Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV. - Strona 54 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-03-20, 12:31   #1591
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
No to wstawiam mój odrost -ma dokładnie 2 miesiące i 10 dni i jestem z niego dumna
i tak trzymac
ja swoj coraz bardziej lubie

i tak marze zeby miec cale swoje
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:32   #1592
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
No to wstawiam mój odrost -ma dokładnie 2 miesiące i 10 dni i jestem z niego dumna
a ile mierzy cwaniak?
masz śliczną bluzeczkę
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:37   #1593
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Espoir -masz większy odrost niż ja, czy mi się wydaje?
PS ale moje włosy wyglądają masakrycznie -rozpuściłam je na chwilę z kitki

Yhy, używam obu z tym, że Sesy głównie na skalp a kokosa na długość i bym raczej nie mówiła "lepszy-gorszy", bo oba są fajne, ale inaczej na mnie działają Sesa położona na długość puszy mi włosy (dziś kolejny raz się o tym przekonałam), ale nałożona na skalp sprawia, że włosy są bardziej odbite i sprężyste. A kokos mi ładnie nawilża włosy na długości Częśto na długość też mieszam kokos z Sesą, bo Sesa ma duży skład a kokos to kokos

---------- Dopisano o 12:37 ---------- Poprzedni post napisano o 12:34 ----------

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
i tak trzymac
ja swoj coraz bardziej lubie

i tak marze zeby miec cale swoje
ale to dziś tak, bo w gorsze dni najchętniej obcięłabym się na zapałkę
Wszystkie marzymy, a i są takie co już mają
Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
a ile mierzy cwaniak?
masz śliczną bluzeczkę
Dziękuję z Croppa

A nie wiem, a już z powrotem związałam i polakierowałam, więc już ich nie będę rozplątywać -wieczorem jak wrócę z zajęć to zmierzę jak nie zapomnę ale mi to za każdym razem inaczej wychodzi
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:38   #1594
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Espoir -masz większy odrost niż ja, czy mi się wydaje?
PS ale moje włosy wyglądają masakrycznie -rozpuściłam je na chwilę z kitki

Yhy, używam obu z tym, że Sesy głównie na skalp a kokosa na długość i bym raczej nie mówiła "lepszy-gorszy", bo oba są fajne, ale inaczej na mnie działają Sesa położona na długość puszy mi włosy (dziś kolejny raz się o tym przekonałam), ale nałożona na skalp sprawia, że włosy są bardziej odbite i sprężyste. A kokos mi ładnie nawilża włosy na długości Częśto na długość też mieszam kokos z Sesą, bo Sesa ma duży skład a kokos to kokos
ja to cłay czas spinam je pajączkiem, bo nie mogę na siebie patrzeć dzięki za przybliżenie mi pojęcia sesy i kokosowego takie odbicie od nasady by się przydało obawiam się tylko, że sesa będzie dla mnie waliła siuśkami jak amla ja wrzuciłam do albumu inne ujęcie mojego odrostu to tam też rosną jak chcą, aż strzałkami zaznaczyłąm te różnice
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!

Edytowane przez Espoir91
Czas edycji: 2012-03-20 o 12:40
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:41   #1595
TwojaKokaina
Zakorzenienie
 
Avatar TwojaKokaina
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 651
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
No to wstawiam mój odrost -ma dokładnie 2 miesiące i 10 dni i jestem z niego dumna
bardzo ładny! i dobrze, że jesteś dumna, bo tak ma być!
TwojaKokaina jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:41   #1596
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
ja to cłay czas spinam je pajączkiem, bo nie mogę na siebie patrzeć dzięki za przybliżenie mi pojęcia sesy i kokosowego takie odbicie od nasady by się przydało obawiam się tylko, że sesa będzie dla mnie waliła siuśkami jak amla ja wrzuciłam do albumu inne ujęcie mojego odrostu to tam też rosną jak chcą, aż strzałkami zaznaczyłąm te różnice
nmzc
jakim pajączkiem???
może być, że tak Ci będzie pachnieć, choć ja tam czuję kadzidła
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:45   #1597
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

w Twoim słowniku to chyba będzie "żabką"
Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
nmzc
jakim pajączkiem???
może być, że tak Ci będzie pachnieć, choć ja tam czuję kadzidła
w Twoim słowniku to chyba będzie "żabką", pamiętam jak takiego terminu kiedyś użyłaś a błyszczą się ładnie po sesie?
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:46   #1598
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Ja nie wiem co to jest zarowno zabka jak i pajaczek haha
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:49   #1599
tynkaa89
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 80
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
też schodziłam z czerni, mogę ci pokazac zdjęcia. i naturalny kolor tez mam jasny
jeśli pokażesz mi zdjęcia przed obcięciem włosów, to dawaj, może się pocieszę, że nie tylko ja pokazuje się ludziom z takim rażącym przejściem kolorów, wyglądając, jakbym sobie odwrotne ombre zrobiła.. bo te po obcięciu widziałam (taak, podczytywałam Was czasem z ukrycia) i zazdroszczę tak radykalnych posunięć, bo mnie było stać tylko na obcięcie około 10cm ostatnio na spontanie.. co prawda ostatnio nie zależy mi już aż tak na długości tylko na pozbyciu się tego czarnego, ale niestety jakoś nie widzę się w krótkich włoskach.. no i pewnie gdybym je tak ciachnęła to miałabym problem ze zrobieniem koczka coby ukryć te paskudy
tynkaa89 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:51   #1600
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
w Twoim słowniku to chyba będzie "żabką"
w Twoim słowniku to chyba będzie "żabką", pamiętam jak takiego terminu kiedyś użyłaś a błyszczą się ładnie po sesie?
Oj chyba nie ja, albo mam dziś jakiś amok
Żabki mi się kojarzą z klamrami

A nie wiem, bo ja mam bardzo matowe włosy od zniszczenia rozjaśnianiem i one się nigdy nie błyszczą. Ale za to odrost tak światło odbija, że zdjęcie ciężko zrobić
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:51   #1601
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

taka duża spinka z widełkami żeby wszystkie włosy złapać
Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
Ja nie wiem co to jest zarowno zabka jak i pajaczek haha
taka duża spinka z widełkami żeby wszystkie włosy złapać
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:52   #1602
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez TwojaKokaina Pokaż wiadomość
bardzo ładny! i dobrze, że jesteś dumna, bo tak ma być!
dzięki!
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 12:59   #1603
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Oj chyba nie ja, albo mam dziś jakiś amok
Żabki mi się kojarzą z klamrami

A nie wiem, bo ja mam bardzo matowe włosy od zniszczenia rozjaśnianiem i one się nigdy nie błyszczą. Ale za to odrost tak światło odbija, że zdjęcie ciężko zrobić
mnie to strasznie wkurza ten rudo - miedziany połysk po farbie. takie to nie wiadomo co

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:54 ----------

a tak troszkę z innej beczki... czego używacie do zabezpieczania końcówek po umyciu? ja dotychczas nakładałam jedwab chi,ale się kończy już i chciałabym coś nowego wypróbować. macie jakieś ciekawe propozycje? moze osławione kryształki alfaparf? kiedyś chodził za mną olejek kerastase, ale strasznie drogi jest
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!

Edytowane przez Espoir91
Czas edycji: 2012-03-20 o 13:04
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 13:05   #1604
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
mnie to strasznie wkurza ten rudo - miedziany połysk po farbie. takie to nie wiadomo co

---------- Dopisano o 12:59 ---------- Poprzedni post napisano o 12:54 ----------

a tak troszkę z innej beczki... czego używacie do zabezpieczania końcówek po umyciu? ja dotychczas nakładałam jedwab chi,ale się kończy już i chciałabym coś nowego wypróbować. macie jakieś ciekawe propozycje? moze osławione kryształki alfaparf? kiedyś chodził za mną olejek kerastase, ale strasznie drogi jest
Też mnie drażni, moje to jeszcze na zdjęciach jakieś żółte wychodzą

Ja używam serum GlissKura i oleju kokosowego
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 13:08   #1605
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Espoir91 Pokaż wiadomość
a tak troszkę z innej beczki... czego używacie do zabezpieczania końcówek po umyciu? ja dotychczas nakładałam jedwab chi,ale się kończy już i chciałabym coś nowego wypróbować. macie jakieś ciekawe propozycje? moze osławione kryształki alfapart? kiedyś chodził za mną olejek kerastase, ale strasznie drogi jest
ja aktualnie używam tego Giss Kur'a i póki co lubię go ma całkiem całkiem skład - sporo olejków, jakiś silikon
Hazel_Eyed jest offline  
Stary 2012-03-20, 13:17   #1606
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Hazel_Eyed Pokaż wiadomość
ja aktualnie używam tego Giss Kur'a i póki co lubię go ma całkiem całkiem skład - sporo olejków, jakiś silikon
o ja też właśnie go używam i fajnie ułatwia rozczesywanie włosów
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 15:49   #1607
Symetria
Rozeznanie
 
Avatar Symetria
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 717
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

eh załamałam się wybralam kolor najbardziej zblizony do mojego naturalnego, mial byc ew ciemniejszy nie jasniejszy... farba sie spłukuje widze to i juz sie nie martwie o to jak sie zmyje... ale to co mam na czubku głowy mnie przeraziło Te wlosy sa jak nie moje! jakies szare, siwe a miala to byc farba bez amoniaku, zeby nie bylo granicy odrostu wlasnie..
A tak? teraz co to bedzie mi sie powiekszac przesuwac i bede miala taka linie w polowie glowy az wlosy nie odrosna? Nie rozumiem tego skoro roznica koloru byla mala, kolor sie zmywa wyraznie juz z kazdym myciemm..
Załamałam sie ((
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCF2596.jpg (18,5 KB, 41 załadowań)

Edytowane przez Symetria
Czas edycji: 2012-03-20 o 15:53
Symetria jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:16   #1608
Espoir91
Rozeznanie
 
Avatar Espoir91
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Burdel
Wiadomości: 953
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
eh załamałam się wybralam kolor najbardziej zblizony do mojego naturalnego, mial byc ew ciemniejszy nie jasniejszy... farba sie spłukuje widze to i juz sie nie martwie o to jak sie zmyje... ale to co mam na czubku głowy mnie przeraziło Te wlosy sa jak nie moje! jakies szare, siwe a miala to byc farba bez amoniaku, zeby nie bylo granicy odrostu wlasnie..
A tak? teraz co to bedzie mi sie powiekszac przesuwac i bede miala taka linie w polowie glowy az wlosy nie odrosna? Nie rozumiem tego skoro roznica koloru byla mala, kolor sie zmywa wyraznie juz z kazdym myciemm..
Załamałam sie ((
ja to nie rozumiem chyba... myślałaś, że jak pomalujesz farbą w kolorze zbliżonym do naturalek to Twój odrost będzie niewidoczny? Przecież farba się wypłukuje i zmienia stopniowo kolor. Odrosty ZAWSZE będą się różniły od reszty. a ta linia między naturalkami a farbowańcami nie będzie taka asymetryczna... Wlosy będą się przeplatać, jedne będą dłuższe, a drugie krótsze.
__________________
dbam o WŁOSY !
ostatnie farbowanie: 6.01.2012

cel jest


Nie musisz być perfekcyjna na starcie, ale musisz wystartować, żeby być perfekcyjną!
Espoir91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:21   #1609
Symetria
Rozeznanie
 
Avatar Symetria
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 717
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

no ale ja nie farbowalam, FARBĄ tylko tym diacolorem bez amoniku i wlasnie powiedziala mi fryzierka ze nie bedzie granicy odrostu i ze bedzie sie rownomiernie wypłukiwala ((
Symetria jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:36   #1610
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
No to wstawiam mój odrost -ma dokładnie 2 miesiące i 10 dni i jestem z niego dumna
powiem ci ze fajnie ci sie zlewa odrost z naturalkami, przynajmniej na zdjeciu;-)
a tego glisskura da sie w rossmanie kupic?

---------- Dopisano o 17:34 ---------- Poprzedni post napisano o 17:28 ----------

ale naskrobalyscie w tak krotki czas... nie moge nadazyc no a nie bylo mnie pol dnia tylko....
a co do zapachow olei juz nie wiem ktora o tym pisala bo sie pogubilam to dla mnie amla cuchnie, vatika kokosowy tez jakos mi sie nie podoba a sesa jest jedynym olejem z ktorym moge w nocy spac i mi nie przeszkadza.

---------- Dopisano o 17:36 ---------- Poprzedni post napisano o 17:34 ----------

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
no ale ja nie farbowalam, FARBĄ tylko tym diacolorem bez amoniku i wlasnie powiedziala mi fryzierka ze nie bedzie granicy odrostu i ze bedzie sie rownomiernie wypłukiwala ((
one zawsze klamia;-P

Edytowane przez chemist
Czas edycji: 2012-03-20 o 16:31
chemist jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:37   #1611
Symetria
Rozeznanie
 
Avatar Symetria
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 717
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

dzieki................... .........
Symetria jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:40   #1612
kinpatsu
Rozeznanie
 
Avatar kinpatsu
 
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 550
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
eh załamałam się wybralam kolor najbardziej zblizony do mojego naturalnego, mial byc ew ciemniejszy nie jasniejszy... farba sie spłukuje widze to i juz sie nie martwie o to jak sie zmyje... ale to co mam na czubku głowy mnie przeraziło Te wlosy sa jak nie moje! jakies szare, siwe a miala to byc farba bez amoniaku, zeby nie bylo granicy odrostu wlasnie..
A tak? teraz co to bedzie mi sie powiekszac przesuwac i bede miala taka linie w polowie glowy az wlosy nie odrosna? Nie rozumiem tego skoro roznica koloru byla mala, kolor sie zmywa wyraznie juz z kazdym myciemm..
Załamałam sie ((
Kiedy wracałam do swoich naturalek robiłam podobnie. Kupowałam drogeryjne farby w kolorze zbloiżonym do mojego naturalnego. Miałam może trzy takie podejścia. Kolor zawsze wychodził super, ale z moich rozjaśnianych farbowańców wypłukiwał się w tydzień... Stwierdziłam, że nie ma to sensu, zostawiłam to i chodziłam w dwóch kolorach na głowie. Czułam się brzydka i zaniedbana z takim olbrzymim odrostem. Pod koniec mojej przygody z powrotem do naturalek profesjonalista zafarbował mój farbowany ogon na kolor jak mój i to szamponem [|!], żeby niepotrzebnbie nie przesuszać mi włosów. Nie mam pojęcia co to był za szampon, ale nigdy [przez rok] się nie wypłukał, sukcesywnie podcinałam końcówki, żeby pozbyć się resztek farbowania i... doszłam do celu Tak więc u mnie się nie sprawdziło takie farbowanie pod naturalki.
__________________
ZAPUSZCZAM WŁOSY - cel >> długość do bioder

JESTEŚMY ZE SOBĄ...
VIKINGS WE LOVE
kinpatsu jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:43   #1613
Symetria
Rozeznanie
 
Avatar Symetria
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 717
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kinpatsu Pokaż wiadomość
Kiedy wracałam do swoich naturalek robiłam podobnie. Kupowałam drogeryjne farby w kolorze zbloiżonym do mojego naturalnego. Miałam może trzy takie podejścia. Kolor zawsze wychodził super, ale z moich rozjaśnianych farbowańców wypłukiwał się w tydzień... Stwierdziłam, że nie ma to sensu, zostawiłam to i chodziłam w dwóch kolorach na głowie. Czułam się brzydka i zaniedbana z takim olbrzymim odrostem. Pod koniec mojej przygody z powrotem do naturalek profesjonalista zafarbował mój farbowany ogon na kolor jak mój i to szamponem [|!], żeby niepotrzebnbie nie przesuszać mi włosów. Nie mam pojęcia co to był za szampon, ale nigdy [przez rok] się nie wypłukał, sukcesywnie podcinałam końcówki, żeby pozbyć się resztek farbowania i... doszłam do celu Tak więc u mnie się nie sprawdziło takie farbowanie pod naturalki.
ale u mnie na szczescie ten kolor jakos sie zmywa mimo wszystko
Symetria jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:43   #1614
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
dzieki................... .........
hej nie lam sie wiadomo przeciez ze nie bedziesz miala idealnego koloru taki jak twoj naturalny, lato idzie wiec twoje odrosty troszke sie rozjasnia i twoje farbowance tez i nie bedzie tak zle jak ci sie wydaje. z tego co widze na zdjeciu nie ma tragedii! roznica jest prawie niewidoczna miedzy twoim odrostem a farbowanymi, tylko ty ja widzisz bardzo dokladnie bo zbyt intensywnie sie im przygladasz. inni tego tak nie dostrzegaja;-) pozwol im rosnac
chemist jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:47   #1615
Symetria
Rozeznanie
 
Avatar Symetria
 
Zarejestrowany: 2011-06
Wiadomości: 717
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
hej nie lam sie wiadomo przeciez ze nie bedziesz miala idealnego koloru taki jak twoj naturalny, lato idzie wiec twoje odrosty troszke sie rozjasnia i twoje farbowance tez i nie bedzie tak zle jak ci sie wydaje. z tego co widze na zdjeciu nie ma tragedii! roznica jest prawie niewidoczna miedzy twoim odrostem a farbowanymi, tylko ty ja widzisz bardzo dokladnie bo zbyt intensywnie sie im przygladasz. inni tego tak nie dostrzegaja;-) pozwol im rosnac
ale... mam nadzieje, ze te "nowe" zupełnie odrastajace wlosy beda juz "moje" w kolorze takim jak mam prawda?

Wlasnie 3 dni temu minal miesiac od ost farbowania
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSCF2567.jpg (16,9 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF2574.jpg (20,3 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSCF2601.jpg (16,9 KB, 13 załadowań)

Edytowane przez Symetria
Czas edycji: 2012-03-20 o 16:53
Symetria jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:52   #1616
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
ale... mam nadzieje, ze te "nowe" zupełnie odrastajace wlosy beda juz "moje" w kolorze takim jak mam prawda?
teraz moga wydawac ci sie takie nijakie bo przewazaja Twoje farbowane wlosy ale sama zobaczysz ze jak bedziesz miala swoje cale to bedzie to wygladac inaczej. zawsze odrosty gorzej wypadaja przy farbowancach z tego wzgledu ze sa w przewadze i bardzo intensywne. ale zobaczysz ze to sie zmieni jak bedziesz miala wiecej swoich naturalnych albo juz zupelnie swoje.

musisz przetrwac ten kryzys. kazda z nas prawie taki miala badz ma czasami wiec nie stresuj sie to szybciej beda rosly;-) dbaj o nie a zobaczysz jak ci sie spodobaja ;-)

Edytowane przez chemist
Czas edycji: 2012-03-20 o 16:55
chemist jest offline  
Stary 2012-03-20, 16:53   #1617
agaa91
Rozeznanie
 
Avatar agaa91
 
Zarejestrowany: 2010-12
Lokalizacja: Lbn
Wiadomości: 529
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
eh załamałam się wybralam kolor najbardziej zblizony do mojego naturalnego, mial byc ew ciemniejszy nie jasniejszy... farba sie spłukuje widze to i juz sie nie martwie o to jak sie zmyje... ale to co mam na czubku głowy mnie przeraziło Te wlosy sa jak nie moje! jakies szare, siwe a miala to byc farba bez amoniaku, zeby nie bylo granicy odrostu wlasnie..
A tak? teraz co to bedzie mi sie powiekszac przesuwac i bede miala taka linie w polowie glowy az wlosy nie odrosna? Nie rozumiem tego skoro roznica koloru byla mala, kolor sie zmywa wyraznie juz z kazdym myciemm..
Załamałam sie ((
Przepraszam, że to napiszę, ale... czytając Twoje posty mam wrażenie, że masz 12 lat. w 100% zgadzam się ze słowami, które napisała Espoir91, ani szampon ani farba nie zmyją się w 100% z włosów (poza szamponami do 5-8 myć) poza tym moim zdaniem fryzjerom nie można wierzyć w to co mówią na temat kosmetyków, dostępnych w ich salonach, oni chcą sprzedać produkt i tyle, mogą wciskać nam różne kłamstwa na ich temat, także ja bym na Twoim miejscu nie brała sobie do serca słów fryzjerki, która powiedziała, że granica odrostu nie będzie widoczna, Farba czy diacolor nigdy nie będą miały identycznego koloru jak Twoje naturalki, choćby nie wiem co, a co za tym idzie włosy farbowane będą się różnić od naturalnych. Moja rada - nie przeżywać tego jak mrówka okres, bo to nic nie da, tylko spokojnie czekać, aż włosy podrosną.
__________________

- cel I osiągnięty! wróciłam do naturalek!
http://www.suwaczek.pl/cache/66aa977492.png
- cel II - zapuszczanie i pielęgnacja

Myślę o zwycięstwie - osiągam zwycięstwo
agaa91 jest offline  
Stary 2012-03-20, 17:05   #1618
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Kat w przyszlym tygodniu lece do Polski, miala kolezanka mi kupic ale teraz sama poszaleje i nie moge sie doczekac jak wpadne do rossmana i wykupie cala serie alltery hehe i tej olejek;-)

zeby nie bylo ze tylko po to lece hehe ale strasznie nie moge sie tego doczekac bo to bedzie jedna z przyjemniejszych rzeczy. a pomyslec ze jeszcze dwa lata temu nie spojrzalam nawet na takie kosmetyki.....

Edytowane przez chemist
Czas edycji: 2012-03-20 o 17:10
chemist jest offline  
Stary 2012-03-20, 17:13   #1619
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Symetria Pokaż wiadomość
eh załamałam się wybralam kolor najbardziej zblizony do mojego naturalnego, mial byc ew ciemniejszy nie jasniejszy... farba sie spłukuje widze to i juz sie nie martwie o to jak sie zmyje... ale to co mam na czubku głowy mnie przeraziło Te wlosy sa jak nie moje! jakies szare, siwe a miala to byc farba bez amoniaku, zeby nie bylo granicy odrostu wlasnie..
A tak? teraz co to bedzie mi sie powiekszac przesuwac i bede miala taka linie w polowie glowy az wlosy nie odrosna? Nie rozumiem tego skoro roznica koloru byla mala, kolor sie zmywa wyraznie juz z kazdym myciemm..
Załamałam sie ((
Uwierz mi, że dobrze, że jest jaśniejszy, bo później będziesz wyglądać jakbyś miała rozjaśniony od słońca. Przestań się gapić w lustro, analizować każdy milimetr, bo to Ci w niczym nie pomoże, a będzie tylko przeszkadzać. Bez obrazy, ale zachowujesz się jakbyś się urodziła wczoraj -włosy w zestawieniu z farbą wydają się inne niż wcześniej ale to te same włosy. Granica jest zawsze, ale później będzie się zacierać, bo włosy rosną i innym tempie. weź się w garść i głowa do góry
Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
powiem ci ze fajnie ci sie zlewa odrost z naturalkami, przynajmniej na zdjeciu;-)
a tego glisskura da sie w rossmanie kupic?
dzięki ale na żywo wydaje mi się, że gorzej się zlewa. Ale nie chodzę za często w rozpuszczonych. Jakieś takie rudo-żółte mam te włosy, no ale trudno.
Tak, jest w Rossmannie
Cytat:
Napisane przez agaa91 Pokaż wiadomość
Przepraszam, że to napiszę, ale... czytając Twoje posty mam wrażenie, że masz 12 lat. w 100% zgadzam się ze słowami, które napisała Espoir91, ani szampon ani farba nie zmyją się w 100% z włosów (poza szamponami do 5-8 myć) poza tym moim zdaniem fryzjerom nie można wierzyć w to co mówią na temat kosmetyków, dostępnych w ich salonach, oni chcą sprzedać produkt i tyle, mogą wciskać nam różne kłamstwa na ich temat, także ja bym na Twoim miejscu nie brała sobie do serca słów fryzjerki, która powiedziała, że granica odrostu nie będzie widoczna, Farba czy diacolor nigdy nie będą miały identycznego koloru jak Twoje naturalki, choćby nie wiem co, a co za tym idzie włosy farbowane będą się różnić od naturalnych. Moja rada - nie przeżywać tego jak mrówka okres, bo to nic nie da, tylko spokojnie czekać, aż włosy podrosną.
Tak, nawet co do rozjaśniaczy/odżywek... Spotkałam się z tym, że fryzjerki przelewały tanie odżywki do butelek np. L'Oreala udając przed klientkami, że pracują na profesjonalnych kosmetykach. To samo tyczy się rozjaśniaczy...

---------- Dopisano o 17:13 ---------- Poprzedni post napisano o 17:10 ----------

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Kat w przyszlym tygodniu lece do Polski, miala kolezanka mi kupic ale teraz sama poszaleje i nie moge sie doczekac jak wpadne do rossmana i wykupie cala serie alltery hehe i tej olejek;-)

zeby nie bylo ze tylko po to lece hehe ale strasznie nie moge sie tego doczekac bo to bedzie jedna z przyjemniejszych rzeczy. a pomyslec ze jeszcze dwa lata temu nie spojrzalam nawet na takie kosmetyki.....
Polska się cieszy, że Ty się cieszysz buszuj buszuj, z Alterry polecam w ogóle wszystko, poza pomadką do ust

---------- Dopisano o 17:13 ---------- Poprzedni post napisano o 17:13 ----------

Miałam zmierzyć odrost już lecę
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-03-20, 17:17   #1620
Hazel_Eyed
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 091
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

symetria rożnicę między naturalnym odrostem a tą pomalowaną resztą masz na prawdę malutką, a jak się jeszcze troche wypłucze kolor i włoski podrosną to już w ogole nie będzie tego widać, więc głowa do góry weź się w garść, nie patrz w lustro non stop i nie doszukuj sie negatywów bo to ci nic nie da, a tylko będziesz się dołować.
Hazel_Eyed jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:32.