Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV. - Strona 137 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-06-05, 22:42   #4081
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

po zimnej wypadaja ? ostatnio to rzadko zimna plukam ... raczej taka letnia - i tedy wypadaja najwiecej

a 2 kwestia to pobieglam sobie szczotke sprawdzic - i doznalam szoku - wiekszosc wlosow z cebulkami mi wypada ;/ a odrasta taki wlos jak z cebulka wypadl ;( ???
niewa jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:44   #4082
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

kat123 szkoda, zagladalam na niego-mam nadzieje, ze jakos Ci go "oddadza"
niewa nie przejmuj sie, wiesz jacy ludzie potrafia byc zlosliwi...a co do pielegnacji to ja juz ponad rok wzielam sie ostro za nia i czasem tez mam tak, ze najchetniej obcielabym sie na zapalke Glowa go gory, najwazniejsze to sie nie poddawac! A walka o wlosy dluga....
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:45   #4083
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
wiesz co, raczej z cebulkami nie wypadaja, no moze czasem. Jesli sobie plucze wlosy, to nie moge sie lepiej przyjrzec, ale jak na sucho szczotkuje to jest raczej bez cebulek .... raczej ...
wiesz - tym rozjasnianiem diabelnie sobie zniszczylam glowe. Boje sie, zeby nie bylo to nieodwracalne - sama rozumiesz, ze w koncu mi pol glowy wyjdzie !
to podejrzewam, ze popalilas u nasady i sie krusza... Mi tak lecialy 2 cm od nasady wiekszosc pasemek mi wypadło... Ratuj to koniecznie jak mozesz, bo bedziesz miala tak jak ja strzepy
Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
Kat, u mnie jest opisane wszystko co trzeba zrobic jak blog zniknie, tylko ze po niemiecku. Mam nadzieje, ze widzisz to samo: czyli przyczyny znikniecia i linki do klikania, zeby naprawic problem

---------- Dopisano o 22:38 ---------- Poprzedni post napisano o 22:33 ----------

P.S. Matko, mam nadzieje, ze Wam tu nie bredze bo wypilam 1 male piwko a czuje, ze jestem niezle podchmielona Ale ja ogolnie nawet przy bardzo malych dawkach alkoholu potrafie sie upic
widziałam to, ale nic nie zdziałałam. Poczekam do jutra... a potem jak nie wroci wezme sie za tworzenie nowego bo co innego. Albo dam sobie spokoj...

Ja też jestem z tych "oszczednych", tyle ze ja nie lubię piwa wolę Absolutnie czystą i kolorowe drinki
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:47   #4084
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
po zimnej wodzie wypadają
To jest jakos potwierdzone? Teraz to mnie przestraszylas, ja na koniec zawsze plucze w zimnej....
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:48   #4085
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

niewa, jak tak bardzo Ci wypadaja na najlepiej przejdz sie do dermatologa..
a uzywasz jakiejs wcierki? jakies suplementy? pokrzywa?

a co do efektow pielegnacji to niestety trzeba troche poczekc..
Twoje wlosy dostaly niezle..
ja bym byla lysa bo mam delikatne wlosy..

a wlosy odrosna
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:48   #4086
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
niewa nie przejmuj sie, wiesz jacy ludzie potrafia byc zlosliwi...a co do pielegnacji to ja juz ponad rok wzielam sie ostro za nia i czasem tez mam tak, ze najchetniej obcielabym sie na zapalke Glowa go gory, najwazniejsze to sie nie poddawac! A walka o wlosy dluga....
dziekuje Ci bardzo ludzie sa dziwni, czasem mowia tak, a czasem inaczej ;/ no oglnie mam teraz zlyyy okres - oj bardzo zly. Naprawde, te zabiegi rozjasniajace rozwalily mi doszczetnie wlosy. Gdybym wiedziala ze tak bedzie -NIGDY bym sie na to nie zgodzila ...
oj tak walka bedzie dluuuga i ciezka ... w moim przypadku na pewno

dziekuje za slowa otuchy ... dlatego tak Was lubie - bo tylko Wy rozumiecie moje - wlosowe problemy
niewa jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:48   #4087
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość

a 2 kwestia to pobieglam sobie szczotke sprawdzic - i doznalam szoku - wiekszosc wlosow z cebulkami mi wypada ;/ a odrasta taki wlos jak z cebulka wypadl ;( ???
Powinny odrosnąć... Ale może idź do dermatologa jak masz możliwość? Może przepisze CI coś na wzmocnienie cebulek...
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:51   #4088
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
niewa, jak tak bardzo Ci wypadaja na najlepiej przejdz sie do dermatologa..
a uzywasz jakiejs wcierki? jakies suplementy? pokrzywa?

a co do efektow pielegnacji to niestety trzeba troche poczekc..
Twoje wlosy dostaly niezle..
ja bym byla lysa bo mam delikatne wlosy..

a wlosy odrosna
mysle, ze tu dermatolog wiele nie wskora - bo przeciez sprawa jest jasna - wlosy z cebulkami wypadaja od rozjasniacza. Ale to dopiero jest jakis tydzien, moze dwa ? ale dlaczego z cebulkami ???
a moze to jest efekt przejsciowy ? ze wypadaja tylko te zle, zeby na ich miejsce wyrosly dobre ?

a wcierek i suplementow uzywam oczywiscie - pije pokrzywe codziennie, drozdze codziennie, wcieram jantar ... no i to chyba tyle

Edytowane przez niewa
Czas edycji: 2012-06-05 o 22:52
niewa jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:52   #4089
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Ja też jestem z tych "oszczednych", tyle ze ja nie lubię piwa wolę Absolutnie czystą i kolorowe drinki
Ja tez nie przepadam za piwem, ale dostalam od TZ-ta, no a ze mam slaba glowe to mnie troche rabnelo... A teraz potwornie zachcialo mi sie spac wiec uciekam do lozeczka...
Dobranoc Zapuszczalskie!
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-06-05, 22:55   #4090
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
mysle, ze tu dermatolog wiele nie wskora - bo przeciez sprawa jest jasna - wlosy z cebulkami wypadaja od rozjasniacza. Ale to dopiero jest jakis tydzien, moze dwa ? ale dlaczego z cebulkami ???
a moze to jest efekt przejsciowy ? ze wypadaja tylko te zle, zeby na ich miejsce wyrosly dobre ?

a wcierek i suplementow uzywam oczywiscie - pije pokrzywe codziennie, drozdze codziennie, wcieram jantar ... no i to chyba tyle
moze Ci cos przepisac, dac jakas wcierke
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-05, 23:00   #4091
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

niewa w takim razie jestes dobrze przygotowana do pielegnacji, teraz tylko nalezy stosowac to systematycznie Po takim kopie jaki dostaly Twoje wloski no niestety maja prawo wypadac. Ale z takim zestawem powinno byc coraz lepiej. W razie co jak bedzie jeszcze gorzej to tak jak radza dziewczyny, warto odwiedzic derme. Trzymaj sie dzielnie

Wiem, ze juz dawno to obiecywalam ale dopiero teraz jakos dalam rade sie zebrac-mianowice obcinam wlosy Wielokrotne przyciemnianie farbowancow dalo mi ostatnio niezle popalic i mam strasznie zniszczone konce....tak wiec ciach ciach i baju wloski
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-05, 23:08   #4092
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
niewa w takim razie jestes dobrze przygotowana do pielegnacji, teraz tylko nalezy stosowac to systematycznie Po takim kopie jaki dostaly Twoje wloski no niestety maja prawo wypadac. Ale z takim zestawem powinno byc coraz lepiej. W razie co jak bedzie jeszcze gorzej to tak jak radza dziewczyny, warto odwiedzic derme. Trzymaj sie dzielnie

Wiem, ze juz dawno to obiecywalam ale dopiero teraz jakos dalam rade sie zebrac-mianowice obcinam wlosy Wielokrotne przyciemnianie farbowancow dalo mi ostatnio niezle popalic i mam strasznie zniszczone konce....tak wiec ciach ciach i baju wloski
o wlosach wiem sporo, nic innego nie robie jak czytam ;D jesli stan moich wlosow sie przez miesiac nie zmieni, to ide do dermy i juz ...Coz oj wiele przeszly ...
ale obiecuje byc dzielna , chodz czesto i gesto zdarza mi sie plakac i biadolic nad nimi jak mala dziewczynka ...

tak obciecie to jest super sprawa - a slyszalas moze o tym, ze jak sie obetnie na jezyka, to zaczynaja wtedy rosnac meeeega zdrowe wlosy ?
niewa jest offline  
Stary 2012-06-05, 23:20   #4093
anngeli
Zadomowienie
 
Avatar anngeli
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 316
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
niewa w takim razie jestes dobrze przygotowana do pielegnacji, teraz tylko nalezy stosowac to systematycznie Po takim kopie jaki dostaly Twoje wloski no niestety maja prawo wypadac. Ale z takim zestawem powinno byc coraz lepiej. W razie co jak bedzie jeszcze gorzej to tak jak radza dziewczyny, warto odwiedzic derme. Trzymaj sie dzielnie

Wiem, ze juz dawno to obiecywalam ale dopiero teraz jakos dalam rade sie zebrac-mianowice obcinam wlosy Wielokrotne przyciemnianie farbowancow dalo mi ostatnio niezle popalic i mam strasznie zniszczone konce....tak wiec ciach ciach i baju wloski
Nie nadrabiam poprzednich postów bo jak wiecie i tak się cieszę, że mogłam się tu pojawić na chwilę nauka wrze i dzisiaj przeczytałam i co najważniejsze zrozumiałam wiele tez, połowę książki, jutro od rana reszta i będę z siebie dumna, mimo że to nie koniec

Co do niewy, jak nie dermatolog to może po prostu do lekarza pierwszego kontaktu i żeby na badania ogólne dał, albo po prostu to są jeszcze efekty rozjaśniacza które długo się odczuwa u niektórych osób.
Być może Ty należysz do grona osób, którym włosy się zbuntowały.
Ale racja, masz dobrą pielegnację i bądź systematyczna, trochę czasu i cierpliwości - powinno być dobrze

Muffka w takim razie czekam(y) na zdjęcia

Idę spać by rano wstać i znowu się uczyć... A późnym wieczorem TŻ wraca a jutro nasze małe święto. Dobranoc
__________________
blonding&zapuszczanie

6.07.2008r.
T.


Edytowane przez anngeli
Czas edycji: 2012-06-05 o 23:21
anngeli jest offline  
Stary 2012-06-06, 04:57   #4094
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez anngeli Pokaż wiadomość
Nie nadrabiam poprzednich postów bo jak wiecie i tak się cieszę, że mogłam się tu pojawić na chwilę nauka wrze i dzisiaj przeczytałam i co najważniejsze zrozumiałam wiele tez, połowę książki, jutro od rana reszta i będę z siebie dumna, mimo że to nie koniec

Co do niewy, jak nie dermatolog to może po prostu do lekarza pierwszego kontaktu i żeby na badania ogólne dał, albo po prostu to są jeszcze efekty rozjaśniacza które długo się odczuwa u niektórych osób.
Być może Ty należysz do grona osób, którym włosy się zbuntowały.
Ale racja, masz dobrą pielegnację i bądź systematyczna, trochę czasu i cierpliwości - powinno być dobrze

Muffka w takim razie czekam(y) na zdjęcia

Idę spać by rano wstać i znowu się uczyć... A późnym wieczorem TŻ wraca a jutro nasze małe święto. Dobranoc
widze ze "miesiaczki" obchodzicie hehe fajna sprawa
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-06, 11:01   #4095
peyton_92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 27
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa, uszy do góry, sama mnie ostatnio pocieszałaś Ty masz żółty blond a ja mam rudo kurczakowaty i postanowiłam, że już ich nie pomaluje. Trudno, jestem pomarańczowa. Od dawna chodzę w krótkich fryzurach ( włosy max. do ramion bo są bardzo proste i wcale się nie unoszą) i doszłam do wniosku, że we wrześniu ścinam się na krótko i to bardzo. Może nie na chłopaka ale na taką 30 tkę ( mam na myśli kobiety które chodzą w krótkich włosach). Doszłam do wniosku, że z takich włosów wrócę szybciej do naturalnych, a i odrost nie będzie mnie irytował tak jak przy długich ( no i boje się, że nie wytrzymam tak jak ostatnio i pomaluje włosy na "kolor zbliżony do mojego" - dla jednej fryzjerki to była czerń dla drugiej pomarańcz). Może lepiej je ściąć, aniżeli ciągle się stresować. Bo moim zdaniem jak włosy są spalone po rozjaśnianiu to im już nic nie pomoże tylko nożyczki. A jak je zetniesz, raz drugi i zobaczysz, że nie ma już czego ścinać i zaczniesz zapuszczać zdrowe, własne włoski, które bez tych wszystkich farb i przy odpowiedniej pielęgnacji będą rosły jak na drożdżach Wiem, że szkoda włosów ale na tym możemy tylko zyskać, bo jakby nie patrzeć lepiej już chodzić w krótkich niż okropnie zniszczonych. Nie wiem jak Ty, ale ja z moim "ciemnym blondem" spokojnie mogłabym robić za żółte światło na drodze
peyton_92 jest offline  
Stary 2012-06-06, 11:18   #4096
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

peyton_92: Ty za zolte ja za czerwone a moj kocurek za sygnalizacje

wiecie co mnie zastanawia jedna rzecz bo np zmywa mi sie ta czarna farba: gdzieniegdzie czerwien, czern i troche brazu (o odrostach nie mowie) Moja mama dostala fajna maske z Dove do farbowancow (raz uzylam i wlosy sa boskie po niej) ale twierdzi ze nie ma czasu na siedzenie i babranie sie z tym bo i tak myje odzywka no i tu moje pytanie czy jak ja bym uzywala tej maski to farba by sie juz przestala wyplukiwac?? Czy ogolnie te wszystkie wzmacniacze koloru to PLACEBO?
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-06, 12:16   #4097
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Jak dla mnie scinanie to dobry pomysl
mi pomaga w nie farbowaniu

jakbym nie sciela 3 razy sporo to mialabym wlosy do pasa
ale jakbym widziala swoje takie dlugie a odrosty tylko 10cm to bym myslala ze lepiej zafarbowac odrosty niz czekac 3 lata az wszystkie beda w kolorze naturalek

a tak wiem ze jeszcze kilka miesiecy i bede miec swoje

teraz tez mysle nad skroceniem jeszcze...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg img142005.fryzury-krotkie.1409546.jpg (26,4 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg img142005.fryzury-krotkie.1425404.jpg (41,9 KB, 19 załadowań)
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-06, 12:30   #4098
peyton_92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 27
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Tygrryska, fryzurki ładne nawet bardzo akurat fajne na lato ale ja tydzień temu farbowałam włosy więc jestem na początku męki a do wrześnie jak mi 3cm urosną to będę szczęśliwa bo moje włosy w ciągu 4 miesięcy kiedy nie malowałam urosły może ok 2 cm
Ja raczej myślę nad czymś takim - wiem wiem krótka jak u chłopaka, ale jeżeli dobrze pójdzie to będę mogła zapuszczać swoje włoski pod koniec roku, zdrowe i niefarbowane!
http://kobieta.wp.pl/kat,75714,title...wiadomosc.html
peyton_92 jest offline  
Stary 2012-06-06, 12:44   #4099
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez peyton_92 Pokaż wiadomość
Tygrryska, fryzurki ładne nawet bardzo akurat fajne na lato ale ja tydzień temu farbowałam włosy więc jestem na początku męki a do wrześnie jak mi 3cm urosną to będę szczęśliwa bo moje włosy w ciągu 4 miesięcy kiedy nie malowałam urosły może ok 2 cm
Ja raczej myślę nad czymś takim - wiem wiem krótka jak u chłopaka, ale jeżeli dobrze pójdzie to będę mogła zapuszczać swoje włoski pod koniec roku, zdrowe i niefarbowane!
http://kobieta.wp.pl/kat,75714,title...wiadomosc.html
widze ze nalezysz do grona nielicznych odwaznych

ja juz mam dluzsze naturalki takze az tak krotko scinac nie musze
no ale wlasnie zamierzam sprobowac przyzwyczaic wlosy do rzadszego mycia, takze poki co poczekam bo teraz jestem w stanie zrobic sobie kiteczke na drugi dzien
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-06, 14:15   #4100
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez peyton_92 Pokaż wiadomość
Niewa, uszy do góry, sama mnie ostatnio pocieszałaś Ty masz żółty blond a ja mam rudo kurczakowaty i postanowiłam, że już ich nie pomaluje. Trudno, jestem pomarańczowa. Od dawna chodzę w krótkich fryzurach ( włosy max. do ramion bo są bardzo proste i wcale się nie unoszą) i doszłam do wniosku, że we wrześniu ścinam się na krótko i to bardzo. Może nie na chłopaka ale na taką 30 tkę ( mam na myśli kobiety które chodzą w krótkich włosach). Doszłam do wniosku, że z takich włosów wrócę szybciej do naturalnych, a i odrost nie będzie mnie irytował tak jak przy długich ( no i boje się, że nie wytrzymam tak jak ostatnio i pomaluje włosy na "kolor zbliżony do mojego" - dla jednej fryzjerki to była czerń dla drugiej pomarańcz). Może lepiej je ściąć, aniżeli ciągle się stresować. Bo moim zdaniem jak włosy są spalone po rozjaśnianiu to im już nic nie pomoże tylko nożyczki. A jak je zetniesz, raz drugi i zobaczysz, że nie ma już czego ścinać i zaczniesz zapuszczać zdrowe, własne włoski, które bez tych wszystkich farb i przy odpowiedniej pielęgnacji będą rosły jak na drożdżach Wiem, że szkoda włosów ale na tym możemy tylko zyskać, bo jakby nie patrzeć lepiej już chodzić w krótkich niż okropnie zniszczonych. Nie wiem jak Ty, ale ja z moim "ciemnym blondem" spokojnie mogłabym robić za żółte światło na drodze
nooo po prostu przeeee kochana jestes
Ej stanmy na jakims skrzyzowaniu z tymi swimi wlosinkami i kierujmy ruchem - zapewne widoczne bedziemy bardzo ;D

No wlasnie - te fryzjerski to durne sa jak nie wiem - nikomu nie mozna ufac ! kolorow idiotki mieszac nie umieja ;/ a z scieciem wlosow to very good idea ;D te prezenterki telewizyjne widze co rusz maja sliczna, krotka fryzurke nie ... na pewno sie nie pofarbuje juz, lecz bede scinac, tak jak TY niestety nasze wlosy sa takie jakie sa i widze ze tak jak i ja mialas zawsze krotkie ... ehhh zycie - ale powiem Ci ze przez te wloszyska dola mam. Jeszcze jak w lusterko patrze to juz wogole - a'la mandaryna

Czyli co " idziemy na ulice" ;D ?

---------- Dopisano o 14:15 ---------- Poprzedni post napisano o 14:13 ----------

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
peyton_92: Ty za zolte ja za czerwone a moj kocurek za sygnalizacje

wiecie co mnie zastanawia jedna rzecz bo np zmywa mi sie ta czarna farba: gdzieniegdzie czerwien, czern i troche brazu (o odrostach nie mowie) Moja mama dostala fajna maske z Dove do farbowancow (raz uzylam i wlosy sa boskie po niej) ale twierdzi ze nie ma czasu na siedzenie i babranie sie z tym bo i tak myje odzywka no i tu moje pytanie czy jak ja bym uzywala tej maski to farba by sie juz przestala wyplukiwac?? Czy ogolnie te wszystkie wzmacniacze koloru to PLACEBO?
mysle, ze to taki pic na wode - fotomontarz. Nie spluka Ci sie kolor moze w ciagu dwoch tygodniu ... ale spluka Ci sie w 3 tygodnie ... zreszta dove oblepia strasznie wloski .... to chemia w czystej postaci ;P
niewa jest offline  
Stary 2012-06-06, 15:04   #4101
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
mysle, ze to taki pic na wode - fotomontarz. Nie spluka Ci sie kolor moze w ciagu dwoch tygodniu ... ale spluka Ci sie w 3 tygodnie ... zreszta dove oblepia strasznie wloski .... to chemia w czystej postaci ;P
to już wiem czemu moje włosy tak pięknie wyglądają hehe
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-06, 15:48   #4102
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

niewa, a może rozjaśniacz podrażnił Ci skóre głowy i dlatego wypadają? ja włosy mogę dopiero obciąć na koniec września... niestety muszę mieć długie do wesela.
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-06-06, 16:04   #4103
miasiaa
Raczkowanie
 
Avatar miasiaa
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 268
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość


Wy sie chwalicie, to ja tez
moje odrosty maja 8 miesiecy i 18 dni
Jaki juz duzy odrost, tez chce taki! Poki co moj ma okolo 5 cm..ech..
__________________
Walka o piękne włosy!

CG

Szczęśliwa od 1.11.2008
miasiaa jest offline  
Stary 2012-06-06, 16:06   #4104
peyton_92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 27
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Natalisis, nie wierze o.O wróciłaś i znowu pomalowałaś? hahaha, a ja przepłakałam ostatni tydzień, że po 4 miesiącach niemalowania nie dość, że jestem na początku "męki" to jeszcze w dodatku wyglądam gorzej niż z tym wypłukanym brązem. Ja jak na razie od prawie tygodnia daje moim włosom "boom" witaminowy, wydałam na te wszystkie specyfiki, o których przeczytałam na blogach "włosomaniaczek", około 200 zł. Czytałam też że kawa dobrze wpływa na porost włosków, więc mój chłopak obiecał przywieźć mi teraz szampon z kofeiną. Teraz się tylko cieszę, że wciągu tych 4 miesięcy włosy urosły mi tylko ok. 2 cm, bo gdyby to było 5,6 czy więcej to bym w ramach pokuty ścięła się na 00000!
P.S. Jakie macie sposoby na szybszy porost włosów? Kiedyś włosy mi rosły mi szybko, ale odkąd zaczęłam, malować włosy zauważyłam, że rosną ale chyba w drugą stronę.
peyton_92 jest offline  
Stary 2012-06-06, 16:50   #4105
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

No i bloga nie ma. Ponadto przejrzałam forum pomocy i widzę, że nie tylko mi się to zdarzyło.
Gadałam ze znajomym i mówił coś o złośliwych wirusach, ale niczego nie był pewny bo oprócz mojego bloga usunęły się wszystkie obserwacje będę musiała koleżanek szukać znowu... No cóż. Zaczynam od zera. Jak coś stworzę -dam Wam link. I te, które z Was mają blogi może napiszą mi adresy? ułatw mi to nieco robotę...

W niedzielę mam urodziny i dostałam od teściowej koszulkę z perwersyjnymi m&m nie wiem czy to aluzja jakaś czy co

Aaa! Jutro chyba wyprostuję włosy i porobię zdjęcia. Ciekawe czy mi urosły widocznie włosy będę miała od czego bloga zacząć

---------- Dopisano o 16:50 ---------- Poprzedni post napisano o 16:47 ----------

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
mysle, ze to taki pic na wode - fotomontarz. Nie spluka Ci sie kolor moze w ciagu dwoch tygodniu ... ale spluka Ci sie w 3 tygodnie ... zreszta dove oblepia strasznie wloski .... to chemia w czystej postaci ;P
Poza tym, trzymanie masek długo na włosach wypłukuje kolor tak słyszałam, że oprócz używania szamponów przeciwłupieżowych nakłada się np. na godzinę maskę na włosy i od tego też kolor złazi
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-06-06, 17:50   #4106
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
widze ze "miesiaczki" obchodzicie hehe fajna sprawa
mnie jakoś śmieszy obchodzenie rocznic co miesiąc. szczęśliwi czasu nie liczą
Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość

mysle, ze to taki pic na wode - fotomontarz. Nie spluka Ci sie kolor moze w ciagu dwoch tygodniu ... ale spluka Ci sie w 3 tygodnie ... zreszta dove oblepia strasznie wloski .... to chemia w czystej postaci ;P
dokładnie. dove jest przereklamowany. raz miałam odzywkę to na włosach był smalec po prostu...

---------- Dopisano o 17:50 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ----------

Cytat:
Napisane przez peyton_92 Pokaż wiadomość
P.S. Jakie macie sposoby na szybszy porost włosów? Kiedyś włosy mi rosły mi szybko, ale odkąd zaczęłam, malować włosy zauważyłam, że rosną ale chyba w drugą stronę.
mi zaczęły szybciej rosnąć od odpowiedniej pielęgnacji: olejowanie, SLS raz na miesiąc, odżywki, maski, pijam pokrzywę co 2 dni i łykam różne witaminki itd. wcierek nie stosuję, bo nie chce mi się babrać xD
Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
No i bloga nie ma. Ponadto przejrzałam forum pomocy i widzę, że nie tylko mi się to zdarzyło.
Gadałam ze znajomym i mówił coś o złośliwych wirusach, ale niczego nie był pewny bo oprócz mojego bloga usunęły się wszystkie obserwacje będę musiała koleżanek szukać znowu... No cóż. Zaczynam od zera. Jak coś stworzę -dam Wam link. I te, które z Was mają blogi może napiszą mi adresy? ułatw mi to nieco robotę...

Aaa! Jutro chyba wyprostuję włosy i porobię zdjęcia. Ciekawe czy mi urosły widocznie włosy będę miała od czego bloga zacząć
czytałam u któreś z włosomaniaczek, że były problemy z bloggerem... niech to ich piorun trzaśnie! Twoja praca zmarnowana.
a adres jak coś w podpisie
no i czekamy oczywiście na relację z porostu
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-06, 18:04   #4107
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
tak obciecie to jest super sprawa - a slyszalas moze o tym, ze jak sie obetnie na jezyka, to zaczynaja wtedy rosnac meeeega zdrowe wlosy ?
No na pewno zdrowe bo naturalne Ale z tym, ze po obcieciu na zapalke sie zageszczaja to niestety mit...

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
jakbym nie sciela 3 razy sporo to mialabym wlosy do pasa
ale jakbym widziala swoje takie dlugie a odrosty tylko 10cm to bym myslala ze lepiej zafarbowac odrosty niz czekac 3 lata az wszystkie beda w kolorze naturalek
Eh tez bym juz dawno miala do pasa, teraz w sumie tez mam daleko za biust ale bardziej zalezy mi na zdrowych wlosach niz na dlugosci...chce sciac tak z 20cm na razie

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
No i bloga nie ma. Ponadto przejrzałam forum pomocy i widzę, że nie tylko mi się to zdarzyło.

Poza tym, trzymanie masek długo na włosach wypłukuje kolor
Ojej
A z tymi maskami to swieta prawda! Mi zawsze po podgrzanym Waxie wyplukiwalo mnostwo farby
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-06, 18:44   #4108
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez niewa Pokaż wiadomość
wogole MASAKRA !
nic nie idzie jak powinno isc - wlosy mam z dnia na dzien coraz gorsze !
wczoraj mylam wloski i myslalam, ze jak cala noc bede spala w luznym warkoczu to nastepnego dnia beda okej. Dzis z ranca rozplatowywuje warkocz i patrze - a tam jeden tluszcz na łbie ! 15 minut do wyjscia - ale glowe musialam umyc, bo przeee niehigienicznie wygladalam ;/ oczywiscie w ruch poszla suszara ;(

dodatkowo - lekko sie zmniejszylo wypadanie, ale najgorzej jest jak splukuje szampon woda lub nakladam odzywke przejezdzajac palcami - to wlosy wtedy baaaaardzo wychodza. Tak jakkby je woda oslabiala ? ja juz nie wiem ....

a jakim szamponem myjesz włosy, jak bez silikonów itp. to dlatego, że są poplątane ja też tak mam, mimo że później nałożę odżywkę zawsze więcej mi wychodzi przy myciu.

---------- Dopisano o 18:42 ---------- Poprzedni post napisano o 18:41 ----------

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość

[/COLOR]P.S. Matko, mam nadzieje, ze Wam tu nie bredze bo wypilam 1 male piwko a czuje, ze jestem niezle podchmielona Ale ja ogolnie nawet przy bardzo malych dawkach alkoholu potrafie sie upic
ja po jednym piwie już mam fajnie ale to chyba lepiej mniej wydaję na alkohol, jak idę na imprezę to jedno piwo mi starczy, a jak dla mnie to nawet wcale nie musiało by go tam być i tak zawsze lubię się dobrze bawić nie ważne czy jest alkohol czy nie w sumie nie ma to dla mnie znaczenia

---------- Dopisano o 18:44 ---------- Poprzedni post napisano o 18:42 ----------

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
To jest jakos potwierdzone? Teraz to mnie przestraszylas, ja na koniec zawsze plucze w zimnej....
no to chyba dobrze, bo powinno się płukać w zimnej, ale na pewno nie od nasady, tak samo jak nie powinno się myć całych włosów od nasady w gorącej wodzie, bo też od tego wypadają
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-06, 18:52   #4109
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość

Ojej
A z tymi maskami to swieta prawda! Mi zawsze po podgrzanym Waxie wyplukiwalo mnostwo farby
wax jest silikonowy?
Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
ja po jednym piwie już mam fajnie ale to chyba lepiej mniej wydaję na alkohol, jak idę na imprezę to jedno piwo mi starczy, a jak dla mnie to nawet wcale nie musiało by go tam być i tak zawsze lubię się dobrze bawić nie ważne czy jest alkohol czy nie w sumie nie ma to dla mnie znaczenia
mam tak samo, dlatego, że rzadko piję na imprezie 1 piwo mi starczy i nie muszę się upijać, żeby się dobrze bawić
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-06, 19:14   #4110
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Serio mowicie z ta maska?? To jutro zasiade na godzinke

odnosnie bloga moze Kat zaloz gdzies indziej?? Bo szkoda pracy znow Ci usunal i juz naprawde zrezygnujesz;( i co ja bede czytac do poduszki
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:55.