Kazar - reklamacja torebki - Forum Wizaz.pl

Wróć   Forum Wizaz.pl > Kobieta > Forum Plotkowe

Notka

Forum Plotkowe Tutaj zapraszamy do dyskusji na każdy temat - również całkowicie nie związany z urodą ;-)

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-09, 22:31   #1
Paulinka675
Zakorzenienie
 
Avatar Paulinka675
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: XXX
Wiadomości: 4 282
Wpisy w blogu: 1
Kazar - reklamacja torebki

Ok dwa tygodnie temu kupiłam w Kazarze torebkę. Nie nosiłam jej, nawet nie odczepiłam metki. Dziś patrzę a z boku na torebce, na elemencie skórzanym jest skaza, takie jakby zmatowione miejsce i taki jakby biały meszek, torebka leżała w szapie w woreczku przeciwkurzowym i nie ma takiej możliwości bym to ja ją obtarła, zresztą to na obtarcie nei wygląda tylko jakby wada materiału. Jak myślicie warto reklamować, czy powiedzą mi, że powinnam była dokładniej obejrzeć torebkę w dniu zakupu??
__________________
"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

2014 3
Anne Rice - Pandora

włosomaniaczka 11.2009

nic mnie bardziej nie drażni jak brak składów w KWC oraz na blogach kosmetycznych
Paulinka675 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 08:30   #2
mpt
Zakorzenienie
 
Avatar mpt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 7 274
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Wada tkwiła w produkcie w chwili zakupu, nie byłaś o niej poinformowana i nie była z tego powodu obniżona cena. Masz prawo do wymiany na inną i myślę, że nikt nie będzie robił z tego powodu problemów
mpt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 17:43   #3
zielona2
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 504
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Cytat:
Napisane przez Paulinka675 Pokaż wiadomość
Ok dwa tygodnie temu kupiłam w Kazarze torebkę. Nie nosiłam jej, nawet nie odczepiłam metki. Dziś patrzę a z boku na torebce, na elemencie skórzanym jest skaza, takie jakby zmatowione miejsce i taki jakby biały meszek, torebka leżała w szapie w woreczku przeciwkurzowym i nie ma takiej możliwości bym to ja ją obtarła, zresztą to na obtarcie nei wygląda tylko jakby wada materiału. Jak myślicie warto reklamować, czy powiedzą mi, że powinnam była dokładniej obejrzeć torebkę w dniu zakupu??

Czy mozesz za jakis czas napisac jak Kazar rozwiazal te sprawe?
zielona2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-10, 17:49   #4
Paulinka675
Zakorzenienie
 
Avatar Paulinka675
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: XXX
Wiadomości: 4 282
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

dziś oddałam torebkę do reklamacji, także czekam 2 tygodnie na odpowiedź z ich strony
__________________
"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

2014 3
Anne Rice - Pandora

włosomaniaczka 11.2009

nic mnie bardziej nie drażni jak brak składów w KWC oraz na blogach kosmetycznych
Paulinka675 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-13, 11:15   #5
ellish
Zakorzenienie
 
Avatar ellish
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: różnie to bywa
Wiadomości: 5 169
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

oj nie lubie tego sklepu. Raz kupilam buty, mialam 7 dni na zwrot. Zwrócilam po 6 dniach. Nie chcieli mi przyjac, bo nie umieli liczyc do 7:P W koncu zawołali kierownika, wzieli kalendarz i liczyli dzien po dniu, równiaz na palcach czy minąl tydzien od zakupu Zajelo im to 40 min. W koncu przyszla inna kierowniczka, popatrzyla na daty i powiedziala " no przeciez jutro minie tydzien". Jedna baba, co umie liczyc do 7. Nigdy juz tam nic nie kupie.
ellish jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-14, 06:04   #6
PinkSlip
Zakorzenienie
 
Avatar PinkSlip
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 3 975
GG do PinkSlip
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

A ja znów problemu nie miałam. Przyszłam po 2 tyg bo od butów zaczął mi się odpruwać zamek. Złożyłam reklamacje, po czterech dniach odzyskałam pieniążki.
__________________
Tęcza, brokat, jednorożce.
PinkSlip jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-12-09, 13:34   #7
Paulinka675
Zakorzenienie
 
Avatar Paulinka675
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: XXX
Wiadomości: 4 282
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

trochę się zawiodłam, bo myślałam, że pasek od torebki zostanie wymieniony, część lamówki gdzie było wytarcie została zregenerowana, pozostał jedynie niewielki ciemno bordowy ledwo widoczny ślad więc już się nie kłóciłam...
__________________
"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."

2014 3
Anne Rice - Pandora

włosomaniaczka 11.2009

nic mnie bardziej nie drażni jak brak składów w KWC oraz na blogach kosmetycznych
Paulinka675 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-12-11, 10:23   #8
muchomorrr
Raczkowanie
 
Avatar muchomorrr
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Radomsko
Wiadomości: 111
GG do muchomorrr
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Nie dziwi mnie to, że na torebce znalazłaś jakąś skazę. Ciesz się, że jeszcze nie rozpruła Ci się podszewka, czy nie zepsuł zamek lub nie odpadł jakiś element ozdobny. Warto wspomnieć jeszcze o często pojawiającej się pleśni :P
Sprawę z reklamacją, która nie idzie po Twojej myśli można załatwić kłótnią. Może trochę ucierpią na tym Twoje nerwy, ale dostaniesz w końcu to na co zasługujesz. Wystarczy, że postraszysz obsługę zgłoszeniem sprawy do rzecznika ochrony konsumentów a wszyscy srają po gaciach.
Odradzam wszystkim zakupy w tej firmie. Szajs i to za jaką cenę? Buty robione są w większości u producentów na miejscu, w Polsce, takie same modele można zakupić w innych sklepach ale po normalnych kosztach, niestety bez logo firmy :P
muchomorrr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-07-16, 12:50   #9
julka910
Zakorzenienie
 
Avatar julka910
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 6 309
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

.
__________________
Cały ten tylko mój, moimi oczami widziany i sercem przeżywany świat – to wspaniałe piękno, które stworzyło się samo? Czy Bóg je stworzył? Czy wymyślił człowiek? Czy szatan, żeby omamić, zauroczyć, rozkochać a potem zabrać, zgasić, kazać opuścić? Ktokolwiek – kocham.

Edytowane przez julka910
Czas edycji: 2012-07-16 o 12:53
julka910 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-16, 18:11   #10
Gosia15071
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 2
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Moja historia z firma Kazar...Maz kupil w Kazar buty i mial je na sobie zaledwie trzy razy, po czym zauwazylismy peknieta skore z boku buta. Poza tym buty wygladaja jak nowe, praktycznie bez zadnych sladow uzytkowania. Poszlismy oddac buty na gwarancje po niecalych 6 miesiacach i po jakims czasie dostalismy wiadomosc, ze gwarancja zostala oddalona...zapytalismy dlaczego?z jakiego powodu?a Pani w salonie stwierdzila ze nie wie pisze ze oddalona i
tyle bez przyczyny. Przyznam, ze sie zdenerwowalismy bo jako konsumenci mamy chyba prawo wiedziec dlaczego nie uznaja gwarancji. Na to Pani odpowiedziala ze firma Kazar wyszla na przeciw Klientom i u nich jest mozliwosc wyslania odwolania od decyzji, ktora podjal rzeczoznawca...smichu warte...Wypelnilismy formularz z "zazaleniem" Kazar znowu zabral buty na 2 tyg i po tym czasie znowu dostalismy wiadomosc ze reklamacja oddalona...Uwazamy ze firma Kazar to oszusci, ktorzy nie respektuja praw konsumenta i ze wzgledu na zla jakosc materialow i wykonanie, podkreslajac przy tym ze ceny produktow do niskich nie naleza, odradzam dokonywanie zakupow w tym sklepie. Moja noga na pewno tam wiecej nie postanie i mam nadzieje ze bedzie ten wpis przestroga dla innych klientow...bo widzialam ze reklamacji w salonie Kazar maja sporo. Pozdrawiam!
Gosia15071 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-18, 10:29   #11
martusiaa2011
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 2
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

I jak się zakończyła sprawa reklamacji?
martusiaa2011 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-18, 17:39   #12
Gosia15071
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 2
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Witam Ciesze sie ze jest zainteresowanieDostalis my list od Kazara, ze reklamacja nie zostaje uznana, poniewaz rzeczoznawca stwierdzil, ze jest to uszkodzenie mechaniczne, ktore nie podlega gwarancji. Zasugerowano nam rowniez, ze but zostal przeciety ostrym narzedziem:/ swietna firma najlepiej zrzucac na klientow, ze sami przecinaja buty brak slow...
Gosia15071 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-24, 05:21   #13
_Supernova_
Rozeznanie
 
Avatar _Supernova_
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 518
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Nie mozesz sie odwolac ?
_Supernova_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-24, 10:14   #14
Mijanou
Kot-rewolucjonista.
 
Avatar Mijanou
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: po drugiej stronie lustra
Wiadomości: 4 703
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Ja mam ozdobne baleriny z Kazara. Fakt, kosztowały sporo, ale drugi rok w nich ganiam i nic się nie dzieje. Naprawdę ładne i solidnie wykonane.
__________________
Our good Lord told us to forgive those who trespass against us. I don't forgive them. I shoot them. http://www.weebls-stuff.com/toons/de...d+the+fat+man/
Mijanou jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-24, 11:43   #15
Kamea2000
Rozeznanie
 
Avatar Kamea2000
 
Zarejestrowany: 2013-02
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 968
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Współczuję, mam nadzieję, że załatwisz sprawę pozytywnie, ja mam torebkę z Kazara, noszę ją już chyba z czwarty lub piąty sezon bardzo często bo dość pakowna i nic się z nią nie dzieje.
Kamea2000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-25, 09:56   #16
martusiaa2011
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 2
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Cytat:
Napisane przez Gosia15071 Pokaż wiadomość
Witam Ciesze sie ze jest zainteresowanieDostalis my list od Kazara, ze reklamacja nie zostaje uznana, poniewaz rzeczoznawca stwierdzil, ze jest to uszkodzenie mechaniczne, ktore nie podlega gwarancji. Zasugerowano nam rowniez, ze but zostal przeciety ostrym narzedziem:/ swietna firma najlepiej zrzucac na klientow, ze sami przecinaja buty brak slow...

Wtedy trzeba szukać rzeczoznawcy na własną rękę i prosić o ekspertyzę. Ekspertyza rzeczoznawcy sklepowego zawsze na korzyść sklepu. Rzeczoznawca oceni zasadność faktyczną reklamacji. Inaczej mówiąc, rzeczoznawca powinien stwierdzić, czy nasza reklamacja jest zasadna, czy wady są istotne oraz jakie jest ich źródło (szczególnie nas interesująca kwestia – czy wady powstały już w chwili wydania towaru, gdyż tylko wtedy, mamy do czynienia z niezgodnością towaru z umową).
• opinia rzeczoznawcy pozwoli nam poznać przyczyny powstania wad w obuwiu oraz ich istotność, co ma znaczenie przy żądaniu zwrotu pieniędzy;
• stanowi argument w dyskusji ze sprzedawcą odnośnie przyczyn powstania wad;
• pozwoli nam ocenić nasze szanse na wygranie sprawy przed sądem w sytuacji gdyby sprzedawca nie chciał nam zwrócić pieniędzy ewentualnie dokonać wymiany lub naprawy.


Gdzie można znaleźć rzeczoznawcę?

Kontakt do rzeczoznawcy można uzyskać telefonicznie lub na www najbliższej Inspekcji Handlowej. Warto również skorzystać z wyszukiwarki (np. www.google.com).

Opinia jest płatna. Ale po pozytywnej opinii kierujemy kopię wydanej ekspertyzy z pismem do sprzedawcy żądając wymiany na towar wolny od wad a po uznaniu reklamacji żądanie zwrotu kosztów poniesionych na uzyskanie opinii.

---------- Dopisano o 10:56 ---------- Poprzedni post napisano o 10:53 ----------

Cytat:
Napisane przez _Supernova_ Pokaż wiadomość
Nie mozesz sie odwolac ?
NIe ma odwołania od reklamacji w przepisach prawa. Aczkolwiek można poprosić sprzedawcę aby jeszcze raz rozważył rozpatrzenie naszej reklamacji - pisząc pismo i uzasadniając. Dowodem na potwierdzenie braku naszej winy w reklamowanym towarze może być wlasnie opinia rzeczoznawcy (niezależnego).

Edytowane przez martusiaa2011
Czas edycji: 2015-01-25 o 09:54
martusiaa2011 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-01-28, 21:21   #17
madzioszka5
Rozeznanie
 
Avatar madzioszka5
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 751
Dot.: Kazar - reklamacja torebki

Hej Dziewczyny,

mam nadzieję, że któraś z Was zna się na reklamacjach bardziej niż ja (o to nie trudno ) i podpowie mi czy jest jakieś sensowne wyjście z mojej sytuacji.

Kupiłam walizkę w tkmaxxie z firmy Pierre Cardin, jest to malutka walizka, kosztowała 199 zł, lecz niestety po chyba 2 podróżach zepsuło mi się kółko, powykrzywiało, nie da się jej prowadzić.

Dziś byłam złożyć reklamację i Pani powiedziała mi, że mogę otrzymać kartę podarunkową do tego sklepu bądź złożyć reklamację żądając zwrotu pieniędzy. Zażądałam zwrotu pieniędzy, ale teraz wiem, że to był błąd, bo z tego co czytałam, to raczej bardzo rzadko zwracają pieniądze...

Stąd moje pytanie, czy jeśli oddadzą mi walizkę z odrzuconą reklamacją, to czy będę mogła udać sie do innego tk maxxa i próbować od nowa? Istnieje szansa, że w innym sklepie też zaoferowano by mi kartę. podarunkową od ręki. Czy na paragonie będzie jakoś zaznaczone, że odrzucono reklamację, a ja pozostanę z zepsutą walizką i 200 zł w plecy?
Z góry dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi!
__________________
Czasem tak bywa, nie każdy wygrywa,
czasem bywa tak, że cos ważnego się urywa,
zostaje ślad, nie mozna tego nie przeżywać,
można ukrywać fakt, ale w snach, to przypływa.
madzioszka5 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum Plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:21.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra