moje oczka i typ kolorystyczny - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-07-03, 23:42   #1
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Question

moje oczka i typ kolorystyczny


mam taka mala prosbe, zawsze mam problem jak sie malowac, no a najwiekszym problemem jest dla mnie okreslenie mojego typu kolorystycznego. Sporo o tym czytalam na forum ale to dla mnie czarna magia. Mam nadzieje ze moge liczyc na wasza pomoc
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 10:16   #2
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

na pierwszy rzut oka wyglądasz ciepło

1.Jak się opalasz-szybko czy ciężko(najpierw na czerwono bądź różowo). Odcień opalenizny jest ciepły-złotawo-brązowawy czy raczej taki lekko przykurzony,szaro-beżowy?
2.Kolor oczu-ciemne,jasne...czy tęczówki mają ciemniejszą obwódkę,czy kolor ich jest czysty ,a może mają plamki? Jaka jest oprawa oczu (brwi i rzęsy)-jasna czy raczej zdecydowana?
3.Piegi-jesli występują,to są złotawe ciepłe czy raczej szaro-brązowe?
4.Cera-jaki ma odcień Twoja skóra? Ciepły brzoskwiniowy ,oliwkowy,złotawy czy jasny,chłodny wpadający w róż lub porcelanowy? Jeżeli się rumienisz,to na jaki kolor-czerwony czy różowy?
5.naturalny kolor włosów-ciemny ,jasny.Jaki odcień?czy ma złotawo-brązowe przebłyski czy raczej mysie,bardziej popielate?
6.kolor ust (naturalny oczywiście) jest dość jasny ,różowy czy ciepły-nasycona czerwień,brzoskwinia czy koral?
7.W jakich kolorach czujesz się dobrze,a które źle podkreślają Twoja urodę?
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 10:49   #3
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

Ale Te tęczówki to masz ekstra - widać różnicę i są typowo letnie choć na drugiej fotce nie wyglądasz na lato

Odpowiedz na pytania Agi moze to cos nam rozjaśni

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 11:00   #4
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

juz odpisuje
1. opalam sie opornie (chyba mam w skorze jakis naturalny bloker ), ale raczej nie na czerwono, pierwszego dnia skora jest zaczerwieniona, ale na drugi dzien justy jest oki, kolor raszej nie jest zloty czy brazowy, taki szarobrazowy
2. oczy mam niebiesciutenkie z ciemniejsza obwódka czo widac na fotce (moze nie za dokladnie )
brwi mam ciemne, rzesy tez ale tylko do polowy od polowy sa biale i niewiedoczne ale henna moze zdzialac u mnie cuda
3. piegow nie mam wogole
4. cere mam jasna, powiedzialabym ze taka brzoskwiniowa ( na pewno nie okiwka)
a jak sie rumienie to sama nie wiem ale chyba raczej na ciemnorozowo
5. naturalny kolor wlosow to taki lniany (babcia tak to nazywa ) szary blond bez zadnego polysku bardzo bliski temu ktory jest na fotce tu mam wlosy farbowane, naturalne sa jasniejsze
6. kolor ust zalezny od pogowy i nastroju no i stanu zdrowia ale genralnie bladorózowy cieply
7. kolory lubie wszystkie. ale nienawidze zieleni!!!!!!!! najczsciej nosze żółty, brązy, zcerwony, bialy, czarny, niebieski(błękitny)-ale tego to tylko troche i jasniutki różowy
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 11:02   #5
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

Cytat:
Napisane przez mona1978
Ale Te tęczówki to masz ekstra - widać różnicę i są typowo letnie choć na drugiej fotce nie wyglądasz na lato

Odpowiedz na pytania Agi moze to cos nam rozjaśni

na drugiej fotce to wogole dziwnie wygladam, poza tym usta mam pomalowane, oczy wyszly czerwone, twarzjakas taka dziwna, ale to bylo robione weczorem, wiec nienaturalne swiatko, a moj aparat tak robi jak sa zdjecia wieczorem w pokoju
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 11:06   #6
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

prawie wszystko wskazuje na typ chłodny-lato
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lato3.jpg (15,9 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato145.jpg (26,5 KB, 24 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoo.jpg (15,7 KB, 15 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoooooo.JPG (40,9 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg llato.jpg (11,0 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoo2.jpg (10,9 KB, 13 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 11:07   #7
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

a macie moze jakies propozycje jak moglabym malowac oczka
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 15:33   #8
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

up
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 15:57   #9
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=56957

Przeczytaj ten wątek Coś na pewno znajdziesz

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 16:02   #10
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

przeczytalam juz ten watek z 1000 razy i nic nadal nie wiem
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 16:13   #11
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

Cytat:
Napisane przez annfas
przeczytalam juz ten watek z 1000 razy i nic nadal nie wiem
Ja nic nowego nie napiszę ! Ale o co dokładnie tobie chodzi , o kolorki, technikę malowania?
Nie wiem o czym mam Ci napisać?

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 16:21   #12
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

glownie o kolorki, jakich uzywac, jakie moge ze soba mieszac
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 16:47   #13
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

Przeciez Aga załączyła paletki?? Nie widzisz tych zdjęć?
Napisz- bo ja widzę. Tak myślę po co ci kolorki skoro Aga dała?
Najwyżej ja załączę po raz drugi no problem

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 16:55   #14
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

no wlasnie nie widze w tym problem mam takie pytanko ostatnio mam manie na kolor zolty, ale co do ciebie to zwykle uzywalam delikatnych brazow i teraz sie zastanawiam czy moge mieszac te dwa kolorki jesli tak to w jaki sposob????
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 17:16   #15
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

o juz widze cos mi net troche oslabl, zrestartowalam modem i jest oki
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 17:20   #16
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

Jeżeli jesteś wiosennym typem to brązy czy odcienie żółci jak najbardziej są dla Ciebie - ale skoro jesteś lato to proponuję stosować bardziej przydmione kolorki, soczystości odradzam.
Załączam fotkę
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 17:30   #17
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

dzieki bardzo
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 17:37   #18
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

oki jeszcze raz dziekuje za pomoc, wiem juz jaki jest moj typ kolorystyczny, wiem jakich kolorkow uzywac, teraz wracam na forum o malowaniu oczu zeby poczytac na temat techniki.... tylko jakie ja mam oczy???? zawsze mi sie wydawalo ze boje oczy sa bez kategorii... takie nijakie
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 18:02   #19
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

myślę ,że są wypukłe z opadającym kącikiem zewnętrznym
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-04, 18:14   #20
annfas
Zakorzenienie
 
Avatar annfas
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 4 588
Dot.: moje oczka i typ kolorystyczny

dzieki agusi sorki ze was tak wymeczylam
__________________

Always look on the bright side of life...
annfas jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:21.