W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI - Strona 22 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-07, 10:01   #631
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

infus nie przeciaga tylko sam odroscik podczas mycia zrobila malaks na dlugosci ale niewiem czy to ma znaczenie juz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:09   #632
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

no to dobrze, 瞠 nie przeci庵a

a propos szamponow i od篡wek..mi si dzi sni造 jakie szampony pamietam, ze by豉m u Mamy i czyta豉m etykiety masakra jakies nieznane mi wczesniej
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:11   #633
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

no i siedziala tez wczoraj u niej kobieta i kiedy fryz robila mi wlosy ta sie mnie pyta" pani na blond ciagle robi?" a fryz "tak stala klientka od lat" a ta kobieta " to podziwiam ze pani ma jeszcze takie dlugie i geste wlosy przeciez to tak sie niszcza"
o losieeee ludzie to niewiem skad wyniesli ta wiedze jak nie dbasz to wszystko sie niszczy
a sama siedziala z czerwienia na glowie fryzura do ucha
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:11   #634
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Dzien dobry
Ja tez dostalam ptasie mleczko od mikolaja, ale niespecjalnie lubie
W Rossku wzielabym jakas fajna odzywke (ta co Caskada poleca), moze jakis fajny balsam do ciala bardzo lubie balsam z dove (moj numer 1) pro age mialam jeszcze inne balsamy dove np firming, ale ten pro age wydaje sie byc znacznie lepszy aczkolwiek opinie na kwc nie zachecaja, ale nawet moja kolezanka, ktora pracuje w sp mowi ze jest najlepszy mi juz zostala koncowka i kupilam nastepny z eveline, ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,39...ea.html&next=1 i tez jest bardzo fajny

Juz nie moge sie doczekac kiedy zrobie odrost bo powoli strasze
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:14   #635
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
Dzien dobry
Ja tez dostalam ptasie mleczko od mikolaja, ale niespecjalnie lubie
W Rossku wzielabym jakas fajna odzywke (ta co Caskada poleca), moze jakis fajny balsam do ciala bardzo lubie balsam z dove (moj numer 1) pro age mialam jeszcze inne balsamy dove np firming, ale ten pro age wydaje sie byc znacznie lepszy aczkolwiek opinie na kwc nie zachecaja, ale nawet moja kolezanka, ktora pracuje w sp mowi ze jest najlepszy mi juz zostala koncowka i kupilam nastepny z eveline, ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,39...ea.html&next=1 i tez jest bardzo fajny

Juz nie moge sie doczekac kiedy zrobie odrost bo powoli strasze
od siebie moge dorzucic tylko tyle ze maselka do ciala bywaja lepsze skladowo niz balsamy sa bardziej jak to "maslo" odzywcze
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:15   #636
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
Dzien dobry
Ja tez dostalam ptasie mleczko od mikolaja, ale niespecjalnie lubie
W Rossku wzielabym jakas fajna odzywke (ta co Caskada poleca), moze jakis fajny balsam do ciala bardzo lubie balsam z dove (moj numer 1) pro age mialam jeszcze inne balsamy dove np firming, ale ten pro age wydaje sie byc znacznie lepszy aczkolwiek opinie na kwc nie zachecaja, ale nawet moja kolezanka, ktora pracuje w sp mowi ze jest najlepszy mi juz zostala koncowka i kupilam nastepny z eveline, ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,39...ea.html&next=1 i tez jest bardzo fajny

Juz nie moge sie doczekac kiedy zrobie odrost bo powoli strasze
ja uwielbiam dove firming
w zapachu jestem zakochana uzywam od 3 lat? a i dzia豉nie super, sk鏎a taka delikatna i elastyczna, 豉dnie wygl康a, az chce si dotykac
kiedy farbujesz?
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:18   #637
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
ja uwielbiam dove firming
w zapachu jestem zakochana uzywam od 3 lat? a i dzia豉nie super, sk鏎a taka delikatna i elastyczna, 豉dnie wygl康a, az chce si dotykac
kiedy farbujesz?
a mi sie wydawal bardziej lepki niz ten pro age i ma nieco inna konsystence- pro age to takie mleczko a dove firming taki bardziej galaretowaty, ale nie za bardzo- bo galaretka to balsam brazujacy dove
prawdopodobnie w pt bo jutro to ja nie dam rady
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:22   #638
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
a mi sie wydawal bardziej lepki niz ten pro age i ma nieco inna konsystence- pro age to takie mleczko a dove firming taki bardziej galaretowaty, ale nie za bardzo- bo galaretka to balsam brazujacy dove
prawdopodobnie w pt bo jutro to ja nie dam rady
pro age nie mia豉m, wiec nie por闚nam, ale dla mnie firming ma konsystencje mleczka, szybciutko si wch豉nia i tak fajn sk鏎 robi
a ten br您uj帷y dove 鄉ierdzi?
oo to w pt czekam na foty teraz pozostanie mi ogl康anie Waszych efektow po 12/1
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:24   #639
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

dzie dobry
Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
Dzien dobry
Ja tez dostalam ptasie mleczko od mikolaja, ale niespecjalnie lubie
W Rossku wzielabym jakas fajna odzywke (ta co Caskada poleca), moze jakis fajny balsam do ciala bardzo lubie balsam z dove (moj numer 1) pro age mialam jeszcze inne balsamy dove np firming, ale ten pro age wydaje sie byc znacznie lepszy aczkolwiek opinie na kwc nie zachecaja, ale nawet moja kolezanka, ktora pracuje w sp mowi ze jest najlepszy mi juz zostala koncowka i kupilam nastepny z eveline, ten http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,39...ea.html&next=1 i tez jest bardzo fajny

Juz nie moge sie doczekac kiedy zrobie odrost bo powoli strasze
ja Neutrogen zawsze polecam, dla mnie balsam idealny
a wczoraj kupi豉m jeszcze krem do twarzy AA aktywne nawil瘸nie czy jako tak na dzie krem zero paraben闚 i innych 鈍i雟tw 20+ akurat by w promocji to wzi窸am. I troch peeling闚 kupi豉m i jakich tam maseczek nawil瘸j帷ych z perfecty
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:30   #640
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny niedawno mojej mamie fryzjerka zniszczy豉 w這sy i chce od teraz te w domu robi w這sy. Ma sw鎩 odrost bardzo ciemny (prawie czarny) i na w這sach jasne blond pasemka. Dzisiaj zrozpaczona przysz豉 do mnie zebym doradzi豉 jej jaki rozja郾iacz, ale nie wiem czy to dobry pomys Mo磧iwe, 瞠 moja mama do陰czy do nas do w徠ku

Mo瞠 wy jej co doradzicie ?? Jak co to mog zrobi jej w這skom zdj璚ia 瞠by by這 Wam 豉twiej Prosimy obie o pomoc
piszesz ze ma zniszczone wlosy i chcesz jeszcze klasc jej na calosc rozjasniacz


wrocilam z carrefoura i jaka niespodzianke przezylam!
otworzyli w nim nowa drogerie polska- stars.
oczywiscie wlazlam na rekonesans
i kupilam od razu 2 farby swoje po 8,99!- w ross bez promo po 10.99.
no i srebrne cienie z achtel'a za 7zl maja dobre opinie na kwc.
a w sumie szlam tylko po to do carr... zeby przegnac lolke z 1,5km i kupic worki do prania bielizny oplacilo sie! humor 100% lepszy i generalnie wszystko maja tansze niz rossmann.
i piekne zestawy prezentowe perfum no ale ja juz prezenty mam
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:30   #641
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

a ja zadzwonie do kuzynki bo by豉 wczoraj na koncercie Rihanny w Arenie i jestem ciekawa jak by這

Kitka-zak豉daj sp鏚niczk i poka
ja teraz ca造 czas chodze w spodniczkach, tunikach lub sukienkach uwielbiam
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:33   #642
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

sp鏚niczka wczorajsza
jako嗆 jest okropna, tata wczoraj bawi si aparatem, a ja niestety nie wiem jak i co si tu przestawia
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg PC070262.jpg (23,9 KB, 34 za豉dowa)
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:35   #643
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

ja z tego koncertu widzialam zdjecia na necia blondynki rihanny
jak zwykle w majtach i staniku i pisza ze taki straszny seks

---------- Dopisano o 10:35 ---------- Poprzedni post napisano o 10:33 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
sp鏚niczka wczorajsza
jako嗆 jest okropna, tata wczoraj bawi si aparatem, a ja niestety nie wiem jak i co si tu przestawia
fajna
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:37   #644
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
piszesz ze ma zniszczone wlosy i chcesz jeszcze klasc jej na calosc rozjasniacz


wrocilam z carrefoura i jaka niespodzianke przezylam!
otworzyli w nim nowa drogerie polska- stars.
oczywiscie wlazlam na rekonesans
i kupilam od razu 2 farby swoje po 8,99!- w ross bez promo po 10.99.
no i srebrne cienie z achtel'a za 7zl maja dobre opinie na kwc.
a w sumie szlam tylko po to do carr... zeby przegnac lolke z 1,5km i kupic worki do prania bielizny oplacilo sie! humor 100% lepszy i generalnie wszystko maja tansze niz rossmann.
i piekne zestawy prezentowe perfum no ale ja juz prezenty mam
Starsy s beznadziejne tam maj takie drogie rzeczy, 瞠 szkoda gada. Mo瞠 teraz przy otwarciu szarpn瘭i si na promocje, ale og鏊nie jest drogo.
Np. wellaton bez promocji kupi豉m tam pierwszy raz za 14,99 z a jak by豉 promocja to by za 12,99 czyli za tyle co normalnie kosztuje w Rossie
maseczki, peelingi do twarzy takie w saszetkach to samo. W rossmanie za 1,19 z a tam za 2,09 czasem co tam kupuj, lakiery do paznokci itp. bo maj du穎 wi瘯szy wyb鏎 ni w Rossie, ale innych kosmetyk闚 raczej si nie op豉ca這

---------- Dopisano o 10:37 ---------- Poprzedni post napisano o 10:36 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
Kitka-zak豉daj sp鏚niczk i poka
ja teraz ca造 czas chodze w spodniczkach, tunikach lub sukienkach uwielbiam
ostatnio te mi co pad這 na g這w i cz窷ciej chodz w kieckach
zak豉da teraz tej sp鏚niczki to taaak mi si nie chc, bo musia豉bym i rajtki wci庵n望 i jak捷 bluzk strzeli, a ja jeszcze w pi瘸mie siedz
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:37   #645
Ania09121983
Zadomowienie
 
Avatar Ania09121983
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: tu i tam
Wiadomo軼i: 1 751
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Witam Wszystkie Pi瘯ne Panie
nie mam czasu ostatnio na nic, straszliwie zaniedba豉m wiza;/
szko豉, praca i do tego choroba ;/
zamieszcza豉m ostatnio zdj璚ia po farbowaniu odrost闚 wellatonem 12/1, szkoda bo nie wysz這 mi tak jak dla was. mine這 troche czasu mysla豉m ze sie wyrowna jednak nic z tego;(
odrosty sa z這te a reszta baaardzo jasna, te rozjasnione w這sy krzyzuja wciaz moje szyki ehhh dopoki sie ich nie pozbede chyba bedzie tak ca造 czas, szkoda.
a moze powinnam uzyc czegos jeszcze jasniejszego?
co wy na to?
pomocyyy

ps. kto by na koncercie rihanny przyznawac sie
__________________


"Im bardziej Puchatek zagl康a do 鈔odka, tym bardziej Prosiaczka tam nie by這".

Edytowane przez Ania09121983
Czas edycji: 2011-12-07 o 10:43
Ania09121983 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:39   #646
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
sp鏚niczka wczorajsza
jako嗆 jest okropna, tata wczoraj bawi si aparatem, a ja niestety nie wiem jak i co si tu przestawia
fajna
a materia grubszy?

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ja z tego koncertu widzialam zdjecia na necia blondynki rihanny
jak zwykle w majtach i staniku i pisza ze taki straszny seks

---------- Dopisano o 10:35 ---------- Poprzedni post napisano o 10:33 ----------


fajna
ja s造sza豉m, ze da豉 mega show

musze obluka foty
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:41   #647
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
fajna
a materia grubszy?
materia hmm... raczej taki normalny, bez sza逝, ma podszewk tak halkowat, satynow, ale sama w sobie raczej nie jest specjalnie gruba
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:42   #648
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
Starsy s beznadziejne tam maj takie drogie rzeczy, 瞠 szkoda gada. Mo瞠 teraz przy otwarciu szarpn瘭i si na promocje, ale og鏊nie jest drogo.
Np. wellaton bez promocji kupi豉m tam pierwszy raz za 14,99 z a jak by豉 promocja to by za 12,99 czyli za tyle co normalnie kosztuje w Rossie
maseczki, peelingi do twarzy takie w saszetkach to samo. W rossmanie za 1,19 z a tam za 2,09 czasem co tam kupuj, lakiery do paznokci itp. bo maj du穎 wi瘯szy wyb鏎 ni w Rossie, ale innych kosmetyk闚 raczej si nie op豉ca這

---------- Dopisano o 10:37 ---------- Poprzedni post napisano o 10:36 ----------


ostatnio te mi co pad這 na g這w i cz窷ciej chodz w kieckach
zak豉da teraz tej sp鏚niczki to taaak mi si nie chc, bo musia豉bym i rajtki wci庵n望 i jak捷 bluzk strzeli, a ja jeszcze w pi瘸mie siedz
ojej co ty mowisz, a ja juz sie ucieszylam
ale patrzylam na zele pod prysz, do hig int, i taniej. fakt- szampony maja drozej- ale za to odzywki i maski taniej czyli by na jedno wyszlo. perfumy, dezodoranty taniej... kolorowka ta ich czyli achtel tansza jak wibo. to a nie wiem. moze rzeczywiscie takie ceny tylko na otwarcie zrobili
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:42   #649
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Ja farbuj 21 grudnia a rzesy i manicure i pedicure robi 22 grudnia. Zamiast sprzatac bede sie upi瘯nia
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:44   #650
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

no ja nie lubie rihanny wiec nawet sie nie wczytywalam co tam pisza ,wystarczy ze ja zobaczylam to mi sie odechcialo, podobny stroj to dodzia nosi na koncertach
kilka nut ma fajnych ale jak kogos nie lubie to i piosenki mnie nie przekonaja
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:44   #651
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
sp鏚niczka wczorajsza
jako嗆 jest okropna, tata wczoraj bawi si aparatem, a ja niestety nie wiem jak i co si tu przestawia
Bardzo ladna
Cytat:
Napisane przez Ania09121983 Poka wiadomo嗆
Witam Wszystkie Pi瘯ne Panie
nie mam czasu ostatnio na nic, straszliwie zaniedba豉m wiza;/
szko豉, praca i do tego choroba ;/
zamieszcza豉m ostatnio zdj璚ia po farbowaniu odrost闚 wellatonem 12/1, szkoda bo nie wysz這 mi tak jak dla was. mine這 troche czasu mysla豉m ze sie wyrowna jednak nic z tego;(
odrosty sa z這te a reszta baaardzo jasna, te rozjasnione w這sy krzyzuja wciaz moje szyki ehhh dopoki sie ich nie pozbede chyba bedzie tak ca造 czas, szkoda.
a moze powinnam uzyc czegos jeszcze jasniejszego?
co wy na to?
pomocyyy

ps. kto by na koncercie rihanny przyznawac sie
Nie wiem co jasniejszego znajdziesz?
Palette c12?
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:44   #652
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ja farbuj 21 grudnia a rzesy i manicure i pedicure robi 22 grudnia. Zamiast sprzatac bede sie upi瘯nia
o masz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:45   #653
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
no ja nie lubie rihanny wiec nawet sie nie wczytywalam co tam pisza ,wystarczy ze ja zobaczylam to mi sie odechcialo, podobny stroj to dodzia nosi na koncertach
kilka nut ma fajnych ale jak kogos nie lubie to i piosenki mnie nie przekonaja
Daj linka do relacji o tym koncercie.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:45   #654
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
materia hmm... raczej taki normalny, bez sza逝, ma podszewk tak halkowat, satynow, ale sama w sobie raczej nie jest specjalnie gruba
a to szkoda bo szukam takiej grubszej, ciep貫j a fason i paseczek bardzo w moim stylu, to bym odgapi豉

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ja farbuj 21 grudnia a rzesy i manicure i pedicure robi 22 grudnia. Zamiast sprzatac bede sie upi瘯nia
podejscie drugie?
ja przed 安i皻ami ide podciac w這sy
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:46   #655
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
o masz
A co b璠 sobie zalowac

---------- Dopisano o 10:46 ---------- Poprzedni post napisano o 10:46 ----------

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
podejscie drugie?
ja przed 安i皻ami ide podciac w這sy
Tak drugie u innej pani kosmetyczki.
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:47   #656
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Dzie dobry
Ale mialam wczoraj dzie
Zrobilam tz milolajkowe suprajs
Z racji tego ze mialam wolny dzien i zadnych ciekawych planow.
By豉 snie篡nka i prezenty

Dziekuje Wam kochane za mile slowa. A raczej moje wloski dziekuja

Infa
OMG !!!!
Bosko wysz這
I ja tam widzie ze jest ciemniej
Tz inny odcien blond

Ok jeszcze 3 stron do nadrobienia
Zabieram sie za to i kawusie

Acha @ sie zjawi豉
Jutro farbowanie! Jutro farbowanie !
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:47   #657
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Daj linka do relacji o tym koncercie.
http://muzyka.onet.pl/newsy/pop/13-t...wiadomosc.html

tu fotki
infatuated jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:49   #658
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
A co ona taka bez ubrania?:brzydal :
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:50   #659
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
ojej co ty mowisz, a ja juz sie ucieszylam
ale patrzylam na zele pod prysz, do hig int, i taniej. fakt- szampony maja drozej- ale za to odzywki i maski taniej czyli by na jedno wyszlo. perfumy, dezodoranty taniej... kolorowka ta ich czyli achtel tansza jak wibo. to a nie wiem. moze rzeczywiscie takie ceny tylko na otwarcie zrobili
mo瞠 co tam b璠 mieli taniej, wszystkich rzeczy wiadomo, 瞠 nie przegl康a豉m ale to co mnie najbardziej interesowa這 to niestety by這 sporo dro窺ze
Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Ja farbuj 21 grudnia a rzesy i manicure i pedicure robi 22 grudnia. Zamiast sprzatac bede sie upi瘯nia
he ja mani i pedi to sobie robi sama, bo dobrze mi wychodzi i lubi, odpr篹a mnie to farbn si 23 pewnie a rz瘰y no niestety, nie dla mnie
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-07, 10:51   #660
infatuated
Zakorzenienie
 
Avatar infatuated
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 3 544
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Adzi-dziekuje Kochana

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
A co ona taka bez ubrania?:brzydal :
a widzia豉 kiedys Rihanne w ubraniu?

Edytowane przez infatuated
Czas edycji: 2011-12-07 o 10:52
infatuated jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farbowanie wlos闚, farbowanie w這s闚, fryzura, jasny blond, kolor, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:38.