W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV - Strona 156 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-02, 11:04   #4651
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
ale fajnie moja te cala puchata futerkowa jest



no wla郾ie te tak s康z p鎩d nied逝go i poprosz jeszcze raz skierowanie



dzi瘯i dobrze wiedzie
dzi瘯i ciesz si bardzo skierowanie to wiem, ze miesiac wa積e, ciekawy jak to z wynikami jest ale dla 鈍i皻ego spokoju poprosz jeszcze o usg


id si ogarn望 do ko鎍a i przejd si do tego house'a
do p騧niej
wrzucilam swoja do albumu, jakbyscie chcialy zobaczyc, smieszna jest
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:12   #4652
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
cze嗆, r闚nie si witam i id my g這w oraz wypr鏏owa mask Alterry

Adzi nie wiem o jak ksi捫k chodzi tej "kobiety pragn bardziej" nie czyta豉m, widzia豉m tylko film.
Kiedy wspomina豉m o "jedz, m鏚l si, kochaj" i podoba豉 mi si, a Snow pisa豉 o "Tarantuli"

---------- Dopisano o 09:58 ---------- Poprzedni post napisano o 09:48 ----------


ale jak to, a co z Wellatonem?
Kiteczko ta ksia磬e "jedz,m鏚l sie,kochaj" sama Ci ja polecalam pamietasz
Mi tez sie bardzo podoba豉.
Ale ten temat byl gdzies kolo lata toczony
no trudno cos tam wybiore sobie.

Snow
Nie znam tematyki Cobena
Polecisz cos

Lady
Dziekuje kochana ta ksiazke sama sobie zakupie. Z ciekawosci
A dla brata znajde jeszcze

---------- Dopisano o 11:12 ---------- Poprzedni post napisano o 11:06 ----------

Snow
Super kochana ze wyniki sa ok
A ile wyniki sa wa積e nie wiem. Ale miesiac to chyba jeszcze ok


Czeko, Princeska
Ojej teraz taki okres ze choroby beda panowac.
Trzymajcie sie
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:16   #4653
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 661
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
wrzucilam swoja do albumu, jakbyscie chcialy zobaczyc, smieszna jest
ale s這dko wygl康asz
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:25   #4654
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
ale s這dko wygl康asz
dziekuje kosztowala, uwaga- 29zl idac na skmk przechodze pod tunelem i wlasnie tam ja zobaczylam przymierzalam jeszcze czarna, ale wygladalam, jakbym miala nowa fryzurke
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:25   #4655
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Buahhot
Fajnie Ci w niej
Ja tez se taka kupie tylko z per這wego futerka
Teraz bedzie mi pasowac do papuciow ktore wczoraj kupilam.
I specjalnie wywijam futerko
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:27   #4656
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 775
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Czeko, Princeska
Ojej teraz taki okres ze choroby beda panowac.
Trzymajcie sie


Laski znacie jakie naprawde dobre tabletki na gard這? Ale takie kt鏎e dobrze dzia豉j Gard這 mnie nie pali ani nic tylko jest obola貫, i mam wydzieliny sporo, czy lepiej jaki syrop?
Musze to szybko zwalczy w zarodku bo nie moge sobie na 瘸dne mocne leki ani bro Bo瞠 antybiotyki pozwoli w mojej sytuacji


Obada豉m w這ski i Wellaton absolutnie wyszed najlepiej ze wszystkich farb Kolor jest bardzo podobny do tego po c12, z t r騜nic 瞠 odrost ani ni sie nie odcina, ani ciute鎥i! Gdzieniegdzie pod spodem z豉pa這 s豉biej, jasne pasma po 鈔odku w這s闚 z豉pa造 na popielato, ale generalnie na 篡wo 豉dnie to wygl康a, taki wielotonowy efekt. Bardzo mi sie podoba Kolor bym powiedzia豉 taki naturalny, lekko hmmm biszkoptowy? na odro軼ie i tych w這sach kt鏎e mam po c12 i po Joannie, a te jasniutkie no to na ch這dno z豉pa這 I nie wiem czy ta g鏎a z czasem sie zr闚na i tez beda takie jasniutkie ch這dne czy to juz tak zostanie? Wellatonki spowiada sie
A i jeszcze jedna r騜nica miedzy c12 a Wellatonem, c12 w sztucznym 鈍ietle by ch這dny, per這wy na pocz徠ku, a w dziennym odrost by 鄴速y. Wellaton i w sztucznym i w dziennym wyglada dosc podobnie

Zaraz wkleje zdjecia
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:29   #4657
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Snow super, 瞠 wyniki s w porz康ku

Adzi
wybacz, nie pami皻a豉, 瞠 to Ty poleca豉 t ksi捫k
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:32   #4658
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 661
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
dziekuje kosztowala, uwaga- 29zl idac na skmk przechodze pod tunelem i wlasnie tam ja zobaczylam przymierzalam jeszcze czarna, ale wygladalam, jakbym miala nowa fryzurke
haha i jak si czu豉 w czarnych w這sach
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:33   #4659
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Adzi i racja Coben ma fajne ksi捫ki, ale sporo ich, musia豉by poprzegl康a i znale潭 co dla siebie ja czyta豉m kilka i ka盥a mi si podoba豉

a ja wczoraj kupi豉m sobie p造t Marcina Wyrostka z muzyk tango
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:33   #4660
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
a ja uwielbiam mojego MF lastinga bardzo mi pasuje
opisz troche wiecej o tym podk豉dzie

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
[COLOR=DeepSkyBlue]Dziewczynki jak zarejestrujecie si na str new look polska to b璠ziecie mia造 do pobrania kupon -50% na ten weekend
u mnie nie ma new looka

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
moja to w szelkach na pocz徠ku chodzi nie umia豉, chodzi豉 sztywno jak robot teraz ju coraz lepiej jej idzie, dzisiaj nawet w szelkach troszk pobiega豉, ale jak sobie o nich 'przypomni' to zaczyna je gry潭..

ojej bidulka ma豉
trzymam kciuki, 瞠by zabieg poszed pomy郵nie i lejdi szybko dosz豉 do zdrowia

Kotka, ja Ci zdecydowanie polecam pieluszki
http://allegro.pl/hit-pieluszki-dla-...970517496.html
http://allegro.pl/hit-pieluszki-dla-...970517130.html
jedna taka pieluszka wystarczy na ca陰 dob, ja rozk豉dam jedn w kuchni i jedn w przedpokoju..
Lajla si ju tak do nich przyzwyczai豉, 瞠 naprawd bardzo rzadko zdarza jej si gdzie 'popu軼i'
boje sie ale co.. trzeba my郵e pozytywnie... powiedz mi jak nauczy豉 lajle siu鄂a na pieluchy? bo jak ja biore lejdi w trakcie sikania i przenosze to przestaje i nie chce ju,potem dopiero patrze a gdzie indziej nalane
czy w sklepie zoologicznym to dostan?

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
ooo, a powiedz mi, stosuje ta diete restrykcyjnie? Tak jak jest tam napisane ze w produkcie ma byc wiecej bialka niz wegli+cukr闚? Czy raczej nie patrzy na to az tak? Chyba cos takiego bylo w tej diecie, teraz nie pamietam a nie moge znalezc... jesli sie pomylilam to przepraszam
tydzie je piersi z kurczaka i serek wiejski,jajecznica, i czasem korniszony, a potem tydzie broku造 salate piersi z kurczaka k御ki robione w piekarniku musztarde, a czasem zje lizaka lub metosa
(piersi z kurczaka smarzy na patelni teflonwej podlewaj帷 kropl oleju i wod z czili i r騜nymi przyprawami)
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:37   #4661
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Buahhot
Fajnie Ci w niej
Ja tez se taka kupie tylko z per這wego futerka
Teraz bedzie mi pasowac do papuciow ktore wczoraj kupilam.
I specjalnie wywijam futerko
dziekuje
kup kup, jaka cieplutka jest bedzie Ci pasowac do butkow
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
haha i jak si czu豉 w czarnych w這sach
haha, powiem Ci ze dosc dziwnie, pomimo tego, ze mialam ciemne wlosy ta czapka dawala efekt krotkiej grzyki nad czolem smiesznie, az mama sie usmiala
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
tydzie je piersi z kurczaka i serek wiejski,jajecznica, i czasem korniszony, a potem tydzie broku造 salate piersi z kurczaka k御ki robione w piekarniku musztarde, a czasem zje lizaka lub metosa
(piersi z kurczaka smarzy na patelni teflonwej podlewaj帷 kropl oleju i wod z czili i r騜nymi przyprawami)
aha, czyli nie az tak restrykcyjnie jak kaza to dobrze, bo i tak zrzuca kilogramy ja tez nie stosowalam tej diety w 100%, pilam np owocowe jogurty pitne slodyczy co prawda nie jadlam, ale jogurty byly wtedy dla mnie tak slodkie, ze nie mialam ochoty na wiecej
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:38   #4662
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
opisz troche wiecej o tym podk豉dzie
lekki, bezzapachowy, nie zapycha, matuje mnie praktycznie ca造 dzie, gdzie tam pod koniec dnia tylko lekkie poprawki pudrem robi, fajnie si rozprowadza no i kolor jest idealny dla mnie
poczytaj o nim na KWC
Max Factor lasting performance
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:39   #4663
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 775
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
Adzi i racja Coben ma fajne ksi捫ki, ale sporo ich, musia豉by poprzegl康a i znale潭 co dla siebie ja czyta豉m kilka i ka盥a mi si podoba豉

a ja wczoraj kupi豉m sobie p造t Marcina Wyrostka z muzyk tango
Te kilka Cobena czyta豉m, tylko jedna rzecz mnie wkurza豉, te ksi捫ki jak sie przeczyta這 tak 4-5 to sie robi造 do siebie baaardzo podobne, wr璚z przewidywalne.


Wklejam zdj璚ia
1-3 bez lampy przy oknie
4-6 z lamp
7-8 z lamp z odleg這軼i
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg wellaton.jpg (49,5 KB, 33 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton2.jpg (39,7 KB, 29 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton3.jpg (21,6 KB, 32 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton4.jpg (25,1 KB, 27 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton5.jpg (47,1 KB, 24 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton6.jpg (37,5 KB, 32 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton7.jpg (20,0 KB, 32 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg wellaton8.jpg (18,6 KB, 33 za豉dowa)
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:42   #4664
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
Snow super, 瞠 wyniki s w porz康ku

Adzi
wybacz, nie pami皻a豉, 瞠 to Ty poleca豉 t ksi捫k
Nie no spoko
Mam ochote na cos babskiego do poczytania.
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:45   #4665
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Te kilka Cobena czyta豉m, tylko jedna rzecz mnie wkurza豉, te ksi捫ki jak sie przeczyta這 tak 4-5 to sie robi造 do siebie baaardzo podobne, wr璚z przewidywalne.


Wklejam zdj璚ia
1-3 bez lampy przy oknie
4-6 z lamp
7-8 z lamp z odleg這軼i
dok豉dnie tak jak piszesz z tymi ksi捫kami, dlatego fajnie poczyta je p騧niej po jakim czasie

OMG jak jasno Ci wysz這! super!

---------- Dopisano o 11:45 ---------- Poprzedni post napisano o 11:43 ----------

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Nie no spoko
Mam ochote na cos babskiego do poczytania.
ja mog Ci poleci ksi捫ki Wojciecha Cejrowskiego nie s babskie, ale super mi si czyta這
Gringo w鈔鏚 dzikich plemion
Rio Anaconda
Podr騜nik WC

naprawd fajnie pisze ca豉 moja rodzinka p騧niej czyta豉
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:46   #4666
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Te kilka Cobena czyta豉m, tylko jedna rzecz mnie wkurza豉, te ksi捫ki jak sie przeczyta這 tak 4-5 to sie robi造 do siebie baaardzo podobne, wr璚z przewidywalne.


Wklejam zdj璚ia
1-3 bez lampy przy oknie
4-6 z lamp
7-8 z lamp z odleg這軼i
pieknie wyszlo naprawde zostajesz przy niej?
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:50   #4667
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 775
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
dok豉dnie tak jak piszesz z tymi ksi捫kami, dlatego fajnie poczyta je p騧niej po jakim czasie

OMG jak jasno Ci wysz這! super! [COLOR="Silver"]

---------- Dopisano o 11:45 ---------- Poprzedni post napisano o 11:43 ----------
Dzieki Zdjecia pewnie troche przek豉muj, ale wysz這 najja郾iej ze wszystkich farb, no nic sie nie odcina, nic

Z ksi捫ek to ja jestem akurat fank Tolkiena Trylogia w豉dcy od lat ma miejsce na mojej p馧ce
Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
pieknie wyszlo naprawde zostajesz przy niej?
Dziekuje Tak zostaje
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:51   #4668
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Dzieki Zdjecia pewnie troche przek豉muj, ale wysz這 najja郾iej ze wszystkich farb, no nic sie nie odcina, nic

Z ksi捫ek to ja jestem akurat fank Tolkiena Trylogia w豉dcy od lat ma miejsce na mojej p馧ce
mi jako Tolkien nigdy nie pasowa, moj lektur w podstaw闚ce by Hobbit i ju wtedy nie przebrn窸am... p騧niej pr鏏owa豉m ugry潭 w豉dc pier軼ieni, ale te nie da這 rady. M鎩 tata j teraz czyta
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:53   #4669
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Dziekuje Wam dziewczynki
Cos tam wybiore

Buahhot
Czape kupie choc jak na razie to po zimie ani 郵adu.
Dzis juz nawet jestem w pracy na krotki rekawek.
I jest wystarczajaco.
Na zewnatrz jest + 13 stopni.
Pamietam czasem latem potrafilo byc 15 to kurde
Mam nadzieje w w Pl bedzie bardziej 鈍iateczny nastroj

Czeko
Super wloski masz
Wellaton dal sobie 鈍ietnoe rade
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-02, 11:58   #4670
Maylin
Raczkowanie
 
Avatar Maylin
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomo軼i: 260
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
Dzi瘯i dziewczynki za kciuki Jest dobrze, wynik posiewu ujemny Czyli nie jest ze mn jeszcze tak 幢e I w takim razie chyba daruje sobie prywatnie urologa i poczekam ju do 20 grudnia tam gdzie jestem zapisana
Tylko nie wiem, wiecie mo瞠 ile jest wa積e badanie USG? Bo robione mia豉m 10.11, wizyt u urologa b璠 mia豉 20.12 czyli ponad miesi帷.. lepiej zrobi jeszcze jedno tu przed wizyt?
super, 瞠 wyniki ok
My郵, 瞠 warto by這by zrobi usg przed wizyt


Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
jeszcze nie nosz
no mi w豉郾ie te wychodz czarne wszystkie ta Joanna nie wyjdzie czarno,ale ten kolor to taki rudawy br您 szczerze m闚i帷 bardziej podoba mi si efekt po Dzikim Kasztanie
a co do siwych w這s闚 to nie wiem, moja mama farbowa豉 Joa鄂 i jej pokry這,a ma ponad 75 % siwych,ale ona farbuje na takie 鈔ednie ciep貫 blondy
ogl康a豉m Ci ostatnio u Bunny - nie wiem jak wygl康asz w ciemnych, ale w blondzie bosko


Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Obada豉m w這ski i Wellaton absolutnie wyszed najlepiej ze wszystkich farb Kolor jest bardzo podobny do tego po c12, z t r騜nic 瞠 odrost ani ni sie nie odcina, ani ciute鎥i! Gdzieniegdzie pod spodem z豉pa這 s豉biej, jasne pasma po 鈔odku w這s闚 z豉pa造 na popielato, ale generalnie na 篡wo 豉dnie to wygl康a, taki wielotonowy efekt. Bardzo mi sie podoba Kolor bym powiedzia豉 taki naturalny, lekko hmmm biszkoptowy? na odro軼ie i tych w這sach kt鏎e mam po c12 i po Joannie, a te jasniutkie no to na ch這dno z豉pa這 I nie wiem czy ta g鏎a z czasem sie zr闚na i tez beda takie jasniutkie ch這dne czy to juz tak zostanie? Wellatonki spowiada sie
A i jeszcze jedna r騜nica miedzy c12 a Wellatonem, c12 w sztucznym 鈍ietle by ch這dny, per這wy na pocz徠ku, a w dziennym odrost by 鄴速y. Wellaton i w sztucznym i w dziennym wyglada dosc podobnie

Zaraz wkleje zdjecia
super, 瞠 tak pi瘯nie wysz這. Ju nie mog si doczeka a ja pofarbuj


Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Wklejam zdj璚ia
1-3 bez lampy przy oknie
4-6 z lamp
7-8 z lamp z odleg這軼i
ojej jak ja郾iutko, 郵icznie


Dzie dobry

Buty ju s

Lady, a Twoje przysz造?
Maylin jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:01   #4671
meeedzik
Zakorzenienie
 
Avatar meeedzik
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 10 313
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Dodaj zdj璚ia z odrostem, mam nadziej 瞠 co wida.
W這sy farbowane nie ca造 miesi帷 temu.
Chcia豉bym pierwszy raz sama zafarbowa w這sy w domu, ale boj si, 瞠 odrost mi wyjdzie 鄴速y. Jak farb mo瞠cie mi poleci? Zamierzam farbowa dopiero przed 鈍i皻ami.
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 100_5172.jpg (49,3 KB, 31 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 100_5173.jpg (49,9 KB, 36 za豉dowa)
__________________
meeedzik jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:02   #4672
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Dziekuje Wam dziewczynki
Cos tam wybiore

Buahhot
Czape kupie choc jak na razie to po zimie ani 郵adu.
Dzis juz nawet jestem w pracy na krotki rekawek.
I jest wystarczajaco.
Na zewnatrz jest + 13 stopni.
Pamietam czasem latem potrafilo byc 15 to kurde
Mam nadzieje w w Pl bedzie bardziej 鈍iateczny nastroj

Czeko
Super wloski masz
Wellaton dal sobie 鈍ietnoe rade
fajna masz pogode
Cytat:
Napisane przez meeedzik Poka wiadomo嗆
Dodaj zdj璚ia z odrostem, mam nadziej 瞠 co wida.
W這sy farbowane nie ca造 miesi帷 temu.
Chcia豉bym pierwszy raz sama zafarbowa w這sy w domu, ale boj si, 瞠 odrost mi wyjdzie 鄴速y. Jak farb mo瞠cie mi poleci? Zamierzam farbowa dopiero przed 鈍i皻ami.
ooo ale jasniutkie wlosy
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:02   #4673
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

2 grudnia, a u mnie na termometrze jakby nie patrze +8 stopni
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:03   #4674
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

a ja ju wr鏂i豉m z douglasa
posz豉m po revlona a wr鏂i豉m z Max Factorem i Catricem z natury
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:04   #4675
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
a ja ju wr鏂i豉m z douglasa
posz豉m po revlona a wr鏂i豉m z Max Factorem i Catricem z natury
a z kt鏎ym MF?
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:08   #4676
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
a z kt鏎ym MF?
lasting performance odgapi豉m

Kitka Ty masz 105 czy 106 ?

---------- Dopisano o 12:08 ---------- Poprzedni post napisano o 12:07 ----------

g這wa mnie boli a raczej lewa strona
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:08   #4677
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
lasting performance odgapi豉m

Kitka Ty masz 105 czy 106 ?
oby by豉 zadowolona
ja mam 105 nie ma r騜owych pigment闚
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:09   #4678
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Kitka
O Cejroskiego lubie s逝cha i oglada.
Jesli tak samo dobrze pisze jak opowiada to musza by super !
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:11   #4679
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
oby by豉 zadowolona
ja mam 105 nie ma r騜owych pigment闚
soft beige wzie豉m czyli te 105 ten 106 wydawa mi si jaki pomara鎍zowy jak ciapn窸am na d這

---------- Dopisano o 12:10 ---------- Poprzedni post napisano o 12:10 ----------

a Buahhot Ty masz z Catrice 010 Sand Beige?

---------- Dopisano o 12:11 ---------- Poprzedni post napisano o 12:10 ----------

dobra na razie ju starczy tych podk豉d闚
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-02, 12:12   #4680
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
fajnie ju jest wol Ci w 219 i w loczkach spi皻ych (tak jak na foto, kt鏎e kiedy wkleja豉)


moja to w szelkach na pocz徠ku chodzi nie umia豉, chodzi豉 sztywno jak robot teraz ju coraz lepiej jej idzie, dzisiaj nawet w szelkach troszk pobiega豉, ale jak sobie o nich 'przypomni' to zaczyna je gry潭..

ostatnio ju nawet podchodzi do okna balkonowego i psy obserwuje
za kilka dni zaczynamy ju rundki spacerowe to zobaczymy jak jej p鎩dzie


ja pal ju 豉dnych kilka lat ale nie mam jakiej takiej mega ci庵noty, czasami nawet ca造 dzie potrafi nie pali (np. na kacu )


te na sylwka fajowe


chc taki brzuch!


ojej bidulka ma豉
trzymam kciuki, 瞠by zabieg poszed pomy郵nie i lejdi szybko dosz豉 do zdrowia


ja chyba znowu zaczn robi 8min ABS, z tym, 瞠 tym razem nie zbastuj po miesi帷u
albo w豉郾ie Weider'a


豉dnie Ci w niej





Kotka, ja Ci zdecydowanie polecam pieluszki
http://allegro.pl/hit-pieluszki-dla-...970517496.html
http://allegro.pl/hit-pieluszki-dla-...970517130.html
jedna taka pieluszka wystarczy na ca陰 dob, ja rozk豉dam jedn w kuchni i jedn w przedpokoju..
Lajla si ju tak do nich przyzwyczai豉, 瞠 naprawd bardzo rzadko zdarza jej si gdzie 'popu軼i'


o, wellatonem robi豉 to super, 瞠 jeste zadowolona teraz jeszcze musimy zobaczy efekt na zdj璚iach


ja ju od jaki dw鏂h miesi璚y my郵 o zumbie, ale nikt nie chce ze mn si na to pokusi samej tak g逝pio


a Wy dzisiaj teksty macie, pop豉ka豉m si


cudo Asie鎥o


a ja zauwa篡豉m, 瞠 po szamponie z silikonami bardziej mi si w這sy kr璚 wcze郾iej my豉m tym Biedronkowym Natei i nie by造 takie spiralne jak dzisiaj
o dziekuje za opinie! to juz bede loczkowac jak tylko umyje...
encha moze glupie pytanie ale jaka jest roznica miedzy szelkami dla psa a obrozka? w sensie czemu male pieski nosza szelki a duze obroze/kolczatki? moja lola moglaby nosic szelki czy nie bardzo?
a jaki masz szampon? ja mam na odwrot- za duzo silikonow i wlosy proste jak druty i nawet zel ich nie trzyma str彗i mi sie robia
Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
no to ja mam podobnie cholerka... a nie ma gdzie testn望
ale chyba zim raczej jasna b璠 sama nie wiem


cudny jest musz sobie tylko wyobrazi, 瞠 nie ma tatua篡


oj tam oj tam, na jednoraz闚k by si podzieli豉

jest bardzo ok


dzi瘯uj u mnie si zakr璚i造 najbardziej po myciu Joa鄂 b/s i przez brak czesania
to ja juz moich grzebieniem nie dotkne a jak znow bede jeczec to mi w☠☠☠☠☠☠☠cie

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Cze嗆

Dzisiejszy dzie ju si 幢e zacz掖... przez 30 min nie mog豉m w豉czy neta i wyskoczy mi wielki pryszcz
rzeczywiscie tragiczny poczatek

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Princeska to widze 瞠 my dzisiaj podobnie Ja sie obudzi豉m z b鏊em zatok i zawalonym gard貫m...
mnie boli glowa od polowy nocy tzn od 2 rano i od 3 nie spie bo mi sie lolka zrzygala na dywan przy lozku w nocy i mnie tym obudzila zjadla zdzblo siana od krolicy i juz

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
no to przybij pi徠k
ja jeszcze do pracy id na 12:30

Wog鏊e ostatnio wkurzaj mnie moje w這sy
ca造 czas mi si przet逝szczaj i nie wiem od czego, kiedy tak nie mia豉m, mog豉m spokojnie 2-3 dni nie my, a teraz musia豉bym codziennie,ale zazwyczaj myj co 2 dzie i w tym drugim dniu chodz w koczku,bo nie mam czasu na codzienne mycie
jesli nic nie zmienilas w pielegnacji to jest to reakcja na mocniejsze grzanie w domu i pracy ja mam ost to samo- dzis 3 dzien po farbie a ja smalec

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
Dzi瘯i dziewczynki za kciuki Jest dobrze, wynik posiewu ujemny Czyli nie jest ze mn jeszcze tak 幢e I w takim razie chyba daruje sobie prywatnie urologa i poczekam ju do 20 grudnia tam gdzie jestem zapisana
Tylko nie wiem, wiecie mo瞠 ile jest wa積e badanie USG? Bo robione mia豉m 10.11, wizyt u urologa b璠 mia豉 20.12 czyli ponad miesi帷.. lepiej zrobi jeszcze jedno tu przed wizyt?



Mo瞠 co Cobena?



a czape ju nosisz? jak tak to pewnie dlatego si przet逝szczaj bardziej
Princess cz Ty robi豉 Joann orzechowym br您em? Zaproponowa豉m j mojej mamie, bo jej wszystkie farby na pocz徠ku czarno wychodz ale ona si martwi czy przykryje jej jakie tam siwe w這ski ta joanna? Bo kolor jest cudny, mamie te si podoba a np syoss nie pokry jej wcale
usg jest wazne bezterminowo- tzn wynik. po prostu obrazuje sytuacje na dany dzien. wiadomo ze przez mc sie tam wiele nie zmienilo, jesli masz posiew ujemny tzn ze nie ma tragedii ja bym juz usg nie robila, chyba ze urolog da ci sierowanie i kaze zrobic porownanie po leczeniu- ja tak mialam. kilka usg robili mi gdy kamyk sie obsuwal bo chcieli wiedziec gdzie jest aktualnie ale to w szpitalu.

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
Hej dziewuszki! Dzi mam pod造 humor czuje sie beznadziejnie... wczoraj bez skutku sadza豉m lejdi na gazety, za豉ma豉m sie ci篹ko mi z tym wszystkim, ci庵le my郵 o tym czy nie moge mie normalnie ? dlaczego nie moge zaszczepi psa i go normalnie wyprowadza??????!!!!! same problemy..wiatr w oczy mam do嗆



aj nie m闚 chce mi sie plaka



M鎩 T jes 2m-c na dukanie schud 22kg



masz idealny skret, takie wlosy zdecydowanie dla Ciebie s najlepsze





Nove za co dosta豉 bana?
ojej koteczko...
pomysl ze jeszcze kilka mcy i twoja malutka bedzie juz stateczna, madra, wyuczona psinka.
widze kazdy kto bierze szczenie przechodzi kryzys.
ja to samo z lola mialam i dzis sie ciesze ze juz zmadrzala, ma 1 rok i 8 mcy czasem ma dni wariata ale to sie da zniesc.
ale jak z tz wspominamy poczatki to wniosek jeden- nigdy wiecej malego szczeniaka! jakbym miala teraz brac to minimum taki polroczniak, a najlepiej taki 9 mcy.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, blondynka, farbowanie w這s闚, kolor, odrosty, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:40.