Jasne odbarwienia po laserowej depilacji - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-12-07, 15:50   #1
KuNu
Wtajemniczenie
 
Avatar KuNu
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 884

Jasne odbarwienia po laserowej depilacji


Witam
Na łydkach po ostatnim z serii zabiegów depilacji urzadzeniem light sheer
wzłóz piszczeli i wokół kostek pojawiły mi sie białe odbarwienia skóry(takie plamki jasne)

Podobno z czasem zanikają ale mineło juz ok 3mscy i nic
Chciałabym jakos przyspieszyc ten proces,czyms smarowac itd

Miał ktos podobny problem?
Myslałam o zabiegach kwasami ale jakimi owocowymi,migdałowym???
.Dodam ze mam skóre naczynkową,wiec pewnie nie wszystko mogę uzywać

Prosze o pomoc.Bede wdzięczna
KuNu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-12, 19:13   #2
Asia_1983
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 3
Dot.: Jasne odbarwienia po laserowej depilacji

Cytat:
Napisane przez KuNu Pokaż wiadomość
Witam
Na łydkach po ostatnim z serii zabiegów depilacji urzadzeniem light sheer
wzłóz piszczeli i wokół kostek pojawiły mi sie białe odbarwienia skóry(takie plamki jasne)

Podobno z czasem zanikają ale mineło juz ok 3mscy i nic
Chciałabym jakos przyspieszyc ten proces,czyms smarowac itd

Miał ktos podobny problem?
Myslałam o zabiegach kwasami ale jakimi owocowymi,migdałowym???
.Dodam ze mam skóre naczynkową,wiec pewnie nie wszystko mogę uzywać

Prosze o pomoc.Bede wdzięczna
Cześć mi kazano smarować cepanem - ale efekt po 2 m - cach żaden. A Tobie to zeszło w rezultacie czy nic ? Bo szczerze powiem jestem załąmana i aż boję się jak nadejdzie lato... ;(
Bardzo bardzo proszę Cię o odpoweidź
Asia_1983 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-24, 23:48   #3
joannaabram
Raczkowanie
 
Avatar joannaabram
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 187
Wpisy w blogu: 29
Dot.: Jasne odbarwienia po laserowej depilacji

Niestety może się zdarzyć, że kosmetyczka/dermatolog wykonujący taki zabieg użyje zbyt dużej siły lasera, niedostosowanej do typu skóry. Wtedy pojawiają się białe smugi - bardzo ciężko się ich pozbyć niestety..
__________________
Zapraszam na bloga - o makijażach, metamorfozach, i nie tylko
joannaabram jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-02-25, 08:04   #4
Asia_1983
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-02
Wiadomości: 3
Dot.: Jasne odbarwienia po laserowej depilacji

OK, wiem ze ciezko, bo samam to mam. Uzuywam maści, kremów i nic.
Maciej jakieś wskazówki ?
Asia_1983 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:54.