W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI - Strona 86 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2011-12-16, 11:01   #2551
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 663
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
郵iiiiiiczny jest ale wida, 瞠 diabe
to samo chcia豉m napisa
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:01   #2552
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
A ja nie mam weny na wstanie z 堯磬a Ogl康am filmiki na youtube i tyle z tego o
obejrzyj sobie kolezanke, ktora wstawilam wyzej to az wyskoczysz z lozka i zachce Ci sie tanczyc
Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
ja sobie w wigili za這輳 moj rozkloszowan kieck, a w pierwszy dzie i drugi to ju sp鏚niczki i koszul

te ogl康am po kolei jej filmiki, masakra straszna jest

te nie mia豉m, ale niestety, tasiemiec wsta i trzeba mu przyrz康zi 郾iadanko. Robi dla niego frytki
a ja jeszcze nie wiem jak dokladnie, ale koszule na pewno zaloze
z tym ze jade tez na wigilie do Tzta... ehh zobaczymy
Tztowi kupilam juz prezent, wiem ze Tz ma dla mnie tez, ale nie chce skubany nic powiedziec
Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
na dokladke moj Urwis szalenstwo 10h na dobe ,ale te rasy tak maja

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ja wczoraj ogladalam ona ma problem z glowa jest okroooopna i jeszcze wstawia to do sieci
haha
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:09   #2553
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

ja swieta chyba tez spedze pod koszula dol bede tylko zmieniac i dobierac

no i jutro czas kupic prezenty dobrze ze za duzo ich nie mam
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:11   #2554
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
a ja jeszcze nie wiem jak dokladnie, ale koszule na pewno zaloze
z tym ze jade tez na wigilie do Tzta... ehh zobaczymy
Tztowi kupilam juz prezent, wiem ze Tz ma dla mnie tez, ale nie chce skubany nic powiedziec
ja 鈍i皻a w domu tzn. u siebie, u babciach i u ciociach

---------- Dopisano o 11:11 ---------- Poprzedni post napisano o 11:11 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
no i jutro czas kupic prezenty dobrze ze za duzo ich nie mam
ja ju mam wszystko, teraz tylko popakowa
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:20   #2555
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

caskada moglabys mi powiedziec, jak uzywac ta odzywke? sprawdzalam ja w przeanalizowanych kosmetykach do wlosow, ale jej tam nie ma niestety.

dla mnie to troche dziwne- skutecznosc odzywki potwierdzona w badaniach dermatologicznych- jest na wypadanie, a kladzie sie ja tylko na wlosy a nie mozna jej polozyc na skore glowy? chyba wtedy moglaby zadzialac na cebulki i tym samym na wypadanie? a nie po nalozeniu na wlosy np od ucha w dol?
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 100_9798.jpg (33,5 KB, 7 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg 100_9798a.jpg (30,8 KB, 12 za豉dowa)
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:33   #2556
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
caskada moglabys mi powiedziec, jak uzywac ta odzywke? sprawdzalam ja w przeanalizowanych kosmetykach do wlosow, ale jej tam nie ma niestety.

dla mnie to troche dziwne- skutecznosc odzywki potwierdzona w badaniach dermatologicznych- jest na wypadanie, a kladzie sie ja tylko na wlosy a nie mozna jej polozyc na skore glowy? chyba wtedy moglaby zadzialac na cebulki i tym samym na wypadanie? a nie po nalozeniu na wlosy np od ucha w dol?
juz patrze tylko chce jeszcze powiedziec ze czasami fantazuja w skladach
mam potwierdzone juz przez kilka osob ze w tym szamponie jajecznym bingo spa co princeska go ma -nie ma jajka a pisze ze jajeczny
ekstrakt z jajka - > luteum ovi extract
warto zapamietac
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:33   #2557
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Ania09121983 Poka wiadomo嗆
s造sza豉m 瞠 jest tu jedna czarodziekja bunny, mo瞠 Ty mi kochana pomozesz co ja moge zrobic zeby jakos to sie zla這 bardziej
chcesz bardziej srebrne by byly? jak rozumiem? nie chcesz tych zoltych pasm i odrostu? to naloz teraz na cale wlosy farbe palette intensiv c9.

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
No bo to jest taka najgorsza d逝go嗆, kr鏒kie nie s, ale d逝gie w sumie te nie...


疾 tez ja sobie da豉m w這sy brzytwa pocieniowac I 1,5 roku z tego schodze W sumie z drugiej strony dobrze ze te koncowki nawet na krotszej warstwie mam na prosto bo mi sie juz tak nie sianuj, tylko z przodu jakos ladnie podetne i d馧 w這s闚 i bedzie git. Powoli sie wyjdzie z tej najgorszej d逝gosci
Wog鏊e mysle zeby zaczac robic zawijaski po myciu i robic sobie delikatne falki
a ja mysle nad kupnem nowej suszarki choc moja obecna za ponad 100zl philipsa jest jak nowa ale nie ma dyfuzora i te falki nie wychodza mi idealne nawet jak cale suszenie odbywam z glowa w dol i ugniatajac dlonmi... trzeba mi dyfuzor to chyba kupie nowa suszarke- jakas podrobe np. botti aby z 2 stopniami nawiewu za 40zl max tz mnie zabije
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:39   #2558
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

buahhot czy on jest napewno od wypadania bo pisze ze tylko odzywia wlosy o cebulkach nic nie pisze niewiem jak z przodu napisali

ok patrze sklad
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-16, 11:46   #2559
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
juz patrze tylko chce jeszcze powiedziec ze czasami fantazuja w skladach
mam potwierdzone juz przez kilka osob ze w tym szamponie jajecznym bingo spa co princeska go ma -nie ma jajka a pisze ze jajeczny
ekstrakt z jajka - > luteum ovi extract
warto zapamietac
no wlasnie
Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
buahhot czy on jest napewno od wypadania bo pisze ze tylko odzywia wlosy o cebulkach nic nie pisze niewiem jak z przodu napisali

ok patrze sklad
to jest ta odzywka http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,45...ch.html&next=1
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:01   #2560
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 663
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
chcesz bardziej srebrne by byly? jak rozumiem? nie chcesz tych zoltych pasm i odrostu? to naloz teraz na cale wlosy farbe palette intensiv c9.


a ja mysle nad kupnem nowej suszarki choc moja obecna za ponad 100zl philipsa jest jak nowa ale nie ma dyfuzora i te falki nie wychodza mi idealne nawet jak cale suszenie odbywam z glowa w dol i ugniatajac dlonmi... trzeba mi dyfuzor to chyba kupie nowa suszarke- jakas podrobe np. botti aby z 2 stopniami nawiewu za 40zl max tz mnie zabije
m鎩 jak s造szy o czymkolwiek do w這s闚 to ma ochote mnie zabi
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:04   #2561
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
nie, nie przyciemnia mi wlosow


14,50 za 5 charmsow +niecale 6zl za rzemyk



hahahha dziewczyny, dla mnie znana twarz
jakis czas temu ogladalam jej filmiki z tancem na yt, ona jest wielka fanka shakiry wlasnie znalazlam ja na yt, prosze http://www.youtube.com/watch?v=p0q_fOWyckI
nawet skladala jej (shakirze) przez yt zyczenia z okazji urodzin ale go usunela http://www.google.pl/search?aq=f&sou...w=1366&bih=634

ooo pokazesz swoja?

oooo to mamy ten sam pasiak z F&F tez go dzis kupilam i dwa biustonosze plus kolczyki a wczoraj kupilam w croppie kolczyki bambi te czarne
Za陰cznik 4392956

a w hm kupilam ta koszule, w tym kolorze, ktory sie wyswietla od razu http://www.hm.com/pl/product/96271?article=96271-E i top/bluzke, ale jej nie widze na stronie wiec wklejam zdjecie, taki calkiem luzny top szczerze mowiac, nie mialam za bardzo co dobrac... bylam co prawda trzy razy w przymierzalni, w samym hmie bylam godzine, no ale coz z tego no i pelno wieszakow z przecenami
jasne ze pokaze. prosze
mam zaczepione do bransoletki z kamieniami ktora kiedys dostalam na urodziny. bo te zwykle bazy do charmsow mi sie nie podobaja:

charm 001.jpgcharm 002.jpgcharm 003.jpg

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
ojej a strach wyj嗆 na dw鏎
z drugiej strony dentysta ode mnie wzial pieska z hodowli, mieli ju zaklepanego zanim si urodzi, wybrali pieska odrazu po urodzeniu, wszystko 豉dnie pi瘯nie,a okaza這 si,瞠 pies ma jak捷 chorob, jest ju po2 operacjach, pogryz jego 穎n, no masakra po prostu i te bardzo du穎 za niego zap豉cili....
masakra...ja zawsze mowie ze nie ma ceny za milosc i dla mnie samo sprzedawanie psow rasowych i rozmnazanie ich dla kasy jest okrucienstwem... widac los ich pokaral.

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
tzn ten pies jest z rodowodem,te z super hodowli,babka pokry豉 koszty operacji, powiadomi豉 pozosta造ch,kt鏎zy kupili psy z tego miotu wi璚 ona w porz康ku, i to te psy po jaki championach itp.
ja nie mam nic przeciwko tylko 鄉ia mi si czasem chce, jak ludzie tak chuchaj,dmuchaja n te psy, kupuj najdro窺z karm,a pies zdycha czy choruje,a na wsiach psy 篡j kilkana軼ie lat, nikt si nie przejmuje co one jedz i s szcz窷liwe. Nie ma regu造



Ale jej wida doczepy
http://img9.imageshack.us/img9/2872/karo6.jpg
dokladnie...biedne kundelki siedza w schroniskach a ludzie kupuja mnostwo psow rasowych po to tylko by czesto sie nimi popisac przed rodzina i znajomymi- wiekszosc moich znajomych ani specjalnie tych psow nie kochaja, ani nie maja pojecia o ich pielegnowaniu i potrzebach
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:08   #2562
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 794
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Blondaski ja uciekam dzi jak narazie Milego dnia

Nikola wys豉豉m ci ten angielski tyle ile zdarzy豉m zrobi, jak ci cos jeszcze bedzie potrzebne to pisz
czekoladowoo jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:14   #2563
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
W徠ek o g帳czastej pochwie
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=577158

widzia造軼ie?

czegoz to ludzie nie wymysla...

a ja bylam dzis w rosku na ost zakupach i mam juz wszystkie prezenty! jeszcze tylko kupie jakies fajne dzinsy tz- ale to musze z nim pojechac zeby mierzyl, moze jutro... alez jestem zadowolona!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:15   #2564
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomo軼i: 19 211
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
jasne ze pokaze. prosze
mam zaczepione do bransoletki z kamieniami ktora kiedys dostalam na urodziny. bo te zwykle bazy do charmsow mi sie nie podobaja:

Za陰cznik 4393349Za陰cznik 4393350Za陰cznik 4393351
ale slicznosci
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:17   #2565
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 663
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Bunny dok豉dnie
ale ja b璠 szczera i niestety nie wzi窸abym psa ze schroniska. Nie chodzi o to,瞠 kundel czy co... Mi chodzi o to,瞠 te psy s po przej軼iach, s wystraszone, maj zaburzony obraz 鈍iata.
T眩a rodzice znale幢i psa w lesie, jest ju z nimi ponad 10 lat i do tej pory wyje jak oni wychodz z domu,s御iedzi si skar膨 na niego, nie mo積a go wzi捷 na r璚e, przytula si owszem,ale na r璚e nie wejdzie.
Ja bym chcia豉 od ma貫go chowa swojego pieska i da mu du穎 mi這軼i
Te jestem przeciwna bezsensownemu rozmna瘸niu ps闚, i to jeszcze kundelk闚,kt鏎ych nikt potem nie chce i te psy s porzucane w lesie czy topione
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:24   #2566
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
czesc no jednak u D to mleczaki wypadaja wczoraj zgubil kolejnego kla
sylwestra spedzimy jednak na domowce u znajomych juz dzis nas zaprosili
gory odpadaja bo nie mamy kompletu a sami nie pojedziemy przeciez nie kazdy chce tam spedzic sylwka bo i koszta wiadomo
mi pasuje domowka bedzie 8 par i styka znajomi maja fajna chate na tego typu imprezki no i luz z kreacjami nie potrzebna bedzie jakas strojna kiecka










nasz D kosztowal 2 000tys a placilismy w euro czyli 500e dalismy
czekalismy na niego rok
ale 6 stowek to juz przegiecie chyba bym nie dala za psa tyle ,zeby byl nawet i z medalami

surowe no co ty po tym sa problemy z zoladkiem pozniej tak samo jak zaleje sie je nieodpowiednia wrzaca woda


na dokladke moj Urwis szalenstwo 10h na dobe ,ale te rasy tak maja
mowilam ze mleczaki? psiego zeba wcale nie tak latwo zlamac czy ukruszyc.
chyba sporo urosl nie? ile teraz wazy?
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:34   #2567
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
ok rozebralam troche to odzywke na czesci ale niczego na porost nie widze moze jeden skladnik faktycznie dziala wzmacniajaco

po wodzie mamy 5 skladnikow nawilzajacych(quaternium ,cetrimonium, cetearyl alkohol ,cethyl alkohol oraz ppg3)
pozniej mamy benzyl ether myristate czyli emolient nawilza rowniez
distearoylethyl - antystatyk rowniez nawlizy zapobiega elekrtyzowaniu sie wlosow
cetearyl alkohol -nawilza
tocopheryl -witamina E nawilza dziala wzmacniajaco
butyrospermum parkii- maslo shea stanowi rowniez filtr uvb odzywia nablyszcza wlosy
parfum-zapach dosc wysoko
dmdm hyndation- (!) ten skladnik jest pochodnym od formaldehydu jest to chemiczny srodek konserwujacy powoduje szybsze starzenie skory poraznienia podobno tez raka wiec raczej na skore sie takich produktow nie kladzie
pozniej sa dwa parabeny (methylparaben propylparaben)
phenoxyethanol- konserwant najmniej z drazniacych
1-methylnicotinamide on ma zadanie wlasnie wzmacniajace odzywcze zapobiega podraznieniom
disodium edta - konserwant
bha-przeciwutleniacz
i na koncu 3 zapachy

na porost nie widze nic ciekawego


zmykam jesc bede pozniej

---------- Dopisano o 12:34 ---------- Poprzedni post napisano o 12:32 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
mowilam ze mleczaki? psiego zeba wcale nie tak latwo zlamac czy ukruszyc.
chyba sporo urosl nie? ile teraz wazy?
5 kg ma 6ms wiecej juz nie urosnie teraz bedzie szlo mu w mase do 8 kg podciagnie jakos
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:48   #2568
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
m鎩 jak s造szy o czymkolwiek do w這s闚 to ma ochote mnie zabi
moj tez

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
ale slicznosci
kocham charmsy no i tak slodko dzwonia na rece i przykuwaja wzrok bardzo- juz bym w dzisiatkach osob musiala wymieniac jak mnie ktos zaczepial gdzie kupilam ile dalam czy sama komponowalam itp. no i zazdroszcza a ja wcale duzo za nia nie dalam. za charmsy chyba razem z 80zl, a bransoletka warta kolo 200zl, ale to prezent to sie nie liczy... no i ja nie moge nosic metali-dostaje uczulenia, musze srebro lub biale zloto- bo samo zloto mi sie nie podoba i nic z niego nie mam.

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Poka wiadomo嗆
Bunny dok豉dnie
ale ja b璠 szczera i niestety nie wzi窸abym psa ze schroniska. Nie chodzi o to,瞠 kundel czy co... Mi chodzi o to,瞠 te psy s po przej軼iach, s wystraszone, maj zaburzony obraz 鈍iata.
T眩a rodzice znale幢i psa w lesie, jest ju z nimi ponad 10 lat i do tej pory wyje jak oni wychodz z domu,s御iedzi si skar膨 na niego, nie mo積a go wzi捷 na r璚e, przytula si owszem,ale na r璚e nie wejdzie.
Ja bym chcia豉 od ma貫go chowa swojego pieska i da mu du穎 mi這軼i
Te jestem przeciwna bezsensownemu rozmna瘸niu ps闚, i to jeszcze kundelk闚,kt鏎ych nikt potem nie chce i te psy s porzucane w lesie czy topione
wiesz ja nie mowie zeby brac psa ze schroniska... ale ilekroc widze ogloszenia na sklepach zoo, albo w weterynariach z fotkami, sliczne kundelkowe szczeniaczki do oddania w dobre rece... takie sytuacje wykorzystywac a nie kupowac psa za 6 kola
ja musze miec psa ktory jest odporny i bedzie zyc moim stylem zycia- czesto jezdze z lola wszedzie, pogoda i miejsca rozne... nie raz siedzi uwiazana pod sklepem ponad godzine na zimnie, bywalo ze i mrozie- takim powiedzmy do -10. bo jak wiecej jest to wiaze ja w przedsionku sklepu- pozwalaja i nie wyobrazam sobie miec psa tylko 豉dnego i np. malego do torebki takiego psa wszedzie sie nie da wziac bo za delikatny... a pogryzienia? dzis rzucilo sie na mnie i lole 5 psow bez obrozy, brudnych, zaniedbanych kundli... tupnelam, krzyknelam, ludzie sie zlecieli... do lolki zaden nie zdolal podleciec ale juz mialam strach ze sie pogryza i szukaj wlasciciela znajac zycie jakiegos psychola co ma w dupie te psy a jakby sie rzucily a ja bym miala takiego slicznego 2-3 kg pieska? nic by z niego nie zostalo...
ja od zawsze mialam psy z ulicy- w roznym wieku- szczenieta i dorosle... 豉pane w wakacje lub zima, gdy ktos sie ich pozbyl. same je wabilysmy widzac ze sie kilka dni blakaja, sa wychudzone i zmarnowane...i jakos dawalysmy z mama i sis rade je ulozyc, nie mialy pozniej lekow zadnych ani agresji do ludzi chyba ze dziadek je szkolil kijem to do niego sie rzucaly, ale czesciej uciekaly przed nim.
uwazam ze tylko skrajnie skrzywdzonych psow nie da sie ulozyc.
a czy uwazasz ze jak wezmiesz szczenie z hodowli to ono bedzie idealne? ze nie bedzie miec leku separacyjnego? akurat ten lek maja wszystkie mlode psy, mojej loli przeszlo odkad zostawiamy ja czesciej sama. po prostu wyrosla, zrozumiala.
to ze pies nie daje sie brac na rece moze znaczyc ze po prostu tego nie lubi lub ma lek wysokosci... moj tz bierze lole na rece i podrzuca do sufitu (jak hip-hip hura)- ona to uwielbia i merda jak oszalala..
lola gdy byla mala nie chciala ze mna chodzic do carrefoura bo jedyna droga jest przez wysoki wiadukt by przejsc przez ulice, pod spodem jest trasa szybkiego ruchu, miedzymiastowa... zawsze dochodzila do schodow, zapierala sie i sciagala mi obroze przez leb wiec wracalam zla do domu... tak kilka razy. az pewnej nocy poszlam z nia- bylo ciemno, zatrzymala sie przy schodach i gapila na mnie, zaczelam udawac ze sie z nia scigam i wbieglam pedem na te schody wysoko a ona za mna! i juz sie nie bala! na wiadukcie patrzyla na samochody w dole i nogi jej drzec zaczely... zaczelam znow gwizdac i biec- a ona przy mojej nodze... i dzis jest tak ze po prostu ten kawalek- schody-wiadukt-schody robimy biegiem lub szybkim krokiem- lola sie rozpedza i leci przed siebie patrzac czy biegne za nia i przystaje wtedy jestem z niej dumna, pokonala swoj lek na chwile obecna moj pies nie ma zadnych lekow
wiem ,ze kazdego psa sie da ulozyc- miloscia i uporem, sa tylko skrajne rzadkie wypadki oporne na wszystko...
ale kazdy robi jak chce

---------- Dopisano o 12:48 ---------- Poprzedni post napisano o 12:46 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ok rozebralam troche to odzywke na czesci ale niczego na porost nie widze moze jeden skladnik faktycznie dziala wzmacniajaco

po wodzie mamy 5 skladnikow nawilzajacych(quaternium ,cetrimonium, cetearyl alkohol ,cethyl alkohol oraz ppg3)
pozniej mamy benzyl ether myristate czyli emolient nawilza rowniez
distearoylethyl - antystatyk rowniez nawlizy zapobiega elekrtyzowaniu sie wlosow
cetearyl alkohol -nawilza
tocopheryl -witamina E nawilza dziala wzmacniajaco
butyrospermum parkii- maslo shea stanowi rowniez filtr uvb odzywia nablyszcza wlosy
parfum-zapach dosc wysoko
dmdm hyndation- (!) ten skladnik jest pochodnym od formaldehydu jest to chemiczny srodek konserwujacy powoduje szybsze starzenie skory poraznienia podobno tez raka wiec raczej na skore sie takich produktow nie kladzie
pozniej sa dwa parabeny (methylparaben propylparaben)
phenoxyethanol- konserwant najmniej z drazniacych
1-methylnicotinamide on ma zadanie wlasnie wzmacniajace odzywcze zapobiega podraznieniom
disodium edta - konserwant
bha-przeciwutleniacz
i na koncu 3 zapachy

na porost nie widze nic ciekawego


zmykam jesc bede pozniej

---------- Dopisano o 12:34 ---------- Poprzedni post napisano o 12:32 ----------


5 kg ma 6ms wiecej juz nie urosnie teraz bedzie szlo mu w mase do 8 kg podciagnie jakos
to bedzie jak moja lola zanim przytyla
wcale taki maly nie bedzie, myslalam zawsze ze te psy sa malutkie takie jak yorki nie wiem czemu tak myslalam...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:54   #2569
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomo軼i: 3 942
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

hej!

Cytat:
Napisane przez efcia90 Poka wiadomo嗆
Obecnie

Przepraszam, post pod postem
郵iczniusi
Cytat:
Napisane przez infatuated Poka wiadomo嗆
Asiu-przepraszam, 瞠 dopiero teraz
tego 2 syossa k豉d豉m na 40 min i przyciemni這 znacznie..a jak by這 po 4 myciach to mam foto w albumie(to 2 ->real).
Dzi jest ju jasniej sporo i nie wiem czy prawdziw pigmentacj nie bede musia豉 przeprowadzic
ok dzi瘯i
a jak nak豉da豉 od razu na ca這嗆 czy na odrosty i na koniec po ca這軼i?
Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆


na dokladke moj Urwis szalenstwo 10h na dobe ,ale te rasy tak maja
ojej jaka powaga ur鏀 chyba troch fajny

a ja nadal mam depreche zwi您an z moimi w這sami sama juz nie wiem co po這篡 z jakiego poziomu ,瞠by nie by這 za ciemno ani za jasno nie szaro ani nie za rudo
wiecie to 鄉ieszne si wydaje ,ale ja si tak tym przejmuje, 瞠 w nocy spa nie mog bo ca造 czas mysl jaka farba
najgorsze jest to 瞠 przewa積ie wszystkie z poziomu 8 wychodz bardzo ciemno a z 9 za rudo i juz nie wiem
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja w這sk闚

by這 - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podci璚iu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening ca貫go cia豉
asiabb1983 jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:57   #2570
myrcella
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: MEEREN
Wiadomo軼i: 606
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

ja zacze豉m zbiera charmsy jako niecpo ponad rok temu i...ju mi si to znudzi這, zbiera豉m tylko srebrne z Apartu i Kruka i po 4 charmsach ju nie mia豉m ochoty na wi璚ej. Poza tym nie lubi jak mi co chaczy o ciuchy albo si boj te zaczepi o co i, 瞠 wtedy zgubi albo co. Poza tym wydaje mi si, 瞠 jest to taki gad瞠t raczej dla m這dszych dziewczyn. Bardziej mi si ju chyba podobaj tzw. beadsy lub koraliki murano z Apartu lub z Pandory.
myrcella jest offline  
Stary 2011-12-16, 12:58   #2571
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

bunny nie nie one takie malenkie jak yorki nie sa zreszta nie chcialabym miec az tak malego psa chociaz widuje rozne yorki i malenkie i wieksze jak nasz D prawie
moze zawsze widzialas male jacki ? tu nizej foto dorostego jacka orginalnego jakis tam champion
sa rozne rodzaje ich my mamy tzw krotkonoznytak jak ten na foto nizej



ok wracam niebawem bo tz sie drze ze mi zaraz z pradu wyrwie idziemy jesc niedlugo zajrze
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg jack org.jpg (15,4 KB, 23 za豉dowa)
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-16, 13:21   #2572
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez myrcella Poka wiadomo嗆
ja zacze豉m zbiera charmsy jako niecpo ponad rok temu i...ju mi si to znudzi這, zbiera豉m tylko srebrne z Apartu i Kruka i po 4 charmsach ju nie mia豉m ochoty na wi璚ej. Poza tym nie lubi jak mi co chaczy o ciuchy albo si boj te zaczepi o co i, 瞠 wtedy zgubi albo co. Poza tym wydaje mi si, 瞠 jest to taki gad瞠t raczej dla m這dszych dziewczyn. Bardziej mi si ju chyba podobaj tzw. beadsy lub koraliki murano z Apartu lub z Pandory.
a ja mam odwrotnie- mam tez pandorke-breads jak zwal i jakos mimo ze mam juz cala zrobiona to nie nosze albo rzadko. nie ma dla mnie uroku i nie przyciaga tak uwagi ale co kto lubi

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
bunny nie nie one takie malenkie jak yorki nie sa zreszta nie chcialabym miec az tak malego psa chociaz widuje rozne yorki i malenkie i wieksze jak nasz D prawie
moze zawsze widzialas male jacki ? tu nizej foto dorostego jacka orginalnego jakis tam champion
sa rozne rodzaje ich my mamy tzw krotkonoznytak jak ten na foto nizej



ok wracam niebawem bo tz sie drze ze mi zaraz z pradu wyrwie idziemy jesc niedlugo zajrze
tak wlasnie patrze ze po budowie ciala to jak moja lola- krotkie lapki i mocno umiesnione do tego zbity tulow... i wcale nie takie male, raczej jak srednie psy.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2011-12-16, 13:53   #2573
myrcella
BAN sta造
 
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: MEEREN
Wiadomo軼i: 606
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artyk...psa-dla-sztuki
s造sza造軼ie o tym?
http://www.thepetitionsite.com/takeaction/476/619/334/
tutaj mo積a podpisa petcje aby ten pseudo-artysta 2gi raz nie zag這dzi psa na wystawie.
myrcella jest offline  
Stary 2011-12-16, 13:59   #2574
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez myrcella Poka wiadomo嗆
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artyk...psa-dla-sztuki
s造sza造軼ie o tym?
http://www.thepetitionsite.com/takeaction/476/619/334/
tutaj mo積a podpisa petcje aby ten pseudo-artysta 2gi raz nie zag這dzi psa na wystawie.
s造sza豉m, ca造 facebook tym 篡je
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-16, 14:08   #2575
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez snowhitee Poka wiadomo嗆
i nie proponowali Ci jakiej operacji na to brzmi powa積ie bardzo a dziwne, 瞠 tak 篡jesz z tym spokojnie

豉dnie
Dzie dobry Ja ju w stolicy...

Mam zamiar wybrac si do H&M dzisiaj, a wy kupilyscie co ciekawego?

Edytowane przez Nikola17
Czas edycji: 2011-12-16 o 14:14 Pow鏚: Ja jestem pod sta陰 kontrol urologa :-) mo積a normalnie z tym 篡 o ile nie ma si 瘸dnych dolegliwo軼i bolowych itd.
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-12-16, 14:09   #2576
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 663
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Bunny ja absolutnie nie twierdz,瞠 psy ze schroniska czy kundelki s z貫,aale Ty nie pracujesz i mog豉 po鈍i璚ic Loli du穎 czasu na pocz徠ek, ja niestety pracuje,stadiuje i tego czasu mam du穎 mniej. Z kundelka nie wiadomo co wyro郾ie, ja chcia豉bym ma貫go pieska, te nie da豉bym kilku tysi璚y za psa,瘸dne rodowody mi do niczego nie s potrzebne. I nie kupi豉bym psa dla szpanu,to nie zabawka ja zwierz皻a traktuj jak cz這nka rodziny,kt鏎y b璠zie ze mn przez kilkana軼ie lat.
Ten piesek m鎩, kt鏎y mieszka u T眩a rodzic闚 jest kundelkiem i jest kochana ale by豉 z nami od ma貫go, spa豉 ze mn w 堯磬u, wszystkiego nauczyli鄉y j sami. Jest naprawde bardzo m康ra, ma wyczucie do ludzi ale u nas ju si 幢e czuje,tam mieszka wi璚ej os鏏, jest ten drugi pies i jak by豉 u nas kilka dni to wida by這,瞠 jej smutno i t瘰kni,ca造 czas spa豉 praktycznie.
Podziwiam ludzi,kt鏎zy bior pieski "z ulicy" i daj im mi這嗆
Ja zachorowa豉m na tego pomeranianka i go kupi,ale dla siebie,nie dla szpanu
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2011-12-16, 14:12   #2577
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
a ja mam odwrotnie- mam tez pandorke-breads jak zwal i jakos mimo ze mam juz cala zrobiona to nie nosze albo rzadko. nie ma dla mnie uroku i nie przyciaga tak uwagi ale co kto lubi


tak wlasnie patrze ze po budowie ciala to jak moja lola- krotkie lapki i mocno umiesnione do tego zbity tulow... i wcale nie takie male, raczej jak srednie psy.
cos w tym typie jak twoja zapewne malenkiego nie chcielismy bo co z nim robic

ale sie objadlam masakra i do tego leje u mnie ze kaluze plyna
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2011-12-16, 14:19   #2578
Nikola17
Zadomowienie
 
Avatar Nikola17
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 1 138
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez Nikola17 Poka wiadomo嗆
Dzie dobry Ja ju w stolicy...

Mam zamiar wybrac si do H&M dzisiaj, a wy kupilyscie co ciekawego?
Chcialam edytowac m鎩 wpis i co mi si nie uda這
Pisze z tel.
Snow
Jestem pod sta造m nadzorem urologa mo積a ztym normalnie 篡 o ile nie ma si 瘸dnych dolegliwo軼i itd. Wszystko jest wporz康ku wi璚 operacja nie jest konieczna
Nikola17 jest offline  
Stary 2011-12-16, 14:27   #2579
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ale sie objadlam masakra i do tego leje u mnie ze kaluze plyna
a u mnie ci庵le s這neczko kolejny dzie, od poniedzia趾u taka pi瘯na pogoda w nocy tylko pada這
kitkulka jest offline  
Stary 2011-12-16, 14:40   #2580
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVI

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
a u mnie ci庵le s這neczko kolejny dzie, od poniedzia趾u taka pi瘯na pogoda w nocy tylko pada這
u mnie tutaj tak wygladaja wlasnie zimy
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farbowanie wlos闚, farbowanie w這s闚, fryzura, jasny blond, kolor, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:31.