan bo tam s otwarte granice) W璕ier oraz tak瞠 do Islandii, Szwajcarii i Norwegii.
Zamiast paszportu nale篡 mie przy sobie dow鏚 osobisty
a jak inne to juz nie mam pojecia dalej


kotka moze przyciemniac ale nie musi bo umyjesz i nie bedzie widac zalezy jak lapia wloski jak maja otwarte luski czy sa porowate itd...
ehh... ale se wymy郵i豉m

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Super jest bo ma go貫 boczki, w talii sama koronka czyli go貫, dekolt fajny W moim stylu
ojej a powiedz mi gdzie j kupi豉 i koniecznie poka sie w niej

Cytat:
Napisane przez Maylin Poka wiadomo嗆

Kotka17, jakie s這dkie to ubranko
wybiera豉m 2 dni
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:19   #3617
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Postaram sie pokazac wkrotce obie sukienki
czekam
lubi ogl康a na kim
ja sobie te jakie kupi teraz w pi徠ek jak wybior si bo dosta豉m wi璚ej $ ni spodziewa豉m si od miko豉ja
chyba bardzo grzeczna by豉m
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:19   #3618
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆




ja go mam i nove, narazie raz u篡ty wiec co do jaki efekt闚 to sie nie wypowiem, ale to jest wzbogacony kokosowy i ma dobre opinie
to mo瞠 poczekam jeszcze troch, jak przetestujecie d逝瞠j i zapytam ponownie
Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
tak jest swietny ten olejek ale moze przyciemniac rozjasniane wloski wiadomo rozjasniane sa bardzo wrazliwe i lapia szybciej kolor
podobno bedzie sie zmywalo wiadomo ...
jak olejek to radze szukac jakiegos czystego bez henny i ziol bo nasze blondziaki lapia kolorek
ojej no i nie wiem teraz co robi czy zaryzykowa i go kupi czy nie
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A w ogole kupilam dzis te sukienke:

http://www.riverisland.com/Online/wo...n-dress-612119

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ostatnio kupilam 5 sukienek No ale 2 na targu takie codzienne
I buty dzis kupilam tez nie moglam sie powstrzymac
to pochwal si jakie butki?

siedzia豉m 2 godziny z maska na w這sach wax i teraz mam takie mi瘯utkie w這ski po zmyciu
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:21   #3619
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

nie id dzisiaj robi tych zdj耩 jeszcze wstrzymam si
pod koniec tygodnia zrobi
ale zaczerpn望 sztucznego s這鎍a przyda這by si
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:36   #3620
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

No i jestem

Lady
dziekuje
posz這 ca趾iem ok

Asiabb
Dziekuje kochana
mam nadzieje ze tak pozostanie

Encha
Ano troszke tego mam
Wieksza po這w za mna
Oj kochana ale masz sny realne poczekaj jeszcze bedziesz miec dosc sniegu.
A prezent dla tz widze dobrze wymyslony

Wcinam wlasnie kapuste kiszona,sucham Perfektu i naoliwilam wlosy oliwa i wytaminkami
i bede pakowac prezenty
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:38   #3621
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
No i jestem

Lady
dziekuje
posz這 ca趾iem ok

Asiabb
Dziekuje kochana
mam nadzieje ze tak pozostanie

Encha
Ano troszke tego mam
Wieksza po這w za mna
Oj kochana ale masz sny realne poczekaj jeszcze bedziesz miec dosc sniegu.
A prezent dla tz widze dobrze wymyslony

Wcinam wlasnie kapuste kiszona,sucham Perfektu i naoliwilam wlosy oliwa i wytaminkami
i bede pakowac prezenty
to mo瞠 pochwalisz si Adzi?
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:41   #3622
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
nie id dzisiaj robi tych zdj耩 jeszcze wstrzymam si
pod koniec tygodnia zrobi
ale zaczerpn望 sztucznego s這鎍a przyda這by si
Ja tez tych zdjec nie lubie robic
Ostatnie rok temu robilam paszport i wygladam jak shrek w paszporcie.
Moja twarz zajmuje ca貫 foto
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:45   #3623
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Ja tez tych zdjec nie lubie robic
Ostatnie rok temu robilam paszport i wygladam jak shrek w paszporcie.
Moja twarz zajmuje ca貫 foto
straszne s te zdj璚ia
krymina
ze shrekiem to pewnie przesadzi豉 kochana
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:57   #3624
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
to mo瞠 pochwalisz si Adzi?
Kochana zrobila bym foto ale lapek mi zdechl i nie mam jak zgrac foty i wyslac Wam. A pisze z telefonu
Ale i sobie sprawilam tez prezencik a co
Natrafila sie okazja to trzeba bylo brac OCZYWISCIE
Kupilam zestaw perfumy 50ml.+ zel pod prysznic + body loton z Lacoste Femme
No i mojej chrze郾icy kupilam sliczne kozaczki papucki z hello kitte
Troche bi簑teri,dwa portfele itp.
Polowe mam juz za soba
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-11-29, 15:58   #3625
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
to mo瞠 poczekam jeszcze troch, jak przetestujecie d逝瞠j i zapytam ponownie


siedzia豉m 2 godziny z maska na w這sach wax i teraz mam takie mi瘯utkie w這ski po zmyciu
tak to dobry pomys

lukajcie
http://www.youtube.com/watch?v=Dob4z...layer_embedded
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-11-29, 16:05   #3626
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Acha wiecie co wchodze dzis do Rosska i co widze :rolleyes :Loreal Preference na promocji czy to znak mysle sobie ?
Zagladne豉m do pudelka i kurde nie ma tam tubki z farba.
Sa dwie buteleczki. Kurde nie wiem czy robic ten eksperyment
Tz.cos zrobie na pewno ale nie wiem czy ze stokholmem.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-11-29, 16:29   #3627
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

ja zakupi豉m dzisiaj swojego wellatoncia, ale farbn jutro, dzisiaj mam 鈍ie瞠 w這sy i nie chc, poczekam chocia do jutra
kitkulka jest offline  
Stary 2011-11-29, 16:34   #3628
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
A wiecie co, ja to 瘸dnego problemu z pomys貫m prezentu dla T'a nie mam, problem za to taki 瞠 jestem totalnie bez grosza
ja wtedy stawiam na rob鏒ki r璚zne albo prezenty o ma造m nak豉dzie finansowym
par pomys堯w to je瞠li lubi s這dko軼i:
-upiecz sama jakie fajne ciasteczka, przeci庵nij przez nie niteczk i na to ponaklejaj karteczki z jakimi fajnymi sentencjami, kr鏒kimi historyjkami, ja napisa豉m wtedy kocham Ci w r騜nych j瞛ykach 鈍iata. No i te ciacha mo積a zapakowa do takiego fajnego ozdobnego pude趾a. Mo積a kupi np. w empiku (z 20 z kosztuj). M鎩 t by zachwycony
-album z waszymi wsp鏊nymi fotaskami z jakimi fajnymi dopiskami, te super drogie nie jest pami徠ka fajna
__________________
01.03-Palette c10

Edytowane przez novelove
Czas edycji: 2011-11-29 o 16:38
novelove jest offline  
Stary 2011-11-29, 16:55   #3629
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 437
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Cze嗆 dziewczynki

ale jestem za豉mana sko鎍zy造 si nam punkty na NFZ i miesi帷 jestem bez pracy

Kotka no w豉郾ie ja te tak mia豉m z tabletkami anty, jak bra豉m to by這 spoko, jak przesta豉m to pryszcze wr鏂i造
a co do navi to m鎩 te ma Go Clever,ale to w sumie chyba nie zale篡 od nawigacji tylko od wgranych map my kupili鄉y t,bo by豉 豉dna,du瘸 no i pono dobra

Bunny
bardzo fajne prezenty a kolczyki mam bardzo podobne nawet na sobie

Snow czemu u mnie nie ma h&m w marcu ma by mogli poczeka z t promocj
wogole zaraz klikn te sweterki z H&M na pocieszenie

Dziewczyny,ale mam do豉 przez t prac nie wiem jak my damy rade

Wsp馧czuje bardzo


Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
to ja jutro lec po gazety, a p騧niej kogo zaci庵n do H&M
ja wys豉豉m mojego T-ta po to AVANTI ;D

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
Farbujemy same odrosty to co ma si zniszczy

Daje cynk, jakby kt鏎a zainteresowana by豉-teraz na Asosie -25%
ja poszukam jakiej kiecki na Sylwka
podobaj mi si mega te kiecki z ASOSA ale nie umiem nic tam zamawia niestety poza tym przesy趾a pewnie droga

---------- Dopisano o 16:54 ---------- Poprzedni post napisano o 16:46 ----------

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
ja wtedy stawiam na rob鏒ki r璚zne albo prezenty o ma造m nak豉dzie finansowym
par pomys堯w to je瞠li lubi s這dko軼i:
-upiecz sama jakie fajne ciasteczka, przeci庵nij przez nie niteczk i na to ponaklejaj karteczki z jakimi fajnymi sentencjami, kr鏒kimi historyjkami, ja napisa豉m wtedy kocham Ci w r騜nych j瞛ykach 鈍iata. No i te ciacha mo積a zapakowa do takiego fajnego ozdobnego pude趾a. Mo積a kupi np. w empiku (z 20 z kosztuj). M鎩 t by zachwycony
-album z waszymi wsp鏊nymi fotaskami z jakimi fajnymi dopiskami, te super drogie nie jest pami徠ka fajna

ja swojemu daj kalendarz z moimi zdj璚iami na ka盥y miesi帷 Sam mnie o co takiego poprosi Oczywiscie jeszcze co opr鏂z tego mu kupie ale narazie nie mam pomys逝

---------- Dopisano o 16:55 ---------- Poprzedni post napisano o 16:54 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A w ogole kupilam dzis te sukienke:

http://www.riverisland.com/Online/wo...n-dress-612119

cudna uwielbiam koronki pod ka盥 postaci
du穎 da豉 pewnie
__________________
zapuszczanie w這sk闚
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ew Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2011-11-29, 16:56   #3630
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Acha wiecie co wchodze dzis do Rosska i co widze :rolleyes :Loreal Preference na promocji czy to znak mysle sobie ?
Zagladne豉m do pudelka i kurde nie ma tam tubki z farba.
Sa dwie buteleczki. Kurde nie wiem czy robic ten eksperyment
Tz.cos zrobie na pewno ale nie wiem czy ze stokholmem.
a nie ma informacji kt鏎e kt鏎e jest?

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ja zakupi豉m dzisiaj swojego wellatoncia, ale farbn jutro, dzisiaj mam 鈍ie瞠 w這sy i nie chc, poczekam chocia do jutra
a kiedy ostatnio farbowa豉 ? ja 3 tyg temu i sie zastanawiam czy w tym tyg nie farbn望 a potem dopiero przed 鈍i皻ami

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
ja wys豉豉m mojego T-ta po to AVANTI ;D
tylko niech nie kupuje tego za 4,50 bo tam nie ma karty rabatowej! tylko ten za 5,50
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, blondynka, farbowanie w這s闚, kolor, odrosty, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:56.