Regulon i trądzik?? - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *
Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Ginekologia

Notka

Ginekologia porady i dyskusje związane ze zdrowiem intymnym kobiety. Uzyskasz tu informacje na temat antykoncepcji, problemów z miesiączkowaniem oraz na temat schorzeń ginekologicznych.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-12-09, 16:20   #1
vicky42
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 264
Regulon i trądzik??

Hej dziewczyny , z góry przepraszam jeśli istnieje już taki wątek ale mam pewien problem, mianowicie lekarz przepisał mi tabletki Regulon bo mam problem z okresem. Kończę już pierwsze opakowanie i zauważyłam na ciele również piersiach sporo trądziku Rok wcześniej brałam novynette i wszystko było w porządku. Moje pytanie: Czy u was tez się tak zdarzyło?? czy to normalne przy pierwszym opakowaniu??. Gdy pytałam lekarza kiedy je mi przepisywał czy jakieś uboczne skutki mogą u mnie wystąpić to powiedział ,że więcej mi pomogą niż zaszkodzą. Proszę o rade
vicky42 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Ginekologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:18.