Depilacja twarzy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-11-22, 10:26   #1
dianeee86
Zadomowienie
 
Avatar dianeee86
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 707

Depilacja twarzy


Witam serdecznie. Mam mały problem odkąd zażywam tabletki hormonalne (mam problemy z tarczycą) zauważyłam że mam wąsik i na brodzie wyrastają mi ciemne mocne włoski. Moje pytanie brzmi czy jeżeli zacznę depilowac te miejsca woskiem to włoski staną się słabsze czy wręcz odwrotnie będzie ich coraz więcej i będą mocniejsze? proszę o szczerą opinie na ten temat mam straszne kompleksy z tym związane i koniecznie muszę coś z tym zrobic z góry dziękuję
dianeee86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-22, 10:39   #2
AgnieszkaP
Raczkowanie
 
Avatar AgnieszkaP
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Częstochowa
Wiadomości: 161
Dot.: Depilacja twarzy

beda slabsze
robie od 2 lat i nie zauwazylam zeby zrobily sie mocniejsze , sa jasniejsze i jest ich ciut mniej
__________________
<ciach_reklama>

zapraszam do galerii rzęskowej
http://wizaz.pl/forum/album.php?albumid=21385
AgnieszkaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-22, 10:46   #3
dianeee86
Zadomowienie
 
Avatar dianeee86
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 707
Dot.: Depilacja twarzy

Cytat:
Napisane przez AgnieszkaP Pokaż wiadomość
beda slabsze
robie od 2 lat i nie zauwazylam zeby zrobily sie mocniejsze , sa jasniejsze i jest ich ciut mniej
Wielkie dzięki
dianeee86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-23, 20:55   #4
agnieszka1970
Zadomowienie
 
Avatar agnieszka1970
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 983
Dot.: Depilacja twarzy

Cytat:
Napisane przez AgnieszkaP Pokaż wiadomość
beda slabsze
robie od 2 lat i nie zauwazylam zeby zrobily sie mocniejsze , sa jasniejsze i jest ich ciut mniej
potwierdzam.... ja też depiluję - wąsik, brodę i nawet meszek na policzkach, bo nie lubię jak fluid go podkreśla i nie odrastają mi mocniejsze
Też łykam hormony bo mam niedoczynność tarczycy, ale chyba one nie pobudzają wzrostu owłosienia...
agnieszka1970 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-23, 21:21   #5
Fisiasia
Rozeznanie
 
Avatar Fisiasia
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 846
Dot.: Depilacja twarzy

popros o zmiane tabletek, mojej kolezace zaczely ciemniec wlosy na rekach jak u faceta, zmienila tabletki i po klopocie
Fisiasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-25, 11:51   #6
Naataaszkaa
Raczkowanie
 
Avatar Naataaszkaa
 
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 357
Dot.: Depilacja twarzy

Cytat:
Napisane przez dianeee86 Pokaż wiadomość
Witam serdecznie. Mam mały problem odkąd zażywam tabletki hormonalne (mam problemy z tarczycą) zauważyłam że mam wąsik i na brodzie wyrastają mi ciemne mocne włoski. Moje pytanie brzmi czy jeżeli zacznę depilowac te miejsca woskiem to włoski staną się słabsze czy wręcz odwrotnie będzie ich coraz więcej i będą mocniejsze? proszę o szczerą opinie na ten temat mam straszne kompleksy z tym związane i koniecznie muszę coś z tym zrobic z góry dziękuję
Niestety nie ma reguły sprawa bardzo indywidualna.. u jednych będą słabsze a u osób z tendencją może się to nasilić.. A może depilacja laserowa?
Naataaszkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-26, 11:07   #7
findsomething
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 1 462
Dot.: Depilacja twarzy

nie prościej byłoby zmienić tabsy ?
findsomething jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-26, 15:10   #8
agnieszka1970
Zadomowienie
 
Avatar agnieszka1970
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 1 983
Dot.: Depilacja twarzy

Cytat:
Napisane przez findsomething Pokaż wiadomość
nie prościej byłoby zmienić tabsy ?
To są hormony na tarczycę a nie antykoncepcyjne, jeśli dobrze zrozumiałam...
agnieszka1970 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-28, 16:37   #9
dianeee86
Zadomowienie
 
Avatar dianeee86
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 1 707
Dot.: Depilacja twarzy

Cytat:
Napisane przez agnieszka1970 Pokaż wiadomość
To są hormony na tarczycę a nie antykoncepcyjne, jeśli dobrze zrozumiałam...
Tak to są chormony na tarczycę ( nie biorę antykoncepcyjnych) nie mogę ich sobie ot tak zamienic na inne bo mój lekarz mówi że wymiki mam bardzo dobre z resztą bałabym sie że po innych może by coś jeszcze gorszego a z innymi włosami nie mam problemu tylko z tymi co napisałam na poczatku

---------- Dopisano o 16:37 ---------- Poprzedni post napisano o 16:36 ----------

Cytat:
Napisane przez Naataaszkaa Pokaż wiadomość
Niestety nie ma reguły sprawa bardzo indywidualna.. u jednych będą słabsze a u osób z tendencją może się to nasilić.. A może depilacja laserowa?
Dzięki za radę ale nie stac mnie niestety
dianeee86 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:34.