W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV - Strona 98 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-11-24, 17:54   #2911
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
cyknij jakie foto tych falek

pozyczy豉m kabel no i nie moge zadnych zdjec zrobic ;/

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
no to i tak troch pospa豉

ja mam dzisiaj zamu貫 i og鏊nie jestem jaka taka przybita, chyba zn闚 豉pi jesienn depreche

u mnie mg造 brak, ale ta koszmarna szar闚ka za oknem budzi we mnie rozpacz 瘸dnego kolorowego elementu nie widz
podobno zaleca si skoczenie na solarium na popraw humoru i z豉panie troche witaminy D

Cytat:
Napisane przez mirynka Poka wiadomo嗆
dziewczyny bardzo prosze o pomoc, wczoraj farbowalam wlosy ( tylko odrosty) kupilam kolor z londy 鈍ietlany blond, wyszedl mi za ciemny taki mysi blond z poswat szarego, nie czuje sie dobrze w tym odcieniu tym bardziej ze odrost bardzo rozni sie od pozostalych wlosow ktore sa jasniejsze, czy moge ponownie nalozyc farbe na odrosty i w jakim najlepiej odcieniu aby nie wyszedl szary tylko taki jasny slomkowy blond
po 1- pierwszy post ->> FOTY!
mysle, ze mozesz na這篡c, ale pokaz najpierw jak to wyglada

Cytat:
Napisane przez Airrazor Poka wiadomo嗆
A farba nie bedzie za mocna ? Szkoda mi tych w這s闚 bo jednak troche czasu je zapuszczam Czy mo瞠 lepiej pasemka ?
mocny to by豚y rozjasniacz a nie farba
Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
W og鏊e nied逝go moje urodziny (11stego ) i wybieram sie niebawem do fryzjera...ale sama nie wiem co sobie zrobi my郵a豉m nad ombre hair ale wy mi go odradzacie
ombre nie!!
zr鏏 sobie jakie refleksy lepiej

---------- Dopisano o 17:54 ---------- Poprzedni post napisano o 17:49 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
hej ja na moment
zdecydowalam sie na tusz z maybelline ten zolty
do tego kupilam szminke "light nude" i cien 3 kolorowy(bez braz szary)
szminke juz uzylam nie jest matowa a z polyskiem
cieniami jutro sie pobawie

no i dostalismy z tz zaproszenie na zwiedzenie parlamentu europejskiego jak otworzylam skrzynke na listy to myslalam ze to zart jakis
no nic pewnie sie tam wybierzemy bo nie wypada nie isc
fotki zrobione na szybciaka nizej a ja uciekam dalej
dobrego wieczorka
oo my bylismy w liceum w Strasburgu w parlamencie europejskim pamietam, ze jego gmach zrobil na mnie mega wrazenie
a kosmetyki fajne, tez mialam chetke na ten tusz


mi貫go wieczorku
ja uciekam na niemiecki a potem na piwko ze znajomymi

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-11-24 o 18:08
infatuated jest offline  
Stary 2011-11-24, 18:08   #2912
1988Marlena
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-07
Wiadomo軼i: 1 835
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Bunny no to nie zazdroszcz charakterku te軼iowej Apodyktyczna kobieta - nie lubi takich i ja tez jestem taka 瞠 nie dam sobie przerz康za

Ja tez mam ten 鄴速y z maybelline i uwa瘸m 瞠 jest najlepszy, dla mnie jest lepszy nawet od MaxFactor False Lash Effect bo szybciej i 豉twiej pomalowa nim rz瘰y bez pa熥ania po powiece a efekt podobny u MF jest ten feler 瞠 ta szczoteczka jest mega gruba i zawsze si usmaruj jak ma貫 dziecko ale efekty s super
__________________

1988Marlena jest offline  
Stary 2011-11-24, 18:13   #2913
anibiaa
Rozeznanie
 
Avatar anibiaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 993
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez mirynka Poka wiadomo嗆
dziewczyny bardzo prosze o pomoc, wczoraj farbowalam wlosy ( tylko odrosty) kupilam kolor z londy 鈍ietlany blond, wyszedl mi za ciemny taki mysi blond z poswat szarego, nie czuje sie dobrze w tym odcieniu tym bardziej ze odrost bardzo rozni sie od pozostalych wlosow ktore sa jasniejsze, czy moge ponownie nalozyc farbe na odrosty i w jakim najlepiej odcieniu aby nie wyszedl szary tylko taki jasny slomkowy blond
Zrobi豉m swego czasu dok豉dnie to samo - bo ta farba wychodzi豉 pi瘯nie jasno i popielato na grubych w這sach znajomej - na moich cienkich wysz豉 ciemna. O dziwo!
Odczeka豉m troch ponad tydzie i na這篡豉m Garnier Color Narurals 111 - wyr闚na豉 mi za ciemny odrost z reszt jasnych w這s闚.
Nie mam bia造ch/platynowych, raczej jasny blond, jakby per這wo-be穎wy. Powodzenia
__________________
DONE
is better
THAN
perfect


anibiaa jest offline  
Stary 2011-11-24, 18:30   #2914
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
smaruj rz瘰ki smaruj
b璠 b璠
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
jakie perfumki???
nie olejuj cz窷ciej ni raz w tygodniu bo obci捫y Ci to w這sy, kiedy porusza造鄉y ten temat i bunny te o tym m闚i豉
podrobke jpg classique i podrobke cerruti 1881

moje wlosy to ostatnio tragedia, wiec spokojnie moge olejowac
Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
a ja wam powiem ze mam niezla sieke
po 2 dniach z tesciowa sklocilam jego rodzine i sama prawie zerwalam wczoraj wieczorem z tz mam juz tego dosc... nie bedzie mi tu do lbn przyjezdzala wariatka i mnie obrazala publicznie
a skoro tz nie umie mnie bronic ani stanac po mojej stronie to niech sie goni i doszlo w koncu. teraz jego matka pow. ze nie chce mnie wiecej widziec i nie wyobraza sobie wspolnych wyjsc , a na tz za☠☠☠ala focha i ze ona sobie sama poradzi jak tak!
najlepsze ze ja juz od 2-3 lat prosilam by ograniczal nam kontakty, tylko ona usilnie sie pchala ze mna widziec no to wyszlo... a zostawil nas same doslownie na godzine i bach!
wreszcie bede miec swiety spokoj od tej szajbuski
i wreszcie moge do was wrocic a nie zawracac dupe duperelami
a weekend mam w szkole i 2 egz.
ale okropna baba wspolczuje Ci i jedynym wyjsciem z tej sytuacji jest unikanie kontaktu, ale jak widac trudno o to...
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Juz pisa豉m nie raz Dla mnie podk豉d idealny. Mo瞠 wypunktuje
1- nie mia豉m problemu z doborem koloru do mojej jasnej karnacji, odcienie s podzielone na te z r騜owym pigmentem i te z 鄴速ym
2 - bardzo 豉dnie wtapia si w sk鏎e, dobrze si rozprowadza
3- nie czu go na twarzy
4- krycie powiedzialabym 鈔ednie - dla mnie wystarczaj帷e, dla wi瘯szych niespodzianek u篡wam korektora
5- 豉dnie, naturalnie roz鈍ietla (ma drobinki ale mi to akurat nie przeszkadza, s delikatne, drobne i wg mnie nienahalne )
6- trzyma sie na twarzy w miare d逝go, ja go i tak zawsze pudruje i w tym czasie jest w stanie wytrzyma te 10h spokojnie
7 - nie wysusza sk鏎y
8- nie jest trudno go zmy, nie wchodzi w pory, tzn. mia豉m np podk豉dy gdzie przy zmywaniu czu豉m jakby ten podk豉d siedzia mi g喚boko w porach sk鏎y Tutaj tego nie ma
9-fajna pompka i mo積a sobie dowolnie dozowa ilo嗆
zgadzam sie ze wszystkim, poza punktem 6 poniewaz nie stosuje na niego pudru, wiec nie wiem jak to jest, ale ze wszystkim innym w 100%
Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
hej ja na moment
zdecydowalam sie na tusz z maybelline ten zolty
do tego kupilam szminke "light nude" i cien 3 kolorowy(bez braz szary)
szminke juz uzylam nie jest matowa a z polyskiem
cieniami jutro sie pobawie

no i dostalismy z tz zaproszenie na zwiedzenie parlamentu europejskiego jak otworzylam skrzynke na listy to myslalam ze to zart jakis
no nic pewnie sie tam wybierzemy bo nie wypada nie isc
fotki zrobione na szybciaka nizej a ja uciekam dalej
dobrego wieczorka
ja tez mialam ten tusz kilka razy
Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
podobno zaleca si skoczenie na solarium na popraw humoru i z豉panie troche witaminy D
ooo to moze ja powinnam tez pojsc
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-24, 18:44   #2915
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 657
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cze嗆

ja ju po pracy i jeszcze tylko jutro na 10 godzin i weekend
a w poniedzia貫k wyp豉ta

Tak piszecie o o0kropnych te軼iowych,a moja jest bardzo fajna
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:00   #2916
Yattamanka
Zakorzenienie
 
Avatar Yattamanka
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomo軼i: 4 529
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Tak piszecie o o0kropnych te軼iowych,a moja jest bardzo fajna
Moja te

Marlenko my郵, 瞠 mog豉by spr鏏owa t farb co farbuje Lady

Infatuated - ja jak olejuj w這si徠ka to owijam foli 瞠by nic nie ubrudzi i na to czapk 瞠by im cieplej by這 bo wg mojej pokr皻nej logiki (mog si myli) jest im cieplej i lepiej pij? Dodatkowo na poduch k豉d jaki r璚znik bo i tak zawsze spod spodu gdzie mi jakie k豉ki wychodz, a i czasem folia si z g這wy zsunie jak si wierc wi璚 tak dla 鈍i皻ego spokoju k豉d
Yattamanka jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:10   #2917
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
masz racj w豉郾ie wertuj net tzn mam ju poleconego lekarza ale nie wiem jeszcze jak si do niego dosta, z tego co znalaz豉m to przyjmuje na pewno w jednej prywatnej przychodni ale pono te w refundowanej, jutro b璠 dzwoni i pyta a Ty mia豉 te kamice nerkow? przepraszam na pewno pisa豉 ale nie pami皻am

masz racj T nie ma si co obra瘸 albo jest z Tob i Ci wspiera albo z mamusi

to ciesz si, 瞠 szampon przypasowa
tak mialam i mam kamice nerek i piasek. do tego przewlekle stany zapalne pecherza i cewki moczowej- bez nerek- na szczescie nerki nie zalapaly przy okazji ale mialam i krwiomocz dluzszy czas...
2x bakterie w pecherzu- wyszlo na posiewie e.coli i klebsiella pneumoniae- wtedy mialam leczenie tym nolicinem po miesiac czasu i potem doszlo do ataku kolki nerkowej- bo kamyk ugrzezl i szpital 2 tyg.
jak juz wyszlam to mialam dalej leczenie u urologa- ginjalem- taki lek co rozbija kamyki i sie na zielono po nim sika ale juz nic nie boli... pozniej jeszcze rovatinexem na resztki zlogow w nerkach i do dzis spokoj- choc mialam raz atak kolki nerkowej ale na usg nie bylo widac zadnego zaklinowania i mnie do domu puscili, kazali wziac ciepla kapiel i duzo pic- i sikac na potege i przeszlo.
ale jak sie mialo kamice to ona bedzie wracala...
ja czuje jak mnie czasem nerki bola, sa takie dni i wtedy duzo pije- nawet 4l wody na dobe i po kilku dniach bol mija....
na pewno nie wolno zmarznac, trzeba uwazac zeby pupy nie podwialo i pic, pic...
Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
no musz sie uspokoi bo normalnie ze鈍iruje ale z t bielizn masz racje chyba wyprasuje ale ile to roboty no ciuchy mi niestety dotyka bo nie da rady inaczej ... jutro rano jade na kontrole to zobaczymy co i jak b璠zie... mam nadzieje ze dobrze
no roboty jest ja wiem sama mam 116 par gaci
akurat mysle ze na 1 pralke ci wejdzie tylko potem to wysuszyc i poprasowac
wiesz to mniej chodzi o ciuchy wierzchnie, bardziej chodzi o te przy ciele wlasnie bielizna, podkoszulki... zeby na tym nie lezala.

---------- Dopisano o 19:10 ---------- Poprzedni post napisano o 19:07 ----------

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Cze嗆

ja ju po pracy i jeszcze tylko jutro na 10 godzin i weekend
a w poniedzia貫k wyp豉ta

Tak piszecie o o0kropnych te軼iowych,a moja jest bardzo fajna
princesska naprawde zazdroszcze takich fajnych tesciowych
z ktorymi mozna pojsc gdzies, pogadac o wszystkim, doradza, pomoga ale bez narzucania swojego zdania, pchania sie mlodym pod koldre
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:13   #2918
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 437
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
pozyczy豉m kabel no i nie moge zadnych zdjec zrobic ;/



podobno zaleca si skoczenie na solarium na popraw humoru i z豉panie troche witaminy D


po 1- pierwszy post ->> FOTY!
mysle, ze mozesz na這篡c, ale pokaz najpierw jak to wyglada



mocny to by豚y rozjasniacz a nie farba


ombre nie!!
zr鏏 sobie jakie refleksy lepiej

---------- Dopisano o 17:54 ---------- Poprzedni post napisano o 17:49 ----------



oo my bylismy w liceum w Strasburgu w parlamencie europejskim pamietam, ze jego gmach zrobil na mnie mega wrazenie
a kosmetyki fajne, tez mialam chetke na ten tusz


mi貫go wieczorku
ja uciekam na niemiecki a potem na piwko ze znajomymi

no zrobie chyba refeleksy tylko nie wiem czy jasne czy ciemne a co do solarki to warto od czasu do czasu sobie p鎩嗆 nawet dla samej poprawy humoru w豉郾ie

---------- Dopisano o 19:13 ---------- Poprzedni post napisano o 19:12 ----------

Cytat:
Napisane przez Yattamanka Poka wiadomo嗆
Moja te

Marlenko my郵, 瞠 mog豉by spr鏏owa t farb co farbuje Lady

Infatuated - ja jak olejuj w這si徠ka to owijam foli 瞠by nic nie ubrudzi i na to czapk 瞠by im cieplej by這 bo wg mojej pokr皻nej logiki (mog si myli) jest im cieplej i lepiej pij? Dodatkowo na poduch k豉d jaki r璚znik bo i tak zawsze spod spodu gdzie mi jakie k豉ki wychodz, a i czasem folia si z g這wy zsunie jak si wierc wi璚 tak dla 鈍i皻ego spokoju k豉d

podziwiam Was, 瞠 mo瞠cie tak w tych czapach spa
__________________
zapuszczanie w這sk闚
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ew Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:49   #2919
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

hej!

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
zapomnia豉m napisa, 瞠 dzi Jan zjad pierwsz zup!! mojej produkcji, bo s這ikiem tak plu, 瞠 nie nad捫a豉m 豉pa
o to ju prawdziwy facet a jak tam wra瞠nia po pierwszej zupkowej kupce ?
Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
mia豉m takie d逝gie, 瞠 jak sobie teraz pomy郵 to mnie trafia za zapi璚ie od stanika
mam takie jedno zdj璚ie z czas闚 zaprzesz造ch


pi瘯ne z pierwszego rzutu oka to mi Soche przypominasz
Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
ja niestety na d逝瞠j

Mam pytanie-jak nak豉dacie olej na w這sy na noc, to owijacie w folie czy normalnie si k豉dziecie na czyms na poduszce? ja zwykle owija豉m ale dzi spr鏏owa豉m bez niczego, r璚znik sobie roz這篡豉m na poduszce tylko zastanawiam si czy si w takim wypadku dobrze si wch豉nia
ja zazwyczaj nak豉dam wieczorkiem tak ko這 18-19 .oo i nak豉dam reklam闚k i nosz j dopko nie k豉d si spa ,a potem zaplatam w這ski w warkocz i id spa ju bez reklam闚ki
Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
a ja wam powiem ze mam niezla sieke
po 2 dniach z tesciowa sklocilam jego rodzine i sama prawie zerwalam wczoraj wieczorem z tz mam juz tego dosc... nie bedzie mi tu do lbn przyjezdzala wariatka i mnie obrazala publicznie
a skoro tz nie umie mnie bronic ani stanac po mojej stronie to niech sie goni i doszlo w koncu. teraz jego matka pow. ze nie chce mnie wiecej widziec i nie wyobraza sobie wspolnych wyjsc , a na tz za☠☠☠ala focha i ze ona sobie sama poradzi jak tak!
najlepsze ze ja juz od 2-3 lat prosilam by ograniczal nam kontakty, tylko ona usilnie sie pchala ze mna widziec no to wyszlo... a zostawil nas same doslownie na godzine i bach!
wreszcie bede miec swiety spokoj od tej szajbuski
i wreszcie moge do was wrocic a nie zawracac dupe duperelami
a weekend mam w szkole i 2 egz.
no faktycznie si narobi這
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Tak piszecie o o0kropnych te軼iowych,a moja jest bardzo fajna
to si ciesz kobieto dop鏦i mo瞠sz

wiecie mam taki odrost 瞠 juz mnie wkurza i mam ochot pofarbowa a jutro minie dopiero 2 tygodnie od farbowania
mam straszn ochot wypr鏏owa tego wellatona mo瞠 go wypr鏏uj p鏦i mam jeszcze taki nierzucaj帷y si odrost ,a jak nie wypali to i tak mam garnierka w zapasie i przyszed mi nowiu鄂i 鈍ie簑tki oks 12%
mam wra瞠nie, 瞠 ten garnierek mi si jakby wyp逝kuje z w這sk闚 taki ciep豉wy si zrobi, a zaraz po farbowaniu by taki srebrzysto per這wy z ciep豉wym refleksem a teraz to ca趾owicie ciep造 i zn闚 od spodu mam 鄴速o rudawe w這sy ja ju nie wiem co si dzieje niby odrost si tak nieodznacza jak wcze郾iej ale kolor si wyp逝kuje i w這ski mi si tak nie b造szcz jak to by這 po C12
jak si wkurz to jeszcze dzi jak mi T kupi wellatona wypr鏏uj na pasemku z 9% i z 12% por闚nam i jak b璠zie 豉dnie to farbuje ca陰 g這w
wiem pomyslicie ,瞠 jestem szalona i 鈍iruj ale poprostu nie wychodzi mi tak jak wcze郾iej i 瘸dna farba mi nieodpowiada przez to ci庵le mysl o tych w這sach i mi to spokoju nie daje wci捫 szukam tej idealnej

dziewczynki dzi瘯uj wam za 篡czonka powrotu do zdrowia ale i tak mnie kaszel chce zam璚zy

Koteczko trzymam kciuki, 瞠by z ma陰 by這 wszystko ok
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:50   #2920
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 437
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Patrzcie jaka 郵iczna i te w這sy

http://facet.wp.pl/gid,13913349,img,...a-galeria.html Moja faworytka
__________________
zapuszczanie w這sk闚
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ew Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:51   #2921
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
chyba si pospieszy豉m ze stwierdzeniem, 瞠 moje fale zmierzaj ku wymarciu
dzi wyj徠kowo nie wysuszy豉m idealnie do konca bo mia豉m w miedzyczasie tel i si tak fajnie u這zyly, w takie mi瘯kie, grube fale, no az zdziwiona jestem 瞠 mi si podoba ale to dlatego, 瞠 nie mam pudla od g鏎y tylko zaczynaj falowa od ucha i w d馧 coraz bardziej no to zostawie dzi ju takie, zobaczymy jak beda sie spisywa
no widzisz
a co ja bym da豉 za fale no ale spiralki te s niez貫...

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
jak Jasio zacznie chodzi to b璠 ju d逝gie

a co do alfy to ufam Ci i nie stresuj
tak s康zisz
sk豉d alfy czyta豉m i chyba nic zab鎩czego nie znalaz豉m...

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
a ja wam powiem ze mam niezla sieke
po 2 dniach z tesciowa sklocilam jego rodzine i sama prawie zerwalam wczoraj wieczorem z tz mam juz tego dosc... nie bedzie mi tu do lbn przyjezdzala wariatka i mnie obrazala publicznie
a skoro tz nie umie mnie bronic ani stanac po mojej stronie to niech sie goni i doszlo w koncu. teraz jego matka pow. ze nie chce mnie wiecej widziec i nie wyobraza sobie wspolnych wyjsc , a na tz za☠☠☠ala focha i ze ona sobie sama poradzi jak tak!
najlepsze ze ja juz od 2-3 lat prosilam by ograniczal nam kontakty, tylko ona usilnie sie pchala ze mna widziec no to wyszlo... a zostawil nas same doslownie na godzine i bach!
wreszcie bede miec swiety spokoj od tej szajbuski
i wreszcie moge do was wrocic a nie zawracac dupe duperelami
a weekend mam w szkole i 2 egz.

no i masz wariatk z g這wy!

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
kurde ale ci 豉dnie by這 w tych w這skach !!!
Wr鵵 do nich
wracam ale to ci篹ko jest...
Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
W og鏊e nied逝go moje urodziny (11stego ) i wybieram sie niebawem do fryzjera...ale sama nie wiem co sobie zrobi my郵a豉m nad ombre hair ale wy mi go odradzacie
nie r鏏
Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
nie jest to intensywny 鄴速y jak sie na 豉pk wyleje my郵, 瞠 nie ma si czego obawia, ja przynajmniej na razie niczego nie zauwa篡豉m niepokoj帷ego

ale pi瘯nie jak mog豉 軼i望?



dzi瘯uje kochana ale na nery zawsze dostaje cipronex i na szcz窷cie zawsze szybko pomaga powinnam dzi ju zacz望 bra ale odpuka boli jako mniej poczekam na wyniki dzisiejsze jak b璠zie co niepokoj帷ego to wezm a jak nie to p鎩d jeszcze raz do tej lekarki i si zapytam co uwa瘸, 瞠 mam robi...
do urologa ju mam skierowanie, tylko musz mie dzie wolny, 瞠by pojecha, poszuka i zapisa si
nie wiem jak mog豉m jaka pomroczno嗆 mnie napad豉
olejek naby豉m i b璠 smarowa

a do urologa zapisz si na lindleya mnie operowa dr borkowski i go szczerze polecam!
albo takie ciacho, chyba madej mia na nazwisko
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·

Edytowane przez asia_102
Czas edycji: 2011-11-24 o 19:52
asia_102 jest offline  
Stary 2011-11-24, 19:56   #2922
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Bunny pozwol sobie wys豉 do Ciebie PW,mam kilka pyta a nie chc na forum tak

---------- Dopisano o 19:56 ---------- Poprzedni post napisano o 19:53 ----------

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆
no widzisz
a co ja bym da豉 za fale no ale spiralki te s niez貫...



tak s康zisz
sk豉d alfy czyta豉m i chyba nic zab鎩czego nie znalaz豉m...



no i masz wariatk z g這wy!


wracam ale to ci篹ko jest...

nie r鏏


nie wiem jak mog豉m jaka pomroczno嗆 mnie napad豉
olejek naby豉m i b璠 smarowa

a do urologa zapisz si na lindleya mnie operowa dr borkowski i go szczerze polecam!
albo takie ciacho, chyba madej mia na nazwisko
dzwoni豉m na Lindleya ale ju za p騧no nikt nie odbiera ale p鏦i co uda這 mi si zapisa tu obok mnie na Chmielnej do urologa na 20 grudnia.. kupa czasu no b璠 dzwoni gdzie indziej jeszcze mo瞠 uda si co wcze郾iej. To jest male雟two 3mm 鈔ednica, pewnie mo積a to lekami wyleczy dlatego chcia豉bym jak najszybciej p鎩嗆 do specjalisty
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-11-24, 20:02   #2923
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

jasne snow dawaj
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-11-24, 20:05   #2924
es7ef
Raczkowanie
 
Avatar es7ef
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wiadomo軼i: 76
Send a message via Skype™ to es7ef
Problem pomozcie !

Witam

Mam taki problem. Mialam dlugo blond wlosy cos mi odbilo i przemalowalam je na ciemno. Malowalam 3 razy farba By FAMA braz... Chcialam wrocic do blondu, robilam 2 razy juz pasemka ale wlosy odpadaly mi razem z folia (pewnie dlatego ze te blond wlosy moje byly biale jak sciana, czesto je rozjasnialam - robilam pasemka). Pytanie mam takie ze fryzjerka cche mi polozyc dekoloryzator na wlosy i polozyc farbe blond. Boje sie ze jesli po rozjasniaczu mi odpadaly to co ten dekoloryztor zrobi... Prosze doradzcie nie chce zostac bez wlosow a i tak juz duzo scialm.
es7ef jest offline  
Stary 2011-11-24, 20:27   #2925
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 10 194
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
jasne snow dawaj
posz這
__________________
Blog snow
W這sy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca 獞icz brzuch i po郵adki

snowhitee jest offline  
Stary 2011-11-24, 20:40   #2926
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

a snow i zapomnialam jeszcze...
dla urologa bedzie wazne czy bola cie nerki? jak czesto i jak dlugo?
jak czesto masz/mialas zapalenia pecherza- powiklane czy nie? czym leczone? czy to bylo posexowe czy np. z przeziebienia czyli siedzenia na zimnym-ja zawsze mialam posexowe a przynajmniej w 99%.
czy mialas zapalenie nerek jak czesto?
i czy ktos w rodzinie ma kamice- czy sie leczy, czy mial ataki itp.
najlepiej od razu przygotuj sobie odp a jakby nie pytal, bo sa tacy rytynowcy to sama do niego gadaj.
moze cie tez zapytac o budowe ciala- czy gin jakis wad ci nie stwierdzil w budowie jak np. u mojej sis mala macice, a u mnie na usg wyszlo ze mam maly pecherz i przy wypelnieniu go zaledwie do polowy ja juz odczuwam mus do pojscia do kibelka , a w ostatecznosci zechciec sam cie zbadac.
i w sumie tyle.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-11-24, 21:38   #2927
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

ale mia豉m dzi niefajny dzie
jutrzejszy zapowiada si r闚nie "mi這", mam spadek formy

id spa, dobranoc
kitkulka jest offline  
Stary 2011-11-24, 21:42   #2928
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomo軼i: 2 356
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆

podrobke jpg classique i podrobke cerruti 1881


Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆

Tak piszecie o o0kropnych te軼iowych,a moja jest bardzo fajna
moja jest przekochana
Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆


o to ju prawdziwy facet a jak tam wra瞠nia po pierwszej zupkowej kupce ?

pi瘯ne z pierwszego rzutu oka to mi Soche przypominasz
Socha fajna
a kupa bez zmian... mo瞠 troszk bardziej wonna
Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
Patrzcie jaka 郵iczna i te w這sy

http://facet.wp.pl/gid,13913349,img,...a-galeria.html Moja faworytka
豉dna
Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
dzwoni豉m na Lindleya ale ju za p騧no nikt nie odbiera ale p鏦i co uda這 mi si zapisa tu obok mnie na Chmielnej do urologa na 20 grudnia.. kupa czasu no b璠 dzwoni gdzie indziej jeszcze mo瞠 uda si co wcze郾iej. To jest male雟two 3mm 鈔ednica, pewnie mo積a to lekami wyleczy dlatego chcia豉bym jak najszybciej p鎩嗆 do specjalisty
Snow, jed na ostry dy簑r! powiedz, 瞠 Ci boli - zrobi Ci od r瘯i usg, rtg i analiz krwi/moczu
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spode i skrzypiec!

(灼·.·捶)
`·.(灼·.·捶)
` ·.,.·
asia_102 jest offline  
Stary 2011-11-24, 21:42   #2929
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

rano czu豉m si jak nowo narodzona a teraz umieram
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-24, 21:48   #2930
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆


dzisiaj sa otrzesiny ug, oczywiscie nie ide
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-24, 21:50   #2931
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
rano czu豉m si jak nowo narodzona a teraz umieram
Nie bardzo rozumiem o co chodzi
jak nas opu軼isz? czego nie chcesz cytowa?
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-24, 21:51   #2932
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
Patrzcie jaka 郵iczna i te w這sy

http://facet.wp.pl/gid,13913349,img,...a-galeria.html Moja faworytka
豉dna fakt
Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ale mia豉m dzi niefajny dzie
jutrzejszy zapowiada si r闚nie "mi這", mam spadek formy

id spa, dobranoc
oj ja wczoraj mia豉m taki dzi lepiej
Cytat:
Napisane przez asia_102 Poka wiadomo嗆





Socha fajna
a kupa bez zmian... mo瞠 troszk bardziej wonna
no w豉郾ie o to mi chodzi這 dlatego zapyta豉m

siedz w豉郾ie z wellatonem na g這wie i troch szczypie i odczuwam takie mrowienie tez tak mia造軼ie i postanowi豉m zaryzykowa na oks 9% orginalnym z pude趾a bo wiem 瞠 kiedy nie幢e mi wzi窸a w ci庵u kilku minut
p鏦i co zapowiada si ciekawie zobaczymy co z tego wyniknie
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:07   #2933
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Nie bardzo rozumiem o co chodzi
jak nas opu軼isz? czego nie chcesz cytowa?
padam po si販e
b璠 z Wami duchem

---------- Dopisano o 22:06 ---------- Poprzedni post napisano o 22:05 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ale mia豉m dzi niefajny dzie
jutrzejszy zapowiada si r闚nie "mi這", mam spadek formy

id spa, dobranoc
wczoraj mia豉m tak dzisiaj my郵a豉m 瞠 lepiej ale nie do ko鎍a
dobranoc

---------- Dopisano o 22:07 ---------- Poprzedni post napisano o 22:06 ----------

Asia o jednak wellaton
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:10   #2934
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Lady
ale ja sie pytam dlaczego tak!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:16   #2935
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆

[/COLOR]Asia o jednak wellaton
ryzyk fizyk musia豉m przetestowa
swoj drog tez bym posz豉 na si這wnie ale nie mam 瘸dnej pod nosem a z dojazdem do najbli窺zej to troch by mi zaj窸o
mia豉m zacz望 je寮zi na rowerku od dzi ale zapomnia豉m

gdzie reszta kobitek si podziewa
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:24   #2936
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Czesc blondynki
Wodze ze u Was humorki i ze zdowiem nie za dobrze.
U mnie tez nic nowego a raczej chyba deprecha nadchodzi ale co tam.
Kitka trzymaj sie!! Duzo sil na jutro
Snow ojejku znowu Cie to biedulko dopadlo. trzymam kciukasy za wyzdrowienie i aby juz niebolalo
Lady na silke sie zapislas. super !!!!
Kotka tobiE tez duzo sil na pinki
Asia od Jasia rosnie anio貫k rosnie. a wloski odrosna dond wory
Yatta no prosze,wczoraj o Tobie myslalam a tu dzis wchodze i Widze ze juz jestes
Asiabb farbowanko zapodalas? Super bedzie co ogladac
Reszty grzechow niepamietam
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:26   #2937
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Lady
ale ja sie pytam dlaczego tak!
zaczyna si ci篹ki okres
ten weekend mnie zniszczy

wczoraj np. czyta豉m a nie mia豉m jako ochoty udziela si, mam nadziej, 瞠 to minie

---------- Dopisano o 22:26 ---------- Poprzedni post napisano o 22:25 ----------

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆
ryzyk fizyk musia豉m przetestowa
swoj drog tez bym posz豉 na si這wnie ale nie mam 瘸dnej pod nosem a z dojazdem do najbli窺zej to troch by mi zaj窸o
mia豉m zacz望 je寮zi na rowerku od dzi ale zapomnia豉m

gdzie reszta kobitek si podziewa
pochwal si jak wysz這

zakwas闚 to ja dostan chyba szyji od kr璚enia za kark闚
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:28   #2938
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 200
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cze嗆 Adzi
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:29   #2939
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Czesc blondynki
Wodze ze u Was humorki i ze zdowiem nie za dobrze.
U mnie tez nic nowego a raczej chyba deprecha nadchodzi ale co tam.
Kitka trzymaj sie!! Duzo sil na jutro
Snow ojejku znowu Cie to biedulko dopadlo. trzymam kciukasy za wyzdrowienie i aby juz niebolalo
Lady na silke sie zapislas. super !!!!
Kotka tobiE tez duzo sil na pinki
Asia od Jasia rosnie anio貫k rosnie. a wloski odrosna dond wory
Yatta no prosze,wczoraj o Tobie myslalam a tu dzis wchodze i Widze ze juz jestes
Asiabb farbowanko zapodalas? Super bedzie co ogladac
Reszty grzechow niepamietam
Adzi
si趾a mus
a u Ciebie jak z farbowaniem? nadal C12? s造sza豉 瞠 wycofuj?
u nas szale雟two teraz na wellaton 12/1
xLADYx jest offline  
Stary 2011-11-24, 22:32   #2940
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XV

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Czesc blondynki
Wodze ze u Was humorki i ze zdowiem nie za dobrze.
U mnie tez nic nowego a raczej chyba deprecha nadchodzi ale co tam.
Kitka trzymaj sie!! Duzo sil na jutro
Snow ojejku znowu Cie to biedulko dopadlo. trzymam kciukasy za wyzdrowienie i aby juz niebolalo
Lady na silke sie zapislas. super !!!!
Kotka tobiE tez duzo sil na pinki
Asia od Jasia rosnie anio貫k rosnie. a wloski odrosna dond wory
Yatta no prosze,wczoraj o Tobie myslalam a tu dzis wchodze i Widze ze juz jestes
Asiabb farbowanko zapodalas? Super bedzie co ogladac
Reszty grzechow niepamietam
witaj skarbe鎥u gdzie Ty si podziewa豉 ? jaka deprecha ani si wa smuci
co tam u Ciebie, jak w這ski?
Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
zaczyna si ci篹ki okres
ten weekend mnie zniszczy

wczoraj np. czyta豉m a nie mia豉m jako ochoty udziela si, mam nadziej, 瞠 to minie

---------- Dopisano o 22:26 ---------- Poprzedni post napisano o 22:25 ----------



pochwal si jak wysz這

zakwas闚 to ja dostan chyba szyji od kr璚enia za kark闚
tez tak nieraz mam a nieraz to a bym mog豉 pisa i pisa o byle czym
jeszcze 15 minut
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, blondynka, farbowanie w這s闚, kolor, odrosty, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:43.