Kształt twarzy i jej korekcja - jaki mam kształt twarzy - zbiorczy - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-08-01, 05:19   #121
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 090
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez Teklunia
Probuje rozszyfrowac swoj ksztalt twarzy i nie jestem pewna czy moja twarz jest kwadratowa??? Dzieczyny, prosze, pomozcie...
na moje oko laika, to tak, kwadratowa, tudziez prostokatna
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-01, 05:21   #122
vanilla_sky
Zakorzenienie
 
Avatar vanilla_sky
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 3 090
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez oshinek
proszę bardzo, a i zapomniałam dodać, że okulary też ci pasują.... łączmy się łokularnicy!!!
no wlasnie, na przyklad ja sie bronie rekami i nogami przed szklami kontaktowymi i wciaz sie natykam na osoby, co chca mnie "nawrocic"
vanilla_sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-01, 11:45   #123
MagdalenaK2
Raczkowanie
 
Avatar MagdalenaK2
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 196
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Musze sie Wam przyznac, ze od jakiegos czasu uzywam rozu do policzków w taki sposób jak we wskazówkach dla twarzy kwadratowej.
Niestety nie jestem specjalnie zadowlolona :-( chybw wróce do zaznaczania kosci policzkowych. Mam razenie, ze wygladalam jakos lepiej. Miałyscie kiedys taki problem??
MagdalenaK2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-04, 21:07   #124
malinka_86
Zakorzenienie
 
Avatar malinka_86
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 3 646
GG do malinka_86
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

czytam czytam i nadal nie wiem jaka buzie mam blagam poradzcie biednej kobiecie ktora dopiero sie uczy

i jak wymodelowac te moje brwi probowalam juz tyle razy i narazie ten zostawilam chociaz wolalabym ciensze i ladniejsze blagam


wyszperalam 2 fotki moze ktoras sie nada
cmoki moje kochane
__________________
Plus Size-owy wątek gadulcowy

Dziś wygram wszystko albo nic. Ostatnią szansę dał mi los -
Metro "Chcę być kopciuszkiem"

Edytowane przez malinka_86
Czas edycji: 2008-02-05 o 01:19
malinka_86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-05, 11:15   #125
alraune
Zadomowienie
 
Avatar alraune
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 281
GG do alraune
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Malinka Jak na mój astygmatyczny wzrok to masz okrągłą (broda mniej zaznaczona) z delikatnymi ciągotkami do kwadrata, myślę, że owal twarzy (czyli tak naprawdę tylko kształt czaski) to jeszcze nie wszystko, bo jeszcze dochodzi do tego, "obklejenie" twarzy tkankami - czyli nawet buzię teoretycznie owalną (chyba, że sie mylę) ale z dużą ilością podskórnej tkanki tłuszczowej (tak jak moja), trzeba bardziej modelować w stylu okrągłej, a w drugą stronę - bardzo 'szczupłą" buzię okrągłą lepiej modelować, dleikatniej, tak jako owal bo zastosowanie sie do wzorcowych porad da efekt zapadniętych policzków i ogólnie niezdrowego wyglądu.
Poza tym mam jeszcze jedną sugestię do zdjęć - dziewczyny starajcie się dawać fotki, na których broda jest w idealnej (a więć ani podniesiona, ani nie dociśnieta do szyi) pozycji - z wysoko podniesioną brodą prawie wszystkie będziemy miały kwadratowe buźki (bo pięknie widać gałąź żuchwy) a z opuszczoną na pierwszy plan wejdą kości policzkowe i zaznaczy się broda, a wtedy prawei każda twarz wygląda trójkątnie.... no i robione z tej samej wysokości co twarz.
A to moja gębula - właśnie zauważyłam na zdjęciu, że chyba muszę sie zabrać za moje nieszczęsne brwi....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg MVC-008X.JPG (103,3 KB, 287 załadowań)
__________________
When I sin, I sin real good
When I sin, I sin for sure
alraune jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-11, 18:23   #126
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 371
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

A jaki ja mam kształt twarzy?
Na jednej fotce nie mam makijażu, zrobiłam kucyk i spięłam grzywkę.
Reszta zdjęć to fryzurki jakie miałam, w jakiej mi najlepiej? Aktualnie mam prostą grzywkę Wiem że to nie forum fryzjerskie ale może mi pomożecie....


Z góry dziękuje
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-11, 18:32   #127
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 371
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

I jeszcze profil oraz trochę z boku, choć nie wiem czy to pomoże
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-11, 21:24   #128
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez Caramella
I jeszcze profil oraz trochę z boku, choć nie wiem czy to pomoże
Caramella - Cukiereczku - masz buzie okrogla, poza tym fajna fryzurka - ta grzywka! Ale w podniesionych na czole tez Ci jest niczego sobie - wydluzaja Ci buzie optycznie.
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-11, 21:26   #129
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez malinka_86
czytam czytam i nadal nie wiem jaka buzie mam blagam poradzcie biednej kobiecie ktora dopiero sie uczy

i jak wymodelowac te moje brwi probowalam juz tyle razy i narazie ten zostawilam chociaz wolalabym ciensze i ladniejsze blagam


wyszperalam 2 fotki moze ktoras sie nada
cmoki moje kochane
malinka - wedlug mnie KWADRACIK
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-11, 22:57   #130
agatka-a
Zakorzenienie
 
Avatar agatka-a
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 941
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

a czy ja mogę prosić o pomoc?
jaki mam kształt, zawsze mam problem z oceną takich rzeczy
wybaczcie ze zdjecie takie pocuachane, ale kolega by mnie zabił gdyby zobaczył je w necie
tu jest ta fotka (zdjęć nie umie załączać :/)
http://www.bbaza.republika.pl/4.jpg
agatka-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-12, 12:35   #131
GosiaM.
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 11
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Caramella, masz prześliczną fryzurę z grzywką! Zazdroszczę Ci jej Sama mam ochotę na grzywkę. Jakąś odważną fryzure, ostre cięcie... Ale boję się, że będę wyglądała okropnie...
Pozostań więc przy fryzurze którą masz teraz
Pozdrowienia!
GosiaM. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-14, 23:24   #132
crazyslave
Raczkowanie
 
Avatar crazyslave
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 129
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

mam pytanie: Czy modelowanie twarzy różem polega na tym samym co np. różnymi brązującymi specyfikami (chociażby prerełkami)? Czy modelowanie brązem w sposób opisywany przy różach daje takie same efekty?
crazyslave jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-15, 01:13   #133
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez crazyslave
mam pytanie: Czy modelowanie twarzy różem polega na tym samym co np. różnymi brązującymi specyfikami (chociażby prerełkami)? Czy modelowanie brązem w sposób opisywany przy różach daje takie same efekty?
Jest wiele rodzajow rozow (taka nazwa ogolna ) - roze w kremie, w kulkach, pudry brazujace, rozswietlajace. Kazdy z tych kosmetykow, zaleznie od swojego koloru, czy tez koloru, czy tego czy jest matowy czy blyszczacy - moze spelniac inne zadanie. Rozem blyszczacym na przyklad gdy nalozymy je na wystajaca czesc policzkow, kosci policzkowych - powiekszymy je. Rozem, pudrem matowym - nalozonym POD koscmi policzkowymi - wysmuklimy, pomniejszymy. Pudry brazujace natomiast wedlug mnie mozna nakladac zarowno POD (dla wysmuklenia) jak i na kosci policzkowe (dla nadania "opalonego" kolorytu.)
Odpowiednie wycieniowanie pudrem brazujacym moze dac zludzenie naturalnej opalenizny. Na przyklad mozna wycieniowac nim boki twarzy, skronia, czubek brody - w miejscach gdzie jako pierwsza na twarzy pojawia sie naturalna opalenizna.
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-18, 10:24   #134
Dorotka.p
Przyczajenie
 
Avatar Dorotka.p
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Cierlicko, Czechy
Wiadomości: 15
Wyślij wiadomość przez ICQ do Dorotka.p
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

A moja twarz???
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ja.jpg (30,0 KB, 103 załadowań)
Dorotka.p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-18, 10:49   #135
crazyslave
Raczkowanie
 
Avatar crazyslave
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 129
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez FEMME_BANALE
Jest wiele rodzajow rozow (taka nazwa ogolna ) - roze w kremie, w kulkach, pudry brazujace, rozswietlajace. Kazdy z tych kosmetykow, zaleznie od swojego koloru, czy tez koloru, czy tego czy jest matowy czy blyszczacy - moze spelniac inne zadanie. Rozem blyszczacym na przyklad gdy nalozymy je na wystajaca czesc policzkow, kosci policzkowych - powiekszymy je. Rozem, pudrem matowym - nalozonym POD koscmi policzkowymi - wysmuklimy, pomniejszymy. Pudry brazujace natomiast wedlug mnie mozna nakladac zarowno POD (dla wysmuklenia) jak i na kosci policzkowe (dla nadania "opalonego" kolorytu.)
Odpowiednie wycieniowanie pudrem brazujacym moze dac zludzenie naturalnej opalenizny. Na przyklad mozna wycieniowac nim boki twarzy, skronia, czubek brody - w miejscach gdzie jako pierwsza na twarzy pojawia sie naturalna opalenizna.
Dziekuje Mialam nadzieje ze tak wlasnie jest
crazyslave jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-20, 23:03   #136
hallie1983
Przyczajenie
 
Avatar hallie1983
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4
GG do hallie1983
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Kochane!
Ja również zwracam się do Was z pytaniem o kształt mojej twarzy. Załączam materiały eksperymentacyjne
Wiem, że nie są najlepsze do oceny, ale mam tylko takie, wiec pomóżcie!!!

pozdrawiam!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg new1.JPG (118,7 KB, 105 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hk.jpg (33,2 KB, 93 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg h2.JPG (81,1 KB, 47 załadowań)
hallie1983 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-25, 11:09   #137
malena18
Rozeznanie
 
Avatar malena18
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 647
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Ja mam taki dziwny kształt twarzy...prawie idealny owal ale odwrocony do gory nogami? takie jajko tylko odwrotne co to za ksztalt? gruszka? taki owal lekko szerszy na dole (policzki)..
malena18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-28, 18:04   #138
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 392
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez Caramella
A jaki ja mam kształt twarzy?
Na jednej fotce nie mam makijażu, zrobiłam kucyk i spięłam grzywkę.
Reszta zdjęć to fryzurki jakie miałam, w jakiej mi najlepiej? Aktualnie mam prostą grzywkę (...)
Oj młodziutka jesteś
Wydaje mi się że okrągłą...
Po cio malujesh się w takim wieku?
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-28, 18:18   #139
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez hallie1983
Kochane!
Ja również zwracam się do Was z pytaniem o kształt mojej twarzy. Załączam materiały eksperymentacyjne
Wiem, że nie są najlepsze do oceny, ale mam tylko takie, wiec pomóżcie!!!

pozdrawiam!
hallie - mysle, że masz buzkę w kształcie lekko podłużnym, prostokątnym, wydłużonym. (Jakie kto nazewnictwo woli). O jej korekcji poczytaj w początkowych postach tego wątku.
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 11:31   #140
hallie1983
Przyczajenie
 
Avatar hallie1983
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 4
GG do hallie1983
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez FEMME_BANALE
hallie - mysle, że masz buzkę w kształcie lekko podłużnym, prostokątnym, wydłużonym. (Jakie kto nazewnictwo woli). O jej korekcji poczytaj w początkowych postach tego wątku.
FEMME_BANALE: dzieki bardzo! czyjas opinia zawsze pomaga!
hallie1983 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-29, 17:45   #141
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Cytat:
Napisane przez hallie1983
FEMME_BANALE: dzieki bardzo! czyjas opinia zawsze pomaga!
No a tak wogóle, to bardzo dobrze, że masz grzywkę - optycznie skraca buzke. Pa!
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 10:53   #142
Smerfi
Rozeznanie
 
Avatar Smerfi
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 555
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Femme! Specjalistko! A ja jaki mam kształt twarzy?
Smerfi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-08-30, 11:03   #143
martii_czarna
Raczkowanie
 
Avatar martii_czarna
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Piękny Gdańsk
Wiadomości: 120
GG do martii_czarna
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Hej pomóżcie mi, jaki ja mam kształt twarzy! Na tych fotkach mam starą fryzurkę teraz mam prostą grzywkę i przedłużajacą twarz fryzurkę taką jak na jednej fotce! Czy ona jest dobra do mojej twarzy? Aha mam jeszcze pytanie, co do brwi są one proste i gęste czy pasują takie do mojej twarzy?
__________________
"Wszystkie argumenty na podparcie ludzkiej wyższości nie są w stanie zaprzeczyć jednej niezaprzeczalnej prawdzie: w cierpieniu zwierzęta są nam równe"
martii_czarna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-05, 15:00   #144
ml843
Raczkowanie
 
Avatar ml843
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 90
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

hey wszystkim jestem tu nowa pisze pierwszy raz bardzo mi sie tu podoba pozdrwaiam wszystkich :!!!
ml843 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-06, 09:16   #145
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: piła
Wiadomości: 2 478
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

ja tez z pytankim, gdyz ostatnimi czasy kosmetyczka uswiadomila mi ze mam pyszczek o ksztalcie kwadratu??? podczas gdy cale moje jeszcze nie tak w prawdzie dlugie zycie bylam przekonana ze jestem typowa pyza z okraglym pyszczkiem... i juz nie wiem teraz wiec pytam niestety dysponuje w tej chwili tylko ta foteczka obok ale moze akurat... pytam z czystej babskiej ciekawosci ale mimo to prosze o rade..
haallka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-09, 23:29   #146
IGA1
Raczkowanie
 
Avatar IGA1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 29
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

znalazłam to w interku:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lesson11_1.jpg (13,6 KB, 444 załadowań)
__________________
witam
IGA1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-10, 19:43   #147
ml843
Raczkowanie
 
Avatar ml843
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 90
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

cze wszystkim mam małą prożbe jeśli możecie co sądzicie na temat moich rysach twarzy co powinnam a czego nie?? jakakolwiek uwaga jest dla mnie cenna
Pozdrawaim
__________________
ML843

Edytowane przez ml843
Czas edycji: 2009-11-09 o 15:04
ml843 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-14, 03:25   #148
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Znalezione w sieci:

brazowy kolor-cieniowanie(ciemniejszym podkladem lub pudrem)
zolty-rozswietlacz
zielony-roz

-twarz serce
-twarz podluzna
-twarz owalna( dluzsza niz szersza z wystajaca z ostra szczeka)
-twarz okragla
-twarz gruszka
-twarz kwadratowa
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-09-21, 15:38   #149
ml843
Raczkowanie
 
Avatar ml843
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Głogów
Wiadomości: 90
Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Dziewczynt Bardzi Was Prosze Jestem Tu Od Niedawna Co Mi Radzicie Co Mi Pasuje A Co Niee?? Jakie Kolorki??pozdrawiam
ml843 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-10-18, 14:25   #150
Monki
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 50
Smile Dot.: Ksztalt Twarzy I Jej Korekcja

Zawsze sie zastanawiałam czy mam kształt okragły czy kwadratowy.Kiedy sie uśmiacham to mi sie takie pyzate polika robią.
Pozdrawiam.
Monki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Monki2.JPG (15,9 KB, 147 załadowań)
Monki jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
analiza klorystyczna, ksztalt twarzy, kształ twarzy, kształt, kształt buzi, kształt twarz, kształt twarzy, kształt twarzy fryzura, makijaż, owal, pomoc, rady, twarz, twarz kształt włosy, twarz w kształcie serca

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-20 10:40:14


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:26.