W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII - Strona 95 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Zamknij w徠ek
 
Narz璠zia
Stary 2012-01-23, 14:53   #2821
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez buahhot Poka wiadomo嗆
no dok豉dnie, ta z daxa jest delikatna i daje naturalny odcie, ale ta z rossa jest okropna dla mojej skory

dobra, teraz ju naprawd spadam
ja tej z rossa nie u篡wa豉m to takie w pomara鎍zowym opakowaniu
lepiej wstawi linka i ostrzec

---------- Dopisano o 14:53 ---------- Poprzedni post napisano o 14:52 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
podoba mi sie 35 typowy roz jak u lalki z porcelanyhttp://tagomago.pl/produkt/7709/Bour...Lune-D'or/ ale wykupuja tutaj te kosmetyki bo to ich rodzime jak u nas np eveline
to ja mam 35 troszk i 32
xLADYx jest offline  
Stary 2012-01-23, 14:54   #2822
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
jestem juz i widze fajny temat ale najpierw pochwale sie zakupkami malymi wiecej napisze pewnie o nich na blogu jak potestuje
kupilam podklad z gabeczka z MF http://www.maxfactor.co.uk/uk/produc...le/detail.aspx
oraz tusz z rimmela ale ten bo mnie zaciekawil http://www.rimmellondon.com/us/en/pr...-lash-mascara/
do tego dostalam probke odzywki czarnej z gliss kur


sluchajcie co do zagranicy to ja jestem zdania ze jak ktos ma szanse to powinien wyjechac i tyle ja jestem za granica ponad 10 lat i nie narzekam i niewiadomo czy to sie zmieni a powiedzenie ze "pieniadze szczescia nie daja" to wymyslil chyba jakis idiota bo jak masz pienadze to i stac cie na lepszego lekarza i lepsze leki ,jesli jestes chory ..i wogole mozna sobie pozwolic na duzo rzeczy ktore sa niezbedne do zycia...
latwiej o prace i latwiej o jakies studia kursy..;latwiej rowniez je skonczyc ..kazdy pracuje w swoim zawodzie a nie jak w pl gdzie sie da
i niestety pieniadze daja szczescie jakby nie bylo bo stac cie na wszystko i nawet jak nie uklada sie w zyciu to zawsze jest latwiej jak masz ta kase a przepraszam bieda daje szczescie i liczenie czy starczy od miesiaca do miesiaca na chleb, niektorzy uwazaja ze lepiej byc u "siebie" ale jakim kosztem ? jesli nie sprobujesz nigdy sie nie przekonasz co moze dac ci zagranica

bunny powiem ci tak ze ty masz fach w reku i to calkiem niezly i w pl prawdopodobnie bedziesz pracowala u kogos ,a za granica takie dziewczyny jak ty albo pracuja na poczatku w renomowanym salonie albo otwieraja swoj maly biznes na poczatku w chaciei klientek w brud maja
caskada ja sie z toba calkowicie zgadzam ale jak widzisz widac jestem inna tu tez moge otworzyc wlasne dg i robic na siebie plus panstwo wynajac miejsce w saloniku, otworzyc swoj albo zrobic gabinecik we wlasnym domu, jak juz osiade w mieszkaniu po dziadku...
na pewno za granica wzielabym za moje umiejetnosci lepsza kase, ale ja jakos sie boje zagranicy, nie wiem... nie mam jezyka perfekt i w ogole...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-01-23, 14:55   #2823
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Lady tak, kupi豉m j chyba w maju, ale dat wa積o軼i mia造 a do 2013 roku. By豉 mocno nawil穎na jak j wyj窸am.
Chyba masz racj, 瞠 najlepsza jest do tego aby po prostu podkre郵i opalenizn
kitkulka jest offline  
Stary 2012-01-23, 14:58   #2824
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
Lady tak, kupi豉m j chyba w maju, ale dat wa積o軼i mia造 a do 2013 roku. By豉 mocno nawil穎na jak j wyj窸am.
Chyba masz racj, 瞠 najlepsza jest do tego aby po prostu podkre郵i opalenizn
najwa積iejsze, 瞠 nie zrobi豉 krzywdy
do podkre郵ania ok, bo obawiam si, 瞠 na blade cia這 m鏬豚y wyj嗆 nieciekawy odcie i plamy
xLADYx jest offline  
Stary 2012-01-23, 14:59   #2825
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
najwa積iejsze, 瞠 nie zrobi豉 krzywdy
do podkre郵ania ok, bo obawiam si, 瞠 na blade cia這 m鏬豚y wyj嗆 nieciekawy odcie i plamy
to fakt
kitkulka jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:02   #2826
Lavia15
Wtajemniczenie
 
Avatar Lavia15
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 437
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

ale wkr璚i mi si ten kawa貫k

http://www.youtube.com/watch?v=N7OPZOBJZyI
__________________
zapuszczanie w這sk闚
skrzypowita
od 28.02- jantar
treningi z Ew Ch. i Mel B.
ZUMBOMANIACZKA
Lavia15 jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:03   #2827
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
caskada ja sie z toba calkowicie zgadzam ale jak widzisz widac jestem inna tu tez moge otworzyc wlasne dg i robic na siebie plus panstwo wynajac miejsce w saloniku, otworzyc swoj albo zrobic gabinecik we wlasnym domu, jak juz osiade w mieszkaniu po dziadku...
na pewno za granica wzielabym za moje umiejetnosci lepsza kase, ale ja jakos sie boje zagranicy, nie wiem... nie mam jezyka perfekt i w ogole...
kooooochana jesli na poczatku otwierasz u siebie w chacie czyli jak to sie zwie na czarno to po 1 jezyk ci nie potrzebny bo twoimi klientkami beda polki
na jezyk mozna sie zapisac normalnie do szkoly badz chodzic wieczorami na kurs naprawde zagranica jest dostosowana dla obcokrajowcowpoznie j mozna to wszystko ladnie uregulowac juz na legalu

jak tak was czytam to pomagacie mi w podjeciu decyzjitym bardziej ze i siorka ostatnio jeczy ze niezaciekawie
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:06   #2828
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
ale wkr璚i mi si ten kawa貫k

http://www.youtube.com/watch?v=N7OPZOBJZyI
te to lubi

pora wybra nowy telefon chyba sobie wezm tego mini SE
bo dla mnie najwa積iejsze, 瞠by dzwoni, muzyka by豉 i ma造 by

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:04 ----------

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
kooooochana jesli na poczatku otwierasz u siebie w chacie czyli jak to sie zwie na czarno to po 1 jezyk ci nie potrzebny bo twoimi klientkami beda polki
na jezyk mozna sie zapisac normalnie do szkoly badz chodzic wieczorami na kurs naprawde zagranica jest dostosowana dla obcokrajowcowpoznie j mozna to wszystko ladnie uregulowac juz na legalu

jak tak was czytam to pomagacie mi w podjeciu decyzjitym bardziej ze i siorka ostatnio jeczy ze niezaciekawie
potem polki polecaj Ci swoim kole瘸nkom i interes kr璚i si
xLADYx jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:06   #2829
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
te to lubi

pora wybra nowy telefon chyba sobie wezm tego mini SE
bo dla mnie najwa積iejsze, 瞠by dzwoni, muzyka by豉 i ma造 by
mnie to czeka w maju albo w czerwcu
m鎩 brat w grudniu bra SE tego co w plusie reklamuj jako telefon dla grzybiarzy
kitkulka jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:09   #2830
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Hej dziewczyny witam po weekendzie wybawi豉m sie w klubie, cho mia豉m przygod bo lady zacz窸a mi zwraca wod i nie chcia豉 je嗆 w pi徠ek,wet powiedzia豉 ze to robaki i odrobaczy豉 j tylko ze dzi zn闚 to samo si sta這 cho ju ona normalnie je ... musz poczeka jeszcze ze dwa dni ale mam nadzieje ze przejdzie jej to bo sie o ni boje.

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
mam wene, wiec pokaze wam jak ewoluuje moj kolor na wloskach chyba juz coraz lepiej bo coraz mniej bialego nie?
i chyba ta 12% woda niezle daje rade co?

Za陰cznik 4451001Za陰cznik 4451002Za陰cznik 4451003
aaa wida r騜nic miedzy poprzednimi zdj璚iami co kiedys pokazywa豉 ju mniej 鄴速ego ale zazdroszcz ci tej g瘰to軼i

mam fotke bu嶔i co wrzuci豉m na fejsa, bo wyprostowa豉m w這sy wrzuc do albumiku

edit:
http://wizaz.pl/forum/album.php?albu...ctureid=121660
to moje kud造 :P
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚

Edytowane przez Kotka17
Czas edycji: 2012-01-23 o 15:11
Kotka17 jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:11   #2831
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomo軼i: 12 127
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
mnie to czeka w maju albo w czerwcu
m鎩 brat w grudniu bra SE tego co w plusie reklamuj jako telefon dla grzybiarzy
chyba nie widzia豉m tej reklamy
do mnie ju od grudnia wydzwaniaj i pisz, 瞠bym wzi窸a
xLADYx jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:20   #2832
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomo軼i: 9 069
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
kooooochana jesli na poczatku otwierasz u siebie w chacie czyli jak to sie zwie na czarno to po 1 jezyk ci nie potrzebny bo twoimi klientkami beda polki
na jezyk mozna sie zapisac normalnie do szkoly badz chodzic wieczorami na kurs naprawde zagranica jest dostosowana dla obcokrajowcowpoznie j mozna to wszystko ladnie uregulowac juz na legalu

jak tak was czytam to pomagacie mi w podjeciu decyzjitym bardziej ze i siorka ostatnio jeczy ze niezaciekawie
no super tylko ze na czarno to jest tak samo jak w pl- zawsze ktos moze cie pod☠☠☠ac do odpowiedniego urzedu i wpadasz a moze tam nie ma podatkow? skarbowek itp?
zanim zdobedzie sie baze klientek tak szeroka by przezyc to juz od kilku miesiecy mozna zdechnac z glodu- pamietam jak tu zaczynalam i wszedzie poczatek jest taki sam...
a co do twojej sytuacji- jestes tam juz tyle, zycie masz poukladane- wiec ja bym do pl nigdy nie wracala jesli tam zyjesz godnie.

Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
te to lubi

pora wybra nowy telefon chyba sobie wezm tego mini SE
bo dla mnie najwa積iejsze, 瞠by dzwoni, muzyka by豉 i ma造 by

---------- Dopisano o 15:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:04 ----------



potem polki polecaj Ci swoim kole瘸nkom i interes kr璚i si
nie zawsze kochana, oj nie zawsze...
moja ciotka tak sie przejechala jak byla opiekunka do dzieci na czarno

---------- Dopisano o 15:20 ---------- Poprzedni post napisano o 15:13 ----------

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
Hej dziewczyny witam po weekendzie wybawi豉m sie w klubie, cho mia豉m przygod bo lady zacz窸a mi zwraca wod i nie chcia豉 je嗆 w pi徠ek,wet powiedzia豉 ze to robaki i odrobaczy豉 j tylko ze dzi zn闚 to samo si sta這 cho ju ona normalnie je ... musz poczeka jeszcze ze dwa dni ale mam nadzieje ze przejdzie jej to bo sie o ni boje.



aaa wida r騜nic miedzy poprzednimi zdj璚iami co kiedys pokazywa豉 ju mniej 鄴速ego ale zazdroszcz ci tej g瘰to軼i

mam fotke bu嶔i co wrzuci豉m na fejsa, bo wyprostowa豉m w這sy wrzuc do albumiku

edit:
http://wizaz.pl/forum/album.php?albu...ctureid=121660
to moje kud造 :P
sliczne masz wloski koteczko! moj ukochany kolorek
no i widze oczka na srebrno malujesz, jak ja- uwielbiam
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:24   #2833
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
]
sliczne masz wloski koteczko! moj ukochany kolorek
no i widze oczka na srebrno malujesz, jak ja- uwielbiam
to takie moje smokey eyes szaro-srebrno- czarny i krecha linerem oczywi軼ie pogrubiana
a wlosy o dziwo fajnie wysz造 , a i co my郵icie o tym ze nie mam grzywy?
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:30   #2834
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez Kotka17 Poka wiadomo嗆
Hej dziewczyny witam po weekendzie wybawi豉m sie w klubie, cho mia豉m przygod bo lady zacz窸a mi zwraca wod i nie chcia豉 je嗆 w pi徠ek,wet powiedzia豉 ze to robaki i odrobaczy豉 j tylko ze dzi zn闚 to samo si sta這 cho ju ona normalnie je ... musz poczeka jeszcze ze dwa dni ale mam nadzieje ze przejdzie jej to bo sie o ni boje.
OMG Ty to si masz z tym psem, gorzej ni z jajkiem
Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
chyba nie widzia豉m tej reklamy
do mnie ju od grudnia wydzwaniaj i pisz, 瞠bym wzi窸a
http://www.sonyericsson.com/cws/prod...-v?cc=pl&lc=pl
taki tylko czarny


Bunny to moje dzisiejsze k豉ki 鈍iat這 dzienne bez lampy
z fleszem wychodz w豉郾ie takie siwe troch, srebrzyste
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg P1230357.jpg (16,9 KB, 63 za豉dowa)
kitkulka jest offline  
Stary 2012-01-23, 15:30   #2835
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Poka wiadomo嗆
no super tylko ze na czarno to jest tak samo jak w pl- zawsze ktos moze cie pod☠☠☠ac do odpowiedniego urzedu i wpadasz a moze tam nie ma podatkow? skarbowek itp?
zanim zdobedzie sie baze klientek tak szeroka by przezyc to juz od kilku miesiecy mozna zdechnac z glodu- pamietam jak tu zaczynalam i wszedzie poczatek jest taki sam...
a co do twojej sytuacji- jestes tam juz tyle, zycie masz poukladane- wiec ja bym do pl nigdy nie wracala jesli tam zyjesz godnie.


nie zawsze kochana, oj nie zawsze...
moja ciotka tak sie przejechala jak byla opiekunka do dzieci na czarno

---------- Dopisano o 15:20 ---------- Poprzedni post napisano o 15:13 ----------


sliczne masz wloski koteczko! moj ukochany kolorek
no i widze oczka na srebrno malujesz, jak ja- uwielbiam
tu polowa ludzi pracuje na czarno i nikt nikim sie nie interesuje nikt nikomu nie zaglada co masz w chacie z czego bo kazdy stara sie aby ta kasa byla ci co pracuja na czarno to wiadomo odkladaja ile sie da bo wysylaja kase dla rodziny do pl lub tam stawiaja dom czy kupuja mieszkanie ...a ci co sa tu na legalu kupuja tu dom mieszkanie pracuja leganie placa podatki owszem sa ubezpieczenie itd

jest tyle polek co robi na "czarno" fryzjerke ze szok i maja klientki i nikt sie tym nie interesuje jak ona pracuje no i przedewszystkim biora tyle co w salonie i dlatego wiekszosc woli isc do dziewczyny z ktora mozna sie dogadac w swoim jezyku i nie z☠☠☠ie ci wlosow niz do salonu gdzie maja cie na sztuke a jak jeszcze obcokrajowiec to wogole bylam pare razy w tych renomowanych salonach louse david i inne bajery i za kazdym razem wychodzilam ze z☠☠☠anymi wlosami never mam swoja fryz i tylko jej ufam i dzieki niej mam te wlosy mimo ze robione rozjasniaczem tyle lat
w pl tez mam jeden staly salon wiec jakbym musiala to tylko tam pojde
no i podstawowa zasada -> nie wyjezdza sie w ciemno


kotka bez grzywki tak powaznie wygladasz a wloski wyprostowane ale zdecydowanie ich mniej dzieki temu..no ale raz nalezy ci sie ladnie wygladasz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2012-01-23 o 15:33
caskada jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:15   #2836
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 660
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Ja ju jestem po sesji

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Poka wiadomo嗆
oto moje w這sy po drugim farbowaniu wellatonem...
troch z馧to si wydaje
Cytat:
Napisane przez novelove Poka wiadomo嗆
W og鏊e dupki, dupki! Patrzcie jak mi w這sy uros造! Mam ju prawie do kolan!
I m鎩 bizoni odrost!
rosn ,rosn a fryzurke jak捷 na studni闚k planujesz?
Cytat:
Napisane przez aniolek99 Poka wiadomo嗆
Nie przejmuj sie tez jestem slepa ,najbardziej boje sie tego badania wzroku na prawko
ja na badanie na prawko posz豉m w soczewkach i sawet okulista nie zauwa篡 m鎩 T za to poszed w okularach i musi co 5 lat prawko wymienia
Cytat:
Napisane przez xLADYx Poka wiadomo嗆
te to lubi

pora wybra nowy telefon chyba sobie wezm tego mini SE
bo dla mnie najwa積iejsze, 瞠by dzwoni, muzyka by豉 i ma造 by
m鎩 T wzi掖 go sobie ostatnio fajny jest

Kotka mi si bardziej podobasz w grzywce

Caskada te mam ten tusz,ale jak dla mnie taki zwyklak, nic specjalnego nie robi
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:15   #2837
Kotka17
Zakorzenienie
 
Avatar Kotka17
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: Okolice Boles豉wca (Dolny 奸御k)
Wiadomo軼i: 3 586
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
OMG Ty to si masz z tym psem, gorzej ni z jajkiem


Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆

kotka bez grzywki tak powaznie wygladasz a wloski wyprostowane ale zdecydowanie ich mniej dzieki temu..no ale raz nalezy ci sie ladnie wygladasz
no mniej fakt ale uwielbiam takie, czemu nie mog by takie proste
__________________
ALFAPARF EVOLUTION CUBE 11.21 + utleniacz 12%
szampon dermena
vitapil
od篡wianie w這sk闚
Kotka17 jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:16   #2838
katebury
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomo軼i: 96
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

witam
mam pytanko - jaka wode ma farba loreal stockholm 6% czy 9%?? podczytuje watek i wiem ze kilka osob nawet robilo ta farbka.. bede wdzieczna
pozdrawiam
katebury jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:22   #2839
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

w mojej drogerii nie ma astor wogole astor to ze swieczka bede szukac tutaj
jedynym plusem tego tuszu co kupilam jest fakt ze nie beda mi lzawic oczy bo jest okulistycznie przebadany a warstw jak bedzie trzeba naloze 3

nie mam nawet czasu na bloga zeby napisac notke co za dzien
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:26   #2840
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomo軼i: 7 660
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez katebury Poka wiadomo嗆
witam
mam pytanko - jaka wode ma farba loreal stockholm 6% czy 9%?? Podczytuje watek i wiem ze kilka osob nawet robilo ta farbka.. Bede wdzieczna
pozdrawiam
9%
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:44   #2841
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomo軼i: 24 766
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez kaska222 Poka wiadomo嗆
Juz zatwierdzili (czekaja jeszcze na podpisanie innych panstw spoza Unii)jak sie nie myle 2 lata temu .I to po cichu,bo w Mediach nic o tym nie mowili nawet na stronach www...!
Niemczech na youtube poblokowali wiekszosc ze nie idze muzyki posluchac czy innych blogow obejrzec.Jeszcze troche to poblokuja inne strony www.. ze nie bedzie mozna sciagac ani ogladac filmow czy seriali.Po malu az do skutku, tak jak w przypadku megaupload



u mnie nie idze obejrzec, zaraz sie wyswietla ze ten film nie jest dostepny w DE poniewaz nie zostaly przyznane prawa przez Firme.Przepraszamy bardzo .

Adzia a u Ciebie idzie otworzyc ten link

Aaa no to kolejne sprzeczne informacje bo ja slyszalam ze tego 26 bedzie sie jakas komisja UE zbierac i bedzie jaka dyskusja na ten temat...

Ja po這wy muzyki nie moge slucha na youtube mimo ze wszystko dzia豉這, a teraz poblokowane przez prawa autorskie
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-01-23, 16:58   #2842
maajjaa88
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 1 541
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

dla dziewczyn zainteresowanych nowymi garnierami: w tesco od 26 stycznia beda po 14.99
maajjaa88 jest teraz online  
Stary 2012-01-23, 16:59   #2843
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez katebury Poka wiadomo嗆
witam
mam pytanko - jaka wode ma farba loreal stockholm 6% czy 9%?? podczytuje watek i wiem ze kilka osob nawet robilo ta farbka.. bede wdzieczna
pozdrawiam
9%
Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
w mojej drogerii nie ma astor wogole astor to ze swieczka bede szukac tutaj
jedynym plusem tego tuszu co kupilam jest fakt ze nie beda mi lzawic oczy bo jest okulistycznie przebadany a warstw jak bedzie trzeba naloze 3

nie mam nawet czasu na bloga zeby napisac notke co za dzien
jak kiedy b璠ziesz chcia豉 ten tusz to mog Ci kupi i wys豉
kitkulka jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:02   #2844
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

no to swietnie bo dzis caly dzien na wizaz nie moge wejsc normalnie myslalam ze mi net zamula a tu powod moze byc zupelnie inny na A
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:04   #2845
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
no to swietnie bo dzis caly dzien na wizaz nie moge wejsc normalnie myslalam ze mi net zamula a tu powod moze byc zupelnie inny na A
no m闚i, lepiej podajmy sobie nasze maile, nr gg i skype, bo nied逝go nie b璠zie gdzie plotkowa
kitkulka jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:08   #2846
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
9%

jak kiedy b璠ziesz chcia豉 ten tusz to mog Ci kupi i wys豉
bede pamietac jestes kochana
a tak ogolnie to nie mialam tutaj nic jeszcze z astor bo jak mowie marka bardzo niepopularna u mnie a jak jestem w pl to za astorem jakos nie rozgladam sie bo i nie pamietam i dookola tyle innych fajnych marek
jeszcze sie rozejrze jak bede w centrum tam maja duze galerie kosmetyczne
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:14   #2847
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Ba速yku :)
Wiadomo軼i: 3 526
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Poka wiadomo嗆
ale wkr璚i mi si ten kawa貫k

http://www.youtube.com/watch?v=N7OPZOBJZyI
DJ LAVIA!
<dziki dens>

Princesska
w豉郾ie i tutaj nie wiem ;d albo zwyk貫, jako wymodelowane, albo z jakiego upi璚ia a'la na odwal si, jaki warkoczyk niedbaluch przeprowadzony przez wielki splot xD nie wiem

Maja 88
KIM TY JESTE OKROPNA KUSICIELKO
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:14   #2848
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomo軼i: 9 124
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Poka wiadomo嗆
no m闚i, lepiej podajmy sobie nasze maile, nr gg i skype, bo nied逝go nie b璠zie gdzie plotkowa
ja z checia moge podac jakis swoj komunikator ,jesli inne dziewczyny tez sa chetne
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:20   #2849
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomo軼i: 6 515
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Poka wiadomo嗆
Aaa no to kolejne sprzeczne informacje bo ja slyszalam ze tego 26 bedzie sie jakas komisja UE zbierac i bedzie jaka dyskusja na ten temat...
A,nie czasem ze Polski rzad ma 26 podpisac miedzynarodowe porozumienie ACTA
__________________



RegulaminWizaz.pl

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-01-23 o 17:26 Pow鏚: lit:
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego u篡tkownika na forum. Jak za這篡 tak reklam? (klik!)
kaska222 jest offline  
Stary 2012-01-23, 17:22   #2850
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomo軼i: 18 974
Dot.: W這sy na blond farbujemy i o 篡ciu dyskutujemy. Cz. XVII

Cytat:
Napisane przez caskada Poka wiadomo嗆
ja z checia moge podac jakis swoj komunikator ,jesli inne dziewczyny tez sa chetne
ja te, ch皻nie z Wami pogadam na skype mo瞠my zrobi konferencj!
kitkulka jest offline  
Zamknij w徠ek

Tagi
blond, farbowanie wlos闚, jasny blond, w這sy blond

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:58.