Jasny podkład - zbiorczy cz II - Strona 97 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2013-10-26, 15:52   #2881
DagmaraRose2000
Perfumoholik z wyboru
 
Avatar DagmaraRose2000
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 769
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez _polly_ Pokaż wiadomość
Dziewczyny, dzisiaj dałam radę zrobić tylko szybkie swatche na ręce. Jutro postaram się zrobić lepsze.
Na górze loreal w1, środek to właśnie max factor 33, na dole rimmel 010.:P


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Co to za rimmel? ten zelowy?
__________________
Fragrantica
Lubimy Czytać

"Don't you know there ain't no devil, there's just God when he's drunk."
DagmaraRose2000 jest offline  
Stary 2013-10-26, 16:04   #2882
_polly_
Zakorzenienie
 
Avatar _polly_
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 21 900
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez DagmaraRose2000 Pokaż wiadomość
Co to za rimmel? ten zelowy?
Match perfection, ten zwykły w butelce.:P

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________


Mam dobrą figurę. Koło to też figura.
_polly_ jest offline  
Stary 2013-10-26, 17:14   #2883
werka89
Kociara
 
Avatar werka89
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Tam gdzie wszystkie koty mruczą...
Wiadomości: 21 133
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Cytat:
Napisane przez ullcia92 Pokaż wiadomość
Naprawdę? Ja mam bladą cerę i używam 52 w zimie, natomiast pracowałam przez długi czas jako makijażystka w drogerii i nie trafiła mi się Pani podczas makijażu/ doboru podkładu dla której 51/71 byłoby za ciemne, stąd moja opinia.
Zgadzam się z dziewczynami. Niestety ja też nie raz miałam doradzony za ciemny podkład i częstokroć próbowano mi wcisnąć coś co jest zdecydowanie za ciemne. Dlatego obecnie zrezygnowałam z jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz. Nie mówiąc o mojej makijażystce, która pomyliła mnie (nie zakrywając farbowanych włosów) z jesienią (a moimi kolorami jest szarość czy niebieski oraz zgaszony brąz oraz zieleń) i dobrała za ciemny podkład, czy panią w Sephorze, która mnie posmarowała - najjaśniejszym w PL odcieniem podkładu Sisley. I wglądał on jak brązowa plama na jasnej mojej skórze. A są jaśniejsze jego odcienie niedostępne w PL - jak zawsze rzecz zresztą

Biorąc pod uwagę mój odcień skóry i dziewczyn, oraz pewnie sporą grupkę innych osób, raczej nie wierzę w podobne opowieści i bardziej jestem skłonna uwierzyć w to co mówi enn_ i złe dobieranie podkładu przez ciebie jako makijażystkę.

_polly_ - dosyć ciemny ten MF U mnie by odpadł całkowicie.
__________________
27.10.2008 💕

Kluska 🐾 / last.fm 🎶 / KWC 💄 / insta 📷


'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway'

Earl Nightingale

Edytowane przez werka89
Czas edycji: 2013-10-26 o 23:27 Powód: gramatyczne błędy :o
mikroREKLAMA
Aukcje Allegro WOŚP - dla najmniejszych
Dorzuć się do akcji WOŚP i pobijmy po raz kolejny rekord.

Ta reklama pokazywana jest pod 21 133 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
werka89 jest offline  
Stary 2013-10-26, 17:24   #2884
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 293
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Cytat:
Napisane przez DagmaraRose2000 Pokaż wiadomość
Fajny jasny kolor ma mariza podkład z witamina e, ale krycie beznadziejne.
Ciekawa jestem jak z tą nowa formula stay matte rimmela, jakie kolory? Pojawił sie pierwszy komentarz na kwc i mnie zaciekawił
Dwa najjaśniejsze strasznie różowe.
Cytat:
Napisane przez _polly_ Pokaż wiadomość
Dziewczyny, dzisiaj dałam radę zrobić tylko szybkie swatche na ręce. Jutro postaram się zrobić lepsze.
Na górze loreal w1, środek to właśnie max factor 33, na dole rimmel 010.:P


Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Łeee, tyłka nie urywa :/ ciekawe, jaki kolor ma 30-ka.
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-10-26, 17:45   #2885
_polly_
Zakorzenienie
 
Avatar _polly_
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 21 900
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Mam go właśnie na twarzy, nie wygląda źle. Najważniejsze, że jest żółty i nie ciemnieje. Ładnie się dopasował.:Yes:

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________


Mam dobrą figurę. Koło to też figura.
_polly_ jest offline  
Stary 2013-10-26, 23:03   #2886
enn_
Zakorzenienie
 
Avatar enn_
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 5 297
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Dziewcyzny, jaka "niespodzianka"

Kupilam dzisiaj Armaniego Lasting silk nr 2, jak zwykle, bo mi sie juz konczy. Widze, ze opakowanie sie zmienilo, wiec z lekka obawa porownalam kolory...
Po wyciasnieciu nowy wydaje sie byc nieznacznie jasniejszy, jednak po rozmarowaniu w moment sie utlenia. Roznica nie jest gigantyczna, ale wystarczajaco duza, zeby mi zepsuc humor - nie po to wydaje prawie 40 funtow na podklad, zeby dostac pewnego razu inny produkt.
Z drugiej strony - nie mam i tak alternatywy, wiec nie bede probowac reklamowac, bo nie kupie nic innego. Cale szczescie, ze i tak rozjasniam podklad bialym Face Atelier, no ale...
Poza tym teraz boje sie, ze bedzie sie utleniac w ciagu dnia.
__________________
...
enn_ jest offline  
Stary 2013-10-27, 09:08   #2887
ullcia92
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 323
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Cytat:
Napisane przez enn_ Pokaż wiadomość
Nie wierze, ze pracowalas przez "dlugi czas" w ten sposob i nigdy na nikogo takiego nie trafilas - zwlaszcza, ze sama pracowalam w podobny sposob i dosc czesto trafialy mi sie osoby, ktore w HM51 wygladalyby jak w masce. Jesli faktycznie pracowalas w ten sposob to predzej uwierze, ze po prostu nie potrafisz dobrac wlasciwego koloru podkladu.
Moje wlasne doswiadczenie ze sklepowymi wizazystkami zreszta tez nie jest dobre - tylko raz trafilam na osobe, ktora stwierdzila, ze niestety nic wystarczajaco jasnego w ofercie dla mnie nie ma.

Oczywiscie jesli wychodzi sie z zalozenia, ze cos "musi pasowac" to "pasowac" bedzie. Jak dawno temu kupilam HM51 to tez dopiero po kilku dniach zobaczylam jak ciemna mam twarz w porownaniu do reszty ciala, bo wczesniej uznalam, ze skoro jest "taki jasny" to na pewno bedzie dla mnie dobry. Tylko, ze dobra wizazystka powinna miec o tym jednak wieksze pojecie.
Gama kolorystyczna podkladow drogeryjnych jest bardzo okrojona i nie ma sie co oszukiwac, ze dla kazdego cos sie znajdzie (zwlaszcza, ze chodzi nie tylko o poziom jasnosci, ale tez odcien skory, a tych tez jest wiecej niz rozowy i zolty). Lepiej jest z markami selektywnymi, ale i tak bardzo niewiele oferuje cos co sprawdzi sie dla osoby z faktycznie jasna/ciemna karnacja. Nie mowiac juz o tym, ze jest ledwie kilka marek, ktore produkuja cos dla osob z karnacja faktycznie bardzo jasna/bardzo ciemna.
Ok, może przesadziłam z tym "długim czasem" , bo było to 1,5 roku.
Nie miałam po co wciskać komuś czegokolwiek byle kupił, tym bardziej jak najdroższego bo i tak nic z tego nie miałam. Podchodziłam do tego uczciwie, żeby klientka była zadowolona i miała dobrą opinię na temat mojej obsługi.
Zawsze przy dobieraniu nakładałam podkład na całą twarz, informowałam o tym żeby poczekać chwilę aż się wtopi i utleni , lub przyjść następnego dnia kiedy Pani zobaczy już jak podkład się zachowuje na jej skórze i była pewna że będzie zadowolona. Sama też nie mam zaufania do obsługi w sklepach. Widząc Panie chodzące z ciemnymi maskami sama zawsze idę w drugą stronę żeby był jaśniejszy niż ciemnejszy, choć wiadomo że i za jasny wygląda nieatrakcyjnie i trzeba szukać ideału. Ale na prawdę, zwykle Klientki które przychodziły do mnie najczęściej miały jasność skóry na poziomie 52 Bourjouis, 150 Cs , 10 z Bell . To były "statystycznie" najczęściej wybierane kolory, w zależności od rodzaju cery . Raz trafiła mi się Pani tylko która na pierwszy rzut oka miała ciemniejszą karnację a każdy podkład na jej skórze tak się utleniał i ciemniał, że wszystkie były za ciemne.
ullcia92 jest offline  
Stary 2013-10-27, 16:49   #2888
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 293
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez enn_ Pokaż wiadomość
Dziewcyzny, jaka "niespodzianka"

Kupilam dzisiaj Armaniego Lasting silk nr 2, jak zwykle, bo mi sie juz konczy. Widze, ze opakowanie sie zmienilo, wiec z lekka obawa porownalam kolory...
Po wyciasnieciu nowy wydaje sie byc nieznacznie jasniejszy, jednak po rozmarowaniu w moment sie utlenia. Roznica nie jest gigantyczna, ale wystarczajaco duza, zeby mi zepsuc humor - nie po to wydaje prawie 40 funtow na podklad, zeby dostac pewnego razu inny produkt.
Z drugiej strony - nie mam i tak alternatywy, wiec nie bede probowac reklamowac, bo nie kupie nic innego. Cale szczescie, ze i tak rozjasniam podklad bialym Face Atelier, no ale...
Poza tym teraz boje sie, ze bedzie sie utleniac w ciagu dnia.
Będziesz musiała dodawać więcej bieli
A tak z ciekawości, czego używasz pod podkład? Jakiejś bazy, kremu?
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-10-27, 16:52   #2889
enn_
Zakorzenienie
 
Avatar enn_
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 5 297
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez Ingran Pokaż wiadomość
Będziesz musiała dodawać więcej bieli
A tak z ciekawości, czego używasz pod podkład? Jakiejś bazy, kremu?
Poki co napisalam do customer services Armaniego, moze mi odpisza.
Roznica jest calkiem spora. :/

Jesli mi sie nie spieszy to uzywam kremu i na to bazy L'Or Guerlain. A jesli mi sie spieszy to olewam baze i prawie nie widze roznicy.
I wszystko utrwalam sprayem UD, albo All Nighterem albo Chillem.
__________________
...
enn_ jest offline  
Stary 2013-10-28, 17:53   #2890
Pani Barokowa
Rozeznanie
 
Avatar Pani Barokowa
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 658
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez _polly_ Pokaż wiadomość
Mam go właśnie na twarzy, nie wygląda źle. Najważniejsze, że jest żółty i nie ciemnieje. Ładnie się dopasował.:Yes:

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
A możesz powiedzieć o nim coś więcej? Jak z kryciem, trwałością, matowieniem?
Pani Barokowa jest offline  
Stary 2013-10-28, 18:33   #2891
Wampierz
Zakorzenienie
 
Avatar Wampierz
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 4 461
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Cytat:
Napisane przez werka89 Pokaż wiadomość
Zgadzam się z dziewczynami. Niestety ja też nie raz miałam doradzony za ciemny podkład i częstokroć próbowano mi wcisnąć coś co jest zdecydowanie za ciemne. Dlatego obecnie zrezygnowałam z jakiejkolwiek pomocy z zewnątrz. Nie mówiąc o mojej makijażystce, która pomyliła mnie (nie zakrywając farbowanych włosów) z jesienią (a moimi kolorami jest szarość czy niebieski oraz zgaszony brąz oraz zieleń) i dobrała za ciemny podkład, czy panią w Sephorze, która mnie posmarowała - najjaśniejszym w PL odcieniem podkładu Sisley. I wglądał on jak brązowa plama na jasnej mojej skórze. A są jaśniejsze jego odcienie niedostępne w PL - jak zawsze rzecz zresztą

Biorąc pod uwagę mój odcień skóry i dziewczyn, oraz pewnie sporą grupkę innych osób, raczej nie wierzę w podobne opowieści i bardziej jestem skłonna uwierzyć w to co mówi enn_ i złe dobieranie podkładu przez ciebie jako makijażystkę.
Zgadzam się, mi tez na ogół dobierają zły kolor, w dodatku ignorują moje sugestie i prośby. Kiedyś robiła mi makijaż pani w Inglocie i prosiłam, żeby uważała na podkład i puder, że potrzebuję bardzo jasnego, bo inne się bardzo odcinają. W trakcie makijażu zauważyłam, że używa pudru brązującego, najciemniejszego. Oczywiście zaprotestowałam, ale uspokoiła mnie że tylko coś nim konturuje odrobinkę. Po zrobionym makijażu spojrzałam w lusterko i zobaczyłam efekt jakby malowała mnie dziesięciolatka - ryj wysmarowany na brązowo, rzęsy sklejone tuszem, kompletnie niepasujący ani kolorem ani sposobem nałożenia róż, zły kolor szminki. Tylko cienie do powiek były ok, ale chyba dlatego że pod kolor sukienki prosiłam. W tym samym sklepie dwa razy doradzono mi złe kolory produktów do brwi, w końcu przestałam tam o cokolwiek pytać i wybieram sama... efekt - raz pani na mnie nakrzyczała (dosłownie) jak próbowałam podkłady i oczywiście sięgnęłam po najjaśniejszy, posmarowałam kawałeczek twarzy i zostawiłam, żeby zobaczyć czy ściemnieje. Krzyk "No ten kolor to na pewno DUŻO za jasny!". BTW wcale nie był jakoś taki jasny, chyba mniej więcej taki jak moja skóra tylko w innej nieco tonacji. Oczywiscie przed wyschnięciem.

W innych drogeriach też spotkałam się z ignoranckimi a często wręcz nieuprzejmymi odpowiedziami czy sugestiami. Kilka razy panie prawie pukały się w głowę i dziwowały że chciałabym jaśniejszy odcień, że takich się nie produkuje, nikt takich nie potrzebuje i byłby jak mąka, mimo że te kolory produkuje się jak najbardziej, tylko akurat w Polsce albo po prostu konkretnej drogerii ich nie było. Ja rozumiem, że ekspedientki tez nie wszystko muszą wiedzieć, ale powinny przynajmniej umieć się zachować.

---------- Dopisano o 18:33 ---------- Poprzedni post napisano o 18:31 ----------

Cytat:
Napisane przez enn_ Pokaż wiadomość
Nie wierze, ze pracowalas przez "dlugi czas" w ten sposob i nigdy na nikogo takiego nie trafilas - zwlaszcza, ze sama pracowalam w podobny sposob i dosc czesto trafialy mi sie osoby, ktore w HM51 wygladalyby jak w masce. Jesli faktycznie pracowalas w ten sposob to predzej uwierze, ze po prostu nie potrafisz dobrac wlasciwego koloru podkladu.
Moje wlasne doswiadczenie ze sklepowymi wizazystkami zreszta tez nie jest dobre - tylko raz trafilam na osobe, ktora stwierdzila, ze niestety nic wystarczajaco jasnego w ofercie dla mnie nie ma.

Oczywiscie jesli wychodzi sie z zalozenia, ze cos "musi pasowac" to "pasowac" bedzie. Jak dawno temu kupilam HM51 to tez dopiero po kilku dniach zobaczylam jak ciemna mam twarz w porownaniu do reszty ciala, bo wczesniej uznalam, ze skoro jest "taki jasny" to na pewno bedzie dla mnie dobry. Tylko, ze dobra wizazystka powinna miec o tym jednak wieksze pojecie.
Gama kolorystyczna podkladow drogeryjnych jest bardzo okrojona i nie ma sie co oszukiwac, ze dla kazdego cos sie znajdzie (zwlaszcza, ze chodzi nie tylko o poziom jasnosci, ale tez odcien skory, a tych tez jest wiecej niz rozowy i zolty). Lepiej jest z markami selektywnymi, ale i tak bardzo niewiele oferuje cos co sprawdzi sie dla osoby z faktycznie jasna/ciemna karnacja. Nie mowiac juz o tym, ze jest ledwie kilka marek, ktore produkuja cos dla osob z karnacja faktycznie bardzo jasna/bardzo ciemna.
Amen.

I właśnie bardzo często dla osób z jasną karnacją są tylko podkłady różowe lub brzoskwiniowe, w pozostałych grupach często niewiele lepiej, np. same wpadające w pomarańczowe tony.
__________________
Blog o analizie kolorystycznej
Wampierz jest offline  
Stary 2013-10-28, 18:45   #2892
_polly_
Zakorzenienie
 
Avatar _polly_
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 21 900
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez Pani Barokowa Pokaż wiadomość
A możesz powiedzieć o nim coś więcej? Jak z kryciem, trwałością, matowieniem?
Moim zdaniem dobrze kryje, dwie cieniutkie warstwy na policzki i nie muszę używać korektora. Do pełnego makijażu wystarczy mi niepełna pompka podkładu.
Ale ja nie mam też za dużo do ukrycia, czasami coś wyskoczy. Najbardziej mi zależało na tym, żeby ukryć wszystkie zaczerwienienia. Twarz mam różową, a resztę ciała żółtą.
I z tym sobie bardzo dobrze radzi.
Co do trwałości, to u mnie ciężko stwierdzić, bo ja często dotykam twarzy.
Ale makijaż robiłam o 4 rano, a jak przed chwilą patrzyłam w lustro, to zlazł mi tylko w okolicach nosa i między brwiami, czyli tam, gdzie najczęściej dotykam. W innych częściach twarzy jeszcze się trzyma.
Jeśli chodzi o mat, to nie wiem, nie zwracam na to uwagi, bo nie przepadam za matem na moim fejsie i używam rozświetlającego pudru.
__________________


Mam dobrą figurę. Koło to też figura.
_polly_ jest offline  
Stary 2013-10-28, 19:24   #2893
werka89
Kociara
 
Avatar werka89
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Tam gdzie wszystkie koty mruczą...
Wiadomości: 21 133
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Choć dla mnie hitem pozostaje pani z Clinique, która doradzała mi ewidentnie za ciemny podkład i radziła by mało nakładać i dobrze rozetrzeć to ciemniejszego odcienia nie będzie widać. Z własnego doświadczenia wiem, że widać (do dziś zastanawiam się jak używałam Vipery matującej - dopiero przyjaciółka uświadomiła mi jak wyglądam) i, że będzie się odcinać. Teraz na tekst "dzień dobry, czy mogę pomóc" od ręki reaguję "nie dziękuję".
__________________
27.10.2008 💕

Kluska 🐾 / last.fm 🎶 / KWC 💄 / insta 📷


'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway'

Earl Nightingale
mikroREKLAMA
Aukcje Allegro WOŚP - dla najmniejszych
Dorzuć się do akcji WOŚP i pobijmy po raz kolejny rekord.

Ta reklama pokazywana jest pod 21 133 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
werka89 jest offline  
Stary 2013-10-29, 12:10   #2894
orzech_w_karmelu
Rozeznanie
 
Avatar orzech_w_karmelu
 
Zarejestrowany: 2013-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 613
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Konsultantki makijażowe eh
Ja takich z Natury czy Rossa to nawet nie pytam i grzecznie dziękuję za pomoc. Ale myślałam, że w MAC-u, Sephorze czy Douglasie to są lepsze specjalistki. W końcu jak polecą mi zły podkład, to go po testach nie kupię.
W MAC-u dziewczyny nie rozumieją, że co innego makijaż w świetle sklepowym, a co innego po wyjściu na dwór. I mimo że im to mówię, to nie dociera. I jeszcze bezczelnie nie chcą mi wierzyć, że Studio Fix jest u mnie nietrwały. A, i powiedziały ze NC 15 to jak mąka Ja twarz mam rzeczywiście trochę ciemniejsza przez piegi, ale szyję mam bardzo jasną i muszę mieć jasny podkład.
W Douglasie prosiłam o dobór podkładu w ciepłym odcieniu i o próbkę. Baba wcisnęła mi różowy, a jak zwróciłam jej uwagę że to nie będzie dobry kolor to focha strzeliła aż mi się głupio zrobiło i poszłam sobie.
A próbne makijaże zawsze robią mi tak, że wstyd wyjść do ludzi.
orzech_w_karmelu jest offline  
Stary 2013-10-29, 12:54   #2895
werka89
Kociara
 
Avatar werka89
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Tam gdzie wszystkie koty mruczą...
Wiadomości: 21 133
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Dlatego ja stosuję taktykę - nie dziękuję, poradzę sobie i jedynie proszę by w D. lub M.A.C. mi coś podały. Po sławetnym "fuknięciu" pani w D. (serio, sytuacja prawdziwa), gdy laska wciskała na siłę facetowi nowości perfumeryjne, tymczasem ja wspomniałam tylko o Gucci PH to laska na mnie z oburzeniem i fuknęła chamsko pod nosem, nie proszę o poradę. Bo tłumaczenie, że to jest ich praca i muszą zapytać "Dzień dobry, W czym mogę pomóc" jest zrozumiała, ale nie oznacza pokazywania fochów. Jeśli im się nie podoba to po co pracują w D. czy S.? I wyładowują swoje kompleksy na kliencie? Ostatnio musiałam się prawie "dobijać" do kasy by podejść, bo panie sobie ploteczki urządziły. I to przy kasie gdzie były waciki z Sephory, które lubię, bo są zszywane. Musiałam z drugiej strony podejść, bo panie ani myślały się ruszyć z miejsca Widziałam też sytuację, gdy pani obsługiwała laskę, która miała już sporo w koszyku. No tak, jeśli kupuję mało to nie zasługuję na dobrą obsługę Dlatego znacznie bardziej wolę kupować w necie i w D. czy S. kupuję gdy są fajne promocje i dostanę SMSa. Po bardzo sympatycznej obsłudze na Tagomago.pl z chęcią nie raz tam kupuję. Bo można obsłużyć klienta sympatycznie, bez takich sytuacji, tylko trzeba chcieć. A szukanie powodów jest typowym objawem niechęci.

Sorki z OT, ale czasem dostaję szewskiej pasji jak widzę jak się zachowuje obsługa w D. czy S.
__________________
27.10.2008 💕

Kluska 🐾 / last.fm 🎶 / KWC 💄 / insta 📷


'Never give up on a dream just because of the time it will take to accomplish it. The time will pass anyway'

Earl Nightingale

Edytowane przez werka89
Czas edycji: 2013-10-30 o 07:51
mikroREKLAMA
Aukcje Allegro WOŚP - dla najmniejszych
Dorzuć się do akcji WOŚP i pobijmy po raz kolejny rekord.

Ta reklama pokazywana jest pod 21 133 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
werka89 jest offline  
Stary 2013-10-31, 17:11   #2896
Sabriel_
Zadomowienie
 
Avatar Sabriel_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 213
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Dziewczyny może się orientujecie w który poziom mam celować z Meow FF? Jasnością odpowiada mi z Lumiere fair warm (VV). Obstawiałabym 1 i 2, ale wolę się upewnić
Sabriel_ jest offline  
Stary 2013-10-31, 19:04   #2897
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 293
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Moim zdaniem 1.
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-10-31, 20:14   #2898
RespiroMusica
Zakorzenienie
 
Avatar RespiroMusica
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 17 646
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Cytat:
Napisane przez Sabriel_ Pokaż wiadomość
Dziewczyny może się orientujecie w który poziom mam celować z Meow FF? Jasnością odpowiada mi z Lumiere fair warm (VV). Obstawiałabym 1 i 2, ale wolę się upewnić
zależy od koloru, który chcesz wybrać z Meow
__________________
08.2010 Zapuszczanie 05.09.2011 nie prostuje!

"Mężczyzna nie powinien skarżyć się na dwa aspekty : kobietę i samochód, bo sam je wybrał."

"Nic nie jest równie powszechne, jak potrzeba bycia wyjątkowym''



Edytowane przez RespiroMusica
Czas edycji: 2013-10-31 o 20:15
RespiroMusica jest offline  
Stary 2013-11-01, 08:22   #2899
Sabriel_
Zadomowienie
 
Avatar Sabriel_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 213
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Zastanawialam sie nad jakimis zoltkami: korat, chartereux, mau.

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Sabriel_ jest offline  
Stary 2013-11-01, 08:32   #2900
LeejdiNaati
Zakorzenienie
 
Avatar LeejdiNaati
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 23 110
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez Sabriel_ Pokaż wiadomość
Zastanawialam sie nad jakimis zoltkami: korat, chartereux, mau.

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Mam te próbki w domu, jeśli chcesz mogę Ci wysłać

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
__________________
LeejdiNaati jest offline  
Stary 2013-11-01, 09:51   #2901
RespiroMusica
Zakorzenienie
 
Avatar RespiroMusica
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 17 646
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez Sabriel_ Pokaż wiadomość
Zastanawialam sie nad jakimis zoltkami: korat, chartereux, mau.

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
wrzucałam zdjęcia wcześniej i Korat i Charterux był na nich
__________________
08.2010 Zapuszczanie 05.09.2011 nie prostuje!

"Mężczyzna nie powinien skarżyć się na dwa aspekty : kobietę i samochód, bo sam je wybrał."

"Nic nie jest równie powszechne, jak potrzeba bycia wyjątkowym''


RespiroMusica jest offline  
Stary 2013-11-01, 10:32   #2902
Sabriel_
Zadomowienie
 
Avatar Sabriel_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 213
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez RespiroMusica Pokaż wiadomość
wrzucałam zdjęcia wcześniej i Korat i Charterux był na nich
O to w takim razie przejrze watek.





Cytat:
Napisane przez LeejdiNaati Pokaż wiadomość
Mam te próbki w domu, jeśli chcesz mogę Ci wysłać

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
1 czy 2?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Sabriel_ jest offline  
Stary 2013-11-01, 10:35   #2903
RespiroMusica
Zakorzenienie
 
Avatar RespiroMusica
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 17 646
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez Sabriel_ Pokaż wiadomość
O to w takim razie przejrze watek.

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...9#post43046729 tu i wyżej
__________________
08.2010 Zapuszczanie 05.09.2011 nie prostuje!

"Mężczyzna nie powinien skarżyć się na dwa aspekty : kobietę i samochód, bo sam je wybrał."

"Nic nie jest równie powszechne, jak potrzeba bycia wyjątkowym''


RespiroMusica jest offline  
Stary 2013-11-01, 11:01   #2904
Sabriel_
Zadomowienie
 
Avatar Sabriel_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 213
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez RespiroMusica Pokaż wiadomość
Dziekuje bardzo musze tylko przejsc na komputer bo tu mi sie obrazki nie wlaczaja.

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Sabriel_ jest offline  
Stary 2013-11-01, 21:13   #2905
LeejdiNaati
Zakorzenienie
 
Avatar LeejdiNaati
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 23 110
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez Sabriel_ Pokaż wiadomość
1 czy 2?

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Korata mam 1 i 2 (2-kę mam biga, ale spokojnie mogę zrobić odsypkę na testy), chartereux mam tylko 1, a mau jednak nie mam, pomyliło mi się z innym

Jak coś to pisz na PW
__________________
LeejdiNaati jest offline  
Stary 2013-11-02, 08:42   #2906
RespiroMusica
Zakorzenienie
 
Avatar RespiroMusica
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 17 646
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez LeejdiNaati Pokaż wiadomość
Korata mam 1 i 2 (2-kę mam biga, ale spokojnie mogę zrobić odsypkę na testy), chartereux mam tylko 1, a mau jednak nie mam, pomyliło mi się z innym

Jak coś to pisz na PW
Nati wrzucilabys porównanie korata 1 i 2
__________________
08.2010 Zapuszczanie 05.09.2011 nie prostuje!

"Mężczyzna nie powinien skarżyć się na dwa aspekty : kobietę i samochód, bo sam je wybrał."

"Nic nie jest równie powszechne, jak potrzeba bycia wyjątkowym''


RespiroMusica jest offline  
Stary 2013-11-02, 08:52   #2907
LeejdiNaati
Zakorzenienie
 
Avatar LeejdiNaati
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 23 110
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Cytat:
Napisane przez RespiroMusica Pokaż wiadomość
Nati wrzucilabys porównanie korata 1 i 2
Jasne, ale to jutro bo dzisiaj jestem u Mojego i wracam dopiero wieczorem

edit: wrzucałam kiedyś porównanie na bloga przecież, gapa ze mnie Zdjęcie mało wyraźne, ale różnicę widać KLIK Ale jeśli chcesz, to jutro wrzucę wyraźniejsze
__________________

Edytowane przez LeejdiNaati
Czas edycji: 2013-11-02 o 09:09
LeejdiNaati jest offline  
Stary 2013-11-03, 16:45   #2908
Sabriel_
Zadomowienie
 
Avatar Sabriel_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 213
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Koniec końców zamówiłam chartreux 1, korat 1, abyssinian 1 i 2. Ciekawie czy trafię z kolorem?
Sabriel_ jest offline  
Stary 2013-11-10, 00:25   #2909
Ingran
Psycho
 
Avatar Ingran
 
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Tam, gdzie wrony zawracają
Wiadomości: 8 293
Dot.: Jasny podkład - zbiorczy cz II

Może amatorskie pytanie, ale da się kupić sample Lily Lolo? Na All same bigi
__________________
Cytat:
Napisane przez redfoxredfox Pokaż wiadomość
miłość to magia, a on pod wpływem miłości swej połowicy zamieni się z dzikiego mustanga w my little pony?
bzdura.





Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho...

Ingran jest offline  
Stary 2013-11-10, 09:35   #2910
Sabriel_
Zadomowienie
 
Avatar Sabriel_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 1 213
Dot.: Podkład dla jasnej oliwkowej cery...

Raczej tak. Sprawdz na costasy.

Wysłane z aplikacji mobilnej Wizaz Forum.
Sabriel_ jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
alabaster, alabasterowa skóra, bardzo jasny podkład, bladolice, bladość, blodziochy, cera, fluid, jasna cera, jasna oliwkowa cera, jasny podkład, kosmetyki kolorowe, make up, podkład, podkłady, skóra, trwały, twarz, złóty, żółtawy podkład

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-03-02 22:38:45


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:26.