Br您owow這se farbowane. Cz.III- Offtopowo - Strona 37 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-13, 20:06   #1081
Fallen2000
Raczkowanie
 
Avatar Fallen2000
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Mauritius
Wiadomo軼i: 474
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
Dok豉dnie to
Fallen2000 jest offline  
Stary 2011-12-13, 20:08   #1082
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Fallen2000 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny, jak ja Was zaraz ja tu chodz permanentnie g這dna, jestem ju po 5 kanapkach i nadal mi burczy w brzuchu ( zawsze tak mam przed okresem nie,瞠 mam na co ochote tylko oboj皻nie ile zjem nadal jestem g這dna ) a Wy mi tu o smako造kach piszecie
Fallen, ja postanowi豉m, ze po 18 nie b璠 si ob瞠ra brzuch mi ro郾ie, jedynie wypijam ma陰 buteleczk activi
najgorsze jest to ze w pracy jutro mam Wigili i b璠 pierogi

---------- Dopisano o 22:08 ---------- Poprzedni post napisano o 22:08 ----------

Cytat:
Napisane przez Fallen2000 Poka wiadomo嗆
Dok豉dnie to
o, nie s康zi豉m 瞠 trafi
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-12-13, 20:10   #1083
Fallen2000
Raczkowanie
 
Avatar Fallen2000
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Mauritius
Wiadomo軼i: 474
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
Fallen, ja postanowi豉m, ze po 18 nie b璠 si ob瞠ra brzuch mi ro郾ie, jedynie wypijam ma陰 buteleczk activi
najgorsze jest to ze w pracy jutro mam Wigili i b璠 pierogi
Ja w豉郾ie nie wiem ju co robi. S豉bo mi z g這du a ju zjad豉m dzisiaj nawet nie chc liczy ile kalorii zaraz chyba pojde cos porzadniejszego wykobinowac, bo kanapki i mleko nie pomagaja
Fallen2000 jest offline  
Stary 2011-12-13, 20:15   #1084
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Fallen2000 Poka wiadomo嗆
Ja w豉郾ie nie wiem ju co robi. S豉bo mi z g這du a ju zjad豉m dzisiaj nawet nie chc liczy ile kalorii zaraz chyba pojde cos porzadniejszego wykobinowac, bo kanapki i mleko nie pomagaja
ja te czasami tak mam
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-12-13, 22:29   #1085
rockandrollqueen
Zadomowienie
 
Avatar rockandrollqueen
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomo軼i: 1 411
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
Fallen, ja postanowi豉m, ze po 18 nie b璠 si ob瞠ra brzuch mi ro郾ie, jedynie wypijam ma陰 buteleczk activi
najgorsze jest to ze w pracy jutro mam Wigili i b璠 pierogi

---------- Dopisano o 22:08 ---------- Poprzedni post napisano o 22:08 ----------



o, nie s康zi豉m 瞠 trafi
Cytat:
Napisane przez Fallen2000 Poka wiadomo嗆
Ja w豉郾ie nie wiem ju co robi. S豉bo mi z g這du a ju zjad豉m dzisiaj nawet nie chc liczy ile kalorii zaraz chyba pojde cos porzadniejszego wykobinowac, bo kanapki i mleko nie pomagaja
Nie przesadzajcie, ostatni posi貫k mo積a je嗆 3 godziny przed snem, a je郵i jest czysto bia趾owy to nawet godzin. A activia to 鈔ednia kolacja, bo same w璕lowodany

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
no wlansie mi mrozne kakao wyszlo bez grama rudosci i zlota
wstawialam tu gdzies zdj

a co do sylwestra to chyba nigdzie nie idziemy , no chyba ze ktos nas zaprosi w ostatniej chwili
no w豉郾ie p騧niej zauwa篡豉m, 瞠 to kakao faktycznie mo瞠 by zimne, ale reszta tych nowych br您闚 z 'mro幡ej' serii ma ciep貫 pigmenty. A ten casting jak Ci si sp逝ka? Kiedy nim farbowa豉m i koloru bardzo szybko nie by這, no ale to szampon .
__________________
It's the first day of the rest of your life

Edytowane przez rockandrollqueen
Czas edycji: 2011-12-13 o 22:59
rockandrollqueen jest offline  
Stary 2011-12-14, 00:45   #1086
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
Siuniaaa bierz pod uwag to,瞠 ciemny br您 wyjdzie Ci praktycznie jak czern.Ja uzywa豉m z Wellatonu gorzkiej czekolady,oraz 鈔edniego br您 i z Garniera naturalnego br您u oraz ciemnego brazu.Jezeli chcesz jednolitego pokrycia to gorzka czekolada moim zdaniem odpada,wyjdzie rudawa na odrostach ivoncia16 mo瞠 potwierdzi
Dzi瘯uj, w takim razie gorzk czekolad skre郵am, z garniera mia豉m na my郵i seri color&shine nawet jak wyjdzie czarny to troch bardziej si wyp逝cze ni farba... a czy mog豉 by por闚na naturalny i ciemny br您? kt鏎y wygl康a lepiej i nie chwyta odrost闚 na rudo?

Edytowane przez Siuniaaa
Czas edycji: 2011-12-14 o 01:13
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-14, 10:19   #1087
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

rockandrollqueen

odrost juz mam taki ze na dniach bede musiala pofarbowac a ten Casting dalej si nie zmyl
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-14, 10:46   #1088
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Poka wiadomo嗆
Dzi瘯uj, w takim razie gorzk czekolad skre郵am, z garniera mia豉m na my郵i seri color&shine nawet jak wyjdzie czarny to troch bardziej si wyp逝cze ni farba... a czy mog豉 by por闚na naturalny i ciemny br您? kt鏎y wygl康a lepiej i nie chwyta odrost闚 na rudo?
tak,wiem,瞠 color&shine.Ciemny br您 wychodzi jak czern 豉dnie pokrywa nier闚no軼i w kolorze,naturalny br您 wychodzi mega ciemno ale nie czarno,gdy si spiera jest z這tawa po鈍iata w s這鎍u,ale nie pami皻am czego takiego,瞠by spiera si jako chamsko na rudo.Taki 豉dny bardzo ciemny br您.W這sy po tej farbie s cudowne,jak po u篡ciu jakiej najlepszej od篡wki przynajmniej u mnie tak by這 tyle,瞠 u mnie kolor si bardzo kr鏒ko trzyma,dos這wnie 2 tygodnie i nie by這 po nim znaku...:/

---------- Dopisano o 10:46 ---------- Poprzedni post napisano o 10:24 ----------

Siuniaaa po u篡ciu czekolady Color Shine mia豉m rude w這sy,i marchewkowe odrosty wtedy zakry豉m to paskudztwo w豉snie naturalnym br您em i fardzo dobrze pokry這 tak瞠 mysle,ze mo瞠sz spr鏏owa nie spodoba Ci si to zakryjesz czym ciemniejszym np ciemnym br您em.Zawsze lepiej jest u篡c jasniejszego odcienia i przyciemnic i niz na odwr鏒

Edytowane przez agata456
Czas edycji: 2011-12-14 o 10:26
agata456 jest offline  
Stary 2011-12-14, 10:47   #1089
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

a ja moze dzis zrobie czekoladowym
jak mi sie zachce
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-14, 14:16   #1090
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
tak,wiem,瞠 color&shine.Ciemny br您 wychodzi jak czern 豉dnie pokrywa nier闚no軼i w kolorze,naturalny br您 wychodzi mega ciemno ale nie czarno,gdy si spiera jest z這tawa po鈍iata w s這鎍u,ale nie pami皻am czego takiego,瞠by spiera si jako chamsko na rudo.Taki 豉dny bardzo ciemny br您.W這sy po tej farbie s cudowne,jak po u篡ciu jakiej najlepszej od篡wki przynajmniej u mnie tak by這 tyle,瞠 u mnie kolor si bardzo kr鏒ko trzyma,dos這wnie 2 tygodnie i nie by這 po nim znaku...:/

---------- Dopisano o 10:46 ---------- Poprzedni post napisano o 10:24 ----------

Siuniaaa po u篡ciu czekolady Color Shine mia豉m rude w這sy,i marchewkowe odrosty wtedy zakry豉m to paskudztwo w豉snie naturalnym br您em i fardzo dobrze pokry這 tak瞠 mysle,ze mo瞠sz spr鏏owa nie spodoba Ci si to zakryjesz czym ciemniejszym np ciemnym br您em.Zawsze lepiej jest u篡c jasniejszego odcienia i przyciemnic i niz na odwr鏒

Z color&shine robi豉m kiedy czerni i w這sy by造 pi瘯ne b造szcz帷e, co do sp逝kiwania to trzyma si do嗆 d逝go mo瞠 dlatego 瞠 nie myj codziennie w這s闚. To w takim razie wezm ten naturalny br您 skoro wychodzi tak ciemno racja! lepiej ja郾iejszy w razie czego zawsze mo積a przyciemni Najwa積iejsze 瞠 nie ma tej rudo軼i a skoro pokrywa r闚no to tym bardziej wezm CHce wyr闚na odrosty z reszt w這s闚 kt鏎a jest praktycznie czarna. Bardzo Ci dzi瘯uje za pomoc

Edytowane przez Siuniaaa
Czas edycji: 2011-12-14 o 14:18
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-14, 14:35   #1091
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Siuniaaa

jak zrobisz tym naturalnym to bardzo prosze o zdjecia
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:14   #1092
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
Siuniaaa

jak zrobisz tym naturalnym to bardzo prosze o zdjecia
ok nie ma sprawy jak bede miec aparat to napewno zrobie zdjecia
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:18   #1093
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

a ja wlasnie siedze z czekoladowym brazem Joanny na glowie ( szampon)
ale cos czuje ze to bedzie niewypal
jak narazie ma kolor doslownie ble ;/
taki rudy!!!!!!!!!!
ja juz nie wiem czego mam uzywac
mrozne kakao mi sie podoba a takie drogie ;/
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:22   #1094
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Tez kiedys robilam czekoladowym brazem joanny odrosty pokrylo mi jasniej i wyplukiwal sie na rudo...dlatego pozniej zrobilam aksamitna czernia z tej samej serii aby to pokryc. Napisz pozniej jak Ci wzszlo

mrozne kakao mnie kusi ale fakt drogie...tym bardziej ze musiala bym miec 2 opakowania wiec wole nawet nie probowac :p

Edytowane przez Siuniaaa
Czas edycji: 2011-12-14 o 15:24
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:24   #1095
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

tez robilam aksamitna czernia
tylko ze odechcialo mi sie czarnych wlosow :d
i dlatego interesuje mnie wlasnie ten naturalny braz Garniera
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:27   #1096
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Robilam aksamitna czernia kilka dobrych lat bo balam sie rudosci w brazach ale teraz zaczynam troche eksperymentowac z brazami bo juz mi sie znudzila w sumie juz dlugo nie robie na czarno. Mnie tez ten naturalny braz zainteresowal jak juz bede po to napisze jak wyszlo
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:02   #1097
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

ok
a ta czekolada juz zaczyna ciemniec ;d
jutro wkleje zdj i zdam relacje jak w dziennym swietle bedzie
bo u mnie juz robi sie szarowka ;/
pochmurno

---------- Dopisano o 16:02 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

w swietle mam rude odrosty ;/
ciekawe jak w dzien bedzie ;(
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:07   #1098
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
ok
a ta czekolada juz zaczyna ciemniec ;d
jutro wkleje zdj i zdam relacje jak w dziennym swietle bedzie
bo u mnie juz robi sie szarowka ;/
pochmurno

---------- Dopisano o 16:02 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

w swietle mam rude odrosty ;/
ciekawe jak w dzien bedzie ;(
no niestety szybko sie robi szaro... hmmm no ciekawe jak w dzien u Ciebie to bedzie wygladalo u mnie niestety tak jak juz pisalam wczesniej byly rude odrosty i tak tez sie wyplukiwalo. Z reszta zawsze mozna zrobic ciemniejszy
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-14, 18:15   #1099
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Poka wiadomo嗆
no niestety szybko sie robi szaro... hmmm no ciekawe jak w dzien u Ciebie to bedzie wygladalo u mnie niestety tak jak juz pisalam wczesniej byly rude odrosty i tak tez sie wyplukiwalo. Z reszta zawsze mozna zrobic ciemniejszy
no niestety, jak wracam z pracy to ju jest ciemno :/
wstaje gdy jest ciemno i wracam gdy jest ciemno

---------- Dopisano o 19:55 ---------- Poprzedni post napisano o 19:54 ----------

kupi豉m ta maske
http://www.kurierfryzjerski.pl/przeg...tructural.html

to ta w s這iku
mo瞠 nie jest najta雟za ok 60 z ale starcza na ok 2 miechy i jest naprawd dobra

---------- Dopisano o 20:12 ---------- Poprzedni post napisano o 19:55 ----------

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
ok
a ta czekolada juz zaczyna ciemniec ;d
jutro wkleje zdj i zdam relacje jak w dziennym swietle bedzie
bo u mnie juz robi sie szarowka ;/
pochmurno

---------- Dopisano o 16:02 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

w swietle mam rude odrosty ;/
ciekawe jak w dzien bedzie ;(
mo瞠 nie b璠zie tak 幢e

---------- Dopisano o 20:15 ---------- Poprzedni post napisano o 20:12 ----------

Cytat:
Napisane przez Siuniaaa Poka wiadomo嗆
Tez kiedys robilam czekoladowym brazem joanny odrosty pokrylo mi jasniej i wyplukiwal sie na rudo...dlatego pozniej zrobilam aksamitna czernia z tej samej serii aby to pokryc. Napisz pozniej jak Ci wzszlo

mrozne kakao mnie kusi ale fakt drogie...tym bardziej ze musiala bym miec 2 opakowania wiec wole nawet nie probowac :p
ja te zawsze potrzebuje dw鏂h opakowa :/ wyj徠kiem by豉 pianka perfect mouse
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-12-14, 18:53   #1100
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg Jesien-PO.jpg (20,5 KB, 12 za豉dowa)
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-12-14, 19:45   #1101
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
a na taki intensywny rudy przysz豉 Ci ochota

---------- Dopisano o 19:45 ---------- Poprzedni post napisano o 19:44 ----------

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
ok
a ta czekolada juz zaczyna ciemniec ;d
jutro wkleje zdj i zdam relacje jak w dziennym swietle bedzie
bo u mnie juz robi sie szarowka ;/
pochmurno

---------- Dopisano o 16:02 ---------- Poprzedni post napisano o 15:36 ----------

w swietle mam rude odrosty ;/
ciekawe jak w dzien bedzie ;(
Iwonko mysle,ze przy Twoim jasnym odroscie powinna postawi na ciemniejsze kolory,inaczej zawsze odrost b璠zie ja郾iejszy od reszty:/
agata456 jest offline  
Stary 2011-12-14, 23:07   #1102
Siuniaaa
Wtajemniczenie
 
Avatar Siuniaaa
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: ღ 奸御k ღ
Wiadomo軼i: 2 575
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
no niestety, jak wracam z pracy to ju jest ciemno :/
wstaje gdy jest ciemno i wracam gdy jest ciemno

no w豉郾ie niestety... tak ma這 s這nka, ponuro nic si nie chce
...


Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
ja te zawsze potrzebuje dw鏂h opakowa :/ wyj徠kiem by豉 pianka perfect mouse
Ja te zawsze bior dwa je郵i robi nowym odcieniem gdy robi豉m sta造m kolorem zawsze bra豉m jedno bo praktycznie same odrosty robi豉m bo reszta zwykle by豉 bez zmian.
Siuniaaa jest offline  
Stary 2011-12-15, 00:13   #1103
rockandrollqueen
Zadomowienie
 
Avatar rockandrollqueen
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomo軼i: 1 411
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
rockandrollqueen

odrost juz mam taki ze na dniach bede musiala pofarbowac a ten Casting dalej si nie zmyl
zazdroszcz, chcia豉bym, 瞠by farby bez amoniaku na moich w這sach by造 takie trwa貫

ja w pi徠ek farbuj jasnym br您em z perfect mousse, a w sobot id si ciachn望.
__________________
It's the first day of the rest of your life
rockandrollqueen jest offline  
Stary 2011-12-15, 08:21   #1104
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
a na taki intensywny rudy przysz豉 Ci ochota

---------- Dopisano o 19:45 ---------- Poprzedni post napisano o 19:44 ----------


Iwonko mysle,ze przy Twoim jasnym odroscie powinna postawi na ciemniejsze kolory,inaczej zawsze odrost b璠zie ja郾iejszy od reszty:/
przez przypadek natkn窸am si na to zdj璚ie w necie i strasznie mi si spodoba這

---------- Dopisano o 10:21 ---------- Poprzedni post napisano o 10:19 ----------

agata, piekny avatar
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Stary 2011-12-15, 10:43   #1105
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

a no wyszlo mi bardzo jasno
zloto-rudawo ;/
nie podoba mi sie
nastepnym razem kupie chyba Palette Color Shampoo - ciemna czekolada
albo naturalny br您 Garniera
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-15, 10:50   #1106
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez metaxa Poka wiadomo嗆
przez przypadek natkn窸am si na to zdj璚ie w necie i strasznie mi si spodoba這

---------- Dopisano o 10:21 ---------- Poprzedni post napisano o 10:19 ----------

agata, piekny avatar
dzi瘯i,to tak samo jak ja natkn窸am si te przypadkiem na zdjecie w avatarze i kolor mi si spodobal hehe

---------- Dopisano o 10:50 ---------- Poprzedni post napisano o 10:50 ----------

mysle,ze nawet tak instensywny rudy by Ci pasowalmozesz zaszalec jak masz odwag
agata456 jest offline  
Stary 2011-12-15, 12:14   #1107
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

a ja nadal przystaje przy tym orzechowym :d wkrecilo mi sie hehe
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-15, 12:53   #1108
agata456
Zakorzenienie
 
Avatar agata456
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomo軼i: 4 323
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a ja nadal przystaje przy tym orzechowym :d wkrecilo mi sie hehe
racja,pami皻am jaki 豉dny rudy mi wyszed po tych orzechu hehe
agata456 jest offline  
Stary 2011-12-15, 13:50   #1109
ivoncia16
Wtajemniczenie
 
Avatar ivoncia16
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Nowa S鏊
Wiadomo軼i: 2 972
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

smaze placuszki ziemniaczane ;D
w miedzyczasie was podgladam
ivoncia16 jest offline  
Stary 2011-12-15, 14:19   #1110
metaxa
Zakorzenienie
 
Avatar metaxa
 
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomo軼i: 3 907
Dot.: Br您owow這se farbowane. Cz.III-w徠ek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez agata456 Poka wiadomo嗆
racja,pami皻am jaki 豉dny rudy mi wyszed po tych orzechu hehe
hehe

---------- Dopisano o 16:18 ---------- Poprzedni post napisano o 16:11 ----------

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
smaze placuszki ziemniaczane ;D
w miedzyczasie was podgladam
ja w weekend planuj placki wegierskie
mi璚ho juz mam

---------- Dopisano o 16:18 ---------- Poprzedni post napisano o 16:18 ----------

w sobot lece do fryzjera

---------- Dopisano o 16:19 ---------- Poprzedni post napisano o 16:18 ----------

Cytat:
Napisane przez ivoncia16 Poka wiadomo嗆
a no wyszlo mi bardzo jasno
zloto-rudawo ;/
nie podoba mi sie
nastepnym razem kupie chyba Palette Color Shampoo - ciemna czekolada
albo naturalny br您 Garniera
da豉bys jak捷 fote, mo瞠 by mi si spodoba這
__________________
篡cie jest pi瘯ne
metaxa jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
brazawy kolor wlosow

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:29.