Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV. - Strona 75 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-04-09, 20:24   #2221
bordowa
Wtajemniczenie
 
Avatar bordowa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 930
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
a czemu cię kusi?
Właściwie to nie wiem Po prostu bardzo mi się ten kolor podoba, wiem, że by mi pasował... Próbuję wybić to sobie z głowy.
__________________
"Pamiętaj: wszystko Ci wolno - ale nie wszystko warto."
bordowa jest offline  
Stary 2012-04-09, 21:39   #2222
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
ja bym chyba umarła, jakby mi zwierzak po 2 latach zaczął umierać Myślałam o szynszyli, ale nie wiem jak z szaleństwami nocnymi bym dała radę ale poczytam i o tym -może akurat to "ten" zwierzak.

Nie, piesek nie... ja wynajmuję mieszkanie -ludzie prędzej mnie przyjmą z zwierzakiem w klatce niż z psem -przynajmniej tak mi się wydaje.

Najchętniej, bym wzięła królika, ale TŻ nie chce, bo "znajomi mają i śmierdzi" -a że oni mu sprzątają raz na 2 tygodnie to już nie myśli wiadomo, że mój by fiołkami nie pachniał, ale by miał zmieniane podłoże co najmniej 2 razy w tygodniu

---------- Dopisano o 19:52 ---------- Poprzedni post napisano o 19:51 ----------

Kota też bym wzieła, no ale nie ma na to warunków i nic nie poradzę. Nigdy nie będę mieć kota, chyba że się wprowadzimy z TŻem gdzieś indziej...
Kat sluchaj moj TŻ 2 lata temu chcial kota, wiec mu powiedziałam : jakiego kota, dziecko musimy sobie zrobic a nie kota kupowac;-) no i 9 miesiecy pozniej pojawila sie na swiecie nasza coreczka. a teraz w zartach nie raz wspomina "a pomyslec ze chialem kota". hehe wiec moze i wy zmienicie zdanie;-P
chemist jest offline  
Stary 2012-04-09, 21:42   #2223
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Kat sluchaj moj TŻ 2 lata temu chcial kota, wiec mu powiedziałam : jakiego kota, dziecko musimy sobie zrobic a nie kota kupowac;-) no i 9 miesiecy pozniej pojawila sie na swiecie nasza coreczka. a teraz w zartach nie raz wspomina "a pomyslec ze chialem kota". hehe wiec moze i wy zmienicie zdanie;-P
jejuuu rok temu ja chcialam kota no i mamy...kota

ps. dziekuje
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-04-09, 21:52   #2224
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Kat sluchaj moj TŻ 2 lata temu chcial kota, wiec mu powiedziałam : jakiego kota, dziecko musimy sobie zrobic a nie kota kupowac;-) no i 9 miesiecy pozniej pojawila sie na swiecie nasza coreczka. a teraz w zartach nie raz wspomina "a pomyslec ze chialem kota". hehe wiec moze i wy zmienicie zdanie;-P
W sensie, że mamy sobie dzieciaka zrobić? hehe, właśnie czytam o szynszyli -podobno nie śmierdzi :-P znacie jakieś szyszki?

nałożyłam na włosy odżywkę i potem stwierdziłam, że dołożę maskę i teraz mi tak niesamowicie włosy pachną siedzę i wącham
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-04-09, 21:58   #2225
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Kat sluchaj moj TŻ 2 lata temu chcial kota, wiec mu powiedziałam : jakiego kota, dziecko musimy sobie zrobic a nie kota kupowac;-) no i 9 miesiecy pozniej pojawila sie na swiecie nasza coreczka. a teraz w zartach nie raz wspomina "a pomyslec ze chialem kota". hehe wiec moze i wy zmienicie zdanie;-P
fajna historia
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-04-09, 21:59   #2226
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
jejuuu rok temu ja chcialam kota no i mamy...kota

ps. dziekuje
Bayka nie dziękuj, to twoja zasługa ze tak dbalas o wloski;-) teraz badz tylko dumna bo sa przesliczne

---------- Dopisano o 20:59 ---------- Poprzedni post napisano o 20:58 ----------

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
W sensie, że mamy sobie dzieciaka zrobić? hehe, właśnie czytam o szynszyli -podobno nie śmierdzi :-P znacie jakieś szyszki?

nałożyłam na włosy odżywkę i potem stwierdziłam, że dołożę maskę i teraz mi tak niesamowicie włosy pachną siedzę i wącham
Kat ja zakochalam sie w alterze! jest super! szkoda ze nie mam dostepu non stop do niej.
chemist jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:02   #2227
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość

Kat ja zakochalam sie w alterze! jest super! szkoda ze nie mam dostepu non stop do niej.
Zawsze możesz zrobić większy zapas albo zlecić komuś dosyłanie
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:06   #2228
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Bayka nie dziękuj, to twoja zasługa ze tak dbalas o wloski;-) teraz badz tylko dumna bo sa przesliczne

---------- Dopisano o 20:59 ---------- Poprzedni post napisano o 20:58 ----------



Kat ja zakochalam sie w alterze! jest super! szkoda ze nie mam dostepu non stop do niej.
ale jak tu nie dziekowac jak sie slyszy mile slowa? az sie czlowiek czerwieni, poza tym bardzo milo slyszec takie rzeczy


no wlasnie ja do alterry tez dostepu nie mam, i do wielu innych niestety tez
dopiero kilka dni temu dostalam oleje/amla dabur i vatika kokosowa i kilka innych rzeczy w sklepie z azjatyckim jedzeniem, moze i u Ciebie taki jest? z produktami z roznych stron swiata...no ale to oleje,nie wiem czy uzywasz, chociaz w moim jest troche kosmetykow tez...jakies szampony itd ale nie wiem czy te 'poprawne', kupie niedlugo i sprawdze sklady, puki co kupilam tylko taki indyjski proszek do mycia wlosow, podejrzewam, ze bez silikonow, konserwantow itd bo skladniki to chyba same jakies naturalne, ale smierdzi jak najgorsze lekarstwo

---------- Dopisano o 22:06 ---------- Poprzedni post napisano o 22:04 ----------

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
W sensie, że mamy sobie dzieciaka zrobić? hehe, właśnie czytam o szynszyli -podobno nie śmierdzi :-P znacie jakieś szyszki?

nałożyłam na włosy odżywkę i potem stwierdziłam, że dołożę maskę i teraz mi tak niesamowicie włosy pachną siedzę i wącham
ja szyszek nie znam...sama bym chciala miec, bo jak widze w sklepach zoologicznych to mi ich zal, takie smutne siedza... no ale moj kot mialby wyrzerke wtedy
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:08   #2229
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ale jak tu nie dziekowac jak sie slyszy mile slowa? az sie czlowiek czerwieni, poza tym bardzo milo slyszec takie rzeczy


no wlasnie ja do alterry tez dostepu nie mam, i do wielu innych niestety tez
dopiero kilka dni temu dostalam oleje/amla dabur i vatika kokosowa i kilka innych rzeczy w sklepie z azjatyckim jedzeniem, moze i u Ciebie taki jest? z produktami z roznych stron swiata...no ale to oleje,nie wiem czy uzywasz, chociaz w moim jest troche kosmetykow tez...jakies szampony itd ale nie wiem czy te 'poprawne', kupie niedlugo i sprawdze sklady, puki co kupilam tylko taki indyjski proszek do mycia wlosow, podejrzewam, ze bez silikonow, konserwantow itd bo skladniki to chyba same jakies naturalne, ale smierdzi jak najgorsze lekarstwo
Bayka ja wszystkie oleje kupuje na ebayu. ale tez mam takie sklepy i widzialam w nich vatike w roznych odmianach. ale jesli mozesz z olei polecam sese- (mi Kat polecila i jestem bardzo zadowolona) najlepszy olej jaki mialam;-)
chemist jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:13   #2230
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Bayka ja wszystkie oleje kupuje na ebayu. ale tez mam takie sklepy i widzialam w nich vatike w roznych odmianach. ale jesli mozesz z olei polecam sese- (mi Kat polecila i jestem bardzo zadowolona) najlepszy olej jaki mialam;-)
niestety...moj sklep tego typu jest maly, tzn calkiem spory jesli chodzi o jedzenie, ale kosmetykow tylko malutka puleczka, Vatika tylko jedna, jedna amla, 1 szampon vatika,dwa jakies inne, jakies mydla i prawie koniec...byl jakis olej Navratna, juz o nim czytalam, ale mnie nie przekonuje, jakis french oil ale nie moge nic o nim znalesc i koniec
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:17   #2231
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja szyszek nie znam...sama bym chciala miec, bo jak widze w sklepach zoologicznych to mi ich zal, takie smutne siedza... no ale moj kot mialby wyrzerke wtedy
no to kot by się ucieszył one urocze są. A takie "smutne" bo zaspane -ich dzień zaczyna się o 18 i to mnie martwi najbardziej chociaż akurat by wypuścić na wieczór, włączyć jakiś film -podrapać za uchem etc jakby mieszkała w salonie byłoby ok, gorzej na stancji, bo miałabym ją przy uchu a jak zacznie wariować to nie pośpię
Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
Bayka ja wszystkie oleje kupuje na ebayu. ale tez mam takie sklepy i widzialam w nich vatike w roznych odmianach. ale jesli mozesz z olei polecam sese- (mi Kat polecila i jestem bardzo zadowolona) najlepszy olej jaki mialam;-)
tak, to ja
Cieszy mnie, że Ci służy
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:39   #2232
Kicia131
Zadomowienie
 
Avatar Kicia131
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1 031
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
W sensie, że mamy sobie dzieciaka zrobić? hehe, właśnie czytam o szynszyli -podobno nie śmierdzi :-P znacie jakieś szyszki?

nałożyłam na włosy odżywkę i potem stwierdziłam, że dołożę maskę i teraz mi tak niesamowicie włosy pachną siedzę i wącham
Ja mam szylki od ponad 12 lat wspaniałe zwierzaczki i naprawdę nie śmierdzą ale nie lubią samotności, najlepiej kupić dwie od razu, wtedy są szczęśliwe No i trzeba je codziennie wypuszczać i uważać, bo lubią jeść meble, papier, kable i wszystko inne czego nie powinny

---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:35 ----------

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość


ja szyszek nie znam...sama bym chciala miec, bo jak widze w sklepach zoologicznych to mi ich zal, takie smutne siedza... no ale moj kot mialby wyrzerke wtedy

Moje z kotką żyją w całkowitej zgodzie, codziennie razem biegają po pokoju no ale moja kicia trafiła do mnie jak miała 7 tygodnia, więc była mniejsza od szylek zaadoptowały ją można powiedzieć a ona się od nich nauczyła "fukać" i śmiesznie to brzmi w jej wykonaniu na wątku o szynszylach wrzuciłam zdjęcia kici i moich szylek
__________________
Zapuszczam włosy!

Kupiłam konia! 11.03.2012 Messi


Od 14. kwietnia 2016 aparatka
Kicia131 jest offline  
Stary 2012-04-09, 22:42   #2233
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Kicia131 Pokaż wiadomość
Ja mam szylki od ponad 12 lat wspaniałe zwierzaczki i naprawdę nie śmierdzą ale nie lubią samotności, najlepiej kupić dwie od razu, wtedy są szczęśliwe No i trzeba je codziennie wypuszczać i uważać, bo lubią jeść meble, papier, kable i wszystko inne czego nie powinny

---------- Dopisano o 22:39 ---------- Poprzedni post napisano o 22:35 ----------




Moje z kotką żyją w całkowitej zgodzie, codziennie razem biegają po pokoju no ale moja kicia trafiła do mnie jak miała 7 tygodnia, więc była mniejsza od szylek zaadoptowały ją można powiedzieć a ona się od nich nauczyła "fukać" i śmiesznie to brzmi w jej wykonaniu na wątku o szynszylach wrzuciłam zdjęcia kici i moich szylek
o to fakt z tymi kablami, moj krolik swietej pamieci wcinal kable,zawsze sie balismy, ze jak niedopilnujemy to go prad zabije
ale jak sie pilnuje to napewno wszystko bedzie dobrze,nasz tez ostatecznie nie dostal pradowego koniaka
a jak dwa to super, przynajmniej takie osowiale nie beda, razniej im bedzie
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-04-09, 23:08   #2234
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Kicia131 Pokaż wiadomość
Ja mam szylki od ponad 12 lat wspaniałe zwierzaczki i naprawdę nie śmierdzą ale nie lubią samotności, najlepiej kupić dwie od razu, wtedy są szczęśliwe No i trzeba je codziennie wypuszczać i uważać, bo lubią jeść meble, papier, kable i wszystko inne czego nie powinny
Jak większość gryzoni, miałam króliki, świnkę, koszatniczkę więc wiem o co kaman
Ja właśnie nie mogę mieć dwóch i dwa razy w tygodniu jeżdżę autobusem -a słyszałam, że one łysieją ze strachu to moja zanim by się przyzwyczaiła to by pewnie wyłysiała. O ile w ogóle by przywykła do podróży Echhh... Zostanie mi chyba czekać aż skończę studia
Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
o to fakt z tymi kablami, moj krolik swietej pamieci wcinal kable,zawsze sie balismy, ze jak niedopilnujemy to go prad zabije
ale jak sie pilnuje to napewno wszystko bedzie dobrze,nasz tez ostatecznie nie dostal pradowego koniaka
a jak dwa to super, przynajmniej takie osowiale nie beda, razniej im bedzie
Moi rodzice kiedyś tv zawieźli do naprawy, a nikt nie zauważył, że był kabel przez kicaja przegryziony zresztą móh królik był mistrzem w zrywaniu tapet i innych dziwnych rzeczy. I sędziwie dożył 8 lat Kochana Kubusia... Jej jak ja za nią czasem tęsknie... W życiu nie miałam tak mądrego zwierzaka jak ten królik.
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.
kat123 jest offline  
Stary 2012-04-09, 23:15   #2235
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
W sensie, że mamy sobie dzieciaka zrobić? hehe, właśnie czytam o szynszyli -podobno nie śmierdzi :-P znacie jakieś szyszki?

nałożyłam na włosy odżywkę i potem stwierdziłam, że dołożę maskę i teraz mi tak niesamowicie włosy pachną siedzę i wącham
moja koleżanka ma szynszyla i powiem tak może i ładnie wygląda, ale kiedyś u niej nocowała i klatkę z tym zwierzęciem musi wynosić codziennie z pokoju bo w nocy biega po klatce i hałasuje zresztą w dzień też. Nie wiem ja bym się nie zdecydowała na to jakbym miała wybieram. Może przez to, że jestem kociarą i to wielkąąą . Miałam już tyle kotów w swoim życiu, że ho ho. Właśnie teraz czekamy na kotka, bo się już urodził i ma trzy tyg, ale jeszcze nie możemy go wziąć, bo jest za mały
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-04-09, 23:16   #2236
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
Jak większość gryzoni, miałam króliki, świnkę, koszatniczkę więc wiem o co kaman
Ja właśnie nie mogę mieć dwóch i dwa razy w tygodniu jeżdżę autobusem -a słyszałam, że one łysieją ze strachu to moja zanim by się przyzwyczaiła to by pewnie wyłysiała. O ile w ogóle by przywykła do podróży Echhh... Zostanie mi chyba czekać aż skończę studia


Moi rodzice kiedyś tv zawieźli do naprawy, a nikt nie zauważył, że był kabel przez kicaja przegryziony zresztą móh królik był mistrzem w zrywaniu tapet i innych dziwnych rzeczy. I sędziwie dożył 8 lat Kochana Kubusia... Jej jak ja za nią czasem tęsknie... W życiu nie miałam tak mądrego zwierzaka jak ten królik.
ja mialam kiedys bardzo madrego psa, ale od kiedy mam moja Ninja to wiem, ze madrzejszego zwierzecia juz byc nie moze a przynajmniej ja juz raczej na jeszcze madrzejsze nie trafie juz nigdy
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-04-09, 23:49   #2237
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Bayka Pokaż wiadomość
ja mialam kiedys bardzo madrego psa, ale od kiedy mam moja Ninja to wiem, ze madrzejszego zwierzecia juz byc nie moze a przynajmniej ja juz raczej na jeszcze madrzejsze nie trafie juz nigdy
alez oczywiscie ze trafisz.... homo sapiens! dziewczyny co z wami?
zadne pieski, kotki, kroliki, fretki i inne tego typu nie dorownają prawdziwemu macirzynstwu! jestesmy do tego stworzone! pozniej dzieciaczkowi mozecie kupic zwierzątko!

Edytowane przez chemist
Czas edycji: 2012-04-09 o 23:52
chemist jest offline  
Stary 2012-04-10, 00:30   #2238
Bayka
Zakorzenienie
 
Avatar Bayka
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Norway
Wiadomości: 4 778
GG do Bayka
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
alez oczywiscie ze trafisz.... homo sapiens! dziewczyny co z wami?
zadne pieski, kotki, kroliki, fretki i inne tego typu nie dorownają prawdziwemu macirzynstwu! jestesmy do tego stworzone! pozniej dzieciaczkowi mozecie kupic zwierzątko!
haha, nie no oczywiscie, ze tak o tym 'zwierzaczku' nie pomyslalam ale to nie teraz jeszcze puki co kot zyczy sobie byc w centrum zainteresowania, ku niezadowoleniu tzta
__________________
A że ją Pan Bóg stworzył, a szatan opętał, więc będzie na wieki i grzeszną i
świętą


Polskie literki? -Brak
Bayka jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:22   #2239
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
alez oczywiscie ze trafisz.... homo sapiens! dziewczyny co z wami?
zadne pieski, kotki, kroliki, fretki i inne tego typu nie dorownają prawdziwemu macirzynstwu! jestesmy do tego stworzone! pozniej dzieciaczkowi mozecie kupic zwierzątko!
wiesz, dla niektorych to nawet pies jest za duzym zobowiazaniem a co dopiero dziecko
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:27   #2240
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez Tygrryska Pokaż wiadomość
wiesz, dla niektorych to nawet pies jest za duzym zobowiazaniem a co dopiero dziecko
czasem tak sie tylko wydaje
chemist jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:32   #2241
Tygrryska
Zakorzenienie
 
Avatar Tygrryska
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 8 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
czasem tak sie tylko wydaje
wiadomo, jak zajdzie potrzeba to udaje sie wszystko jakos ulozyc tak by dac sobie rade

ale jesli o mnie mowa, to pomimo 25 lat na karku, na dziecko gotowa nie jestem
chociaz pewnie najwiekszym problemem jest swiezutki zwiazek
__________________
"It is never too late to be what you might have been."

Tygrryska jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:48   #2242
makeupnotwar
Wtajemniczenie
 
Avatar makeupnotwar
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 682
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez kat123 Pokaż wiadomość
O jakie śliczne odrościki na poprzedniej stronie wow wow WOW! Moje przy tym są takie malutkie w środę zamierzam kupić drożdże o ile znajdę jakieś tanie nie mam kasy za bardzo, bo zbieram na... FRETKĘ
Od tygodnia wiercę dziurę w brzuchu TŻ o zwierzaka (na poczatku myślałam, o śwince morskiej, ale on nie chce gryzonia ) i dziś dużo czytałam, pokazałam TŻowi kilka filmików i chyba go przekonałam, że taki mały wariat jak fredzia dobrze mi zrobi Napisałam też do hodowli niedaleko z moimi pytaniami i czekam na odpowiedź. Jeżeli dostanę aprobatę właścicielki hodowli -zamierzam przekonać TŻa ostatecznie, wpisać się na listę oczekujących na ogonka i nazbierać pieniądze (bo koszt spory). No to się pochwaliłam
Kat, nie kupuj szynszyli jeśli nigdy nie miałaś z nimi wcześniej doczynienia. Zsocjalizowane szyszki są świetne, ale to przypadek 1/10. Miałam 2 szyszki w mieszkaniu u współlokatorki (teraz znajoma kupiła sobie z narzeczonym i ma identyczne spostrzeżenia) - są dzikie, nie lubią ludzi. Jeśli chcesz zwierzaka, z którym oczekujesz interakcji nie bierz szynszyli ani fretki. A także, jeśli nie cierpisz na nadmiar kasy, bo te 2 zwierzaki bardzo niszczą - rekord to 4 przegryzione ładowarki mojej współlokatorki w miesiącu... Dziewczyna nie była w stanie wytrzymać hałasu i oddała je do jakiejś pseudohodowli Jeśli nie masz pokoju tylko dla zwierzaka, tym bardziej odradzam. A mam spore doświadczenie z gryzoniami i podobnymi

Polecam z całego serca świnkę, jeśli nie chcesz większego zwierzęcia (kota, czy psa). Mój też nie był do końca przekonany, ale teraz naszego świniaka uwielbia. Na stronie caviarni: http://www.swinkimorskie.eu/forum/ jest wiele oczekujących na adopcję świnek. Nie płacisz, a możesz pomóc. Takie świnki odwdzięczają się ogromną miłością i przywiązaniem

Świnki są bardzo kontaktowe, dużo bardziej niż szynszyle czy fretki mój świnek reaguje na: swoje imię, gwizdanie, na odgłos 'ksz ksz' który oznacza, że robi coś, co nam się nie podoba Kiedy są zadowolone popcornują, kiedy coś im się nie podoba tak śmiesznie mruczą uwielbiają być na rękach (u mnie zwłaszcza u TŻta ), rano biega za nami jak chodzimy po mieszkaniu, jak jest głodny idzie pod lodówkę i piszczy... wklejam zdjęcia mojego wieprza to w ręczniku to tzw. rogal, czyli zadowolona i zrelaksowana świnia zdjęcia chronologicznie - widać, jak urósł
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0_1.jpg (55,3 KB, 14 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1100744.jpg (51,6 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0025-1.jpg (40,2 KB, 17 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P291210_22.08[01].jpg (32,7 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0007-8.jpg (32,9 KB, 25 załadowań)
__________________

makeupnotwar jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:52   #2243
bordowa
Wtajemniczenie
 
Avatar bordowa
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 2 930
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
Kat, nie kupuj szynszyli jeśli nigdy nie miałaś z nimi wcześniej doczynienia. Zsocjalizowane szyszki są świetne, ale to przypadek 1/10. Miałam 2 szyszki w mieszkaniu u współlokatorki (teraz znajoma kupiła sobie z narzeczonym i ma identyczne spostrzeżenia) - są dzikie, nie lubią ludzi. Jeśli chcesz zwierzaka, z którym oczekujesz interakcji nie bierz szynszyli ani fretki. A także, jeśli nie cierpisz na nadmiar kasy, bo te 2 zwierzaki bardzo niszczą - rekord to 4 przegryzione ładowarki mojej współlokatorki w miesiącu... Dziewczyna nie była w stanie wytrzymać hałasu i oddała je do jakiejś pseudohodowli Jeśli nie masz pokoju tylko dla zwierzaka, tym bardziej odradzam. A mam spore doświadczenie z gryzoniami i podobnymi

Polecam z całego serca świnkę, jeśli nie chcesz większego zwierzęcia (kota, czy psa). Mój też nie był do końca przekonany, ale teraz naszego świniaka uwielbia. Na stronie caviarni: http://www.swinkimorskie.eu/forum/ jest wiele oczekujących na adopcję świnek. Nie płacisz, a możesz pomóc. Takie świnki odwdzięczają się ogromną miłością i przywiązaniem

Świnki są bardzo kontaktowe, dużo bardziej niż szynszyle czy fretki mój świnek reaguje na: swoje imię, gwizdanie, na odgłos 'ksz ksz' który oznacza, że robi coś, co nam się nie podoba Kiedy są zadowolone popcornują, kiedy coś im się nie podoba tak śmiesznie mruczą uwielbiają być na rękach (u mnie zwłaszcza u TŻta ), rano biega za nami jak chodzimy po mieszkaniu, jak jest głodny idzie pod lodówkę i piszczy... wklejam zdjęcia mojego wieprza to w ręczniku to tzw. rogal, czyli zadowolona i zrelaksowana świnia zdjęcia chronologicznie - widać, jak urósł
Ostatnie zdjęcie jest rozczulające
Zgadzam się
Też mam świnkę, Czesia Są zdecydowanie towarzyskie. Ale delikatne - psychicznie i fizycznie.
__________________
"Pamiętaj: wszystko Ci wolno - ale nie wszystko warto."
bordowa jest offline  
Stary 2012-04-10, 08:59   #2244
makeupnotwar
Wtajemniczenie
 
Avatar makeupnotwar
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 2 682
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez bordowa Pokaż wiadomość
Ostatnie zdjęcie jest rozczulające
Zgadzam się
Też mam świnkę, Czesia Są zdecydowanie towarzyskie. Ale delikatne - psychicznie i fizycznie.
na ostatnim waga pokazuje 1300g, a na pierwszym bylo niecale 300 bida (nazywa się Benek) była najsłabsza z miotu i niedojadała bo silniejsze rodzeństwo mu wyżerało, więc postawił sobie za cel jeść do syta, i teraz jest kawał świni. Ale to prawda, że są delikatne. Nasz jest jeszcze skłonny do fochów. Moja samiczka była nieco spokojniejsza, ale nie taka charakterna

teraz świnka leży mi na kolanach, wystawiłam ją na słońce i pomrukuje. co za życie!
__________________


Edytowane przez makeupnotwar
Czas edycji: 2012-04-10 o 09:01
makeupnotwar jest offline  
Stary 2012-04-10, 09:56   #2245
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

o nie, nie, nie!!! dzieci za nic w świecie nie chcę, nie nie nie!!! a kota mam, takiego samca alfa

właśnie sobie olej kokosowy kupiłam!
201607040946 jest offline  
Stary 2012-04-10, 10:07   #2246
kat123
Zakorzenienie
 
Avatar kat123
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Zachód PL
Wiadomości: 5 479
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
Kat, nie kupuj szynszyli jeśli nigdy nie miałaś z nimi wcześniej doczynienia. Zsocjalizowane szyszki są świetne, ale to przypadek 1/10. Miałam 2 szyszki w mieszkaniu u współlokatorki (teraz znajoma kupiła sobie z narzeczonym i ma identyczne spostrzeżenia) - są dzikie, nie lubią ludzi. Jeśli chcesz zwierzaka, z którym oczekujesz interakcji nie bierz szynszyli ani fretki. A także, jeśli nie cierpisz na nadmiar kasy, bo te 2 zwierzaki bardzo niszczą - rekord to 4 przegryzione ładowarki mojej współlokatorki w miesiącu... Dziewczyna nie była w stanie wytrzymać hałasu i oddała je do jakiejś pseudohodowli Jeśli nie masz pokoju tylko dla zwierzaka, tym bardziej odradzam. A mam spore doświadczenie z gryzoniami i podobnymi

Polecam z całego serca świnkę, jeśli nie chcesz większego zwierzęcia (kota, czy psa). Mój też nie był do końca przekonany, ale teraz naszego świniaka uwielbia. Na stronie caviarni: http://www.swinkimorskie.eu/forum/ jest wiele oczekujących na adopcję świnek. Nie płacisz, a możesz pomóc. Takie świnki odwdzięczają się ogromną miłością i przywiązaniem

Świnki są bardzo kontaktowe, dużo bardziej niż szynszyle czy fretki mój świnek reaguje na: swoje imię, gwizdanie, na odgłos 'ksz ksz' który oznacza, że robi coś, co nam się nie podoba Kiedy są zadowolone popcornują, kiedy coś im się nie podoba tak śmiesznie mruczą uwielbiają być na rękach (u mnie zwłaszcza u TŻta ), rano biega za nami jak chodzimy po mieszkaniu, jak jest głodny idzie pod lodówkę i piszczy... wklejam zdjęcia mojego wieprza to w ręczniku to tzw. rogal, czyli zadowolona i zrelaksowana świnia zdjęcia chronologicznie - widać, jak urósł
Ja bym bardzo chciałą świnkę, miałam kiedyś -skubana poznawała mnie po sposobie wchodzenia do domu (nie do jej pokoju -do korytarza dwa pokoje dalej ) i zaczynała drzeć japkę jak tylko weszła i się bardzo cieszyła. Rozkoszny był (Kobiś). Ale ja wiem, że świnkowe siuśki trochę śmierdzą i TŻ jęczy na to Poza tym boję się, że np. jak ją wezmę na ręcę przed wyjściem z domu to mnie obsiusia czy coś... Kobi miał takie zwyczaje, a to było uporczywe
A może to nie reguła??

PS Twój świnek jest śliczny!!!!!!!!! Poczochraj go ode mnie
__________________
Żona od 08.08.2015

Aparatka od 11.10.2014 (góra).
Dół od 11.04.2015.

Edytowane przez kat123
Czas edycji: 2012-04-10 o 10:08
kat123 jest offline  
Stary 2012-04-10, 10:30   #2247
chemist
Raczkowanie
 
Avatar chemist
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 257
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez makeupnotwar Pokaż wiadomość
Kat, nie kupuj szynszyli jeśli nigdy nie miałaś z nimi wcześniej doczynienia. Zsocjalizowane szyszki są świetne, ale to przypadek 1/10. Miałam 2 szyszki w mieszkaniu u współlokatorki (teraz znajoma kupiła sobie z narzeczonym i ma identyczne spostrzeżenia) - są dzikie, nie lubią ludzi. Jeśli chcesz zwierzaka, z którym oczekujesz interakcji nie bierz szynszyli ani fretki. A także, jeśli nie cierpisz na nadmiar kasy, bo te 2 zwierzaki bardzo niszczą - rekord to 4 przegryzione ładowarki mojej współlokatorki w miesiącu... Dziewczyna nie była w stanie wytrzymać hałasu i oddała je do jakiejś pseudohodowli Jeśli nie masz pokoju tylko dla zwierzaka, tym bardziej odradzam. A mam spore doświadczenie z gryzoniami i podobnymi

Polecam z całego serca świnkę, jeśli nie chcesz większego zwierzęcia (kota, czy psa). Mój też nie był do końca przekonany, ale teraz naszego świniaka uwielbia. Na stronie caviarni: http://www.swinkimorskie.eu/forum/ jest wiele oczekujących na adopcję świnek. Nie płacisz, a możesz pomóc. Takie świnki odwdzięczają się ogromną miłością i przywiązaniem

Świnki są bardzo kontaktowe, dużo bardziej niż szynszyle czy fretki mój świnek reaguje na: swoje imię, gwizdanie, na odgłos 'ksz ksz' który oznacza, że robi coś, co nam się nie podoba Kiedy są zadowolone popcornują, kiedy coś im się nie podoba tak śmiesznie mruczą uwielbiają być na rękach (u mnie zwłaszcza u TŻta ), rano biega za nami jak chodzimy po mieszkaniu, jak jest głodny idzie pod lodówkę i piszczy... wklejam zdjęcia mojego wieprza to w ręczniku to tzw. rogal, czyli zadowolona i zrelaksowana świnia zdjęcia chronologicznie - widać, jak urósł
fajna ta Twoja swinka;-) ja tez mialam kiedys swiniaczka.jak bylam mala i pamietam ze jak zdechla to bardzo plakalam.

---------- Dopisano o 09:30 ---------- Poprzedni post napisano o 09:27 ----------

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
o nie, nie, nie!!! dzieci za nic w świecie nie chcę, nie nie nie!!! a kota mam, takiego samca alfa

właśnie sobie olej kokosowy kupiłam!
ja mam jakos pecha do oleju kokosowego. ten z vatiki to mi smierdzi i jakos go nie moge trzymac na wlosach a jak kupilam taki tylko olej kokosowy to nie jest najlepszej jakosci i nawet nie pachnie;-/ moze za 3 razem wreszcie kupie dobry;-)
a dzis nalozylam sobie olej sesa na maseczke i wlasnie trzymam na glowie i zobaczymy jakie bede efekty....

Otwieram ciagle zdjecie Bayki włosow i podziwiam;-) nie moge sie napatrzec;-) sa przesliczne.

Edytowane przez chemist
Czas edycji: 2012-04-10 o 10:32
chemist jest offline  
Stary 2012-04-10, 11:41   #2248
spiritusmovens
Rozeznanie
 
Avatar spiritusmovens
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 659
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
czasem tak sie tylko wydaje
niestety czasem tak jest..
spiritusmovens jest offline  
Stary 2012-04-10, 12:03   #2249
Shee'naz
Wtajemniczenie
 
Avatar Shee'naz
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Wiadomości: 2 198
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Cytat:
Napisane przez chemist Pokaż wiadomość
ja mam jakos pecha do oleju kokosowego. ten z vatiki to mi smierdzi i jakos go nie moge trzymac na wlosach a jak kupilam taki tylko olej kokosowy to nie jest najlepszej jakosci i nawet nie pachnie;-/ moze za 3 razem wreszcie kupie dobry;-)
Ja sie nie rozstaje juz od dawna z TYM. Nierafinowany, slicznie pachnie i dobrej jakosci . Cena też przystępna.
Na dniach wybieram sie na podciecie wloskow... Wtedy juz oficjalnie bede na półmetku mojej drogi... Poki co 16 miesiac bez farby powoli dobiega konca
Shee'naz jest offline  
Stary 2012-04-10, 12:04   #2250
HoneyRose
Raczkowanie
 
Avatar HoneyRose
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 134
Dot.: Grupa wsparcia - wracamy do naturalnych włosów. Offtopowo część IV.

Witam...ale dużo mam do nadrobienia.

Widzę, że była rozmowa o zwierzakach. Ja mam świra na punkcie futrzaków (i nie tylko). Mam swoje psiaki, ale też przez pewien czas byłam właścicielką wirtualnego kota (tzw. adopcja wirtualna). Jak tylko podreperuję nieco finanse, to znów "zaopiekuję" się jakimś podopiecznym schroniska.

A ostatnio mnie strasznie napadło właśnie na koty.

Brytyjczyki, Persy, Rosyjskie, Skandynawskie Leśne, Maine Coony...szkoda, że nie mogę mieć kocurka w domu.
HoneyRose jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:59.