Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!! - Strona 90 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-03-02, 20:38   #2671
descentrada
Rozeznanie
 
Avatar descentrada
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 521
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez Lavi92 Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny, do kogo się udać najlepiej jak nie do specjalistek
Czy wiecie jaki to lakier? Albo chociaż znacie coś bardzo podobnego? Bardzo zależy mi na takim odcieniu ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć...
w Golden Rose można znaleźć praktycznie każdy odcień

Cytat:
Napisane przez trellemorele Pokaż wiadomość
Każdy paznokieć na inny kolor !
padło już na różowy
__________________
descentrada jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:40   #2672
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez descentrada Pokaż wiadomość
w Golden Rose można znaleźć praktycznie każdy odcień



padło już na różowy
Poka poka
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:42   #2673
Lavi92
Zakorzenienie
 
Avatar Lavi92
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9 130
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez Pilar1899 Pokaż wiadomość
mi to przypomina taki jeden z Golden rose ale nie pamiętam numeru niestety..

ja tam bym na lakiery wydała
Cytat:
Napisane przez descentrada Pokaż wiadomość
w Golden Rose można znaleźć praktycznie każdy odcień
Kurcze... u mnie oczywiście jak jest GR to same poprzebierane kolory Ale poszukam, może akurat się uda. Dzięki dziewczęta!
__________________
...
Lavi92 jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:52   #2674
descentrada
Rozeznanie
 
Avatar descentrada
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 521
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez trellemorele Pokaż wiadomość
Poka poka
pokażę jutro, bo sztuczne światło przekłamuje kolor

Cytat:
Napisane przez Lavi92 Pokaż wiadomość
Kurcze... u mnie oczywiście jak jest GR to same poprzebierane kolory Ale poszukam, może akurat się uda. Dzięki dziewczęta!
w ich sklepie internetowym jest pełny wybór kolorów
__________________
descentrada jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:52   #2675
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez BabaZMiasta Pokaż wiadomość
Jak błyszczy
Niedociągnięcia? Nie chciałabyś zobaczyć jak wyglądają moje paznokcie po pomalowaniu
Błyszczy ładnie to fakt
dziękuje
Cytat:
Napisane przez Śniegowa Pokaż wiadomość
Śliczny szaraczek.
Co do skórek, to pogoda taka, ze ciężko z nimi. Polecam krem zmiękczający do skórek Avonu.
dziękuję
niestety do avonu mam znikomy dostęp, jurto może do rossmana wpadnę i zobaczę co tam mają

Cytat:
Napisane przez queencarrot Pokaż wiadomość
alazkrainy, piękna szarość
dziękuje
Cytat:
Napisane przez Damaris_ Pokaż wiadomość
Ja niedawno zrobiłam taki wzorek i na blogu jest krótki step (jeśli kogoś to w ogóle interesuje).
ładny, podoba mi się
a bloga śledze na bieżąco
Cytat:
Napisane przez chucky123 Pokaż wiadomość
Hej, wychodzić z tym do ludzi ?
oczywiście

Cytat:
Napisane przez szyszyniak Pokaż wiadomość
Najedzony mogę wrzucać zdjęcie placków jakie dzisiaj zrobiłem. Wyszły fantastycznie
Niedobry jesteś
uwielbiam placki ziemniaczane, ale często ich nie robię, bo szkoda mi paznokci zetrzeć na tarce, a maszyny która by się zajęła tarciem ziemniaków nie posiadam
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:54   #2676
trufle
Zadomowienie
 
Avatar trufle
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 152
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez Mmedeah88 Pokaż wiadomość
Seria pytań do Was:
1. Która wykupiła w Wawie wszystkie nudziali Essence?!
2. Ma któraś Where is the party z Essence? Fajny? Kupić?
3. Gdzie w Wawie mogę kupić lakiery Virtual?
2. To tak jakby kupić troche ciemniejszy "Iron Mermaiden" Catrice śliczny ma efekt, ale ja wole catrice. Sproboj essence- jest tanszy wiec jesli schnie szybciej od catrice to dobrze, jak nie, to bedzie mniej szkoda xD
trufle jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:55   #2677
framebasics
Zadomowienie
 
Avatar framebasics
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Poza granicą
Wiadomości: 1 836
Wyślij wiadomość przez MSN do framebasics
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Wrocilaaaam! Czy ktos mnie tu jeszcze pamieta?

W Krakowie bylo super, obkupilam sie w kosmetyki, TYLKO 3 lakiery (w tym dorwalam hello holo z essence).

Ponizej macie zdjecia, musialam od razu wyprobowac Noo i ostatnie chwile moich paznokci w tym ksztalcie... Wyobrazcie sobie, ze jednego dnia zlamaly mi sie 3 paznokcie na kantach!
Uznalam, ze to czas, by po raz pierwszy w zyciu sprobowac migdalkow. I tak oto spilowalam swoje paznokcie na migdalki Jutro pomaluje je na bialo, zeby wyrownac ksztalt i Wam pokaze
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC02243.jpg (29,5 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02246.jpg (21,6 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC02287.jpg (78,6 KB, 48 załadowań)
__________________
Allt händer av en orsak.

Bylo:71kg
jest: 68kg...
Cel I: 65kg
Cel II: 60kg
Wzrost: 176cm

Frame bloguje --> Makijaz, uroda, paznokcie
framebasics jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:55   #2678
szyszyniak
Zadomowienie
 
Avatar szyszyniak
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 1 064
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

-> trellemorele
Dżem byłby idealny, bo same placki są słodsze niż normalnie (ale niewiele) Ja to pałaszuję ze śmietaną i cukrem (którego akurat nie widać na fotce). Chrupiące i pyszne ^^

A w nast. odcinku "Gotuj z szyszkiem - naleśniki"
szyszyniak jest offline  
Stary 2012-03-02, 20:59   #2679
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez szyszyniak Pokaż wiadomość
-> trellemorele
Dżem byłby idealny, bo same placki są słodsze niż normalnie (ale niewiele) Ja to pałaszuję ze śmietaną i cukrem (którego akurat nie widać na fotce). Chrupiące i pyszne ^^

A w nast. odcinku "Gotuj z szyszkiem - naleśniki"
Chłopie gdzieś Ty się uchował? Mój TŻ jedyne co potrafi 'ugotować' to chleb posmarowany keczupem i inne wymyślne kanapki.
A robiłeś już może ziemniaczane z drożdżami? Takie pulchne fajne sie robią
Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Wrocilaaaam! Czy ktos mnie tu jeszcze pamieta?

W Krakowie bylo super, obkupilam sie w kosmetyki, TYLKO 3 lakiery (w tym dorwalam hello holo z essence).

Ponizej macie zdjecia, musialam od razu wyprobowac Noo i ostatnie chwile moich paznokci w tym ksztalcie... Wyobrazcie sobie, ze jednego dnia zlamaly mi sie 3 paznokcie na kantach!
Uznalam, ze to czas, by po raz pierwszy w zyciu sprobowac migdalkow. I tak oto spilowalam swoje paznokcie na migdalki Jutro pomaluje je na bialo, zeby wyrownac ksztalt i Wam pokaze
Śliczny holo Jakie Ty masz długaśne pazurki
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:05   #2680
szyszyniak
Zadomowienie
 
Avatar szyszyniak
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 1 064
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

A widzisz - bez drożdży Starte ziemniaki na grubych oczkach i marchewka nadają chrupkości A dodatkowo ich niewielka grubość... To się tak genialnie łączy Tylko muszę jeszcze proces smażenia udoskonalić, bo nie wychodzą takie fajne chrupiące placki jakbym chciał.
szyszyniak jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:07   #2681
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez szyszyniak Pokaż wiadomość
A widzisz - bez drożdży Starte ziemniaki na grubych oczkach i marchewka nadają chrupkości A dodatkowo ich niewielka grubość... To się tak genialnie łączy Tylko muszę jeszcze proces smażenia udoskonalić, bo nie wychodzą takie fajne chrupiące placki jakbym chciał.
Marchewka? O to nie próbowałam . Daj więcej oleju a potem wyłóż na ręczniczki papierowe na talerzu i obsusz je z tłuszczu.
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:08   #2682
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Wrocilaaaam! Czy ktos mnie tu jeszcze pamieta?

W Krakowie bylo super, obkupilam sie w kosmetyki, TYLKO 3 lakiery (w tym dorwalam hello holo z essence).

Ponizej macie zdjecia, musialam od razu wyprobowac Noo i ostatnie chwile moich paznokci w tym ksztalcie... Wyobrazcie sobie, ze jednego dnia zlamaly mi sie 3 paznokcie na kantach!
Uznalam, ze to czas, by po raz pierwszy w zyciu sprobowac migdalkow. I tak oto spilowalam swoje paznokcie na migdalki Jutro pomaluje je na bialo, zeby wyrownac ksztalt i Wam pokaze
powiem Ci że od kiedy przezłam na migdały to złamał mi się paznokieć po 4 miesiącach dopiero
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:08   #2683
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez mikam121 Pokaż wiadomość
Witam!
Ostatnio podczytuje ten watek i postanowilam sie odezwac i "zaczerpnac"troche informacji od was ..
A mianowicie, mam do wydania 150 zł (z konkursu) w sklepie z artykulami glownie do robienia paznokcji/(tipsy,zele,lakiery, itp.)
Moze mi powiedziec na co bym mogla wydac pieniadze glownie mi chodzi o podst. rzeczy by miec ladne paznokcie..
cos w stylu jakie pilniki? (szklane,metalowe,do polerki, blokido wyrownywania itp..co i jak?pokolei),jakies "szkatulki" to wyrownywania skorek(?) na plytce,szpikulec do zdobienia,
odzywki/oliwki tak jakby jakie rzeczy by mi byly potrzebne/moglyby byc.
Nie chodzi mi o marki tylko ogolnie..
Pilniczek szklany, stanowczo.
A reszta? Lakieeeeery!

Cytat:
Napisane przez trellemorele Pokaż wiadomość
A jeżeli są już zepsute ?
Nie szkodzi. Odstaw w inne pudełko, czemu masz im sprawiać przykrość wyrzucaniem?

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Ponizej macie zdjecia, musialam od razu wyprobowac Noo i ostatnie chwile moich paznokci w tym ksztalcie... Wyobrazcie sobie, ze jednego dnia zlamaly mi sie 3 paznokcie na kantach!
Uznalam, ze to czas, by po raz pierwszy w zyciu sprobowac migdalkow. I tak oto spilowalam swoje paznokcie na migdalki Jutro pomaluje je na bialo, zeby wyrownac ksztalt i Wam pokaze


Cytat:
Napisane przez szyszyniak Pokaż wiadomość
A w nast. odcinku "Gotuj z szyszkiem - naleśniki"
Uuuu, to już wyższa szkoła jazdy
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:11   #2684
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez queencarrot Pokaż wiadomość
Nie szkodzi. Odstaw w inne pudełko, czemu masz im sprawiać przykrość wyrzucaniem?
Wtedy nie starczy mi miejsca w szafce na inne kosmetyki..
Ale puste buteleczki mogę wyrzucać czy też będą cierpieć ?
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:14   #2685
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez trellemorele Pokaż wiadomość
Chłopie gdzieś Ty się uchował? Mój TŻ jedyne co potrafi 'ugotować' to chleb posmarowany keczupem i inne wymyślne kanapki.
A robiłeś już może ziemniaczane z drożdżami? Takie pulchne fajne sie robią
eee tam nie on jeden taki chodzący po świecie

frame sliczny holo, a co do pazurków to poczekam, aż będą miały końcowy kształt, bo na razie to tak dziwnie wyglądają
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:15   #2686
szyszyniak
Zadomowienie
 
Avatar szyszyniak
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 1 064
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

->trellemorele
No właśnie ile razy było więcej tłuszczu to tyle razy robiły się takie nijakie. Może trzeba większy ogień dać żeby zrobić najpierw chrupką skórkę a później zmniejszyć żeby się zrobiły w środku... Albo jakoś tak to ogarnąć Nie mniej lubię gotować... czasem ;D zwykle mam totalnego lenia i mi się nie chce xD Ale po naleśnikach... będzie wątróbka, bo mi już od dłuższego czasu chodzi po głowie i mam na nią smaka
szyszyniak jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:15   #2687
Lavi92
Zakorzenienie
 
Avatar Lavi92
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 9 130
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez descentrada Pokaż wiadomość
w ich sklepie internetowym jest pełny wybór kolorów
Poszukam stacjonarnie chyba, że dopadnie mnie akt desperacji wtedy zamówię ze sklepu
__________________
...
Lavi92 jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:16   #2688
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez szyszyniak Pokaż wiadomość
->trellemorele
No właśnie ile razy było więcej tłuszczu to tyle razy robiły się takie nijakie. Może trzeba większy ogień dać żeby zrobić najpierw chrupką skórkę a później zmniejszyć żeby się zrobiły w środku... Albo jakoś tak to ogarnąć Nie mniej lubię gotować... czasem ;D zwykle mam totalnego lenia i mi się nie chce xD Ale po naleśnikach... będzie wątróbka, bo mi już od dłuższego czasu chodzi po głowie i mam na nią smaka
Ja bym radziła najpierw średni ogień, potem mniejszy a na końcu duży żeby się podpiekły
Wątróbka?
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:18   #2689
alazkrainy
Zakorzenienie
 
Avatar alazkrainy
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 9 675
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

wątróbka jest pycha
__________________
Aby miłość trwała przez całe życie, trzeba ją pielęgnować starannie jak ogród.


alazkrainy jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:38   #2690
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez trellemorele Pokaż wiadomość
Wtedy nie starczy mi miejsca w szafce na inne kosmetyki..
Ale puste buteleczki mogę wyrzucać czy też będą cierpieć ?
Też będą cierpieć

Cytat:
Napisane przez alazkrainy Pokaż wiadomość
wątróbka jest pycha
Właśnie! Ale tylko taka kurza
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:41   #2691
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez queencarrot Pokaż wiadomość
Też będą cierpieć



Właśnie! Ale tylko taka kurza
To za 10 lat bd musiała się przeprowadzić bo nie bd miała gdzie spać.. No dobra, za 5 ..

Każdy ma jakieś zboczenia tak jak Ty nie lubisz czosnku o ile dobrze pamietam . Wątróbka dla mnie jest obrzydliwa, fujka.
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:48   #2692
MgielkaM
Zakorzenienie
 
Avatar MgielkaM
 
Zarejestrowany: 2010-02
Lokalizacja: Somewhere over the rainbow
Wiadomości: 6 036
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez Damaris_ Pokaż wiadomość
Mgiełka, ale jak to się wylał? Stłukł się czy był niedokręcony?
Beznadziejna sytuacja, współczuję.
to nie u mnie, ale było mi i tak przykro - nie miła niespodzianka po powrocie do domu...

Wzoreczek u ciebie sliczny

Cytat:
Napisane przez Lavi92 Pokaż wiadomość
Czy wiecie jaki to lakier? Albo chociaż znacie coś bardzo podobnego? Bardzo zależy mi na takim odcieniu ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć...
Essie toples &barefoot chyba jest podobny...
__________________

It is NOT an addiction - It's a hobby!!!


...

And when your heart begins to bleed
You're dead, and dead,



and dead -- indeed.
MgielkaM jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:52   #2693
karmazynka99
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 11 155
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez framebasics Pokaż wiadomość
Wrocilaaaam! Czy ktos mnie tu jeszcze pamieta?

W Krakowie bylo super, obkupilam sie w kosmetyki, TYLKO 3 lakiery (w tym dorwalam hello holo z essence).

Ponizej macie zdjecia, musialam od razu wyprobowac Noo i ostatnie chwile moich paznokci w tym ksztalcie... Wyobrazcie sobie, ze jednego dnia zlamaly mi sie 3 paznokcie na kantach!
Uznalam, ze to czas, by po raz pierwszy w zyciu sprobowac migdalkow. I tak oto spilowalam swoje paznokcie na migdalki Jutro pomaluje je na bialo, zeby wyrownac ksztalt i Wam pokaze
ładny nowy kształ czekam na pomalowane

ale kwadraty ci baardzo pasowaly
__________________
Twoje kłamstwo trwa tak długo, ze sam zaczynasz w nie wierzyć?


Doceniamy dopiero kiedy stracimy.

Zapuszczanie włosów z wizażem : 65cm completed

Moja pielęgnacja włosów
karmazynka99 jest offline  
Stary 2012-03-02, 21:58   #2694
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

dziewczyny po ciaglym noszeniu dlugich paznokci od maja, przyrosła mi płytka chyba kolezanki tak stwierdzily i rzeczywiście

edit: a tak blyszczy sie moj holo, na ostatnich zdjeciach nie bylo widac, nosze go juz 5 dzien. : D
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg BILD0314.jpg (108,0 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg BILD0312.jpg (103,2 KB, 56 załadowań)
__________________

Edytowane przez Czarna Orchidea
Czas edycji: 2012-03-02 o 22:03
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2012-03-02, 22:09   #2695
lolli_pop
Zakorzenienie
 
Avatar lolli_pop
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 3 362
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Nie wiem jak wy, ale ja narysowałam w paincie masło.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: gif masło radomskie.gif (15,2 KB, 34 załadowań)
lolli_pop jest offline  
Stary 2012-03-02, 22:11   #2696
trellemorele
Zadomowienie
 
Avatar trellemorele
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 1 981
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
dziewczyny po ciaglym noszeniu dlugich paznokci od maja, przyrosła mi płytka chyba kolezanki tak stwierdzily i rzeczywiście

edit: a tak blyszczy sie moj holo, na ostatnich zdjeciach nie bylo widac, nosze go juz 5 dzien. : D
Ale kusicie tymi lakierami holo...
Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Nie wiem jak wy, ale ja narysowałam w paincie masło.
Widzę, że złapałaś wenę twórczą.
trellemorele jest offline  
Stary 2012-03-02, 22:13   #2697
lolli_pop
Zakorzenienie
 
Avatar lolli_pop
 
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 3 362
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Trelle - po prostu zapomniałam kupić i pokutuję.
lolli_pop jest offline  
Stary 2012-03-02, 22:24   #2698
Pilar1899
keep calm and contour on
 
Avatar Pilar1899
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 5 256
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Orchid, na tym zdjęciu widać jaki masz ładny tunel
__________________
It's a little bit horrifying just how quickly everything can fall to crap.

Oh, screw beautiful. I'm brilliant.
If you want to appease me, compliment my brain.
Pilar1899 jest offline  
Stary 2012-03-02, 22:27   #2699
Czarna Orchidea
Zakorzenienie
 
Avatar Czarna Orchidea
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 6 596
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez Pilar1899 Pokaż wiadomość
Orchid, na tym zdjęciu widać jaki masz ładny tunel
hmm, no mam takie okrągle paznokcie nie powiem, ze nie:p
a to dobrze?
przez tą wypuklosc dlugo nie umialam kwadratow wypilowac, ale teraz piluje na prosto, a to co sie zawija pilniczniek od spodu a nie po bokach
__________________
Czarna Orchidea jest offline  
Stary 2012-03-02, 22:32   #2700
queencarrot
Zakorzenienie
 
Avatar queencarrot
 
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 739
Dot.: Pokażcie pazurki... Ale te naturalne- cz. VIII + przeogromna dawka plotek!!

Cytat:
Napisane przez trellemorele Pokaż wiadomość
Każdy ma jakieś zboczenia tak jak Ty nie lubisz czosnku o ile dobrze pamietam . Wątróbka dla mnie jest obrzydliwa, fujka.
I schabowych, i pomidorow

Cytat:
Napisane przez Czarna Orchidea Pokaż wiadomość
edit: a tak blyszczy sie moj holo, na ostatnich zdjeciach nie bylo widac, nosze go juz 5 dzien. : D


Cytat:
Napisane przez lolli_pop Pokaż wiadomość
Nie wiem jak wy, ale ja narysowałam w paincie masło.


Pewnie nie powiem nic nowego, ale... głodna jestem
__________________
Mówcie mi "Ruda"


Le coeur a ses raisons...
Que la raison ne connaît pas.
queencarrot jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
naturalne, paznokcie, pazurki

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:49.