W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV - Strona 9 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-11-09, 13:13   #241
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 657
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Dziewczyny,kt鏎e maj Facebooka !!

Na stronie dove http://✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂.com/dove-wlosy/ jest aplikacja mo積a odebra za darmo mini szampony i od篡wki
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:15   #242
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
kotka wloski fajnie wygladaja jak sa naturalnie sfalowane nie ma takiego przylizu i efektu peruki na glowie i wiecej wlosiakow
____________

nie ogladam rodzinki.pl dla mnie to szit wiekszy niz razem wziete na wspolnej i mjak milosc
na wspolnej nie ogladam od dawna juz ..a mjak milosc obejrzalam ze wzgledu na ten "dramat"
ogolnie powiem wam ze malo ogladam ostatnio tv polskiej nic tam ciekawego nie ma same seriale i reality show dobrze ze mam francuska tv i wybor

a ja ostatnio wzi窸am 造ka wody i go wyplu豉m jak by odcinek rodzinki z pogrzebem

---------- Dopisano o 13:15 ---------- Poprzedni post napisano o 13:13 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Wiesz 瞠 albicansa nie ma, ale moga byc teoretycznie inne Candida, tak samo z bakteriami. A jak m闚isz 瞠 tamta 豉zienka taka zasyfiona to niewiadomo co tam sie nie zal璕這 Bo je郵i to nie albicans to na pewno nie autozaka瞠nie bo albicans mamy normalnie we florze.
Skaranie boskie z tymi wszystkimi dolegliwosciami

Jak mnie teraz cos zaboli to ja nie wiem Furia chyba bedzie
Ja sie ostatnio T'a pytam gdzie kochanka bo co za 豉two to wszystko znosi
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:18   #243
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
幢e mnie zrozumia豉 bo m鎩 t od zawsze oddaje mi pi瘽i康ze i nigdy mi nie 篡dzi, nie wypomina ani nic. Lecz chodzi o to 瞠 to ja sama si 幢e czu豉m kupuj帷 co sobie itd. Nie wiem czemu tak. Po prostu jak ja teraz pracuj, on oczywi軼ie nadal daje mi kas, nie ma 瞠 to moje to twoje, ale ja si czuj jako lepiej. No nie wiem mo瞠 nie umiem trafnie dobra s堯w do tego co czuj
teraz rozumiem i wielke brawa dla ciebie ze nie jestes "uzalezniona" od tz tylko sama dzialasz jesli chodzi o twoje potrzeby
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:19   #244
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
uwazam ze skoro ma sie wspolnie dziecko i dojrzalo do tej decyzji zeby je miec i mieszka pod jednym dachem to tz lachy nie robi i powiniec lozyc na utrzymanie twje i dziecka nawet jakbys nie pracowala laski nie robi
m鎩 tata mia takie podej軼ie 瞠 kobieta w domu wychowywa dzieci a on ma zarabia na rodzink
kasy nigdy na nic nie brakowa這 ale to bzdura!
dopiero moja mama zacz窸a robi swoj karier jak sko鎍zy豉m 15 lat
鈔edniowiecze
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:19   #245
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
No facetom wog鏊e mam wra瞠nie teraz 豉twiej o prace, wi璚ej jest tych ofert i lepiej p豉tnych. Ja np mia豉m za 6,50 brutto, T za 14
I tak samo kumple, oni poni瞠j 10 z na reke nie maja, rzadko kiedy 8-9 z/h.
to u was jakos niezle placa...
moj tz ma w tej chwili 10zl/h- ale weekendy wolne a nadgodziny platne plus 100%.
a moja sis ma 5zl na h a i to praca bez umowy... bo jak jest umowa to juz jest 4,50-5zl/ h
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:21   #246
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
szkoda 瞠 ja na odwyku kosmetycznym

---------- Dopisano o 12:27 ---------- Poprzedni post napisano o 12:17 ----------

dziewczyny ale dosta豉m za✂✂✂ist szczoteczk http://www.oral-b.pl/braun-oralb-tri...zna-p-474.html
fajna ale cena

---------- Dopisano o 13:21 ---------- Poprzedni post napisano o 13:19 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
moj juz sie pogodzil z tym ze choruje od kilku mcy i nasze zycie erotyczne praktycznie umarlo ale wczoraj jak zobaczyl ten gynaflor to od razu- to dzis go nie bierz to sie pokochamy jutro wezmiesz


to jest chyba najslodsze w swinkach to kwikanie


slodziak ale tylko z wygladu


one bardziej sa jak dobre odzywki- nie licz ze cos ci w strukturze wlosow zmienia- po umyciu wlosow sladu nie ma- mialam je obie na pracowni. ale jako odzywki na co dzien sa fajne.
kwikanie s這dkie oj tak najs這dsze
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:22   #247
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 739
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to u was jakos niezle placa...
moj tz ma w tej chwili 10zl/h- ale weekendy wolne a nadgodziny platne plus 100%.
a moja sis ma 5zl na h a i to praca bez umowy... bo jak jest umowa to juz jest 4,50-5zl/ h
O jaaa Nie no ja teraz je郵i beda jakies akcje to mam minimum 7 z, jak na Oceanicu np no to 8 z. Ale to i tak jest ma這 bo jakbym by豉 wy窺za to bym mia豉 oferty za 10 z ponad Ale tak w sklepach to raczej 6,50 sie nie przeskoczy...
M鎩 T ma generalnie 3 zmiany, rano, popo逝dniu, nocki, czasem soboty pracuj帷e. Nocki ciut wi璚ej p豉tne, za soboty i nadgodziny w dniach wolnych "p豉cone".
Og鏊nie u nas w豉郾ie prace typowo dla facet闚 s lepiej p豉tne Ale wiadomo mo積a i kiepsko trafi.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:25   #248
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
幢e mnie zrozumia豉 bo m鎩 t od zawsze oddaje mi pi瘽i康ze i nigdy mi nie 篡dzi, nie wypomina ani nic. Lecz chodzi o to 瞠 to ja sama si 幢e czu豉m kupuj帷 co sobie itd. Nie wiem czemu tak. Po prostu jak ja teraz pracuj, on oczywi軼ie nadal daje mi kas, nie ma 瞠 to moje to twoje, ale ja si czuj jako lepiej. No nie wiem mo瞠 nie umiem trafnie dobra s堯w do tego co czuj
ja Ci rozumiem mi by這 g逝pio bra kas od T chocia on mi nie 瘸這wa, ale uwa瘸豉m 瞠 skoro sta mnie na to 瞠by samej kupi to po co mam bra od niego jeszcze tym bardziej 瞠 ja z nim nie mieszka豉m
z kolei m鎩 tata m闚i 瞠 jeszcze w 篡ciu napracuj si i 瞠bym korzysta豉 jak jeszcze mog i skupia豉 si na nauce

---------- Dopisano o 13:25 ---------- Poprzedni post napisano o 13:25 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to u was jakos niezle placa...
moj tz ma w tej chwili 10zl/h- ale weekendy wolne a nadgodziny platne plus 100%.
a moja sis ma 5zl na h a i to praca bez umowy... bo jak jest umowa to juz jest 4,50-5zl/ h
o kurcz
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:31   #249
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 2 331
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

to ja pracuj帷 w kantorze/lombardzie mia豉m p豉cone 1300z za ca造 etat czyli 160 h. Dostawa豉m fio豉 siedz帷 tam po 8h dziennie.

---------- Dopisano o 13:31 ---------- Poprzedni post napisano o 13:29 ----------

tak wi璚 Lady Tw鎩 tata ma racj, jeszcze si w 篡ciu napracujesz b璠zie na to czas. Tak samo ja my郵. Mog豉bym pracowa wi璚ej, ale nie potrzebuj. Po 1 szkoda mi czasu zmarnowanego na prac, kt鏎y mog豉bym sp璠zi z Amelk. Czas z ni jest mi dany tylko raz przecie, a pracowa wi璚ej b璠e mog豉 jak ona b璠zie ju du瘸
__________________
Amelcia <3

dbam o w這sy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:34   #250
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
m鎩 tata mia takie podej軼ie 瞠 kobieta w domu wychowywa dzieci a on ma zarabia na rodzink
kasy nigdy na nic nie brakowa這 ale to bzdura!
dopiero moja mama zacz窸a robi swoj karier jak sko鎍zy豉m 15 lat
鈔edniowiecze
tak bylo i jest nadal facet zawsze szybciej znajdzie prace a kobieta juz gorzej bo tu liczy sie szkola jakas bo inaczej to czeka sprzatanie albo pilnowanie dzieci u kogos..
chociaz u mnie w domu to mama utrzymywala wszystko ..miala lepsza prace bo byla juz po jakiejs tam szkole wtedy.
Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to u was jakos niezle placa...
moj tz ma w tej chwili 10zl/h- ale weekendy wolne a nadgodziny platne plus 100%.
a moja sis ma 5zl na h a i to praca bez umowy... bo jak jest umowa to juz jest 4,50-5zl/ h
ojeny nie strasz to straszne i dlatego ludzie uciakaja za granice tam przynajmniej ktos doceni ich prace i zaplaci przyzwoicie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:34   #251
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 2 331
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

wychwalaj tak ten olejek, ale rycyna mo瞠 przyciemnia w這ski prawda?
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,45...ya.html&next=1
__________________
Amelcia <3

dbam o w這sy


_paulinka2 jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:39   #252
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
to ja pracuj帷 w kantorze/lombardzie mia豉m p豉cone 1300z za ca造 etat czyli 160 h. Dostawa豉m fio豉 siedz帷 tam po 8h dziennie.

---------- Dopisano o 13:31 ---------- Poprzedni post napisano o 13:29 ----------

tak wi璚 Lady Tw鎩 tata ma racj, jeszcze si w 篡ciu napracujesz b璠zie na to czas. Tak samo ja my郵. Mog豉bym pracowa wi璚ej, ale nie potrzebuj. Po 1 szkoda mi czasu zmarnowanego na prac, kt鏎y mog豉bym sp璠zi z Amelk. Czas z ni jest mi dany tylko raz przecie, a pracowa wi璚ej b璠e mog豉 jak ona b璠zie ju du瘸
niby ma racj ale widzisz z drugiej strony my郵 sobie jak nie teraz to kiedy? potem jak b璠 dzieci to nie b璠zie si chcia這 zostawia dziecka a ju w domu dostaj czasami ✂✂✂✂✂✂✂ca wi璚 chyba zdecyduj si podj望 t prac jak b璠 mia豉 ca陰 pensj tylko dla siebie to nie wiem gdzie pomieszcz te wszystkie rzeczy kt鏎e kupi

---------- Dopisano o 13:39 ---------- Poprzedni post napisano o 13:36 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
tak bylo i jest nadal facet zawsze szybciej znajdzie prace a kobieta juz gorzej bo tu liczy sie szkola jakas bo inaczej to czeka sprzatanie albo pilnowanie dzieci u kogos..
chociaz u mnie w domu to mama utrzymywala wszystko ..miala lepsza prace bo byla juz po jakiejs tam szkole wtedy.

ojeny nie strasz to straszne i dlatego ludzie uciakaja za granice tam przynajmniej ktos doceni ich prace i zaplaci przyzwoicie
moja mamka z wykszta販eniem na bakier nie by豉 tatko zreszt te dlatego i mnie to nie omin窸o
a waha豉m si czy nie wyjecha po sko鎍zeniu szko造
strasznie fajnie u這篡這 mu si i do dzi m闚i na niego 瞠 jest wielkim farciarzem
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:53   #253
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
tak bylo i jest nadal facet zawsze szybciej znajdzie prace a kobieta juz gorzej bo tu liczy sie szkola jakas bo inaczej to czeka sprzatanie albo pilnowanie dzieci u kogos..
chociaz u mnie w domu to mama utrzymywala wszystko ..miala lepsza prace bo byla juz po jakiejs tam szkole wtedy.

ojeny nie strasz to straszne i dlatego ludzie uciakaja za granice tam przynajmniej ktos doceni ich prace i zaplaci przyzwoicie
z lubelszczyzny to na pewno
ost babeczka od prawa mowiac nam przy okazji o prawie pracy itp powiedziala ze w lbn sprawa z oszukiwaniem pracownikow ma sie najgorzej w calej pl ze daja zlecenia wszystkim by skladek nie placic, ludzie sie zgadzaja bo musza za cos zyc, a to oszukiwanie panstwa bo zlecenie nie moze zawierac nazwy miejsca pracy, godzin w jakich sie pracuje i wszystkich obowiazkow jakie maja tez pracownicy na umowie o prace, i ze placa na umowie jesli ktos nie chce dac nam najnizszej krajowej to musi dac zlecenie i uswiadomilo mi to, ze tam gdzie pracowalam wlasnie tak sie oszukiwalo nas- pracownikow, bo ja na zleceniu mialam- 40h tygodniowo, miejsce pracy- salon..., i do tego oszukana kwote zarobku 200zl no ale co? pracowalam? podpisalam? tak! to sie nie ma co czepiac i wlasnie dlatego stracilam troche juz rozped do pracy-raz ze zlecenia do emerytury i tak sie nie licza a dwa ze zarobie 800zl na miesiac na caly etat
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:53   #254
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

mama sobie zam闚i豉 jak捷 porcelan i musz teraz siedzie w domu czeka na kuriera i jeszcze sprawdzi czy nie pot逝czone
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 13:55   #255
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

By豉m w szachownicy przed chwil i kupi豉m br您owy pasek, d磨nsy i lenginsy czarne bez szwa .... nie mog豉m wytrzyma...

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to jak juz gadamy o zwierzakach to moja tru鄂a
jak byla mala i obecnie
dzis ma 3 lata

Za陰cznik 4327960Za陰cznik 4327961
郵iczna

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
Kotka 郵iczne w這ski
dzi瘯i... jedna g瘰to軼i mi brak

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
chomiczki ma貫 i ja zawsze spotyka豉m wredne, gryz造 mnie jak chcia豉m wzi望 na r璚e
a 鈍inka by豉 s這dka lubi豉 le瞠 na czyim brzuszku albo kolanach i 瞠by j g豉ska wtedy kwi kwi ci庵le kwicza豉 najs這dsze by這 jak kto otwiera drzwi od domu i s造cha by這 kwi kwi
moja chomcia by豉 super... najfajniejszy chomik jakiego mia豉m... a swinka boje sie ze by bardzo kwicza豉


Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
no ja jak wstane z lozka to jestem jak w✂✂✂✂iony lew
i nawet jak to powygladzam odzywka b/s i woda z zelem to i tak push up taki ze czuje sie jak brudas
musze przywyknac, bo nie bede sie codzien czesac grzebieniem- za duzo wlosow sobie wtedy wyrywam
ja dostaje 鈍ira jak nie mog poczesa
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:01   #256
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Dziewczyny,kt鏎e maj Facebooka !!

Na stronie dove http://✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂.com/dove-wlosy/ jest aplikacja mo積a odebra za darmo mini szampony i od篡wki
niestety nie mam
Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
mama sobie zam闚i豉 jak捷 porcelan i musz teraz siedzie w domu czeka na kuriera i jeszcze sprawdzi czy nie pot逝czone
ja te siedze i czekam na kuriera
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:15   #257
Galadriela87
Zadomowienie
 
Avatar Galadriela87
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomo軼i: 1 272
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Mog Was pom璚zy chwilk? Co s康zicie o tym blondzie w za陰czniku? ζdny i pasuj帷y do cery, czy mo瞠 zbyt ciep造?

M鎩 obecny robi ze mnie mega-prosi i zdecydowanie musz si go pozby. Tamten wydaje mi si niez造, ale czy nie podkre郵a rumie鎍闚?
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg twarzzz.jpg (22,7 KB, 32 za豉dowa)
__________________
"Nie zamartwiaj si jednak przysz這軼i. Dzie dzisiejszy wystarczy ci a nadto."

~Xbox & rock fan
Galadriela87 jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:24   #258
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
niestety nie mam


ja te siedze i czekam na kuriera
przyszed rozpakowa豉m ale przyjedzie zaraz jeszcze raz
bo pobite 4 talerze g喚bokie, 2 spodki i jedna fili瘸nka
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:32   #259
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
bardzo 豉dne masz te w這ski
ja te bym Ci poleca豉 鈍ink


moje to w豉郾ie jak widz,瞠 ju ubieram buty to te robi kwi kwi bo wiedz,瞠 wychodz i przypominaj o sobie,瞠by je嗆 dosta i jak wchodz do domu to te kwi kwi, T si smieje,瞠 jak psy
kurcze boje czy nie by豉by za g這郾o taka 鈍inka

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆

ja mam bur簑jka i absolutnie go uwielbiam
poka

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Dziewczyny,kt鏎e maj Facebooka !!

Na stronie dove http://✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂.com/dove-wlosy/ jest aplikacja mo積a odebra za darmo mini szampony i od篡wki
ju wyczai豉m i mam do odebrania w legnicy niestety najbli瞠j

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to u was jakos niezle placa...
moj tz ma w tej chwili 10zl/h- ale weekendy wolne a nadgodziny platne plus 100%.
a moja sis ma 5zl na h a i to praca bez umowy... bo jak jest umowa to juz jest 4,50-5zl/ h
m鎩 tz ma tyle samo co ja najni窺za krajow plus prowizja i nie jest r騜owo


Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
przyszed rozpakowa豉m ale przyjedzie zaraz jeszcze raz
bo pobite 4 talerze g喚bokie, 2 spodki i jedna fili瘸nka
jej to co nie oznaczyli ze nie rzuca beznadzieja
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:39   #260
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
przyszed rozpakowa豉m ale przyjedzie zaraz jeszcze raz
bo pobite 4 talerze g喚bokie, 2 spodki i jedna fili瘸nka
這o m鎩 ma by za ok godzin a czekam na http://allegro.pl/wozek-marketowy-ko...923332193.html
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:46   #261
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
kurcze boje czy nie by豉by za g這郾o taka 鈍inka



poka



ju wyczai豉m i mam do odebrania w legnicy niestety najbli瞠j



m鎩 tz ma tyle samo co ja najni窺za krajow plus prowizja i nie jest r騜owo



jej to co nie oznaczyli ze nie rzuca beznadzieja
mam tego http://allegro.pl/bourjois-blush-35-...789467404.html
w✂✂✂✂i豉m si by豉 naklejka UWAGA SZKΜ

---------- Dopisano o 14:46 ---------- Poprzedni post napisano o 14:45 ----------

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
這o m鎩 ma by za ok godzin a czekam na http://allegro.pl/wozek-marketowy-ko...923332193.html
m鎩 ma przyjecha sporz康zi protok馧 nie wiem na czym to polega bo nigdy nie sporz康za豉m
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:53   #262
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
這o m鎩 ma by za ok godzin a czekam na http://allegro.pl/wozek-marketowy-ko...923332193.html
fajny a kto bedzie robil nim zakupy


no wlasnie bralam pod uwage roz z burzujka tym bardziej ze to marka france
rozejrze sie u nich
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-09, 14:58   #263
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 739
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆

ju wyczai豉m i mam do odebrania w legnicy niestety najbli瞠j

Mi sie poszcz窷ci這 i mam do odbioru 5 minut od domu
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:04   #264
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
這o m鎩 ma by za ok godzin a czekam na http://allegro.pl/wozek-marketowy-ko...923332193.html
no prosze ale bedzie zabawa

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
mam tego http://allegro.pl/bourjois-blush-35-...789467404.html
w✂✂✂✂i豉m si by豉 naklejka UWAGA SZKΜ

---------- Dopisano o 14:46 ---------- Poprzedni post napisano o 14:45 ----------



m鎩 ma przyjecha sporz康zi protok馧 nie wiem na czym to polega bo nigdy nie sporz康za豉m
na nast瘼n wyplate poszukam w rossmanie jak nie to na allegro zam闚ie dzi瘯uje

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Mi sie poszcz窷ci這 i mam do odbioru 5 minut od domu
to fajnie
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:09   #265
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Dziewczyny,kt鏎e maj Facebooka !!

Na stronie dove http://✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂✂.com/dove-wlosy/ jest aplikacja mo積a odebra za darmo mini szampony i od篡wki
nie chce mi wej嗆 ta stronka

---------- Dopisano o 15:08 ---------- Poprzedni post napisano o 15:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
no prosze ale bedzie zabawa



na nast瘼n wyplate poszukam w rossmanie jak nie to na allegro zam闚ie dzi瘯uje



to fajnie
warto kochana mam go ju d逝go

---------- Dopisano o 15:09 ---------- Poprzedni post napisano o 15:08 ----------

Asia ale fajny koszyk i od razu z zakupami widz w nim arbuza a mam ochot

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2011-11-09 o 15:16
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:15   #266
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

a my zam闚ili鄉y co takiego dla 12 os鏏
ju dowiedzia豉m si na czym polega ten protok馧
a w og鏊e dziewczyny kurier fajne ciacho i jaki silny 30 kilo na 4 pi皻ro
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg kwadrat5.jpg (32,3 KB, 24 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg kwadrat6.jpg (49,6 KB, 18 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg kwadrat(12).jpg (32,8 KB, 11 za豉dowa)
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:19   #267
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

http://www.wiocha.pl/128714,Przesadz..._i_utleniaczem
niemoge....
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:21   #268
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
a my zam闚ili鄉y co takiego dla 12 os鏏
ju dowiedzia豉m si na czym polega ten protok馧
a w og鏊e dziewczyny kurier fajne ciacho i jaki silny 30 kilo na 4 pi皻ro
kocham porcelane bardzo ladny zestaw
ja potrafie miec filizanki bez kompletu bo zawsze jakas pojedyncza mi w oko wpadnie pozniej tz sie drze skad ona sie wziela
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:21   #269
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
mo積a dok豉dnie policzy ile ma rz瘰
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-09, 15:23   #270
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
jestes spalona .. mowie ci ...jestes spalonaaaa
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, blondynka, farbowanie w這s闚, kolor, odrosty, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:26.