W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI - Strona 143 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-29, 12:50   #4261
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 721
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
po tatku te mam taki u鄉iech, 瞠 jak mocno si 鄉ieje to poliki zas豉niaj mi oczy
A to ja te tak mam, tzn robia mi sie takie ma貫 oczka, i dwa jab趾a zamiast polik闚
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-12-29, 12:51   #4262
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
te mi si spodoba efekt, taki prosty a genialny
niestety ten inglotowy z這ty nie ma takich wi瘯szych drobinek, ale widzia豉m na pr鏏niku, 瞠 豉dnie kry, dzisiaj wypr鏏owa豉m i fajny jest, wi璚 spr鏏uj

te nie mam weny na Sylwka, ale wyja郾i豉 si zagadka gdzie go sp璠zimy - w domu we dwoje
pr鏏uj i poka

no a my dzisiaj zdecydujemy albo morze albo dom闚ka z przebraniami za kogo ja mog si przebra to poj璚ia jeszcze nie mam

---------- Dopisano o 12:51 ---------- Poprzedni post napisano o 12:50 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
A to ja te tak mam, tzn robia mi sie takie ma貫 oczka, i dwa jab趾a zamiast polik闚
dok豉dnie tak

---------- Dopisano o 12:51 ---------- Poprzedni post napisano o 12:51 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
zak豉daj czemu nie po co maj czeka do wiosny
na sylwka na pewno a dzisiaj jeszcze pomy郵
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 12:53   #4263
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ja te nie dba豉m o w這sy, zmieni這 si wszystko przez nasz w徠ek
kto wie, mo瞠 jakbym wcze郾iej tutaj trafi豉 to nawet mia豉bym pi瘯ne w這sy po rozja郾iaczy, bo wstyd si przyzna, ale wtedy ja nawet my豉m w這sy tylko szamponem, kt鏎y sta w domu (najcz窷ciej head & shoulders do sk鏎y wra磧iwej, ale jednak wci捫 przeciw逝pie穎wy) i nie u篡wa豉m dos這wnie 瘸dnych od篡wek
mozliwe ze tak by bylo
ja wczesniej tez nie dbalam jak teraz chociaz skupowalam rozne salonowe odzywki ..moze cos dawalyale nie mylam szamponami od lupiezu tylko kupywalam wg przeznaczenia czyli do farbowanych
Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆




obie podobne do shakiry
siorka duza -ja mniejsza


fajny ten lakier brokatowy
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-29, 12:54   #4264
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
pr鏏uj i poka
jutro mo瞠 pomaluj w豉軼iwie na pewno jutro, bo w sobot nie b璠zie raczej na to czasu
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-29, 12:59   #4265
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆

nie oddam to chyba naj豉dniejsza rzecz jak posiadam
te szmineczki s super oby jeszcze jutro jakie by造 jak rusz na poszukiwania kiecki
spr鏏uje kiedy zrobi takie foto
Na pewno nie jedyna
te sobie jeszcze jaki kolorek zakupi, mo瞠 taki jak Ty masz, ale na moich mikrusach mo瞠 to wygl康a marnie
r鏏 r鏏, p騧niej wstaw w avka i pewnie nawet nikt nie zauwa篡
__________________
Bo tak.

Edytowane przez efcia90
Czas edycji: 2011-12-29 o 13:00
efcia90 jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:02   #4266
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
jutro mo瞠 pomaluj w豉軼iwie na pewno jutro, bo w sobot nie b璠zie raczej na to czasu
dlatego ja ju dzisiaj bo czuj, 瞠 jutro b璠 w軼ieka si i lata za kieck i by mo瞠 jeszcze w sylwka rano za czym

---------- Dopisano o 13:02 ---------- Poprzedni post napisano o 13:01 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
mozliwe ze tak by bylo
ja wczesniej tez nie dbalam jak teraz chociaz skupowalam rozne salonowe odzywki ..moze cos dawalyale nie mylam szamponami od lupiezu tylko kupywalam wg przeznaczenia czyli do farbowanych

siorka duza -ja mniejsza


fajny ten lakier brokatowy
ale obie w這sy macie super i widz mamcia te blondi
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:02   #4267
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: po逝dnie
Wiadomo軼i: 1 408
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

od dzis pije drozdze,juz kupi豉m
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSC03369.jpg (32,9 KB, 45 za豉dowa)
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:04   #4268
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Na pewno nie jedyna
te sobie jeszcze jaki kolorek zakupi, mo瞠 taki jak Ty masz, ale na moich mikrusach mo瞠 to wygl康a marnie
r鏏 r鏏, p騧niej wstaw w avka i pewnie nawet nikt nie zauwa篡

ja mam 1 z tej fotki http://www.zeberka.pl/img/d/602_1.jpg a chcia豉bym jeszcze 2,3 i 7 no ewentualnie 5 :
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:04   #4269
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
dlatego ja ju dzisiaj bo czuj, 瞠 jutro b璠 w軼ieka si i lata za kieck i by mo瞠 jeszcze w sylwka rano za czym
w sobot rano to ja mam fryyynia
a p騧niej pewnie ju do T pojad
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:05   #4270
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez aniolek99 Poka wiadomo嗆
od dzis pije drozdze,juz kupi豉m
powodzenia
ja nie mog

---------- Dopisano o 13:05 ---------- Poprzedni post napisano o 13:04 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
w sobot rano to ja mam fryyynia
a p騧niej pewnie ju do T pojad
a no tak grzywka
id swoj zobaczy, czy wymaga przyci璚ia
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:05   #4271
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
powodzenia
ja nie mog
te bym nie mog豉, mnie odrzuca ju od samego ich smrodu
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:09   #4272
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆

ja mam 1 z tej fotki http://www.zeberka.pl/img/d/602_1.jpg a chcia豉bym jeszcze 2,3 i 7 no ewentualnie 5 :
Ja mam w豉郾ie 3 z tego zdj璚ia, na 篡wo wygl康a troszk inaczej ale i tak jest pi瘯na I chc jeszcze w豉郾ie t 1 dokupi i ta pomara鎍zka mnie kusi
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:10   #4273
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

☠☠☠☠a u mnie nadal brudna woda, no co jest

godzina 13 a ja w szlafroku
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:11   #4274
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
te bym nie mog豉, mnie odrzuca ju od samego ich smrodu
mam tak samo jak Ty

do pokrzywy te nie podchodz
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:12   #4275
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

kurcze kusi mnie ta szminka od kate ale na moich waskich ustach niewiem czy nie bedzie zle wygladac jak kreski


iiiiide do sklepu rozejrze sie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:14   #4276
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Ja mam w豉郾ie 3 z tego zdj璚ia, na 篡wo wygl康a troszk inaczej ale i tak jest pi瘯na I chc jeszcze w豉郾ie t 1 dokupi i ta pomara鎍zka mnie kusi
ja fuksj i pomara鎍zk moje ulubione odcienie to znalaz豉m z golden rose
i te matowe teraz chce te te z rimmela
poka瞠sz 3 na usteczkach
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg DSC00818.jpg (13,7 KB, 12 za豉dowa)
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:15   #4277
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
kurcze kusi mnie ta szminka od kate ale na moich waskich ustach niewiem czy nie bedzie zle wygladac jak kreski


iiiiide do sklepu rozejrze sie
pomaluj w sklepie i zobaczysz jak czujesz si czy odpowiada Ci
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:15   #4278
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Lady znowu ten s這dki dzieciak Mirandy i Blooma

http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=34746
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:16   #4279
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
☠☠☠☠a u mnie nadal brudna woda, no co jest

godzina 13 a ja w szlafroku
czyszcz rury?
ja ju g這w umy豉m sama schnie
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:17   #4280
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
ja fuksj i pomara鎍zk moje ulubione odcienie to znalaz豉m z golden rose
i te matowe teraz chce te te z rimmela
poka瞠sz 3 na usteczkach
Pi瘯neee
Ok, zaraz pstrykn foto i wstawi, ale nie wiem czy na moich mini ustach b璠zie co wida
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:18   #4281
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
czyszcz rury?
ja ju g這w umy豉m sama schnie
nie mam poj璚ia co robi, u mnie teraz na oko這 budowy, wi璚 mo瞠 dlatego co kombinowali, ale wstyd, nie by這 nawet 瘸dnej informacji
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:19   #4282
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
Lady znowu ten s這dki dzieciak Mirandy i Blooma

http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=34746
cudowny
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:20   #4283
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 721
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Taka fuksja jak ty masz Lady te mi sie podoba kurcze Bo ja mam w formie b造szczyku ale ciemniejsz, tak juz troche w fiolet wpadaj帷, ale jest mega

Ja sie o ta czerwie nie boje ze na ustach bedzie zle wygladac, bo takich ma造ch to nie mam, ale bardziej 瞠 mi sie z urod bedzie gryz這
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:21   #4284
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
nie mam poj璚ia co robi, u mnie teraz na oko這 budowy, wi璚 mo瞠 dlatego co kombinowali, ale wstyd, nie by這 nawet 瘸dnej informacji
u mnie jak czyszcz to jest info, 瞠 nie ma wody a potem chwil taka brudna leci ble

---------- Dopisano o 13:21 ---------- Poprzedni post napisano o 13:20 ----------

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Pi瘯neee
Ok, zaraz pstrykn foto i wstawi, ale nie wiem czy na moich mini ustach b璠zie co wida
dzi瘯i
to czekam
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:22   #4285
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Taka fuksja jak ty masz Lady te mi sie podoba kurcze Bo ja mam w formie b造szczyku ale ciemniejsz, tak juz troche w fiolet wpadaj帷, ale jest mega

Ja sie o ta czerwie nie boje ze na ustach bedzie zle wygladac, bo takich ma造ch to nie mam, ale bardziej 瞠 mi sie z urod bedzie gryz這
ta moja fuksja i pomara鎍zka s takie jak u Dodzi

dlatego tak jak pisz id i pomaluj w sklepie zobaczysz
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 1293578e6ce5800029e124bbb4c42.jpg (14,0 KB, 25 za豉dowa)
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:28   #4286
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
u mnie jak czyszcz to jest info, 瞠 nie ma wody a potem chwil taka brudna leci ble

---------- Dopisano o 13:21 ---------- Poprzedni post napisano o 13:20 ----------



dzi瘯i
to czekam
Minutka
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:31   #4287
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Brzydka pogoda za oknem i musia豉m zrobi z lamp, 瞠by cokolwiek by這 wida drugie bez lampy, ale to ju w og鏊e bida i moje 鄴速e z瑿y
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0031_zmniejszacz-pl_159390.jpg (77,4 KB, 43 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0042_zmniejszacz-pl_886825.jpg (106,9 KB, 32 za豉dowa)
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:34   #4288
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
u Was te s tacy dziwni ochroniarze?

---------- Dopisano o 12:44 ---------- Poprzedni post napisano o 12:44 ----------



to jak ja

---------- Dopisano o 12:44 ---------- Poprzedni post napisano o 12:44 ----------



obie podobne do shakiry

---------- Dopisano o 12:45 ---------- Poprzedni post napisano o 12:44 ----------

Bunny a jakie plany na sylwka?
i jakie pazurki planujesz?
na sylwka 3 opcje:
- we dwoje z tz
-domowka u nas
- imprezka masowa, jakas duza dyskoteka na ktora pojedziemy w kilka samochodow
tylko u nas zawsze jest spontan- wszystko zalezy od towarzystwa i jak wiekszoscia zdecydujemy.
choc ja bym chciala w koncu pobyc sama z tz... no i sprzatania by nie bylo ns dnia...
ale bedzie co bedzie
pazurkow nie robie jakis specjalnych, z lenistwa- zrobilam na swieta tamte delikatne uzupelnilam rozowym brokatem wiec lekko podrasowalam i starczy
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:42   #4289
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Brzydka pogoda za oknem i musia豉m zrobi z lamp, 瞠by cokolwiek by這 wida drugie bez lampy, ale to ju w og鏊e bida i moje 鄴速e z瑿y
i kto narzeka na usta a ma 豉dne
faktycznie kolorek inny, mia豉 by nude ja jej na 篡wo nie widzia豉m, bo jak kupowa豉m swoj to tej nie by這

---------- Dopisano o 13:42 ---------- Poprzedni post napisano o 13:39 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
na sylwka 3 opcje:
- we dwoje z tz
-domowka u nas
- imprezka masowa, jakas duza dyskoteka na ktora pojedziemy w kilka samochodow
tylko u nas zawsze jest spontan- wszystko zalezy od towarzystwa i jak wiekszoscia zdecydujemy.
choc ja bym chciala w koncu pobyc sama z tz... no i sprzatania by nie bylo ns dnia...
ale bedzie co bedzie
pazurkow nie robie jakis specjalnych, z lenistwa- zrobilam na swieta tamte delikatne uzupelnilam rozowym brokatem wiec lekko podrasowalam i starczy
rozumiem u nas te b璠zie spontanicznie
bo jeszcze nie wiemy
ja to nie lubi w sylwestra masowych imprez, wol w豉郾ie dom闚k albo we dwoje
we dwoje jeszcze nie sp璠zali鄉y
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-29, 13:43   #4290
efcia90
Zadomowienie
 
Avatar efcia90
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomo軼i: 1 253
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
i kto narzeka na usta a ma 豉dne
faktycznie kolorek inny, mia豉 by nude ja jej na 篡wo nie widzia豉m, bo jak kupowa豉m swoj to tej nie by這
Zdj璚ie troch od do逝 wi璚 usta wydaj si pe軟iejsze
ona na 篡wo te wygl康a inaczej ni na tych zdj璚iach, lampa zmieni豉 kolor ..
__________________
Bo tak.
efcia90 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farbowanie wlos闚, farbowanie w這s闚, fryzura, jasny blond, kolor, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:33.