W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI - Strona 18 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-06, 13:45   #511
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
ostatnio wellatonem, ja ju d逝go ponad miesi帷 nie farbowa豉m niekt鏎e ju po 2 razy farbowa造.. odrost jest ale ma造 0,5 cm tak瞠 nie farbuje jeszcze. Daje im odpocz望. Po wellatonie jakie wysuszone s.. olejuje, od篡wkuje ale jako nie widze r騜nicy
coraz cz窷ciej my郵 o wr鏂eniu do naturalek ale nie wiem przera瘸 mnie chodzenie z odrostem, ale moje w這sy s w kiepskim stanie, my郵 nawet nad 軼i璚iem na d逝窺zego boba
Wydaje mi si, 瞠 to nie wina wellatona, bo robi豉m nim pare razy i oceniam t farbk jako bardzo 豉godn Teraz ci瞛ki okres dla w這s闚, w domach ogrzewanie, na dworzu zimno..
trzeba ochrania bardziej w這sy, zabezpieczasz je jako?
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:46   #512
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
ostatnio wellatonem, ja ju d逝go ponad miesi帷 nie farbowa豉m niekt鏎e ju po 2 razy farbowa造.. odrost jest ale ma造 0,5 cm tak瞠 nie farbuje jeszcze. Daje im odpocz望. Po wellatonie jakie wysuszone s.. olejuje, od篡wkuje ale jako nie widze r騜nicy
coraz cz窷ciej my郵 o wr鏂eniu do naturalek ale nie wiem przera瘸 mnie chodzenie z odrostem, ale moje w這sy s w kiepskim stanie, my郵 nawet nad 軼i璚iem na d逝窺zego boba
a widzia豉m bardzo podobn dziewczyn do Ciebie, blondynka d逝gie jasne w這ski w czerwonym p豉szczyku. Jecha豉m autobusem i sta豉 na przystanku w centrum (ten przystanek od strony kinoteki)
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:48   #513
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 655
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
no i tez slodko my tez z tz nie mielismy kasy wiec mielismy sobie prezenty darowac ale on musial no i teraz jak ja sie zrewanzuje? juz wiem! dzis wieczor...!
haha wiecz鏎 najlepsz nagrod

Lady ja jeszcze nie czuj

Infatuated noo ja te kocham lody pistacjowe i pistacjeee
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:50   #514
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
haha wiecz鏎 najlepsz nagrod

Lady ja jeszcze nie czuj

Infatuated noo ja te kocham lody pistacjowe i pistacjeee
Normalnie kupie dzi pistacje niedobroto TyNakusilas mnie
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:51   #515
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
Wydaje mi si, 瞠 to nie wina wellatona, bo robi豉m nim pare razy i oceniam t farbk jako bardzo 豉godn Teraz ci瞛ki okres dla w這s闚, w domach ogrzewanie, na dworzu zimno..
trzeba ochrania bardziej w這sy, zabezpieczasz je jako?
w豉軼iwie nie nie u篡wam 瘸dnych kosmetyk闚 ochronnych przed wyj軼iem z domu.. jedynie zak豉dam czapk.
chyba musz nad czym pomy郵e, a co mog豉by mi od siebie poleci?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:52   #516
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Kto wygra Tap Madl?
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:53   #517
dziolcha86
Zadomowienie
 
Avatar dziolcha86
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: The World
Wiadomo軼i: 1 222
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆

pokazujesz rozne kolory
ale jest tak: popielato-zlocisty czyli bezowy chlodny blond 9.13, zlote blondy 9.3 i 10.3, oraz zloto-miedziane blondy czyli 9.34.
w wiekszosci zlote ci sie podobaja i to przewaza.
Zgadza si, bo r騜ne mi si podobaj, a p騧niej b璠 przebiera...
Te numerki kt鏎e poda豉 z jakiej s firmy?


Zapraszam do pomocy inne blond panie
pewnie nie jedna ma kt鏎y kolorek z tych zdj耩
__________________
Marcelinka
Laure鎥a
dziolcha86 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:53   #518
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 655
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Normalnie kupie dzi pistacje niedobroto TyNakusilas mnie
nie b璠ziesz 瘸這wa
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:54   #519
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

blond bunny
pyta豉m Ci ale chyba przegapilas kilka dni temu.
Co myslisz o tym mainicure hybrydowy shellac?
Bo ide robic paznokcie za jais czas, znaczy malowac i nie wiem czy pomalowac normalnie czy tym shellac co lampa utwardza.

---------- Dopisano o 13:54 ---------- Poprzedni post napisano o 13:54 ----------

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
nie b璠ziesz 瘸這wa
Na pewno Moja waga bedzie
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:55   #520
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
to za ok 2 tyg to my bedziemy miec razem

po prostu tu jest juz widac roznice miedzy farbami rozjasniajacymi a zwyklymi... dlatego juz ci jest trudniej przyciemnic rownomiernie, caskadzie bedzie jeszcze ciezej po rozjasniaczu i dlatego tez ja wole sie meczyc z polowa klakow w innym bialym kolorze niz kombinowac bo wiem ze skonczylabym z ciemna polowa dolna i jasna gora a tak mam na odwrot i przynajmniej udaje to ombre
jak chcesz wyrownac to ns razem- kladziesz na odrost, na dlugosci i ost. 10-15 minut koncowki. koncowki w sensie ost 5cm wlosow. wiem ze wiecej roboty ale tak sie robi. albo opcja nr 2- odrost razem z dlugosciami, a konce pozniej. sa 2 technologie. obie poprawne. ten syoss z tego co pamietam i tak ma wode 6%, to tam juz nie ma co kombinowac.

.
no to piona dobrze, 瞠 przed Sylwkiem zd捫ymy
ooo dzi瘯uje za podpowiedzi zapisz sobie i bede myslec przy nastepnym razie
ale przy opcji nr 1 dlaczego m闚isz, ze 10-15 min na koncowki 5cm? u mnie do ucha jest ta g鏎a po farbach, wiec moze bym po這篡豉 na odrost i na d逝go軼i do ucha a na ostatnie 10-15 min na te dolne?
tak syoss ma 6%
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:56   #521
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
w豉軼iwie nie nie u篡wam 瘸dnych kosmetyk闚 ochronnych przed wyj軼iem z domu.. jedynie zak豉dam czapk.
chyba musz nad czym pomy郵e, a co mog豉by mi od siebie poleci?
Ja musze jak捷 ampulke kupic co tak na maksa wniknie we wlosy, kerastase albo cos bo ma troszke chemii, silikonow a teraz na zime mi si przydadza bo ja mma kilka razy dziennie takie zmiany-klima 30 stopni w szpitalu dzieci璚ym potem 0 stopni dwor 20 stopni dom itd.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-06, 13:56   #522
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Infa moglabym liczyc na te fotki na bloga? bo nie mam jeszcze tej farbki? udostepnisz?

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
haha wiecz鏎 najlepsz nagrod
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆

Lady ja jeszcze nie czuj

Infatuated noo ja te kocham lody pistacjowe i pistacjeee
jak sie prezentu nie ma to trzeba kombinowac
a ja nie lubie pistacji
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Normalnie kupie dzi pistacje niedobroto TyNakusilas mnie
co bys bez nas zrobila?

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Kto wygra Tap Madl?
ta piedolnieta anka na pewno

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
w豉軼iwie nie nie u篡wam 瘸dnych kosmetyk闚 ochronnych przed wyj軼iem z domu.. jedynie zak豉dam czapk.
chyba musz nad czym pomy郵e, a co mog豉by mi od siebie poleci?
to masz odpowiedz czemu wlosy sa nie takie...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:02   #523
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
co bys bez nas zrobila?
Schud豉bym

Na pewno ta Anka tez tak mysle...


A napiszesz mi S這nce o tym shellacu co pytalam?
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:03   #524
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
[LEFT]


to masz odpowiedz czemu wlosy sa nie takie...
olejuje w這sy 3, 4 razy w tygodniu. Olej trzymam na wlosach ca陰 noc, potem od篡wk na p馧 godziny. Ale nie u篡wam kosmetyk闚 jak wychodz na dw鏎 to jest g堯wny pow鏚? zak豉dam czapk ale najwidoczniej to niewystarczaj帷a ochrona. Polecisz co?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:04   #525
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
a widzia豉m bardzo podobn dziewczyn do Ciebie, blondynka d逝gie jasne w這ski w czerwonym p豉szczyku. Jecha豉m autobusem i sta豉 na przystanku w centrum (ten przystanek od strony kinoteki)
no to mam sobowt鏎a, bo nie by這 mnie tam na bank w niedziele

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
haha wiecz鏎 najlepsz nagrod

Lady ja jeszcze nie czuj

Infatuated noo ja te kocham lody pistacjowe i pistacjeee
mniam

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Normalnie kupie dzi pistacje niedobroto TyNakusilas mnie
i mnie te ale te pistacje s uzale積iaj帷e, otworzysz paczke i musisz zjesc do konca

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
w豉軼iwie nie nie u篡wam 瘸dnych kosmetyk闚 ochronnych przed wyj軼iem z domu.. jedynie zak豉dam czapk.
chyba musz nad czym pomy郵e, a co mog豉by mi od siebie poleci?
ooj to niedobrze sama czapka to nie pomo瞠, owszem- chroni g這w ale w這som te 鈔ednio robi
ja standardowo-> psikam przed suszark r霩owym sprayem gliss kura na zmiane z mgie趾a keratynowa chi a w koncowki wcieram kryszta趾i teraz mysle, 瞠by po wysuszeniu jeszcze dodatkowo same koncowki ochronic jedwabiem, moze kupie w這skom na gwiazdke do kompletu jedwab chi..
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:05   #526
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
dasz rade, ma byc lekka zima tego roku ja nawet jeszcze ani razu kozakow nie nosilam tylko w botkach smigam


daj linka, posmieje sie
ja mysle ze na poczcie to jak widza sz.p sw mikolaj to od razu odkladaja te listy
mam nadziej dlatego jeszcze nie wiem co kupi
ja te nie nosi豉m jeszcze kozaczk闚 tylko botki
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:06   #527
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
blond bunny
pyta豉m Ci ale chyba przegapilas kilka dni temu.
Co myslisz o tym mainicure hybrydowy shellac?
Bo ide robic paznokcie za jais czas, znaczy malowac i nie wiem czy pomalowac normalnie czy tym shellac co lampa utwardza.

---------- Dopisano o 13:54 ---------- Poprzedni post napisano o 13:54 ----------



Na pewno Moja waga bedzie
agatko ja ci wtedy odpisalam to ty przeoczylas
to napisze jeszcze raz- ja polecam jak i zel.
kotka ten rozowy co ma na pazurach to wlasnie hybryde- tylko kladzie na zel.
bedzie trzymac 2-3 tyg, a potem wiadomo odrost wiec trzeba by zmienic... tego sie nie uzupelnia- sciaga sie i od nowa.
dobrze miec pazurki ladnie utrzymane, zapuszczone bo na ogryziakach marnie to wyglada.
bedzie sie dobrze trzymac jesli nie bedziesz samodzielnie skracac, spilowywac i dlubac takie rzeczy to przed kolejnym setem. bo odejdzie jak folia.
zwykly mani- trzeba co tydz powtarzac nie oszukujmy sie...
no i przed zabiegiem nie kremowac lapek, zadnych tlustych oliwek i nie rozmaczac dloni i bedzie super.
mozna na nich zdobic, mozna dac kwiatka akrylowego czy cyrkonie- to wszystko bedzie trzymac- hybrydy i ozdoby sa ze soba kompatybilne, wiec moze to byc tez opcja sylwestrowa i swiateczna.
mozna wtopic cos plaskiego.


Cytat:
Napisane przez dziolcha86 Poka wiadomo嗆
Zgadza si, bo r騜ne mi si podobaj, a p騧niej b璠 przebiera...
Te numerki kt鏎e poda豉 z jakiej s firmy?


Zapraszam do pomocy inne blond panie
pewnie nie jedna ma kt鏎y kolorek z tych zdj耩
z kazdej firmy
akurat raczej zadna nie ma takich kolorow.

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
no to piona dobrze, 瞠 przed Sylwkiem zd捫ymy
ooo dzi瘯uje za podpowiedzi zapisz sobie i bede myslec przy nastepnym razie
ale przy opcji nr 1 dlaczego m闚isz, ze 10-15 min na koncowki 5cm? u mnie do ucha jest ta g鏎a po farbach, wiec moze bym po這篡豉 na odrost i na d逝go軼i do ucha a na ostatnie 10-15 min na te dolne?
tak syoss ma 6%
moze i przed swietami jakby sie udalo...
dlatego ze jesli zrobisz jak chcesz to moze byc tak ze zrobi ci sie wyrazna granica przy uchu. nie polecam... jak mowie najwygodniej tobie bedzie klasc od razu odrost i dlugosci a konce pozniej- dlaczego 5cm?
bo szacuje sie ze ost 3-5cm jest najbardziej zniszczone/przesuszone i mocniej ciagnie farbe stad ciemniejszy kolor. oczywiscie to wszystko jest umowne... jak zrobisz konce 7-8 cm to tez bedzie dobrze...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:06   #528
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
[LEFT]Infa moglabym liczyc na te fotki na bloga? bo nie mam jeszcze tej farbki? udostepnisz?


jak sie prezentu nie ma to trzeba kombinowac
a ja nie lubie pistacji

co bys bez nas zrobila?


ta piedolnieta anka na pewno


to masz odpowiedz czemu wlosy sa nie takie...
na pewno
xLADYx jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:07   #529
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Bunny-jasne, 瞠 tak a chcesz na maila czy sobie wezmiesz st康?
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:12   #530
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Schud豉bym

Na pewno ta Anka tez tak mysle...


A napiszesz mi S這nce o tym shellacu co pytalam?
o niee...
napisalam chyba wyczerpujaco? jakies dodatkowe pytania?

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
olejuje w這sy 3, 4 razy w tygodniu. Olej trzymam na wlosach ca陰 noc, potem od篡wk na p馧 godziny. Ale nie u篡wam kosmetyk闚 jak wychodz na dw鏎 to jest g堯wny pow鏚? zak豉dam czapk ale najwidoczniej to niewystarczaj帷a ochrona. Polecisz co?
no a co bunny mowila o olejach ze nie wolno za czesto bo sie uzyskuje efekt odwrotny olejujemy raz-dwa w tyg.
odzywke kladziemy na 10 minut, a nie pol godziny bo potem to juz tylko wlosy obciaza i sa brzydkie.
polecam spraye gliss kura- bez splukiwania- sa ciezkie i akurat do ochrony na teraz, albo jesli wolisz odzywki bez splukiwania pantene, joanna doslownie po kropli wcierane w same konce- wlosy beda mieksze, bardziej lsniace.
jesli prostujesz wloski to jedwab obowiazkowo po kropli zeby nie przesadzic.

---------- Dopisano o 14:12 ---------- Poprzedni post napisano o 14:11 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
Bunny-jasne, 瞠 tak a chcesz na maila czy sobie wezmiesz st康?
moge wziac stad chyba ze za mocno pomniejszylas?
zaraz zerkne... i to po wellatonie dla porownania tez chce.
i napisz jak kladlas? na cale na odrost i ile trzymalas
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:14   #531
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ja musze jak捷 ampulke kupic co tak na maksa wniknie we wlosy, kerastase albo cos bo ma troszke chemii, silikonow a teraz na zime mi si przydadza bo ja mma kilka razy dziennie takie zmiany-klima 30 stopni w szpitalu dzieci璚ym potem 0 stopni dwor 20 stopni dom itd.
chemia z kosmetykow nie wnika we wlos a otacza go dookola np silikony

ja uzywam jedwabiu i wcieram wit a+e w koncowki (ale to nie na wyjscie z domu )
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:14   #532
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
moze i przed swietami jakby sie udalo...
dlatego ze jesli zrobisz jak chcesz to moze byc tak ze zrobi ci sie wyrazna granica przy uchu. nie polecam... jak mowie najwygodniej tobie bedzie klasc od razu odrost i dlugosci a konce pozniej- dlaczego 5cm?
bo szacuje sie ze ost 3-5cm jest najbardziej zniszczone/przesuszone i mocniej ciagnie farbe stad ciemniejszy kolor. oczywiscie to wszystko jest umowne... jak zrobisz konce 7-8 cm to tez bedzie dobrze...
okej, dzi瘯i! wszystko jasne
teraz pochodz tak bo i tak mi to nie przeszkadza, trzeba by si wpatrywa albo mie jakiekolwiek poj璚ie o farbowaniu, blondach itd pyta豉m kole瘸nki-brunetki czy co widzi, to nie
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:15   #533
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

infa dobra wezme sobie stad zeby juz cie nie fatygowac tylko jeszcze mi napisz jak farbowalas zebym nie sklamala
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:15   #534
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
o niee...
napisalam chyba wyczerpujaco? jakies dodatkowe pytania?


no a co bunny mowila o olejach ze nie wolno za czesto bo sie uzyskuje efekt odwrotny olejujemy raz-dwa w tyg.
odzywke kladziemy na 10 minut, a nie pol godziny bo potem to juz tylko wlosy obciaza i sa brzydkie.
polecam spraye gliss kura- bez splukiwania- sa ciezkie i akurat do ochrony na teraz, albo jesli wolisz odzywki bez splukiwania pantene, joanna doslownie po kropli wcierane w same konce- wlosy beda mieksze, bardziej lsniace.
jesli prostujesz wloski to jedwab obowiazkowo po kropli zeby nie przesadzic.
o masz to ja my郵a豉m, 瞠 jak tak wzi瘭am si za piel璕nacj w這s闚 (cz瘰te olejowanie, od篡wki nie 5 min a 3o) b璠 豉dne, a tu efekt odwrotny.. a co za joanny od篡wka? a ten jedwab joanny dobry?
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:16   #535
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
okej, dzi瘯i! wszystko jasne
teraz pochodz tak bo i tak mi to nie przeszkadza, trzeba by si wpatrywa albo mie jakiekolwiek poj璚ie o farbowaniu, blondach itd pyta豉m kole瘸nki-brunetki czy co widzi, to nie
no stress az tak sie nie rzuca
ale moje wprawne oko wszystko widzi ns razem sie wyrowna
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:19   #536
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
infa dobra wezme sobie stad zeby juz cie nie fatygowac tylko jeszcze mi napisz jak farbowalas zebym nie sklamala
ok
ale te fotki tak na szybko, ja nieuczesana i te bia貫 kwadraty robione w sec haha no co
a farbowa豉m tak: na ca這嗆 na ok 20 min moze z 18 by這
odrostu nie mia豉m prawie, bo w zesz造 pon zg豉dzi豉m 12/1
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:20   #537
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

blond bunny
juz mam wiedz dziekuje bardzo
Jestes skarbnica wiedzy
W takim razie mo瞠 si skusze, zobacze jak bedzie.

infatuated
zjem cala paczka a jak Ja zawsze zjadam wszystkiego ca貫 opakowanie

caskada
no ja wiem, silikony oblepia ale mo瞠 pomo瞠 to na te zmiany temp i na to siano co mi sie robi?
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:20   #538
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 655
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Kto wygra Tap Madl?
Mi si te wydaje,瞠 Anka

id robi rybk
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:20   #539
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
o masz to ja my郵a豉m, 瞠 jak tak wzi瘭am si za piel璕nacj w這s闚 (cz瘰te olejowanie, od篡wki nie 5 min a 3o) b璠 豉dne, a tu efekt odwrotny.. a co za joanny od篡wka? a ten jedwab joanny dobry?
z joanny naturia- te mak i cos tam, len i cos tam... wybierz taka jak ci sie podoba- dla mnie mak najlepszy byl, len za slaby. ale to i tak dajesz normalna odzywke, trzymasz te 10 minut, splukujesz dokladnie, podsuszasz wlosy lazac w reczniku i jak go sciagasz to dajesz taka ociupinke w koncowki.
i tak np. co rano nim sie pomalujesz i wyjdziesz z domu zeby zdarzylo wyschnac.
z joanny jedwab mi pasowal, tylko dosc mocno pachnie i po czasie mnie zaczal uczulac ze mnie od niego glowa swedziala i wiecej juz nie kupilam, musisz zobaczyc czy ci podejdzie...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-06, 14:21   #540
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Hej dziewczyny wet prze這篡 zabieg na 13:30 tak wiec ju jest w gabinecie , teraz czekam na telefon

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆

Koteczk trzymam kciuki za zabieg Lejdusi ,ale na pewno nic jej nie b璠zie

a je郵i masz problemy z zatokami (ja mia豉m w tamtym roku co chwile mnie 豉pa這 ) to polecam psik na recepte ,ale to mo瞠 rodzinny przepisa mi bardzo pom鏬 od tamtego roku nie mia豉m ju nic do czynienia z zatokami ,ani kataru nazwa tego psiku jakby kogo interesowa這 to AVAMYS koszt do嗆 spory ok 40z, ale wystarczy raz dziennie psikn望 do ka盥ego otworu .
naprawde dla mnie jest super
to nie dzi瘯uje zeby nie zapesza...
a w豉郾ie u篡wa豉m Avamysu bo mi m鎩 lekarz przepisa ale strasznie mnie zacz窸y po tym bole zatoki i odstawi豉m... i nie wiem czy dalej u篡wa

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
haha Adzi jak widzisz dziewczyny nie dadz za wygran ale pisa豉 wcze郾iej, 瞠 b璠 zdj od ty逝 i mog wstawi wi璚 wstawiam

ekhm przedstawiam w這si皻a naszej Adzi07
prawda jak uros造? na ost zdj to w og鏊e szok
ale super uros造

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Poka wiadomo嗆
nie b鎩 si Kotka, jak masz dobrego weta, kt鏎y ju niejeden taki zabieg przeprowadza to nie ma obaw
trzymam kciuki za malutk jutro
no tam jest dw鏂h weterynarzy sta篡stka i piel璕niarka dzi przy niej

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
mam cynk w sprawie odzwyki jesli jej nie mieliscie a szukacie jakiejs to moge polecic z czystym serduchem ,zostala zanalizowana na pewnym watku i jest skladowo bdobra
sama dzis po nia polece a co tam wkoncu mikolajki
chodzi o ta "czysty blask" z fructisa
a nizej jej sklad lekka odzywka ale naprawde wzmacniajaca wlosy
kupuje ja bo patrzac w sklad to az zal nie brac
osz ty kusisz, chyba zakupie

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
ok, zrobi豉m fotki wrzucam kilka, bo nie mog豉m si zdecydowa na kt鏎ej najlepiej kolor wida
alllee przyciemni這 kolor 豉dny ale bardziej mi sie podoba jasny
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farbowanie wlos闚, farbowanie w這s闚, fryzura, jasny blond, kolor, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:39.