W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI - Strona 75 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-14, 15:06   #2221
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomo軼i: 13 007
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ale zalezy na czym ci zalezy czyli np ja stawiam na skore zapobieganie zmarszczom nawilzenie skory wlosy na drugim planie mam
capivit a+e to tylko te dwie witaminki ja sie nimi smaruje na buzi i lykam
omega3 to samo dzialanie czyli wzmocnienie organizmu(pod roznym katem jak np obnizenie zlego cholesterolu lepsza praca mozgu itd) plus elestyczna skora

a tobie na czym zalezy ?
Wiesz co Slonce bylam w aptece i wzielam Merza, sprawdzony nic mnie nie uczula i zaczne lykac przez najblizsze kilka mcy (chyba powinno sie 3 opakowania). Mialam po nim ladne wlosy i paznokcie, witaminki tez ma, skladowo chyba jest ok?
Agatau88 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:12   #2222
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Poka wiadomo嗆


to trzymam kciuki

ok zobacz jak si ten kolor troch spierze jak to b璠zie wygl康a tylko si zastanawiam odno郾ie oks ,poniewa kupi豉m t farbk jako na wiosne i odkr璚a豉m juz ten oks kilka razy -czy nie straci na mocy przez to mo瞠 lepiej rozcie鎍z z tego nowego oks z12% do 6%? w tym wypadku jak potrzebuj 60ml oks 6% to daj 30ml 12% i 30ml wody tak
a i jeszcze pisze 瞠by trzyma 30minut ,czyli tyle trzyma czy d逝瞠j?
sorki ,瞠 Ci tak zasypuje pytaniami ,ale wole to przedyskutowa ze specjalistk

wr鏂i豉m ju z przychodni dosta豉m liste lek闚 do wykupienia ,ale uodparniaj帷ym i syropek ,bo przecie dwa tygodnie temu bra豉m antybiotyk i trzy dni co najmniej siedzie w domciu a mia豉m my okna w tym tygodniu no c騜, zd徘ze jeszcze przed 鈍i皻ami mam nadzieje
to lepiej rozciencz ta 12% dokladnie jak piszesz i trzymaj normalnie 30 minut.
ja bym sobie juz chyba okna darowala tym razem zwlaszcza jak bedziesz po chorobie. dobrze ze nie antybiotyk.
Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
O,to dobrze ze jest lepiej.
Oby szybko bylo jeszcze lepiej
A lakiery mam z Inglota, Catrice, OPI,Allesandro, Rosmanowskich ze dwa astora. I polskiej firmy chyba z 5 ale zapomnialam nazwy.
To tez zalezy od odcienia i co robie wiadomo. Ale tydz to tak spoko jest
to masz i te tanie i te drogie i jak spoko to moze i ja kiedy sprobuje bo mi sie zatesknilo za lakierami... juz nawet nie pamietam kiedy ost mialam lakier na pazurkach- chyba ze 2 lata temu...

---------- Dopisano o 15:12 ---------- Poprzedni post napisano o 15:07 ----------

a tak dla wiedzy zainteresowanych na drogi moczowe dobrze jeszcze pic zielona herbate, pokrzywe, sok brzozowy z woda...woda z cytryna- bo zakwasza.
wyobrazacie sobie, ze jak mocz powinien miec ph 4-6 zeby byl kwaskowaty przed bakteriami to ja mam standart 8 i nie dziwo ze sie bakterie czepia i mnie wykoncza, bo jak nerki maja kamienie czy piasek to powoduje wlasnie zasadowy odczyn moczu i jest bardzo ciezko to zakwasic
po zakonczeniu calego leczenia czyli kolo stycznia jak dobrze pojdzie mam pic szklanke wody z cytryna na noc codziennie- wam tez polecam.
dodatkowo to uodparnia organizm w sezonie grypowym. i lepiej sie wchlania niz tabletkowa wersja wit.c
no i moge zapomniec o krotkich kurtkach, miniowkach, biodrowkach do lata bo jak raz bylo- to teraz duza szansa ze wroci- trzeba przeczekac.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:34   #2223
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
豉dna jest cholera
no jest jest :P

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
przede wszystkim odkaza i jest bakteriostatyczne, lagodzi tez.
wiadomo ze jak jest zakazenie bakteryjne np. e.coli to nie poradzi sam rumianek, trzeba leki brac ale jako pierwsza pomoc rumianek pomaga- dlatego ja biore zwykle jak sie cos zaczyna urosept w tabletkach przez pierwsze dni az dotre do lekarza.
niestety zle dobrany antybiotyk wywolal mi opornosc bakterii, nasilil bol i goraczke i wyladowalam na pogotowiu gdzie mnie z☠☠☠ali ze tyle czekalam- 2 doby.
bo doszlo juz do zapalenia nerki
a jak dochodzi do zapalenia nerek to sie juz licza godziny, mozna stracic nerke przez glupote ale ja tego nie wiedzialam, teraz juz wiem i jak sie znow przydarzy to jade od razu na pogotowie bo tam sie migiem zajmuja.
a u rodzinnego dostalam antybiotyk bez badania moczu nawet! a usg mialam miec za tydzien- nie bylo opcji zebym z tym doczekala... takze poniewaz w pl tak wyglada cala procedura w wypadku kolki nerkowej/zapalenia nerek/ kamicy/ ostrych i przewleklych zapal pecherza i cewki to tylko szpital
bo po tyg moze byc za pozno... zreszta nie wierze zeby ktos czekal ten tydzien na badania w przychodni... ja drugiego dnia juz mdlalam z goraczki, oslabienia i bolu...
a ze mocz mi sie cofnal zakazony do nerki to i nerka oberwala a w kamicy, ktora mam i miec bede do konca zycia mocz sie cofa... i glupie zapalenie cwki moze juz powodowac ogolne zakazenie ukladu tego tez nie wiedzialam, dopiero mi w szpitalu to wszystko wytlumaczyli i jak postepowac...

ale ja to nic- lezalam z dziewczyna 30 letnia, ktora od 15 roku zycia miala ponad 30 atakow kolek!
i za kazdym razem kruszenie kamieni, czasem kilka razy podczas jednego pobytu bo sie nie kruszyly jak trzeba,- bo nie daloby rady ich wysikac i wysikiwala po troszku roznej wielkosci jeden byl 1cm! pokazala mi. sika sie do sloika w szpitalu za kazdym razem i patrzy czy sa kamienie- jak sa to sie wyciaga je i do analizy z czego- a potem odp dieta ale w realiach to gowno daje...
ona byla z wawy ale stwierdzila ze tam lekarze sa do d...- tzn. oddzial urologiczny- i za kazda kolka jedzie samochodem do lublina do szpitala- bo tu ma swojego urologa i sie nia zajmowali jak jajkiem doslownie...
zal mi jej bylo.
a przy kruszeniu podaja zwykle przeciwbolowe, choc jej dodawali cos na haj ze odplywala i robili 40 minutowy zabieg a wieczorem mozna juz do domu isc lub ns dnia- potem sie 2 tyg kamyki wysikuje i kontrola usg i rtg- jak cos zostaje znow kruszenie i tak w kolko
ale ten haj to dla wyjatkowych osob i ona taka byla wyjatkowa dziewczyna, ciesze sie ze z nia lezalam duzo mi wytlumaczyla i uswiadomila ze to moje zdrowie i nikomu na nim nie zalezy- i to ja mam o nie walczyc i zadac od lekarzy odp procedur i skierowan
a widze ze kazdy ma co ze zdrowiem ten z tym ten z tamtym
ja np cierpie z powodu alergii i przez to mam komplikacje...a to zatoki a to przez to komplikacja z gard貫m.. ehhh masakra

---------- Dopisano o 15:26 ---------- Poprzedni post napisano o 15:21 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
a tak dla wiedzy zainteresowanych na drogi moczowe dobrze jeszcze pic zielona herbate, pokrzywe, sok brzozowy z woda...woda z cytryna- bo zakwasza.
wyobrazacie sobie, ze jak mocz powinien miec ph 4-6 zeby byl kwaskowaty przed bakteriami to ja mam standart 8 i nie dziwo ze sie bakterie czepia i mnie wykoncza, bo jak nerki maja kamienie czy piasek to powoduje wlasnie zasadowy odczyn moczu i jest bardzo ciezko to zakwasic
po zakonczeniu calego leczenia czyli kolo stycznia jak dobrze pojdzie mam pic szklanke wody z cytryna na noc codziennie- wam tez polecam.
dodatkowo to uodparnia organizm w sezonie grypowym. i lepiej sie wchlania niz tabletkowa wersja wit.c
no i moge zapomniec o krotkich kurtkach, miniowkach, biodrowkach do lata bo jak raz bylo- to teraz duza szansa ze wroci- trzeba przeczekac.
a w czasie dnia mo積a pi to? bo na noc na bank nie mog bo musze na pusty 穎陰dek bra tabletk na alergie codziennie.(nawet sokiem nie moge popi bo neutralizuje jej dzia豉nie)

---------- Dopisano o 15:34 ---------- Poprzedni post napisano o 15:26 ----------

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Wiesz co Slonce bylam w aptece i wzielam Merza, sprawdzony nic mnie nie uczula i zaczne lykac przez najblizsze kilka mcy (chyba powinno sie 3 opakowania). Mialam po nim ladne wlosy i paznokcie, witaminki tez ma, skladowo chyba jest ok?
a gelacet Ci nie pom鏬 ? ja bior merz ju 2 m-c ale jeszcze gelacet miesi帷 bra豉m i za uwarzy豉m ze sporo 鈍ie篡ch w這s闚 malutkich mi wyros這 i sie zag窷ci造 w aptece p豉ci豉m 48z a teraz zamowi豉m na allegro z apteki i wysz這 mi ju z przesy趾 37z
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:38   #2224
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Bunny
Omg!!! Straszne to szystko. Ale prawdziwe trzeba walczyc o zdrowie
Ja jak widze siksy z nerami na wierzchu to jak bym strzelila w leb. Ale mlode to glupie
Ja bez podkoszulki bawe軟ianej to nawet z domu sie nie ruszam
Dziewczyny w pracy sie smieja ze babci juz ze mnie ale jak nie mam podkoszulki to jest mi wiecznie zimno
Moja mama miala kamienie i nie ma przez to woreczka 鄴ciowego.
Ale pamietam jak bylam mala to miala je zawiniete w serwetke. To takie wielkie
A ja wlasnie lubie pic rumianek dlatego zapytalam. Dla mnie rumianek jest na 1-szym miejscu w herbatach
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30

Edytowane przez Adzi07
Czas edycji: 2011-12-14 o 15:40
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:46   #2225
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

A dziewczynki ile wam og鏊nie tak lakier trzyma na pazurkach? Bo mi max 3 dni i ju odpryskuje. Czasem to nawet po 1 dniu.

Kotka
Na co masz alergi?
Ja wczoraj mia豉m tragiczny atak po prostu sw璠zia豉 mnie niemal瞠 ca豉 g這wa, oczy p豉ka造, a nos ca造 zagilany..dopiero jak wzi窸am tabletk usta這.

A najlepsze jest to, 瞠 alergolog u kt鏎ej by豉m twierdzi, 瞠 te tabletki mi nie pomagaj i przepisa豉 mi jakie dziadowskie, g闚no warte krople... )
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:50   #2226
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
no jest jest :P



a widze ze kazdy ma co ze zdrowiem ten z tym ten z tamtym
ja np cierpie z powodu alergii i przez to mam komplikacje...a to zatoki a to przez to komplikacja z gard貫m.. ehhh masakra

---------- Dopisano o 15:26 ---------- Poprzedni post napisano o 15:21 ----------



a w czasie dnia mo積a pi to? bo na noc na bank nie mog bo musze na pusty 穎陰dek bra tabletk na alergie codziennie.(nawet sokiem nie moge popi bo neutralizuje jej dzia豉nie)

---------- Dopisano o 15:34 ---------- Poprzedni post napisano o 15:26 ----------



a gelacet Ci nie pom鏬 ? ja bior merz ju 2 m-c ale jeszcze gelacet miesi帷 bra豉m i za uwarzy豉m ze sporo 鈍ie篡ch w這s闚 malutkich mi wyros這 i sie zag窷ci造 w aptece p豉ci豉m 48z a teraz zamowi豉m na allegro z apteki i wysz這 mi ju z przesy趾 37z
mozna i w ciagu dnia pic koteczko tylko ok 2-3 szklanek na dobe w profilaktyce, a w chorobie do 6 szklanek na dobe.
ja mam pic na noc- bo wiadomo wieczorem juz sie tyle nie pije zeby w nocy spac spokojnie i mocz dlugo zalega i bakterie sie mnoza wiec ja mam pic przed snem zeby to uspokajac, choc ja i ta wstaje w nocy siku 2-3x chyba juz od dawna nie przespalam calej nocy bez wstawania ale taki urok wazniejsze by nie bolalo.

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Bunny
Omg!!! Straszne to szystko. Ale prawdziwe trzeba walczyc o zdrowie
Ja jak widze siksy z nerami na wierzchu to jak bym strzelila w leb. Ale mlode to glupie
Ja bez podkoszulki bawe軟ianej to nawet z domu sie nie ruszam
Dziewczyny w pracy sie smieja ze babci juz ze mnie ale jak nie mam podkoszulki to jest mi wiecznie zimno
Moja mama miala kamienie i nie ma przez to woreczka 鄴ciowego.
Ale pamietam jak bylam mala to miala je zawiniete w serwetke. To takie wielkie
A ja wlasnie lubie pic rumianek dlatego zapytalam. Dla mnie rumianek jest na 1-szym miejscu w herbatach
biedna twoja mama
jak lubisz pic go i ci sluzy- tym lepiej dla ciebie i pij do woli.
no ja zbytnio o zdrowie nerek nie dbalam malo pilam kiedys, latalam w mini przy 20 stopniach mrozu i krotkiej kurtce, ale jak mowisz- mlode to glupie
z tym ze u mnie nerki to dziedziczna historia i tym trudniej z tym walczyc...dietki-sretki nie pomoga- maja sie kamyki zrobic to beda...mozna tylko wydluzyc czas pomiedzy kolkami- ja akurat mam od 17 roku zycia co 3 lata srednio...
a atak kolki zawsze jest niespodziewany- bo czesto same nerki z poczatku nie bola tylko dostaje sie goraczki, torsji, oslabienia i mdleje, zalewaja poty... i czlowiek nie wie co sie dzieje.
ja mialam piach i jak sikalam dlatego tak bolalo- i skojarzylam migiem ze to kolka.
ale pierwszym i drugim atakiem nie wiedzialam ze to nerki- dopiero badanie moczu i usg im pokazalo co sie dzieje.
tym razem wiedzialam ze to to...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:51   #2227
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Poka wiadomo嗆
Wiesz co Slonce bylam w aptece i wzielam Merza, sprawdzony nic mnie nie uczula i zaczne lykac przez najblizsze kilka mcy (chyba powinno sie 3 opakowania). Mialam po nim ladne wlosy i paznokcie, witaminki tez ma, skladowo chyba jest ok?
chyba tak nie pamietam skladu tak nalezy lykac 3 ms i wtedy mozna mowic o jakims dzialaniu
ja zawsze tak robie i jesli nic nie widze po 3 ms ,biore cos innego i tak cale zycie
ale ja zawsze mialam hopla na punkcie wygladu wlosow i skory
teraz wzielo mnie na skore
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:52   #2228
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Nove
Na naturalach to norma maxxxxxx 3 dni

A ja mam problem z korzonkami
Nie moge tylko dopu軼i aby mnie nie zawialo a tak to wszystlstko gra
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:53   #2229
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
A dziewczynki ile wam og鏊nie tak lakier trzyma na pazurkach? Bo mi max 3 dni i ju odpryskuje. Czasem to nawet po 1 dniu.

Kotka
Na co masz alergi?
Ja wczoraj mia豉m tragiczny atak po prostu sw璠zia豉 mnie niemal瞠 ca豉 g這wa, oczy p豉ka造, a nos ca造 zagilany..dopiero jak wzi窸am tabletk usta這.

A najlepsze jest to, 瞠 alergolog u kt鏎ej by豉m twierdzi, 瞠 te tabletki mi nie pomagaj i przepisa豉 mi jakie dziadowskie, g闚no warte krople... )
zanim zaczelam zelowac naturalki to lakier ma moich dlugich trzymal sie tydzien- nawet do dwoch czesto.
tylko ja stosowalam nablyszczajacy top na lakier i razem bylo 3 warstwy. i moje pazury byly zawsze twarde i mocne- scieral mi sie lakier a nie odpryskiwal.
na zelu sobie nie probowalam na razie malowac, moze kiedy sprobuje...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:53   #2230
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
A dziewczynki ile wam og鏊nie tak lakier trzyma na pazurkach? Bo mi max 3 dni i ju odpryskuje. Czasem to nawet po 1 dniu.

Kotka
Na co masz alergi?
Ja wczoraj mia豉m tragiczny atak po prostu sw璠zia豉 mnie niemal瞠 ca豉 g這wa, oczy p豉ka造, a nos ca造 zagilany..dopiero jak wzi窸am tabletk usta這.

A najlepsze jest to, 瞠 alergolog u kt鏎ej by豉m twierdzi, 瞠 te tabletki mi nie pomagaj i przepisa豉 mi jakie dziadowskie, g闚no warte krople... )
na pocz徠ku stosowa豉m Aleric by 鈍ietny je郵i chodzi o dzia豉nie niestety skutek uboczny... ΧSIENIE! i fakt w這sy po nim wypada造. potem by Cetalergin ale okaza sie za s豉by ... potem Xyzal,po nim dos這wnie by豉m na熜ana, nie kontaktowa豉m nie s造sza豉m budzika
a teraz biore NOWO汎 Bilaxten 20mg i jest ok, narazie do tego mam jeszcze aerozol do nosa Avamys i zn闚 zacze豉m go bra po czwartkowej chorobie
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-12-14, 15:54   #2231
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Nove
Na naturalach to norma maxxxxxx 3 dni

A ja mam problem z korzonkami
Nie moge tylko dopu軼i aby mnie nie zawialo a tak to wszystlstko gra
moj tata tak mial kazdy zimniejszy dzien czy wiaterek i tak go potrafilo polamac ze na pogotowie jechal
a bol byl taki ze widzialam jak mu lzy lecialy...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:19   #2232
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
moj tata tak mial kazdy zimniejszy dzien czy wiaterek i tak go potrafilo polamac ze na pogotowie jechal
a bol byl taki ze widzialam jak mu lzy lecialy...
No wlasnie. Dlatego trzeba o siebie dbac teraz kieds jest zdrowie jeszcze
Bo potem to juz kaplica
Powiedziala 90 letnia babuszka
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:24   #2233
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
zanim zaczelam zelowac naturalki to lakier ma moich dlugich trzymal sie tydzien- nawet do dwoch czesto.
tylko ja stosowalam nablyszczajacy top na lakier i razem bylo 3 warstwy. i moje pazury byly zawsze twarde i mocne- scieral mi sie lakier a nie odpryskiwal.
na zelu sobie nie probowalam na razie malowac, moze kiedy sprobuje...
υoo 2 tygodnie! A mo積a przesadzi z ilo軼i warstw (np. 4)? Czy utwardzacz zamiast zwyk貫j od篡wki lepiej przed逝篡 篡wotno嗆 lakierku?

Adzi
He mam tak samo Zawsze pod bluzk jaki topik wci庵ni皻y w spodnie, tak strasznie si o te nery boj

Kotka
Ale na co masz alergi?
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:31   #2234
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
υoo 2 tygodnie! A mo積a przesadzi z ilo軼i warstw (np. 4)? Czy utwardzacz zamiast zwyk貫j od篡wki lepiej przed逝篡 篡wotno嗆 lakierku?

Adzi
He mam tak samo Zawsze pod bluzk jaki topik wci庵ni皻y w spodnie, tak strasznie si o te nery boj

Kotka
Ale na co masz alergi?
Nove
Takie paznokcie jak masz ze po trzecim dniu odpryski mega to nawet jak bys nawalila 1000 warstw to im nic nie da. Taki urok. Paznokcie cie鎥ie i miekkie mozna zapomniec o takiej wygodzie No chyba ze je wzmocnisz na kamien to dopiero wtedy bedzie Ci sie lakier tydz trzymal.
Albo zel na plytke. U mnie tylko to ratuje pazurki
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:34   #2235
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

ja cale zycie mecze sie wlasnie z naturalkami max 2 dni kiedy lakier jako tako wyglada pozniej zmywanie , bo nie uzywam do prac domowych rekawiczek
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:34   #2236
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
υoo 2 tygodnie! A mo積a przesadzi z ilo軼i warstw (np. 4)? Czy utwardzacz zamiast zwyk貫j od篡wki lepiej przed逝篡 篡wotno嗆 lakierku?

Adzi
He mam tak samo Zawsze pod bluzk jaki topik wci庵ni皻y w spodnie, tak strasznie si o te nery boj

Kotka
Ale na co masz alergi?
Madra dziewczyka
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:36   #2237
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Adzi
W tym problem, 瞠 to w豉郾ie 瞠lkami sobie zepsu豉m pazury, a teraz walcz o ich odbudow. Z pozytywnym skutkiem p鏦i co
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:37   #2238
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ja cale zycie mecze sie wlasnie z naturalkami max 2 dni kiedy lakier jako tako wyglada pozniej zmywanie , bo nie uzywam do prac domowych rekawiczek
Przy takich pazciach to rekawiczki g. daja
W rekawiczce zmiekna tylko i i tak odprysna i tak
Ja tez rekawiczek niet
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:38   #2239
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Przy takich pazciach to rekawiczki g. daja
W rekawiczce zmiekna tylko i i tak odprysna i tak
Ja tez rekawiczek niet
nie lubie nakladac rekawiczek ja musze czuc co myje scieram czy drapie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:41   #2240
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
Adzi
W tym problem, 瞠 to w豉郾ie 瞠lkami sobie zepsu豉m pazury, a teraz walcz o ich odbudow. Z pozytywnym skutkiem p鏦i co
Jak ja 軼iaglam zelki to mialam takie same jak kiedys.
Szybko je przeprosilam.

---------- Dopisano o 16:41 ---------- Poprzedni post napisano o 16:39 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
nie lubie nakladac rekawiczek ja musze czuc co myje scieram czy drapie
Ja te
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:44   #2241
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
mozna i w ciagu dnia pic koteczko tylko ok 2-3 szklanek na dobe w profilaktyce, a w chorobie do 6 szklanek na dobe.
ja mam pic na noc- bo wiadomo wieczorem juz sie tyle nie pije zeby w nocy spac spokojnie i mocz dlugo zalega i bakterie sie mnoza wiec ja mam pic przed snem zeby to uspokajac, choc ja i ta wstaje w nocy siku 2-3x chyba juz od dawna nie przespalam calej nocy bez wstawania ale taki urok wazniejsze by nie bolalo.
.
jak przesadzi豉m wtedy z wit C co wam opowiada豉m to w nocy wstawa豉m siku raz kurde z tym piciem to ja mam wiecznie problem bo tylko herbate bym 興opa豉

Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆

Kotka
Ale na co masz alergi?
g堯wnie na roztocza zawarte w kurzu (bardzo mocne)... ale te na babke pyl帷 (mocne),psa ,chomika (ma貫)
najgorzej sie czuje w po這wie sierpnia jak s 積iwa na wsi bo kurz sie unosi ... mam wtedy masakr jeszcze babka wtedy pyli
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2011-12-14, 16:51   #2242
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
ja mam niebiesk wersj i dla mnie jest super, nic mi nowego nie wyskoczy這 odk康 go u篡wam leciutki, na noc nim smaruj
Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
A dziewczynki ile wam og鏊nie tak lakier trzyma na pazurkach? Bo mi max 3 dni i ju odpryskuje. Czasem to nawet po 1 dniu.
ja mam tak jak Bunny, 瞠 mam twarde, mocne paznokcie i lakier mi nie odpryskuje a si 軼iera ale i tak szybko
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-14, 17:01   #2243
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 657
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

ja ju po uczelni

st逝k豉m dzisiaj sw鎩 podk豉d Revlona, i wszytsko wyla這 mi si na pod這g musz zam闚i nowy
BLOND_PRINCESSKA jest teraz online  
Stary 2011-12-14, 17:10   #2244
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
ja ju po uczelni

st逝k豉m dzisiaj sw鎩 podk豉d Revlona, i wszytsko wyla這 mi si na pod這g musz zam闚i nowy
O kurde
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 17:11   #2245
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
ja ju po uczelni

st逝k豉m dzisiaj sw鎩 podk豉d Revlona, i wszytsko wyla這 mi si na pod這g musz zam闚i nowy
ojej znam ten bol
ja kiedys stluklam sobie nowe perfumy ale pozniej jak pachnialo w domu
sciereczka ktora scieralam z podlogi nawet po praniu nadal pachniala
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-14, 17:15   #2246
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomo軼i: 4 232
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Kochane ja sie poma逝 zbieram sie do domku
Ost dzien odwalony ufff
Wpade potem do Was jak juz bede w trasie
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2011-12-14, 17:17   #2247
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 657
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ojej znam ten bol
ja kiedys stluklam sobie nowe perfumy ale pozniej jak pachnialo w domu
sciereczka ktora scieralam z podlogi nawet po praniu nadal pachniala
haha to jeszcze
ja pami皻am jak Magii spad這 mi na pod這g i si st逝k這 to przez tydzie wali這 w domu
BLOND_PRINCESSKA jest teraz online  
Stary 2011-12-14, 17:21   #2248
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Adzi udanej i bezpiecznej podr騜y
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-14, 17:37   #2249
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Poka wiadomo嗆
Kochane ja sie poma逝 zbieram sie do domku
Ost dzien odwalony ufff
Wpade potem do Was jak juz bede w trasie
szerokiej i pustej drogi jesli bedziesz podrozowac samochodem
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-14, 17:43   #2250
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

a ja id na spaaacer

do sklikania
kitkulka jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farbowanie wlos闚, farbowanie w這s闚, fryzura, jasny blond, kolor, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:20.