Jaki krem z kwasami dla Faceta? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2011-11-22, 20:25   #1
Lukasz90Lukasz
Przyczajenie

Jaki krem z kwasami dla Faceta?

Witam, pisze ponownie by doradzić się was o krem dla mnie ,jak wcześniej wspominałem mam 21 lat, mam cere tłustą, świecącą się , z rozszerzonymi porami i wypryskami

Obecnie używam serii kosmetyków SORAYA w której skład wchodzą:

Żel do mycia twarzy
Tonik (nivea,gdyż soray akurat nie było)
Peeling (2x w tyg)
Zielona maseczka (2x w tyg)
i krem na dzień i noc ( używam na noc, na dzień mam inny krem z nivea,zmniejszający podobno pory...)

wszystko to z formułą 'oil free'

Teraz chciałem kupić jakiś porządniejszy krem z kwasem,który zmniejszy mi widoczność porów oraz wygładzi bardziej twarz. Niestety nie znam się na kosmetykach,a tym bardziej na kosmetykach z kwasami...Byłem już na jednym zabiegu mikrodermobrazji, i mam wybrać się na kolejne ;-) widać poprawe ale malutką więc musze zrobić dobre parenaście zabiegów...

oto kilka fotek aby łatwniej wam było dopasować krem do mnie,niestety jestem laikiem w sprawach kremów więc naprawde proszę o wasza pomoc/ewentualnie jakieś wskazówki ;-)

Foty :

Zdjecie 1
Zdjecie 2
Zdjecie 3
Zdjecie 4
Zdjecie 5
Zdjecie 6
Zdjecie 7

Jeśli macie jakieś pytanie - prosze pytać ,napewno odpowiem.
Lukasz90Lukasz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-28, 14:02   #2
MdM
in love with life

Dot.: Jaki krem z kwasami dla Faceta?

Powinienes isc do dermatologa, ktory przepisze Ci cos na problemy z cera. Dopiero jak sie ich pozbedziesz (a kremy te dodatkowo ogranicza lojotok) bedziesz sie martwil rozszerzonymi porami i kremami z kwasami.
MdM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-11-29, 03:13   #3
DudiBoy
Zakorzenienie

GG do DudiBoy