Twarz po stosowaniu preparatu na trądzik. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-01-01, 18:20   #1
Laapis
Przyczajenie
 
Avatar Laapis
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 11

Twarz po stosowaniu preparatu na trądzik.


Witam. Mam pewien problem i w tym takie pytanie. Od roku/ 2 lat używam preparatu Aknemycin Plus jest to produkt w postaci płynu zwalczający trądzik, jego głównym składnikiem jest alkohol i dwa najważniejsze produkty Erytromycyna i Tretynoina. Niestety obawiam się, że moja skóra źle to przyjmuję, a na razie tego nie widać. Nie wiem czy te produkty są bardzo szkodliwe, czy nie. A więc chodzi o to, jak mogę chronić/poprawiać skórę po stosowaniu tego preparatu. Muszę dodać, że po nim zszedł mi trądzik.
__________________
One Love Reggae <3
Laapis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-01-02, 08:26   #2
pannaporanna
Rozeznanie
 
Avatar pannaporanna
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 593
GG do pannaporanna
Dot.: Twarz po stosowaniu preparatu na trądzik.

to nie jest agresywny środek,z podstawowych zaleceń: zmywaj twarz delikatnym, nie drażniącym środkiem, nawilżaj (patrz tylko na składy by nie "przywrócić" sobie trądziku). Nie używaj niczego z alkoholem poza tym lekiem^!

Jesli trądzik ci po tym schodzi, ty już jest pięknie Mój się po tym nie ruszył
pannaporanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-01-02, 19:52   #3
biala
Wtajemniczenie
 
Avatar biala
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 2 639
Dot.: Twarz po stosowaniu preparatu na trądzik.

Ten lek nie jest czasem na receptę?
Skonsultuj się ze swoim lekarzem.
__________________
Tak, to ja.
biala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-01-02, 21:38   #4
Laapis
Przyczajenie
 
Avatar Laapis
 
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 11
Dot.: Twarz po stosowaniu preparatu na trądzik.

Cytat:
Napisane przez biala Pokaż wiadomość
Ten lek nie jest czasem na receptę?
Skonsultuj się ze swoim lekarzem.
Niestety lekarze z mojej okolicy oprócz tego co wiem nic więcej nie powiedzą.
pannaporanna dziękuję Ci za informacje. Na szczęście po tym środku trądzik mi zszedł i bardzo się cieszę. Używałam już ponad 50 środków i żaden dopiero ten.
__________________
One Love Reggae <3
Laapis jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:33.