zaczerwienienie pod oczami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-18, 22:53   #1
natiii90
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 103

zaczerwienienie pod oczami


na twarzy zrobiła mi się kaszka i dermatolog przepisał mi differin żebymm stosowała na noc pierwsze nocy 3 min i to zmyła a w następnych zwiększała liczbę minut w 3 dniu po tym kremie wystąpiło zaczerwienienie pod oczami i mocne pieczenie które ciężko znoszę. po tym kremie używam kremu vichy normadern stosuje go od 3 lat ale jak zmyję ten differin to wzmaga się pieczenie. co mam zrobić w tej sytuacji? jestem wdzięczna za jakąkolwiek poradę. z góry dziękuje. jeszcze dodam że rano całe zaczerwienienie znika jak na razie.
natiii90 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:42.