W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV - Strona 68 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-11-18, 21:52   #2011
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
Asiu to ju nie ma znaczenia , bo i tak nigdy tam nie p鎩d na medycyn

Agusia, na budowe to mo積a i bez szko造 nie, a tak powa積ie to du穎 os鏏 tak reaguj 'a co ty b璠ziesz robi? na budowie pracowa?'
hahahahaha no to wiadomka tam takich przyjmuja z otwartymi ramionami
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:53   #2012
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez aagusiaa88 Poka wiadomo嗆
a nie odpisali ci??
dopiero dzis po 17 napisalam ale jak tylko odpisza to dam znac
a poki co zaopatrze sie w kolejne butelki...
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:55   #2013
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆

zgadnijcie po co jade do leclerca.... po zapas jantaru jedna blogerka napisala mi w komenatarzu, ze przestali go produkowac, a wiec
Jantarze! Jade po ciebie!
tak my郵a豉m
te si zastanawia豉m dlaczego juz go nie ma na aukcji z kt鏎ej ostatnio zamawia豉m to jednak to prawda 瞠 koniec produkcji? szkoda czym teraz b璠ziemy si wzmacnia w這sowo ja mam jeszcze dwie buteleczki ale od poniedzia趾u zaczynam zn闚 kuracje wi璚 musz jeszcze z dwie dokupi jak gdzie go wog鏊e dostan
Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆

dla synka
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:55   #2014
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
dopiero dzis po 17 napisalam ale jak tylko odpisza to dam znac
a poki co zaopatrze sie w kolejne butelki...
aaa, myslalam, ze napisalas juz jakis czas temu kurde, ja tylko 2 kupilam... troche za malo a to nie jest zbyt wydajne.. a ty widzisz jakis efekt??
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:55   #2015
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
dobranoc

jak masz blisko to luzik

zgadnijcie po co jade do leclerca.... po zapas jantaru jedna blogerka napisala mi w komenatarzu, ze przestali go produkowac, a wiec
Jantarze! Jade po ciebie!
ja chyba zrobi zapas e doz'ie
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·
asia_102 jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:55   #2016
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

HuHUAHUHA mam 2 sweterki, jeden na si喚 wzi皻y,ale jest

Infauted
Sprawa dotyczy豉 posiadania marihuany, 0191 g Sko鎍zy這 si na upomnieniu. Wi璚 jak to wygl康a w takim przypadku?
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:57   #2017
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 2 331
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Asia Jasia co oznacza Tw鎩 podpis z perfumami ?

---------- Dopisano o 21:57 ---------- Poprzedni post napisano o 21:56 ----------

Nove a co Ty tam mia豉 do sprzed ? bo zapomnia豉m

---------- Dopisano o 21:57 ---------- Poprzedni post napisano o 21:57 ----------

i pokazuj swetry
__________________
Amelcia <3

dbam o w這sy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-11-18, 21:58   #2018
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez aagusiaa88 Poka wiadomo嗆
aaa, myslalam, ze napisalas juz jakis czas temu kurde, ja tylko 2 kupilam... troche za malo a to nie jest zbyt wydajne.. a ty widzisz jakis efekt??
widze, po 2,5tyg mialam centymetrowy odrost, a zwykle 1cm mialam po miesiacu no i wyroslo troche malych babyhair
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
tak my郵a豉m
te si zastanawia豉m dlaczego juz go nie ma na aukcji z kt鏎ej ostatnio zamawia豉m to jednak to prawda 瞠 koniec produkcji? szkoda czym teraz b璠ziemy si wzmacnia w這sowo ja mam jeszcze dwie buteleczki ale od poniedzia趾u zaczynam zn闚 kuracje wi璚 musz jeszcze z dwie dokupi jak gdzie go wog鏊e dostan
Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
ja chyba zrobi zapas e doz'ie
na dozie jeszcze dzis by wiec najlepiej stamtad jesli nie macie nigdzie indziej w poblizu
mam nadzieje, ze to nie prawda, ale zapas zrobie
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:00   #2019
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
widze, po 2,5tyg mialam centymetrowy odrost, a zwykle 1cm mialam po miesiacu no i wyroslo troche malych babyhair


na dozie jeszcze dzis by wiec najlepiej stamtad jesli nie macie nigdzie indziej w poblizu
mam nadzieje, ze to nie prawda, ale zapas zrobie
kurde, ale od razu przy pierwszych 3 tygodniach? czy dopiero te 3 tygodnie, przerwa, zaczelas i dopiero ten przyrost??
ja za bardzo nie wiem gdzie mam tego szukac do lecklerka mam bardzo daleko. drugi koniec miasta w jakis carrefourach, tesco nie ma??
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:00   #2020
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
HuHUAHUHA mam 2 sweterki, jeden na si喚 wzi皻y,ale jest
pochwalta si i to pr璠ko
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:02   #2021
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez aagusiaa88 Poka wiadomo嗆
kurde, ale od razu przy pierwszych 3 tygodniach? czy dopiero te 3 tygodnie, przerwa, zaczelas i dopiero ten przyrost??
ja za bardzo nie wiem gdzie mam tego szukac do lecklerka mam bardzo daleko. drugi koniec miasta w jakis carrefourach, tesco nie ma??
tak za pierwszym razem widzialam tylko w dozie, leclercu, na ich stronie i na all
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:04   #2022
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
tak za pierwszym razem widzialam tylko w dozie, leclercu, na ich stronie i na all
to szalu nie ma moze w jakis drogeryjkach osiedlowych?
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:05   #2023
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 2 331
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

poka瞠cie mi to kt鏎y to ten jantar ?
__________________
Amelcia <3

dbam o w這sy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:06   #2024
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
poka瞠cie mi to kt鏎y to ten jantar ?
http://farmona.pl/sklep/farmona-jant...odukt/105.html
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:07   #2025
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Agusia
Ich bin Kaninchen, Bist du Pferd? xD ... tego si nauczy豉m przez 9 lat nauki tego j瞛yka!!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:07   #2026
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Buah.. po ile w lecklerku?

---------- Dopisano o 22:07 ---------- Poprzedni post napisano o 22:07 ----------

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Agusia
Ich bin Kaninchen, Bist du Pferd? xD ... tego si nauczy豉m przez 9 lat nauki tego j瞛yka!!
to tak jak moja przyjaciolka... umie az... Ich mag pizza und cola a ja wychodze z zalozenia, ze jezyk wroga trzeba znac
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:10   #2027
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez aagusiaa88 Poka wiadomo嗆
Buah.. po ile w lecklerku?
8,42/sztuke
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:13   #2028
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
widze, po 2,5tyg mialam centymetrowy odrost, a zwykle 1cm mialam po miesiacu no i wyroslo troche malych babyhair


na dozie jeszcze dzis by wiec najlepiej stamtad jesli nie macie nigdzie indziej w poblizu
mam nadzieje, ze to nie prawda, ale zapas zrobie
a jak si z tego zamawia p豉ci si co za dow霩?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:14   #2029
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
8,42/sztuke
oooooooooooo to ja placilam 10.90 przeplacilam
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:14   #2030
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Paulinka
co to jest sprzed? D:
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:15   #2031
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
a jak si z tego zamawia p豉ci si co za dow霩?
Nie, zakladasz konto, wkladasz produkty do koszyka i zaznaczasz apteke w ktorej chcialabys odebrac. Dostajesz powiadomienie na maila kiedy juz bedzie w 'Twojej" aptece do odbioru nie p豉ci sie za dostarczenie do apteki
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:15   #2032
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 719
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
a jak si z tego zamawia p豉ci si co za dow霩?
Zamawiasz, wybierasz apteke i w aptece odbierasz Za dow霩 nic sie nie p豉ci
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:15   #2033
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez aagusiaa88 Poka wiadomo嗆
oooooooooooo to ja placilam 10.90 przeplacilam
dlatego tam jade, jak nie bedzie to trudno
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:17   #2034
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 2 331
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Nove SPRZEDAWA
__________________
Amelcia <3

dbam o w這sy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:17   #2035
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Agula
Ale co Ci sk這ni這 by i嗆 na to
A JA JESTEM PATRIOTK! gardze niemieckim!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:18   #2036
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 2 331
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Buahhot dzi瘯uj tak my郵a豉m 瞠 o od篡wce m闚icie
__________________
Amelcia <3

dbam o w這sy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:18   #2037
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
Nie, zakladasz konto, wkladasz produkty do koszyka i zaznaczasz apteke w ktorej chcialabys odebrac. Dostajesz powiadomienie na maila kiedy juz bedzie w 'Twojej" aptece do odbioru nie p豉ci sie za dostarczenie do apteki
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Zamawiasz, wybierasz apteke i w aptece odbierasz Za dow霩 nic sie nie p豉ci
a sk康 wiedz komu maj wyda? podaje si nazwisko czy co?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:19   #2038
aagusiaa88
Zakorzenienie
 
Avatar aagusiaa88
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Wroc豉w :*
Wiadomo軼i: 13 926
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
dlatego tam jade, jak nie bedzie to trudno
haha, no tez sie juz poswiece ale to naprade... przeprawa przez cale miasto dobrze, ze w ndz nie ma korkow
Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Agula
Ale co Ci sk這ni這 by i嗆 na to
A JA JESTEM PATRIOTK! gardze niemieckim!
no ja tam mieszkalam jak bylam mala wiec niemiecki umiem.. podstawowka, gimnazjum, liceum.. caly czas sie niemieckiego uczylam. matura z niemieckiego no to juz poszlam dalej na germanistyke.. i zrezygnowalam bardzo szybko ... wytrwalam az 1 semestr
teraz wyjezdzam po nowym roku do mamy do hamburga, takze znowu niemiecki niemiecki niemiecki porzygac sie idzie
aagusiaa88 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:20   #2039
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

ja za jantar ostatnio w aptece p豉ci豉m 13 z za szt
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-18, 22:24   #2040
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 719
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
a sk康 wiedz komu maj wyda? podaje si nazwisko czy co?

Ewentualnie nr zam闚ienia jest, ale mnie sie zawsze o nazwisko pytaj
czekoladowoo jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, blondynka, farbowanie w這s闚, kolor, odrosty, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:05.