Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV. - Strona 133 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-06-03, 16:03   #3961
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Dziewczyny wytlumaczcie mi cos bo mam zwalone bluetooth w laptopie i tak myslalam wam sie ujawnic, aparatu nie mam ale dwa dni temu robilam zdjecia do dokumentow i tak mysle ze jakos to Wam wkleic za pomoca skanera tylko nie wiem jak
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:11   #3962
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

dziękuję dziewczyny


twojakokaina
śliczne loczki i gratuluję odrostu


ja sobie właśnie nałożyłam olej na odżywkę - zobaczymy co to będzie jak umyje wieczorem włosy
Hazel_Eyed jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:17   #3963
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Hazel ten Twoj blekitny lakier mozna gdzies dostac w drogerii??
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:20   #3964
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Hazel ten Twoj blekitny lakier mozna gdzies dostac w drogerii??
ja go kupilam (razem z kilkoma innymi) w sklepie internetowym, prawdę mówiąc osobiście nie widziałam nigdzie lakierów Colour Alike w drogerii, ale podobno czasem można gdzieś trafić
Hazel_Eyed jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:35   #3965
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość
ja go kupilam (razem z kilkoma innymi) w sklepie internetowym, prawdę mówiąc osobiście nie widziałam nigdzie lakierów Colour Alike w drogerii, ale podobno czasem można gdzieś trafić
dziekuje za odpowiedz sliczne i wgl masz fajny ksztalt paznokci zazdrocha
Takiego komplementu chyba nikt Ci nie powiedzial
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:47   #3966
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
dziekuje za odpowiedz sliczne i wgl masz fajny ksztalt paznokci zazdrocha
Takiego komplementu chyba nikt Ci nie powiedzial
a dziękuję bardzo mi miło
ale jeszcze nie tak dawno a wcale śliczne nie były, z resztą nadal nie są - chyba, że właśnie pomalowane na gołych widać, że płytka jest krzywa (np z jednej strony jest więcej tego wolnego brzegu niż z drugiej, jeden paznokieć ma krótszą płytkę niż pozostałe), ale i tak jest lepiej niż kilka lat temu
Hazel_Eyed jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:53   #3967
agaa91
Rozeznanie
 
Avatar agaa91
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Lbn
Wiadomości: 529
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
żartujesz? nie można słuchać innych! niech sobie gadają co chcą, ważne, żebyś ty osiągnęła swój cel!
dokładnie, zgadzam się w 100%! mi też ciągle powtarzali, że nie wytrzymam, że zafarbuję te odrosty, ale ja sobie powiedziałam, że nie i że niech patrzą jak się to robi i co? i mi się udało, kuzynka, która wmawiała mi, że się poddam, nie wierzy do tej pory, że dałam radę. Kilka dni temu inna kuzynka, której nie widziałam ze 2 lata, jak mnie zobaczyła to powiedziała "o zmieniłaś kolor włosów!" , na to ja, że nie, że wróciłam do swoich
__________________

- cel I osiągnięty! wróciłam do naturalek!
http://www.suwaczek.pl/cache/66aa977492.png
- cel II - zapuszczanie i pielęgnacja

Myślę o zwycięstwie - osiągam zwycięstwo
agaa91 jest offline  
Stary 2012-06-03, 16:56   #3968
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez agaa91 Pokaż wiadomość
dokładnie, zgadzam się w 100%! mi też ciągle powtarzali, że nie wytrzymam, że zafarbuję te odrosty, ale ja sobie powiedziałam, że nie i że niech patrzą jak się to robi i co? i mi się udało, kuzynka, która wmawiała mi, że się poddam, nie wierzy do tej pory, że dałam radę. Kilka dni temu inna kuzynka, której nie widziałam ze 2 lata, jak mnie zobaczyła to powiedziała "o zmieniłaś kolor włosów!" , na to ja, że nie, że wróciłam do swoich
ojj wiesz powinno sie miec zdanie innych gdzies oni nie wiedza po co ja to robie jednego dnia slyszyl, ladny odrost, wgl ladny masz swoj kolor a juz nastepnego ta sama osoba mowi wez pomaluj wlosy bo wygladasz jakbys sie zanidbala a jeszcze jak dres zalozysz i no make-up to calkowicie menelka
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 17:25   #3969
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Mania1987 Pokaż wiadomość
TwojaKokaina bardzo ładne odrościki i loczki
Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość


twojakokaina
śliczne loczki i gratuluję odrostu
dziękują

dzisiaj są strasznie mięciutkie, bo na noc miałam olej+odżywkę mój nowy hit.
Cytat:
Napisane przez agaa91 Pokaż wiadomość
dokładnie, zgadzam się w 100%! mi też ciągle powtarzali, że nie wytrzymam, że zafarbuję te odrosty, ale ja sobie powiedziałam, że nie i że niech patrzą jak się to robi i co? i mi się udało, kuzynka, która wmawiała mi, że się poddam, nie wierzy do tej pory, że dałam radę. Kilka dni temu inna kuzynka, której nie widziałam ze 2 lata, jak mnie zobaczyła to powiedziała "o zmieniłaś kolor włosów!" , na to ja, że nie, że wróciłam do swoich
ludzie czesto swoje 'mądrości' wcinają wszędzie, a wcale nie było tak trudno wrócić do naturalnych. przynajmniej u mnie. na początku chciałam, żeby włosy szybciej rosły, a potem mi zaczęło lecieć z górki, aż mam 9 miechów na karku. jeszcze trochę i będzie rok. nawet nie wiem, kiedy to zleciało mama jak patrzy na odrosty to mnie chwali, że mam już długie i coraz ładniejsze i żebym nie tykała farby
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-03, 18:03   #3970
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Kariar8 Pokaż wiadomość
niewa spowodowałaś uśmiech na mojej twarzy Podetnę, ale dopiero za miesiąc ponieważ za bardzo nie mam już czego podcinać, a z racji że chodzę cały czas teraz w związanych włosach muszę mieć włosy żeby nie uciekały z kucyka. Musze przetrwać.
Spoko oko Maleńka ja mialam trzy miesiace temu sianokosy i to byl dopiero wstyd chodzic z takim czys po ulicy ;D wyobrazcie sobie dziewczyne lat 24 z zółtko-pomarańczem i włosami a'la chopin z dlogosci do szyi ... no po prostu wygladalam jakby mnie piorun strzelil ;/ ale ... zawsze po burzy przychodzi slonce wzielam sie za siebie, olejowalam czym sie da, kombinowalam z eko produktami, podcielam dwa razy drastycznie i wmiare jakos teraz wygladam ja tez mam rozne odcienie na łbie - od ciemnego blondu, do białego, zoltego, slomkowego, pomaranczowego i kij wie jeszcze czego coz - moze nie wygladam jak gwiazda filmowa, ale przynajmniej wiem ze zmierzam w dobrym kierunku ... ku alei gwiazd ;D
A Ty sie ciesz ze masz na glowce te kolorki - mowie Ci ;D wlosy Twoje maja teraz taka radoche, ze nie masz pojecia ;D

---------- Dopisano o 18:03 ---------- Poprzedni post napisano o 18:00 ----------

Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość
ja wierzę że dasz radę!


niewa dobrze prawi nic dodac nic ująć


a na zachętę zapraszam na mój blog (w podpisie) - notka ze zdjęciami moich naturalek moze kogoś zmotywuje
dziekuje slicznie Tobie i Wam wszystkim

a wloski masz Drogie Słoneczko - (jak to moja kolezanka prawi ..) BAJKA !
niewa jest offline  
Stary 2012-06-03, 18:05   #3971
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość


ja sobie właśnie nałożyłam olej na odżywkę - zobaczymy co to będzie jak umyje wieczorem włosy
przed chwilą zmywałam olej właśnie położony na odżywkę, ciekawe co to będzie co prawda kiedyś już tak robiłam i byłam dosyć zadowolona, ale to było kiedyś

---------- Dopisano o 18:05 ---------- Poprzedni post napisano o 18:05 ----------

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
ojj wiesz powinno sie miec zdanie innych gdzies oni nie wiedza po co ja to robie jednego dnia slyszyl, ladny odrost, wgl ladny masz swoj kolor a juz nastepnego ta sama osoba mowi wez pomaluj wlosy bo wygladasz jakbys sie zanidbala a jeszcze jak dres zalozysz i no make-up to calkowicie menelka
haha to jest właśnie najlepsze, jednego dnia tak, a drugiego zupełnie inaczej, ale to też zależy od tego jaka jest pogoda, bo np. jak jest pochmurno to u mnie bardziej widać odrost, a w słoneczku od razu lepiej to wygląda
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-03, 18:21   #3972
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
haha to jest właśnie najlepsze, jednego dnia tak, a drugiego zupełnie inaczej, ale to też zależy od tego jaka jest pogoda, bo np. jak jest pochmurno to u mnie bardziej widać odrost, a w słoneczku od razu lepiej to wygląda

hehe to jestesmy obie bo ja tez tak mam jak slonce to slicznie wyglada a jak zachmurzone to widac te odrosty z oczami mam podobnie latem blue a tak to szare
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 19:26   #3973
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
[/B]
hehe to jestesmy obie bo ja tez tak mam jak slonce to slicznie wyglada a jak zachmurzone to widac te odrosty z oczami mam podobnie latem blue a tak to szare
ja z oczami to w ogóle, raz szare, raz niebieskie, raz zielone do wyboru do koloru :P
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-03, 19:32   #3974
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
ja z oczami to w ogóle, raz szare, raz niebieskie, raz zielone do wyboru do koloru :P
tez mam taki kolor trudny do okreslenia

wlasnie przegladam sobie helfy...
zastanawiam sie np nad amla...ale ona jest na parafinie i nie jestem przekonana do tego...
mialyscie?
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-03, 19:37   #3975
Natalisis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 234
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

pin up girl1991 no to ja jestem mega menelką Nie maluję się, bo nie lubię (czuję jak by mi się skóra dusiła pod makijażem), po domu śmigam w dresie (bo tak mi najwygodniej), a teraz na dodatek mam odrost na głowie. Spełniam wszystkie kryteria marginesu Ale szczerze mówiąc lata mi to co ktoś sobie o mnie myśli. Najważniejsze, że ja się czuję ze sobą dobrze i się akceptuję, a ludzi można mieć w koło siebie różnych i nie zawsze powinno się ich słuchać, bo mają różne intencje mówiąc nam wiele rzeczy.

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-06-13 o 18:52 Powód: przywrocenie postu
Natalisis jest offline  
Stary 2012-06-03, 19:58   #3976
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Natalisis Pokaż wiadomość
pin up girl1991 no to ja jestem mega menelką Nie maluję się, bo nie lubię (czuję jak by mi się skóra dusiła pod makijażem), po domu śmigam w dresie (bo tak mi najwygodniej), a teraz na dodatek mam odrost na głowie. Spełniam wszystkie kryteria marginesu Ale szczerze mówiąc lata mi to co ktoś sobie o mnie myśli. Najważniejsze, że ja się czuję ze sobą dobrze i się akceptuję, a ludzi można mieć w koło siebie różnych i nie zawsze powinno się ich słuchać, bo mają różne intencje mówiąc nam wiele rzeczy.
haha ja po domu tak samo dresik i hola ale ostatnio wyszłam na dwór tak i jeszcze miałam olej na głowie i nie powiem sąsiedzi się na mnie dziwnie spojrzeli xD
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-03, 20:13   #3977
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

też chadzam w dresiku i mam to gdzieś. wygodnie mi. nawet jak mam laborki na uczelni to biorę jakieś legginsy czy coś w tym stylu, bo siedzę po 5 h to potem się człowiek męczy makijażu nie mam prawie wcale, zwykle tylko puder, żeby się nie świecić
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-03, 20:38   #3978
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Natalisis Pokaż wiadomość
pin up girl1991 no to ja jestem mega menelką Nie maluję się, bo nie lubię (czuję jak by mi się skóra dusiła pod makijażem), po domu śmigam w dresie (bo tak mi najwygodniej), a teraz na dodatek mam odrost na głowie. Spełniam wszystkie kryteria marginesu Ale szczerze mówiąc lata mi to co ktoś sobie o mnie myśli. Najważniejsze, że ja się czuję ze sobą dobrze i się akceptuję, a ludzi można mieć w koło siebie różnych i nie zawsze powinno się ich słuchać, bo mają różne intencje mówiąc nam wiele rzeczy.
Tu chyba wiekszosc tak ze dresik i odrost co do make upu to ja krem nawilzajacy, tusz do rzes, eyeliner i puder sypki i heja my to jak takie ciotki klotki hehe

wiecie co zaraz umre: 39stopni goraczki, gardlo zawalone, ucho boli i mam dreszcze, siedze pod dwoma koldrami z czego jedna 100cm na 120cm z mojego lozeczka dzieciecego, mam puchate skarpety i dres a mna telepie teraz najlepsze procz wapna musujacego nie mam nic od choroby w domu bo rzaaadko choruje jakis pomysl zeby ulzyc mojemu gardlu? Poza mlekiem z miodkiem i standardowo czosnkiem??

---------- Dopisano o 20:38 ---------- Poprzedni post napisano o 20:36 ----------

tak sobie mysle ze ten caly makijaz to jest przereklamowany i przynosi wiecej szkody niz pozytku
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 20:44   #3979
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Natalisis Pokaż wiadomość
pin up girl1991 no to ja jestem mega menelką Nie maluję się, bo nie lubię (czuję jak by mi się skóra dusiła pod makijażem), po domu śmigam w dresie (bo tak mi najwygodniej), a teraz na dodatek mam odrost na głowie. Spełniam wszystkie kryteria marginesu Ale szczerze mówiąc lata mi to co ktoś sobie o mnie myśli. Najważniejsze, że ja się czuję ze sobą dobrze i się akceptuję, a ludzi można mieć w koło siebie różnych i nie zawsze powinno się ich słuchać, bo mają różne intencje mówiąc nam wiele rzeczy.
Dokladnie. Ja tam cenie wygode, na co dzien preferuje styl sportowy. Gorzej z makijazem - NIENAWIDZE uzywac podkladu ale musze ze wzgledu na problemy z cera A tak to nie uzywam nawet maskary, bo rzesy mam czarne i geste wiec szkoda mi ich meczyc.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
tez mam taki kolor trudny do okreslenia

wlasnie przegladam sobie helfy...
zastanawiam sie np nad amla...ale ona jest na parafinie i nie jestem przekonana do tego...
mialyscie?
Nieee, nie bierz TEJ Amli, jest podobno jakas inna, na naturalnych olejach. Ta z parafina to bubel. Tylko wez o tym poczytaj, bo cos mi sie kolata po glowie, ze ona odrobine przyciemnia, o mam: "Amla minimalnie przyciemnia włosy i nadaje im połysk oraz kontroluje proces siwienia", nie wiem jak minimalne jest to przyciemnienie wiec wiesz...

---------- Dopisano o 20:44 ---------- Poprzedni post napisano o 20:41 ----------

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Tu chyba wiekszosc tak ze dresik i odrost co do make upu to ja krem nawilzajacy, tusz do rzes, eyeliner i puder sypki i heja my to jak takie ciotki klotki hehe

wiecie co zaraz umre: 39stopni goraczki, gardlo zawalone, ucho boli i mam dreszcze, siedze pod dwoma koldrami z czego jedna 100cm na 120cm z mojego lozeczka dzieciecego, mam puchate skarpety i dres a mna telepie teraz najlepsze procz wapna musujacego nie mam nic od choroby w domu bo rzaaadko choruje jakis pomysl zeby ulzyc mojemu gardlu? Poza mlekiem z miodkiem i standardowo czosnkiem??

---------- Dopisano o 20:38 ---------- Poprzedni post napisano o 20:36 ----------

tak sobie mysle ze ten caly makijaz to jest przereklamowany i przynosi wiecej szkody niz pozytku
Jejku, kuruj sie Ja tam w takim wypadku plucze gardlo szalwia albo... woda z sola
A co do tego, ze wiecej z makijazu szkody niz pozytku: popieram. Ciesze sie, jak stan cery jest na tyle dobry, ze nie musze nic nakladac, wtedy czuje sie najlepiej
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-06-03, 20:49   #3980
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Dokladnie. Ja tam cenie wygode, na co dzien preferuje styl sportowy. Gorzej z makijazem - NIENAWIDZE uzywac podkladu ale musze ze wzgledu na problemy z cera A tak to nie uzywam nawet maskary, bo rzesy mam czarne i geste wiec szkoda mi ich meczyc.
Jejku, kuruj sie Ja tam w takim wypadku plucze gardlo szalwia albo... woda z sola
A co do tego, ze wiecej z makijazu szkody niz pozytku: popieram. Ciesze sie, jak stan cery jest na tyle dobry, ze nie musze nic nakladac, wtedy czuje sie najlepiej
dzieki wlasnie tak mysle nad ta woda z sola i zaraz pobiegne do lazienki to zrobic albo jak na menela przystalo wezme miske i zrobie to w lozku haha xD dokladnie jak cera bez zarzutu to po co ja katowac ja mam sucha wiec i tak sie szybko zestarzeje w dodatku jestem "chuda" i mowia mi ze bedzie to widac jeszcze bardziej wiec po co mam wspierac proces starzenia zapychaczami
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-03, 20:52   #3981
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

ja tam po domu najlepiej w legginsach się czuję i jakiejś koszulce - tak mi wygodnie, a jak jest upał to w jakichś krótkich spodenkach takich ala dresowych/sportowych

co do makijażu to lubię się malnąć bez podkładu raczej z domu nie wyłażę, ale ja używam mineralnych i cera aż tak nie cierpi więc często sie pędzluję minerałkami, do tego jakiś różyk (oczywiście też mineralny) i tusz do rzęs - to takie minimum

Edytowane przez Hazel_Eyed
Czas edycji: 2012-06-03 o 20:53
Hazel_Eyed jest offline  
Stary 2012-06-03, 21:06   #3982
Natalisis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 234
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Konwalia11 też nie lubię podkładów, jak już to używam pudru, ale to jak mnie naprawdę obsypie, a tak to nie, bo wydaję mi się, że po tym jest jeszcze gorszy wysyp. Rzęs też nie maluję, bo są czarne, długie i sporo ich jest. Poza tym jak zdarzyło mi się to zrobić to zaczęły mi wypadać przy zmywaniu tuszu. A jak się zapomniałam, że mam pomalowane i potarłam oko to wyglądałam jak miś panda Dlatego bezpieczniej i wygodniej dla mnie bez makijażu

Edytowane przez kaska222
Czas edycji: 2012-06-13 o 18:50 Powód: przywrocenie postu
Natalisis jest offline  
Stary 2012-06-03, 21:25   #3983
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

w ogóle to zrobiłam dzis eksperyment z tym olejowaniem na odżywke i muszę powiedzieć, że działa chyba zawsze tak będę robić mam wrażenie, że lepiej nawilzone włosy są - ładniej się falują (wreście wyschły to mogę coś napisać )
Hazel_Eyed jest offline  
Stary 2012-06-03, 21:31   #3984
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość
w ogóle to zrobiłam dzis eksperyment z tym olejowaniem na odżywke i muszę powiedzieć, że działa chyba zawsze tak będę robić mam wrażenie, że lepiej nawilzone włosy są - ładniej się falują (wreście wyschły to mogę coś napisać )
błyszczą, są nawilżone, miękkie i dalej mogłabym wymieniać zalety żałuję, ze wczesniej tej metody nie znałam, dzis miałam drugi raz to na głowie
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-03, 21:37   #3985
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Natalisis Pokaż wiadomość
Konwalia11 też nie lubię podkładów, jak już to używam pudru, ale to jak mnie naprawdę obsypie, a tak to nie, bo wydaję mi się, że po tym jest jeszcze gorszy wysyp. Rzęs też nie maluję, bo są czarne, długie i sporo ich jest. Poza tym jak zdarzyło mi się to zrobić to zaczęły mi wypadać przy zmywaniu tuszu. A jak się zapomniałam, że mam pomalowane i potarłam oko to wyglądałam jak miś panda Dlatego bezpieczniej i wygodniej dla mnie bez makijażu.
Panda - skad ja to znam
Wywolalas fale wspomnien:
Otoz kiedys "zrobilam sie na bostwo" i miedzy innymi pomalowalam rzesy, czego zazwyczaj nie robie, no i oczywiscie kompletnie o tym fakcie w ciagu dnia zapomnialam... W pewnym momencie zauwazylam, ze pewien przystojniak intensywnie mi sie przyglada. Normalnie wzroku oderwac nie moze! W swej proznosci pomyslalam, ze niesamowicie mu sie spodobalam , a ze nadarzyla sie okazja, to zamienilismy kilka slow... chlopak nadal gleboko patrzyl mi w oczy, choc byl nieco speszony, no ale pomyslalam, ze to przez moj urok .... Po skonczonej rozmowie pozegnalam sie i zadowolona z siebie wsiadlam do windy, patrze w lustro............. a tu taka PANDA ze szok!!! Myslalam, ze zejde na zawal
Po tej przygodzie stosuje maskare jedynie na specjalne okazje, ale na co dzien jestem chyba zbyt roztrzepana
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-06-03, 21:49   #3986
Kariar8
Raczkowanie
 
Avatar Kariar8
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 35
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

tez dziasiaj zastosowalam odzywke + olej efekt powalajacy byl i jest madal, na pewno zostanie na dluzej ze mna ten sposób gdyby tylko nie te kolory na glowie ochydne ehh
__________________
Ostatnie farbowanie: 06.01.2012

"Jeszcze raz mógłbym zmienić kształt
rozpiąć skrzydła i frunąć nie zważając na strach
jeszcze raz, przecież sposób znam
tylko nie mam już siły
tylko nie wiem jak"
Kariar8 jest offline  
Stary 2012-06-03, 22:09   #3987
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Natalisis Pokaż wiadomość
spirytusmovens ja to bez przerwy wychodzę na podwórko w domowych ciuchach. Często latam z pieskiem i gdybym miała się za każdym razem przebierać to bym fiksa dostała. Jak idę na miacho to zmieniam ubiór, a tak to nie. Swego czasu jak olejowałam włosy to też biegałam po podwórku z olejem na głowie i nawet nie pomyślałam o tym co sąsiedzi powiedzą.
haha no co ty mi nie chodzi o ubiór tylko o te włosy bo wiesz to tak wygląda jakbym z tydzień nie myła ale mi to nie przeszkadza tylko takie miny mieli zszokowane z lekka
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-03, 23:28   #3988
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

jak ostatnio otwieralam drzwi listonoszowi ... to mialam w kacikach ust cos bialego ;/
to byla biala masc cynkowa przeciwko zajadom ... troche starlam na szybko, troche nie, ale ogolnie ciekawie bylo ;D listonosz mial - nietega mine ;D

a co do Waszego niemalowania sie - to szczerze zazdroszcze Jestem typowa niebieskooka blondynka, moje brwi, rzesy wszystko blade, w kolorze blond. Jeszcze jak brwi henna pomaluje jest okej, ale jak rzes nie pomaluje tuszem to masakra

Ps. A teraz walcze o gestsze rzesy dzieki rycynowemu olejkowi

Ps2: ta metoda - olejowanie na odzywke - przeszla moje najsmielsze oczekiwania - jest genialna i polecam ja wszystkim.

Ps3: problem wypadajacych wlosow poniekad odkryty: mam nie krecone wlosy - szook lecz falujace ... i trzeba je czesac jak normalne wlosy, czyli rano i wieczorem. Wlosy falujace nieczesane w moim przypadku to masakra. Dodatkowo nie sluzy mi takze przetrzymywanie tłuścizny ... musze myc co 2, gora 3 dzien.
ale co do tych wloskow ... to jestem w wielkim szoku, odkrylam w koncu czym sa moje kudełki

ps4: polecam wszystkim Paniom jesli ich wlosy sa nieusluchane, maja 'bad hair day', lubia sie koltunic i ogolnie sa mniej zdrowe i takie tam ... trzeba rozmawiac z wlosami ;D jak rozmawiacie z kwiatuszkami w waszym domu, tak trzeba rozmawiac z wlosami ;D mowic im " moje sliczne - rosnijcie rosnijcie "

tak jestem nienormalna ;D jestem baaaardzo nienormalna ;D
niewa jest offline  
Stary 2012-06-03, 23:31   #3989
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Nieee, nie bierz TEJ Amli, jest podobno jakas inna, na naturalnych olejach. Ta z parafina to bubel. Tylko wez o tym poczytaj, bo cos mi sie kolata po glowie, ze ona odrobine przyciemnia, o mam: "Amla minimalnie przyciemnia włosy i nadaje im połysk oraz kontroluje proces siwienia", nie wiem jak minimalne jest to przyciemnienie wiec wiesz...
o przyciemnieniu to wiem, ale jest tez wersja dla blondynek
ale chyba sobie odpuszcze.. wole cos na bazie oleju

Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość
co do makijażu to lubię się malnąć bez podkładu raczej z domu nie wyłażę, ale ja używam mineralnych i cera aż tak nie cierpi więc często sie pędzluję minerałkami, do tego jakiś różyk (oczywiście też mineralny) i tusz do rzęs - to takie minimum
ja tez uzywam mineralek wiec nie mam wyrzutow sumienia ze mecze cere

---------- Dopisano o 23:31 ---------- Poprzedni post napisano o 23:29 ----------

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
a co do Waszego niemalowania sie - to szczerze zazdroszcze Jestem typowa niebieskooka blondynka, moje brwi, rzesy wszystko blade, w kolorze blond. Jeszcze jak brwi henna pomaluje jest okej, ale jak rzes nie pomaluje tuszem to masakra
ja tak samo mam, dlatego potrzebuje przyciemnic zawsze rzesy i brwi bo inaczej ich nie widac
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-03, 23:37   #3990
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
ja tak samo mam, dlatego potrzebuje przyciemnic zawsze rzesy i brwi bo inaczej ich nie widac
juz wiem jak mozna taki typ urody nazwac, jakbysmy oczywiscie chodzily bez makijazu - Topielica ;D
niewa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:39.