W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV - Strona 25 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-11-11, 22:58   #721
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

kurczaki to by chyba syoss 9-5. Przynajmniej zdj璚ie z jego folderu tu po farbowaniu jest podobne.
Ale mi si podoba ten kolor
tylko z tego, co kojarze nie by豉m zadowolona z tej farby, bo wysuszy豉 mi w這ski.. chocia one i tak ju by造 tragiczne, wi璚 nie wiem. Mo瞠 dam jej drug szans..
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 100_6544.jpg (90,7 KB, 40 za豉dowa)
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-11, 23:02   #722
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Z tych by這 fajnie

nie cenzuruje, bo mi si nie chce!
nie chce jasne nie cenzurujesz bo 豉dnie wygl康asz
nie wiem co Ci do 豚a strzeli這 豉dne w這sy
i kolor czym wtedy robi豉?
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-11, 23:04   #723
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

kurde napisa豉m na blogu oo nim , 瞠 lecia造 mi w這ski po syossie. Jak my郵icie, da drug szans?


Asiabbb
Ju nie dodawaj sobie tylu lat

---------- Dopisano o 23:04 ---------- Poprzedni post napisano o 23:02 ----------

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
na drugiej foci mi sie podoba ale konce by造 fest wytrawione nie masz czego 瘸這wa szybko odrosn
Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
nie chce jasne nie cenzurujesz bo 豉dnie wygl康asz
nie wiem co Ci do 豚a strzeli這 豉dne w這sy
i kolor czym wtedy robi豉?
Napisa豉m przecie,瞠 nie pami皻am, ale chyba syoss 9-5 (drugie foto) i teraz nie wiem, czy dawa drug szans ;D
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-11, 23:20   #724
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
kurde napisa豉m na blogu oo nim , 瞠 lecia造 mi w這ski po syossie. Jak my郵icie, da drug szans?


Asiabbb
Ju nie dodawaj sobie tylu lat

---------- Dopisano o 23:04 ---------- Poprzedni post napisano o 23:02 ----------




Napisa豉m przecie,瞠 nie pami皻am, ale chyba syoss 9-5 (drugie foto) i teraz nie wiem, czy dawa drug szans ;D
wiesz co ja jak si sparz do czego to ju nie mam zaufania tak w豉郾ie jest do wellatonu ale skoro chcesz spr鏏owa to r鏏 zobaczymy co b璠zie

---------- Dopisano o 23:20 ---------- Poprzedni post napisano o 23:15 ----------

a w豉郾ie dziewczynki czy wiecie co s造cha u Marejty chyba ju jest z dzidzi nie? przynajmniej co mi si tak wydaj
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-11, 23:40   #725
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
kurde napisa豉m na blogu oo nim , 瞠 lecia造 mi w這ski po syossie. Jak my郵icie, da drug szans?


Asiabbb
Ju nie dodawaj sobie tylu lat

---------- Dopisano o 23:04 ---------- Poprzedni post napisano o 23:02 ----------




Napisa豉m przecie,瞠 nie pami皻am, ale chyba syoss 9-5 (drugie foto) i teraz nie wiem, czy dawa drug szans ;D
zanim przeczyta豉m co p騧niej pisa豉 to zapyta豉m
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-11, 23:47   #726
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Asiabbb
My郵,瞠 dam jej jeszcze jedn szans do odwa積ych 鈍iat nale篡!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-12, 00:31   #727
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 199
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
ok

ale wiesz ja ju mam taka chorob ,瞠 lubie ogl康a nasze fotki z farbowania i oczka nacieszy

wrzucam moje ale jak pisa豉m foty wysz造 znowu jakie przek豉mane 鄴速e spr鏏uje jutro jeszcze co cykn望 w innym pomieszczeniu ale przynajmniej wida 瞠 jest r闚no
przypomn farbowane garnier nutrisse 111 + 12% oks
1-odrost przed
2-z lamp i tu wydaje si kolor najbardziej realny do tego co mam na g這wie
3,4- przy oknie bez lampy
widac, ze rowno zlapalo
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
ale 郵iczna ta dziewczyna
fajna fajna
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
spr鏏uje go jeszcze raz zeby sie przekona
tak strasznie pusto w domu ez mojego przyjaciela ju tak nie moge.... znalaz豉m og這szenie ratlerki po 500z albo kundelka za darmo... i sie zastanawiam co robi...

1 zdjecie psiaka kundelka
2.tych ratlerk闚 (s pi瘯ne)
kundelka! mialam podobnego pieska kiedys, chodzi mi o jego siersc i kolor, ale byl maly, taki do polowy lydki
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
no tak bo ratlerki to wida ze dobrze maj a te takie bidulki tylko za ja chce jedn my郵e ze facet nie powie ze mam wzia dwie.. i tu wybierz kt鏎捷 ?????????

sory za post pod postem
wybierzesz spokojnie, ja tez wybralam swoja Kalunie- od razu jak ja zobaczylam wiedzialam, ze bedzie moja (a jechalam tylko obejrzec pieski )
Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Z tych by這 fajnie

nie cenzuruje, bo mi si nie chce!
noo, ladnie
ja syossowi nie dam nigdy drugiej szansy- jednak wysuszyl mi wlosy w porownaniu do innych farb
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-12, 08:23   #728
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widac sfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSCN1644.jpg (31,8 KB, 46 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSCN1643.jpg (14,6 KB, 65 za豉dowa)
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-11-12, 09:00   #729
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widac sfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
tutaj sliczny kolor!


ja zaraz uciekam do rodzinki
poki co pokaze wam moje dzisiejsze falki- chyba moze byc nie?
robilam na pantene i troche zelu z rossa:

loki listopad 2011 002.jpgloki listopad 2011 003.jpgloki listopad 2011 004.jpgloki listopad 2011 005.jpg
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-11-12, 09:10   #730
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

czescale nadrabiania mialam
my wczoraj spedzilismy wieczorek ze znajomymi w aquaparku
mialam ochote na solarium i sie powstrzymalam dzieki bogu




Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widacsfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
fajne kozaczki widac ze skorka mieciutkaa wlosy rosna ci jak na drozdzach
Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Z tych by這 fajnie

nie cenzuruje, bo mi si nie chce!
ale za✂✂✂iste falki
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
no no jak Ty si do starszych zwracasz
odrosna i b璠zie tak samo ,a nawet lepiej bo b璠 zdrowsze

Cascada dosta豉m t en szampon http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,26...ja.html&next=1 mo瞠sz mi cos na jego temat napisa o sk豉d mi chodzi czy jest w miar
asiu szampon w miare dobry tylko uwazaj zeby ci nie obciazyl wloskow przez dodatek jedwabiu w nim
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
spr鏏uje go jeszcze raz zeby sie przekona
tak strasznie pusto w domu ez mojego przyjaciela ju tak nie moge.... znalaz豉m og這szenie ratlerki po 500z albo kundelka za darmo... i sie zastanawiam co robi...

1 zdjecie psiaka kundelka
2.tych ratlerk闚 (s pi瘯ne)
mialas kundelka juz co nie?
ja bym brala malenkiego ratlerka
tamten kundelek widac ze urosnie na sporego psatakie rzeczy sie widzi
wszystko zalezy tez od kasy wiadomo czy mozesz wydac tyle na tego ratlerka
czy ten ratlerek jest z jakiejs chodowli od ludzi szczepiony byl?
bo pewnie ten kundelek jak to bywa nie
decyzja nalezy do ciebie ale jesli mialas juz kundelka ja bym sobie wziela teraz malenkiego ratlerka
rozumiem ze kundelki chwytaja za serce tez mam w PL na podworku kundelki ale sobie osobiscie do mieszkania chcialam malego pieska rasowego
przemysl to

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
wy瞠j da豉m link



noo a my poszli鄉y sobie na kawk na nowy 鈍iat i nawet tam sie zacz窸o masakra, Polacy zamiast 鈍i皻owa wol si kamieniami napie***la
wlasnie takie sa duze miasta zawsze jakies marsze chore i pozniej rozboje
u mnie tu nie lepiej strzelaniny napady w bialy dzien

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
a to od篡wki ja masek szukam
ale ok wpisz sobie na list t pierwsz z olejkiem do farbowanych
szybko napisalam bo spieszylam sie ale z tej serii odzywek sa tez maskita zurawinowo-arganowa kusi

---------- Dopisano o 09:10 ---------- Poprzedni post napisano o 09:09 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
tutaj sliczny kolor!


ja zaraz uciekam do rodzinki
poki co pokaze wam moje dzisiejsze falki- chyba moze byc nie?
robilam na pantene i troche zelu z rossa:

Za陰cznik 4334174Za陰cznik 4334175Za陰cznik 4334176Za陰cznik 4334177
boskie piekne cudne moje wloski
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-12, 09:21   #731
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
tutaj sliczny kolor!


ja zaraz uciekam do rodzinki
poki co pokaze wam moje dzisiejsze falki- chyba moze byc nie?
robilam na pantene i troche zelu z rossa:

Za陰cznik 4334174Za陰cznik 4334175Za陰cznik 4334176Za陰cznik 4334177
Dziekuje
Falki fajne i w這ski d逝gie

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆



fajne kozaczki widac ze skorka mieciutkaa wlosy rosna ci jak na drozdzach

Dziekuje Tak skorka mieciutka, zwykle klasyczne kozaki z przylegaj帷a cholewk, z platform, wygodne
A w這sy rosna ale czy szybko Tak sobie...

A musze sie pochwalic ze ostatnio ciagle latam na obcasie, w tych brazowych bucikach co pokazywalam jakis miesiac temu z platforma
I juz calkiem mi sie dobrze chodzi
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-11-12, 09:50   #732
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 653
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widac sfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
Mi si bardzo podobaj te kozaczki wida,瞠 dobra jako嗆 i dobrze wykonane
a w這ski jakie d逝gie pami皻am jak mia造鄉y takie same a teraz to ja mam z 10 cm kr鏒sze jak nie wi璚ej


Bunny 郵iczne falki to jednak zostajesz przy kr璚onych?

---------- Dopisano o 09:50 ---------- Poprzedni post napisano o 09:40 ----------

Agatka a jak tam cycki?
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:05   #733
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 199
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widac sfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
swietne buty i wloski jakie piekne i dlugie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:16   #734
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
oby wszystko by這 pomy郵nie og鏊nie staram sie nie napala... ale pewnie w nocy spa nie bede
to trzymam kciuki w takim razie

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Z tych by這 fajnie

nie cenzuruje, bo mi si nie chce!
na 2 fajnie

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
a,瞠bym ja to w豉snie pami皻a豉.... Wtedy to ju dupnie si kr璚i造, tak jak s逝sznie zauwa篡豉 Kotka. Ale jeszcze 3 cm i b璠 do ramion !


Ko鎍zy mi si skrzyp. Czy s逝sznie pami皻am, 瞠 Capivit jest najlepszy na w這sy?
ja u篡wam ten total action i w這sy rosn rosn ale chyba nie b璠 mog豉 ju go bra bo ma krzem

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widac sfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
za✂✂✂iste buciki

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
tutaj sliczny kolor!


ja zaraz uciekam do rodzinki
poki co pokaze wam moje dzisiejsze falki- chyba moze byc nie?
robilam na pantene i troche zelu z rossa:

Za陰cznik 4334174Za陰cznik 4334175Za陰cznik 4334176Za陰cznik 4334177
no pewnie, 瞠 mo瞠! 郵icznie aa by豉m w rossie w czwartek i w帷ha豉m te nowe c-thru i powiem Ci, ze mi z kolei kolor bardziej podoba si zaraz po psikni璚iu jak ju si utleni to jaki taki hmm oklepany mi si zdawa tzn ju co takiego by這, pami皻am ten zapach
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:20   #735
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

snow czy to przez nerki ten krzem przeszkadza w skladzie? czy lekarz tak ci powiedzial?
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:22   #736
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
snow czy to przez nerki ten krzem przeszkadza w skladzie? czy lekarz tak ci powiedzial?
tak niestety na razie konsultowa豉m si tylko z babci (ona co prawda okulistka ale og鏊nie zna si) jak b璠 w tyg u lekarza to si wypytam dok豉dnie
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:29   #737
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
tak niestety na razie konsultowa豉m si tylko z babci (ona co prawda okulistka ale og鏊nie zna si) jak b璠 w tyg u lekarza to si wypytam dok豉dnie
nie jestem lekarzem co prawda i nie chce podwazac zdania ale z tego co sie orientuje to niedobor krzemu powoduje kamienie w nerkach i wartobie zalecane sa nawet wody bogate w krzem do picia przy niedoborze
spojrz
Niedob鏎 krzemu prowadzi do:
  • osteomalacji (rozmi瘯ania ko軼i);
  • chor鏏 oczu, z瑿闚, paznokci, sk鏎y i w這s闚;
  • przyspieszonego zu篡wania si chrz御tek stawowych;
  • zapale sk鏎y;
  • kamieni w w徠robie i nerkach;
  • problem闚 naczyniowych;
  • dysbakteriozy;
zapytaj dobrze lekarza
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:36   #738
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Agatka- czy Twoje kozaki s z Ry趾o? bo tak mi podobnie wygl康aj, a nawet bardzo do moich
infatuated jest offline  
Stary 2011-11-12, 10:39   #739
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
nie jestem lekarzem co prawda i nie chce podwazac zdania ale z tego co sie orientuje to niedobor krzemu powoduje kamienie w nerkach i wartobie zalecane sa nawet wody bogate w krzem do picia przy niedoborze
spojrz
Niedob鏎 krzemu prowadzi do:
  • osteomalacji (rozmi瘯ania ko軼i);
  • chor鏏 oczu, z瑿闚, paznokci, sk鏎y i w這s闚;
  • przyspieszonego zu篡wania si chrz御tek stawowych;
  • zapale sk鏎y;
  • kamieni w w徠robie i nerkach;
  • problem闚 naczyniowych;
  • dysbakteriozy;
zapytaj dobrze lekarza
no w豉郾ie wygoglowa豉m i zgadza si, racja zapytam lekarza
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:25   #740
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 698
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Hej

Wybvaczcie ze ja tak z doskoku, ale jakos mam mniej czasu, napisz w klubie za kilka dni co u mnie

Wklejam obiecane buty (wybaczcie ze tak pozno)-jak pisalam czysta klasyka, zwykly but i moje wlosy wilgotne (zreszta widac sfalowane pasma) w 鈍ietle dziennym. Kolor jak wida si ciagle zmienia
I butki i w這ski bardzo 豉dne
Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
tutaj sliczny kolor!


ja zaraz uciekam do rodzinki
poki co pokaze wam moje dzisiejsze falki- chyba moze byc nie?
robilam na pantene i troche zelu z rossa:

Za陰cznik 4334174Za陰cznik 4334175Za陰cznik 4334176Za陰cznik 4334177
奸iczne
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:44   #741
anias2
Zadomowienie
 
Avatar anias2
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: okolice Warszawy
Wiadomo軼i: 1 009
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Czesc Dziewczyny!

Chce Wam pokazac jak wygladaja moje wlosy dwa tygodnie po farbowaniu farba wellaton 12/0.
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSC06638.jpg (40,1 KB, 41 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSC06644.jpg (32,2 KB, 38 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSC06647.jpg (48,1 KB, 35 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg DSC06649.jpg (79,5 KB, 36 za豉dowa)
anias2 jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:45   #742
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 199
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez anias2 Poka wiadomo嗆
Czesc Dziewczyny!

Chce Wam pokazac jak wygladaja moje wlosy dwa tygodnie po farbowaniu farba wellaton 12/0.
pieknie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:50   #743
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez anias2 Poka wiadomo嗆
Czesc Dziewczyny!

Chce Wam pokazac jak wygladaja moje wlosy dwa tygodnie po farbowaniu farba wellaton 12/0.
bardzo 豉dnie, naturalnie
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:51   #744
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 698
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Wklejam moje wczorajsze pazurki, troche nie do konca tak jak mialo byc ale tez jest poki co ok
Na prawej rece srodkowy paznokiec mi calkowicie krzywo rosnie, w lewa strone, no i troche koslawy wyszedl Ale koncowke mi sie udalo wyprowadzic na prosto
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg LR.jpg (105,2 KB, 37 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg LR2.jpg (60,3 KB, 38 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg LR3.jpg (29,8 KB, 22 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg PR1.jpg (59,9 KB, 26 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg PR2.jpg (73,2 KB, 20 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg PR3.jpg (81,9 KB, 14 za豉dowa)
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:56   #745
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

cze嗆

ja te melduj, 瞠 m鎩 wellaton znowu si spisa
chocia w sztucznym 鈍ietle na pocz徠ku wygl康a troch 鄴速o
kitkulka jest offline  
Stary 2011-11-12, 11:58   #746
whiskey
Zadomowienie
 
Avatar whiskey
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomo軼i: 1 703
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

snow - dzi瘯i na tygodniu sprawdz te hurtownie
mam nadziej, ze ten alfaparf mi farbnie odroscik na ladny popielaty jasny blondzik chociaz coraz czesciej mysle o jakims bardziej naturalnym kolorku... no ale najpierw alfa wyprobuje
__________________

odk康 ci pozna豉m, nosz w kieszeni szmink.

blog.
whiskey jest offline  
Stary 2011-11-12, 12:01   #747
Anja92
Wtajemniczenie
 
Avatar Anja92
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 507
GG do Anja92
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

asiabb1983 - Palette 219, kt鏎 robi豉m ostatnio niby mia豉 wod 12%

snowhitee - my郵 w豉郾ie nad wypr鏏owaniem tego Wellatona nast瘼nym razem

W og鏊e a mnie zazro軼 z瞠ra jak patrz ile z was ma tutaj takie idealne blondy .
__________________

Anja92 jest offline  
Stary 2011-11-12, 12:09   #748
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Anja92 Poka wiadomo嗆
W og鏊e a mnie zazro軼 z瞠ra jak patrz ile z was ma tutaj takie idealne blondy .
zosta z nami na d逝瞠j to te do takiego dojdziesz
kitkulka jest offline  
Stary 2011-11-12, 12:10   #749
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

no a u mnie sie okazuje ten wellaton nie da rady
no nic zapytam swojej fryz jakie ma farby z goldwella i poprosze ja o farbniecie farba tym razem

lece do sklepu
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-12, 12:14   #750
Anja92
Wtajemniczenie
 
Avatar Anja92
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 507
GG do Anja92
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
zosta z nami na d逝瞠j to te do takiego dojdziesz
Bardzo ch皻nie
Teraz tylko 瞠by jak najd逝瞠j zostac w gronie blondynek, musz intensywnie przyk豉dac si do regeneracji w這s闚. Nie s w najlepszym stanie . Chcia豉bym je te zapu軼ic.
__________________

Anja92 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, blondynka, farbowanie w這s闚, kolor, odrosty, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:52.