Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV. - Strona 146 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-06-10, 16:51   #4351
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość

ano te liściaste najlepsze chyba z tych wszystkich
mój współlokator ma znajome z Japonii, które mu zawsze przysyłają oryginalne liściaste
Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Dziewczyny macie jakies sposob "na szybko" na suche konce?? Umylam wlosy i to jak one wygladaja to tragedia;( a wieczorem mam wyjscie...
jedwab? albo jakiś olejek może też być krem z biedronki

znalazłam w końcu swoje fryzury z dzieciństwa
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-10, 17:04   #4352
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
mój współlokator ma znajome z Japonii, które mu zawsze przysyłają oryginalne liściaste
mi kiedyś koleżanka przywiozła ze Sri Lanki szczerze aż tak dużej różnicy nie zauważyłam.
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-10, 17:08   #4353
makeupnotwar
Wtajemniczenie
 
Avatar makeupnotwar
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 682
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
hmm ja zawsze trzymam torebkę dopóki nie wypiję
to niezdrowo. ogólnie ta z torebek to słaby pomysł, kupujcie sypane! jak trzymasz dłużej niż te 3-5 min i zalewasz wrzątkiem wydzielają się szkodliwe garbniki. odebrałam naukę od mistrza herbaty, więc trochę się na tym znam. może dlatego wg Ciebie działa jak melisa, bo źle ją parzysz. zielona herbata ma działanie pobudzające...

Cytat:
Napisane przez Meadow Pokaż wiadomość
Właśnie wróciłam z Orange Warsaw Festival z koncertu Linkin Park i aż muszę się podzielić czymś
Koncert jak koncert chciałam zabłyszczeć i zrobić sobie fajny kolor włosów itp... i jak byłam tak jestem taka sama, nie dałam się farbom
też byłam, koncert fantastyczny. jak dla mnie conajmniej tak dobry jak MUSE, chociaż byłam pewna, że nikt im nie dorówna. A jak założyli koszulki w polskich barwach... super!

tak w ogóle to pozdrawiam was z buwu, siedzę i piszę licencjat
__________________

makeupnotwar jest offline  
Stary 2012-06-10, 17:13   #4354
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

wlasnie, ogolnie herbaty lisciaste sa lepsze niz te w torebkach
i ponoc zwykle sie tez bardziej oplacaja

mi zawsze jakos wygodniej uzywac tych w torebkach, ale mam zamiar sie powoli przestawic
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-06-10, 17:17   #4355
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez spiritusmovens Pokaż wiadomość
mi kiedyś koleżanka przywiozła ze Sri Lanki szczerze aż tak dużej różnicy nie zauważyłam.
mi tam każda zielona smakuje ale nie trawię dodatku opuncji, fuj. drażni mnie jej zapach, nawet w kosmetykach
Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
to niezdrowo. ogólnie ta z torebek to słaby pomysł, kupujcie sypane! jak trzymasz dłużej niż te 3-5 min i zalewasz wrzątkiem wydzielają się szkodliwe garbniki. odebrałam naukę od mistrza herbaty, więc trochę się na tym znam. może dlatego wg Ciebie działa jak melisa, bo źle ją parzysz. zielona herbata ma działanie pobudzające...

nie odczuwam senności po jej wypiciu, ale zauważyłam, ze mniej się stresuję.
a od trzymania herbaty dłużej mi się jeszcze nic nie stało, więc bd robić tak jak uważam
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-10, 17:22   #4356
makeupnotwar
Wtajemniczenie
 
Avatar makeupnotwar
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 682
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
mi tam każda zielona smakuje ale nie trawię dodatku opuncji, fuj. drażni mnie jej zapach, nawet w kosmetykach

nie odczuwam senności po jej wypiciu, ale zauważyłam, ze mniej się stresuję.
a od trzymania herbaty dłużej mi się jeszcze nic nie stało, więc bd robić tak jak uważam
nie chodzi o to, czy coś się stało, tylko robisz z herbatą to, co ludzie z warzywami - rozgotowując je na maksa, gotują w wodzie a nie na parze i tracą wszystkie najcenniejsze ich właściwości. tak samo jest z zieloną herbatą. wiesz, matka mojego TŻ kupiła najbardziej syfiastą herbatę zieloną, sagę, i myśli, że już działa na korzyść swojego zdrowia, parząc ją 10min i słodząc
możesz robić jak zechcesz, to nie moja sprawa, i tak Cię zresztą lubię , tylko piszę, co wiem, a pracowałam z panem, który sam robił herbaty swoje i od 20 lat siedzi w tym biznesie... więc na pewno wie, co mówi
__________________

makeupnotwar jest offline  
Stary 2012-06-10, 17:27   #4357
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
nie chodzi o to, czy coś się stało, tylko robisz z herbatą to, co ludzie z warzywami - rozgotowując je na maksa, gotują w wodzie a nie na parze i tracą wszystkie najcenniejsze ich właściwości. tak samo jest z zieloną herbatą. wiesz, matka mojego TŻ kupiła najbardziej syfiastą herbatę zieloną, sagę, i myśli, że już działa na korzyść swojego zdrowia, parząc ją 10min i słodząc
możesz robić jak zechcesz, to nie moja sprawa, i tak Cię zresztą lubię , tylko piszę, co wiem, a pracowałam z panem, który sam robił herbaty swoje i od 20 lat siedzi w tym biznesie... więc na pewno wie, co mówi
własnie zgubne jest to, że na różnych portalach różnie piszą :/
w sumie z ta torebką na początku było z lenistwa potem przyzwyczajenie, ale chyba rzeczywiście poczytam o tym dokładniej
mimo wszystko pomogła mi w sprawach żołądkowych, za co jestem jej wdzięczna. w wieku 2 lat miałam salmonellę, co znacznie wpłynęło na stan żołądka, często miewałam grypy żoładkowe, rozwolnienia itd. a teraz o dziwo jest dobrze, a nawet bdb

przez jakiś czas piłam czerwoną herbatę, ale jednak wróciłam do zielonej
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-06-10, 18:21   #4358
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Twoja Kokaina dziekuje
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 18:32   #4359
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

O kurde a ja czesto zalewam wrzatkiem Jeszcze sobie pogorszylam pewnie...

Wlasnie zrobilam maske: 1lyzka Biovaxu, 1lyzeczka Isany z Babassu, 1lyzeczka olejku Alterra, 1lyzeczka miodu. Po wymieszaniu nalozylam na klacze i tak siedze pod czepkiem, poczekam z godzinke i zdam relacje
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-10, 19:11   #4360
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Mam do Was ostatnie pytanie odnosnie wlosow bo Wy sie na skladach znacie a ja nie koniecznie (obiecuje ze nawet po jednej odpowiedzi nie bede juz zadwac takich pytan ) No wiec chodzi o to kumpele i siostra nagadaly mi ze "dobra" na wlosy jest pianka na oparzenia dla dzieci badz prosciej mowiac pantenol w sprayu. O co z tym chodzi? Duzo moich znajomych tego sposobu uzywa i niby wlosy fajne ale... No wlasnie jak dla mnie to jest w tym jakies "ale" Wiec jak to jest?
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 19:32   #4361
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Mam do Was ostatnie pytanie odnosnie wlosow bo Wy sie na skladach znacie a ja nie koniecznie (obiecuje ze nawet po jednej odpowiedzi nie bede juz zadwac takich pytan ) No wiec chodzi o to kumpele i siostra nagadaly mi ze "dobra" na wlosy jest pianka na oparzenia dla dzieci badz prosciej mowiac pantenol w sprayu. O co z tym chodzi? Duzo moich znajomych tego sposobu uzywa i niby wlosy fajne ale... No wlasnie jak dla mnie to jest w tym jakies "ale" Wiec jak to jest?
rany, ja to w ogóle o tym nie słyszałam xD
__________________
Amo la vita meravigliosa



Włosy
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:02   #4362
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Tez w szoku jestem zwlaszcza ze tlumaczyly to tym iz w szamponach tez jest pantenol hehe dziwne jakies to
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:19   #4363
Konwalia11
Zadomowienie
 
Avatar Konwalia11
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 238
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Widze, ze tu same fanki zielonej herbaty - ja tak samo bardzo ja lubie. Kazdy ma tam jakies inne kryteria, dla mnie najwazniejsza jest... czystosc ekologiczna No wiec zamawiam regularnie hurtowo wieeelka pake lisciastej herbaty regularnie kontrolowanej i atestowanej w solidnej i zaufanej firmie . Mam tez termometr do mierzenia temperatury i ogolnie robie z tego ceremonial Tygryska ma racje - dzialanie pobudzajace lub uspokajajace zalezy od czasu zaparzania
Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość
O kurde a ja czesto zalewam wrzatkiem Jeszcze sobie pogorszylam pewnie...

Wlasnie zrobilam maske: 1lyzka Biovaxu, 1lyzeczka Isany z Babassu, 1lyzeczka olejku Alterra, 1lyzeczka miodu. Po wymieszaniu nalozylam na klacze i tak siedze pod czepkiem, poczekam z godzinke i zdam relacje
No i jak wyszlo? Ja polecam mycie metoda OMO - o dziwo dobrze mi sluzy

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Mam do Was ostatnie pytanie odnosnie wlosow bo Wy sie na skladach znacie a ja nie koniecznie (obiecuje ze nawet po jednej odpowiedzi nie bede juz zadwac takich pytan ) No wiec chodzi o to kumpele i siostra nagadaly mi ze "dobra" na wlosy jest pianka na oparzenia dla dzieci badz prosciej mowiac pantenol w sprayu. O co z tym chodzi? Duzo moich znajomych tego sposobu uzywa i niby wlosy fajne ale... No wlasnie jak dla mnie to jest w tym jakies "ale" Wiec jak to jest?
Pantenol powiadasz...? Wiem, ze ma dzialanie uspokajajace i regenerujace na skore, ale wlosy? Nie wiem, moze i jest to jakis sposob, w koncu wiele szamponow ma go w skladzie, wiec cos w tym musi byc. Choc nigdy sie nad tym nie zastanawialam. Sproboj moze i daj znac jak wyszlo
__________________


Be the change you want to see in the world!
Konwalia11 jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:36   #4364
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Konwalia: No wiec tak w zeszlym roku w grudniu poparzylam sie i w aptece dali mi pianke pantenol forte dla dzieci ktora w skladzie ma wit a+e, oczywiscie pantenol i alantonine w dotyku jest jak jedwab jak mi siostra z kumpelami nagadaly ze uzywaja pantenolu to od razu zaczelam szperac po necie i duuuzo dziewczyn tak robi wiec pomyslalam ze szkoda wywalac prawie cala puszke skoro ma termin do konca tego roku i wlasnie to nalozylam na koncowki, sa miekkie, sypkie i wgl takie nawilzone. Hmm zobaczymy jak jutro bede wygladac
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:47   #4365
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

nie wytrzymalam ... obcielam sie w salonie JLD (w slynnej sieciowce)
oto efekt ...

sorki za moja facjate ;]
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Kopia P6100298.jpg (85,6 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kopia P6100303.jpg (53,1 KB, 53 załadowań)

Edytowane przez niewa
Czas edycji: 2012-06-10 o 20:50
niewa jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:51   #4366
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Konwalia11 Pokaż wiadomość
No i jak wyszlo? Ja polecam mycie metoda OMO - o dziwo dobrze mi sluzy
Wloski sa super! Poki co to chyba moja najlepsza maseczka, polecam Wloski mieciusie i nawilzone ale nie spuszone

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Konwalia: No wiec tak w zeszlym roku w grudniu poparzylam sie i w aptece dali mi pianke pantenol forte dla dzieci ktora w skladzie ma wit a+e, oczywiscie pantenol i alantonine w dotyku jest jak jedwab jak mi siostra z kumpelami nagadaly ze uzywaja pantenolu to od razu zaczelam szperac po necie i duuuzo dziewczyn tak robi wiec pomyslalam ze szkoda wywalac prawie cala puszke skoro ma termin do konca tego roku i wlasnie to nalozylam na koncowki, sa miekkie, sypkie i wgl takie nawilzone. Hmm zobaczymy jak jutro bede wygladac
Ciekawe jakby sie sprawdzilo jako polprodukt do masek Moze sie zaopatrze jesli cena niewygorowana..

niewa ale masz slodka buzke Do twarzy Ci
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."




Edytowane przez Muffka_
Czas edycji: 2012-06-10 o 20:53
Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:54   #4367
peyton_92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 27
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa, pięknie wyglądasz. Jaka szkoda, że ja takiej fryzurki nie mogę sobie zafundować. Mam tak proste włosy, że nawet hektolitry lakieru do włosów nic nie pomagają. Ale nie mów, że pomalowałaś włosy?
peyton_92 jest offline  
Stary 2012-06-10, 20:55   #4368
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
no wlasnie nie wiem...
a chcialam kupic jednak ta sese
No ja tez miedzy innymi czailam se na Sese...no coz poczekamy sobie
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:00   #4369
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Muffka_ Pokaż wiadomość

niewa ale masz slodka buzke Do twarzy Ci
ze ja slodka ;D ? a dziekuje Ci bardzo
ale ja mam raczej dziwna ta gebe ;] nie stjuningowalam sie do zdjecia - ale kij z tym ;]

---------- Dopisano o 21:00 ---------- Poprzedni post napisano o 20:56 ----------

Cytat:
Napisane przez peyton_92 Pokaż wiadomość
Niewa, pięknie wyglądasz. Jaka szkoda, że ja takiej fryzurki nie mogę sobie zafundować. Mam tak proste włosy, że nawet hektolitry lakieru do włosów nic nie pomagają. Ale nie mów, że pomalowałaś włosy?
ah dziekuje Ci
ja poszlam do fryzjera i mowie " chce sie obciac- ale tak konkretnie ... "
i zesmy z pania fryzjerka sedzialy i szukaly odpowiedniej fryzury - bo ja mam wielki noc, big czola i jeszcze milion innych mankamentow - ale mysle z tych wszystkich fryzur ta byla najbardziej optymalna

a wlosy nie pomalowalam, a w zyciu, tylk ow lazienkowym swietle wyszly gdzies takie dziwne. Normalnie to juz mam takei przeswity dziek itej fryzurce swoich wloskow a nie pomaluje wlosow nigdy, chyba ze siwa bede ...

a Ty musisz po prostu z fryzjerka sobie pogadac i powiedziec jej co oczekujesz itp.
niewa jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:02   #4370
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa slicznie

Muffka: no ja za swoja zaplacilam 22zl bo dla dzieci ale "normalny" pantenol w sprayu czy piance to 14-16zl ale uwaga: smierdzi chciaz w porownaniu z moimi prochami do lykania to ujdzie i piekielnie nawilza

PS Niewa tak sobie Ciebie wyobrazalam a wszystko przez te Twoje zwroty: "sloneczko"
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!

Edytowane przez pin up girl1991
Czas edycji: 2012-06-10 o 21:03
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:03   #4371
peyton_92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 27
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Ja jak na razie muszę zejść z tego pomarańczowego, bo zmywa mi się na jajko. Pomaluje jeszcze raz, ostatni raz, a po wakacjach ścinam się na krótko, i to konkretnie na krótko. Na prawdę gratuluje fryzurki, nie są bardzo krótkie i nadal wyglądasz na ładną kobietkę Ja z moją twarzą to się mogę chować...

A ja się muszę pochwalić, widzę odrosty, tak około kilku milimetrów ale aż się zdziwiłam, nie minęło nawet 2 tygodnie a włosy rosną. Wcześniej na te parę milimetrów musiałam czekać miesiąc

Edytowane przez peyton_92
Czas edycji: 2012-06-10 o 21:05
peyton_92 jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:14   #4372
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Niewa slicznie

PS Niewa tak sobie Ciebie wyobrazalam a wszystko przez te Twoje zwroty: "sloneczko"
Oj hehe - mam nadzieje ze Wam nie przeszkadza zwrot " Sloneczko" ? - bo przeciez my jestesmy wszystkie takie cieple i promieniejemy radoscia
niewa jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:15   #4373
Muffka_
Zakorzenienie
 
Avatar Muffka_
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 4 059
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Niewa slicznie

Muffka: no ja za swoja zaplacilam 22zl bo dla dzieci ale "normalny" pantenol w sprayu czy piance to 14-16zl ale uwaga: smierdzi chciaz w porownaniu z moimi prochami do lykania to ujdzie i piekielnie nawilza

PS Niewa tak sobie Ciebie wyobrazalam a wszystko przez te Twoje zwroty: "sloneczko"
To swietnie, bo mi wlasnie na nawilzeniu zalezy

Hehe ja tez wlasnie przez te mile slowka niewy tak ja sobie wyobrazalam
__________________
"Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu..."



Muffka_ jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:16   #4374
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez peyton_92 Pokaż wiadomość
Ja jak na razie muszę zejść z tego pomarańczowego, bo zmywa mi się na jajko. Pomaluje jeszcze raz, ostatni raz, a po wakacjach ścinam się na krótko, i to konkretnie na krótko. Na prawdę gratuluje fryzurki, nie są bardzo krótkie i nadal wyglądasz na ładną kobietkę Ja z moją twarzą to się mogę chować...

A ja się muszę pochwalić, widzę odrosty, tak około kilku milimetrów ale aż się zdziwiłam, nie minęło nawet 2 tygodnie a włosy rosną. Wcześniej na te parę milimetrów musiałam czekać miesiąc
jak to chcesz jeszcze raz pomalowac wlosy ? Zabraniam Ci tego
A zetnij to sie teraz na krotko - niestety trzeba sporo odwagi by sie przemoc i sciac sie na krotko ... a odkladanie tego na pozniej to niezbyt dobry pomysl
niewa jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:18   #4375
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa ja tam lubie te Twoje "sloneczko" kojarzy mi sie z kims cieplym taka starsza siostra sluzaca dobra rada

Muffka nom ja jestem zadowolona ale zobaczymy jak na dluzsza mete z tym bedzie i fajnie ze szybko wietrzeje zapach
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:18   #4376
czarnaroza
Raczkowanie
 
Avatar czarnaroza
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 66
GG do czarnaroza
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa, świetnie wyglądasz . Ja zrobiłam sobie maskę, wszystkie odżywki jakie mam + cytryna i trochę pomogło . Było dość dużo brudnej wody, a włoski miękkie.
Słyszałam, że niektórzy używają pantenolu, ale ja za tę cenę wolę kupić następną odżywkę. Sądzę, że tak lepiej. Też kiedyś coś przeczytałam i zaczęłam używać kremu jako jednej z odżywek, efekt był marny, więc teraz nie eksperymentuję.
__________________
A przede mną niedokończony wiersz...

czarnaroza jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:23   #4377
peyton_92
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 27
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa, walcze ze sobą. Już przetrwałam, że jestem pomarańczowa. Zobaczymy za miesiąc jak się będą sprawy miały. Może się przyzwyczaję. Czas pokaże ale podziwiam Cie za odwagę, przyda mi się gdy obetne się na chłopaka
peyton_92 jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:28   #4378
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Niewa ja tam lubie te Twoje "sloneczko" kojarzy mi sie z kims cieplym taka starsza siostra sluzaca dobra rada
To dobrze moje Sloneczka jest mi z tego powodu niezmiernie milo

Wogole dzis odkrylam Ameryke !
Wczoraj wieczorem bylam tak wkurzona tym wypadaniem wlosow ze wwrrrrrrr naolejowalam sobie wloski i przypomnialam sobie jeszcze o moim innym olejku - ktorego zakupilam u dziadka w zielarskim ;D

ten olejek to - olejek łopianowy z glinko balboa - i ma wlasnie dzialanie hamujace wypadanie wlosow, pobudza krazenie glowe i poprawia kondycje wlosow itp.
niby pisze ze sie go naklada na godzine, ale kij - nalozylam na skalp na cala noc i co ? rano moze mi z 5 wlosow wypadlo ;] a szrpalam glowa i se mysle co jest grane ? a tu sie okazalo ze dzien wczesniej to cudo uzylam ;D
ale mnie to ucieszylo

---------- Dopisano o 21:28 ---------- Poprzedni post napisano o 21:26 ----------

Cytat:
Napisane przez peyton_92 Pokaż wiadomość
Niewa, walcze ze sobą. Już przetrwałam, że jestem pomarańczowa. Zobaczymy za miesiąc jak się będą sprawy miały. Może się przyzwyczaję. Czas pokaże ale podziwiam Cie za odwagę, przyda mi się gdy obetne się na chłopaka
idz sie obetnij jutro - a nie bedziesz mi tu swirowala !
ja mialam ta obywatelska odwage i poszlam na sciecie,
chodz jak slyszalam jak podgala mi fryzjerka kark maszynka .. to bzyczenie ... i jeszcze jak sie zobaczylam w mokrych wlosach ... to myslalam ze porycze sie tam ... ale cos - trza byc twardym, a nie mietkim

Edytowane przez niewa
Czas edycji: 2012-06-10 o 21:30
niewa jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:36   #4379
pin up girl1991
Rozeznanie
 
Avatar pin up girl1991
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 503
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Niewa a skad taki olej wytrzasnac w sklepie z "zielem", zdrowym jedzonkiem etc znajde??

I wgl swietnie ze tak malo wypadlo :brawo:
__________________
167cm/44kg

Jeśli ja jestem TANIA to Ty jesteś GRATIS!
pin up girl1991 jest offline  
Stary 2012-06-10, 21:40   #4380
niewa
Rozeznanie
 
Avatar niewa
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 639
GG do niewa
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez pin up girl1991 Pokaż wiadomość
Niewa a skad taki olej wytrzasnac w sklepie z "zielem", zdrowym jedzonkiem etc znajde??

I wgl swietnie ze tak malo wypadlo :brawo:
tak w sklepie ze zdrowa zywnosci powinen byc - lub bardziej taki podchodzacy pod zdrowa zywnosc - ale z drogeryjnymi rzeczami

na allegro tez cos jest widze:
http://allegro.pl/listing.php/search...%C5%82opianowy
niewa jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:33.