Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII - Strona 165 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-03-23, 16:59   #4921
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
jaaaa? nieeee, moż to były fotki Infy? Ja nic ostatnio nie wrzucałam na wątek cały czas mam na łbie Vikinga

chyba musisz troszkę z nimi wyluzować
ja jakos nigdy nie za bardzo przejmowałam sie tym jak sie kolor spiera, farbowałam , zmylam, popatrzyłam ze jest ok, nie ma jajecznicy ani wiewióry i luz, ale uwaga Pana Meza mnie troche zmusila do przygladniecia sie sytuacji na lbie
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:04   #4922
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

jestem tez dzis mam dzien zalatany to tu to tamaz nog nie czuje i dobrze ze zbliza sie wieczor to odpoczne wkoncu


asiabb witaj fajnie, ze jestes
kylie moze byc ten krem az jestem w szoku ze to avon
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:06   #4923
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
jestem tez dzis mam dzien zalatany to tu to tamaz nog nie czuje i dobrze ze zbliza sie wieczor to odpoczne wkoncu


asiabb witaj fajnie, ze jestes
kylie moze byc ten krem az jestem w szoku ze to avon
no wlasnie slyszalam o nim duzo dobrego, mam nadzieje ze na moje zaskorniki i rozszerzone pory pomoze.
Dzieki
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:40   #4924
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
zazdroszczę ja do tej mini to muszę jeszcze minimum 5 kg z wagi zbić a szampony bardzo chętnie wypróbuję
I ja w spodniczce a powinnam schudnąc
czym sie martwisz Dziewczyno:d


Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
nawet nie mow o chudnieciu...ja przez hormony przytylam 8 kg i odstawilam w cholere te dziady i w pierwszych dwoch miesiacach spadlo mi 5kg odazru zaznaczam ze jadlam tak jak zawsze a slodyczy i czipsow nie ruszam tak samo jedzenia z maca czy kfc...poprostu nie lubie. no ale jeszcze pare kg przydalo by sie zgubic...ale leń mnie ogarnal
Ja brałam Yasmin kiedyś potem Yasminelle i zbierałam wodę, a teraz stary dobry Cilest i waga stoi
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:42   #4925
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
mam dziś prawie kręcone włosy
a tu to co? strona chyba 63
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:42   #4926
asia_102
Wtajemniczenie
 
Avatar asia_102
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 2 356
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
Buahhot w Gdyni chciał mi jakiś dziad chyba wpieprzyć wpierdzieliłam się przed niego z rozpędu samochodem, zaczął na mnie trąbić, pokazywać, że jestem głupia (stukać palcem w czoło), więc mu bezceremonialnie pokazałam FUCKA a on, a onnnnn ten zły wysiadał i szedł do mnie, ale wtedy światło się zmieniło na zielone i uciekłam
ahahah
mistrzunio


Asiu
__________________
nie perfum, a perfumy! tak jak spodnie czy skrzypce, a nie spodeń i skrzypiec!

(¨`·.·´¨)
`·.(¨`·.·´¨)
` ·.,.·´
asia_102 jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:44   #4927
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość


asiabb witaj fajnie, ze jestes
hej
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:46   #4928
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
ahahah
mistrzunio
hihi



Aaasiu a ta fotka!
to staroć, jeszcze kolor Syossowy
kitkulka jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:48   #4929
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asia_102 Pokaż wiadomość
ahahah
mistrzunio


Asiu

jak tam Jasiu ? niechoruje ? moja chrześnica ma 4 miesiące i taka bidulka chora kaszle okropnie i na antybiotyku jest

---------- Dopisano o 17:48 ---------- Poprzedni post napisano o 17:46 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hihi



Aaasiu a ta fotka!
to staroć, jeszcze kolor Syossowy
acha myslałam że coś nowego bo jakies takie ciemnawe mi się wydaja
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:49   #4930
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
I ja w spodniczce a powinnam schudnąc
czym sie martwisz Dziewczyno:d




Ja brałam Yasmin kiedyś potem Yasminelle i zbierałam wodę, a teraz stary dobry Cilest i waga stoi
ja juz rozne bralam naprawde najwidoczniej mam taki organizm ktory tego poprostu nieche. Yasmin tez bralam, cilest, Novynette,dawno temtu Logest i Hormonet i te dwa ostatnie wspominam najgorzej, to byl koszmar
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:52   #4931
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
acha myslałam że coś nowego bo jakies takie ciemnawe mi się wydaja
nie nie
po Vikingu wyszło trochę jaśniej
teraz będzie feria 92 chyba, że mi strzeli do głowy znowu jasny kolor to 102

---------- Dopisano o 17:52 ---------- Poprzedni post napisano o 17:50 ----------

http://www.pudelek.pl/artykul/39092/..._maka_zdjecia/


hahaha
kitkulka jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:56   #4932
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
dobrze jej tak nie znosze jej kiedys za nia na innym watku mialam bana
ja bym ja jeszcze jajkami obrzucala
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:58   #4933
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
dobrze jej tak nie znosze jej kiedys za nia na innym watku mialam bana
ja bym ja jeszcze jajkami obrzucala
jajkami zbuki bylyby lepsze
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 17:59   #4934
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
dobrze jej tak nie znosze jej kiedys za nia na innym watku mialam bana
ja bym ja jeszcze jajkami obrzucala
lubię ją oglądać, bo fajnie się ubiera, ale fakt - słuchać tej pani się nie da

jej siostra Khloe jest najśmieszniejsza, najszczersza i ogólnie taka... "przystępna"
kitkulka jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:02   #4935
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
ja juz rozne bralam naprawde najwidoczniej mam taki organizm ktory tego poprostu nieche. Yasmin tez bralam, cilest, Novynette,dawno temtu Logest i Hormonet i te dwa ostatnie wspominam najgorzej, to byl koszmar
A próbowałas plastry?
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
nie nie
po Vikingu wyszło trochę jaśniej
teraz będzie feria 92 chyba, że mi strzeli do głowy znowu jasny kolor to 102

---------- Dopisano o 17:52 ---------- Poprzedni post napisano o 17:50 ----------

http://www.pudelek.pl/artykul/39092/..._maka_zdjecia/


hahaha
cos mi ta feria jakos rudo wygląda nie obawiasz się jej ?
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:03   #4936
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hejo blondaski !
cześć Asiu
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
wróciłam

a byłaś dzisiaj w pracy? Bo się kręciłam po GB

u mnie po Gliss Kurze było widać błyszczenie i to jak

balerinek jeszcze nie kupiłam, ale szpilki tak
w tych co zamówiłam nie podobał mi się obcas i wzięłabym je, gdybym nie znalazła niczego ładniejszego, ale znalazłam dzisiaj w Mango i kupiłam

no nie zgodzę się po Gliss Kurze włosy się błyszczały, moje, Snow i nie wiem kto jeszcze używał

Aaaaaaaaaaaaaaaaaasiaaaaa aaaaa!!!!!!!!!!!
w końcu jesteś

a ja właśnie dzisiaj tak przeglądałam się w lustrach i naprawdę nie wiem czy nie stchórzę z tą fryzurką, podoba mi się bardzo, ale będę tęsknić za długimi

nieeee, nie kombinuj, po A10 jest ładnie przecież

---------- Dopisano o 16:31 ---------- Poprzedni post napisano o 16:29 ----------

Buahhot w Gdyni chciał mi jakiś dziad chyba wpieprzyć wpierdzieliłam się przed niego z rozpędu samochodem, zaczął na mnie trąbić, pokazywać, że jestem głupia (stukać palcem w czoło), więc mu bezceremonialnie pokazałam FUCKA a on, a onnnnn ten zły wysiadał i szedł do mnie, ale wtedy światło się zmieniło na zielone i uciekłam
nie, dzisiaj mnie nie było
ale jazda z tym kolesiem co za burak z niego, zeby wysiadac z auta do kobiety, normalnie czubek z drugiej strony sobie mysle, ze moze chcial numer tel?
Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
hahah
ale skubana dobrze wyglada w tym kolorze
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:03   #4937
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
cos mi ta feria jakos rudo wygląda nie obawiasz się jej ?
to perła, więc chłodna, więc nieee ale może zbyt różowa, dlatego jeszcze zastanawiam się nad tą 102
kitkulka jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:05   #4938
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
wiem, wiem ale potrzebowalam zegarka zeby miec w pracy a innego nie mialam tzn mam ale zniszczone, na codzien nie nosilam zegarka wiec nie czulam potrzeby, ale teraz musze sprawdzac za ile koncze prace
no tak, zegarek w pracy jest czymś obowiązkowym ja mam ich u siebie chyba z 5

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Ench
Oh blogi,blogi
Jak ty wysiedzisz do 6 rano
Ja to juz o 23 odpadam
Ale od 10 pracuje:/
spoko kochana, da się przyzwyczaić do takich zmian ja już nawet rzadko mam kryzysy senne ale dobrze, że lapek jest ze mną, bo bym chyba uschła z nudów na tych nockach

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
balerinek jeszcze nie kupiłam, ale szpilki tak
w tych co zamówiłam nie podobał mi się obcas i wzięłabym je, gdybym nie znalazła niczego ładniejszego, ale znalazłam dzisiaj w Mango i kupiłam
jakie szpileczki? pokażesz?
ja po weekendzie idę na łowy, mam klika rzeczy na liście

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hejo blondaski !

ale sie stęskniłam prawie koniec wątku więc juz chyba późno ale melduję się na posterunku
cześć Asiu fajnie, że wróciłaś
doczytałam, że choróbsko Was ogarnęło, współczuję i zdrówka życzę
mój TŻ też leży i ledwo co zipie, mam nadzieję, że mi zdoła się uciec przed tym wiosennym wirem

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
szczególnie wtedy kiedy jem

Zauważyłam że te oczyszczacze wysuszyły mi strasznie skórę głowy musze iść do drogerii po jakiś delikatny szampon - widziałam że sporo osób poleca ten z BabyDream - jest ok? Czy poszukać czegoś innego? Druga sprawa to tymi oczyszczaczami wystarczy jak będę myła raz w tygodniu? I ostatnia sprawa która mnie nurtuje to czy oleje powinnam zmywać tymi oczyszczającymi czy to jest bez sensu i raczej tym delikatnym? Oeeesu jak zwykle sto pytań do wiecznie jestem niedoinformowana
hehe to chyba większość psiaków tak ma ja to czasami mięknę jak widzę ten błagający wzrok

co do szamponu to mi BD nie przypasował miałam po nim jakieś takie szorstkie włosy, miałam wrażenie, że w ogóle nie myje i męczarnie przechodziłam przy rozczesywaniu
teraz aktualnie używam LEO ziołowy, który bardzo sobie chwalę ale też mam zamiar zakupić Johnsonka fioletowego



idę oglądać Gladiatora
__________________


_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:07   #4939
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
nie, dzisiaj mnie nie było
ale jazda z tym kolesiem co za burak z niego, zeby wysiadac z auta do kobiety, normalnie czubek z drugiej strony sobie mysle, ze moze chcial numer tel?

hahah
ale skubana dobrze wyglada w tym kolorze
wątpię, że chciał numer, to naprawdę był stary, brzydki, gruby dziad, no i z pobliskich wiosek (rejestracja GDA), więc może nie wiedział jak się jeździ po mieście
myślę, że jakiś psychol bardziej
kitkulka jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:07   #4940
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

kitka odpowiem ci tu te bezowe sa 37 a te dzinsopodobne 36
moj tz sie smieje ze mam male stopy, no ale co tu wymagac przy 165 wzrostu
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:09   #4941
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
A próbowałas plastry?

cos mi ta feria jakos rudo wygląda nie obawiasz się jej ?
Moj lekarz mi proponowal ale jakos nie jestem do nich przekonana, w dodatku jestem za duza panikara, rabek by sie odkleil a ja juz bym myslala ze jestem w 5 miesiacu tak mam...
mialam kiedys wkladke ale pozniej okazalo sie ze lekarz ja zle zaloazyl i musialam sie jej pozbyc
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:11   #4942
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 199
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
wątpię, że chciał numer, to naprawdę był stary, brzydki, gruby dziad, no i z pobliskich wiosek (rejestracja GDA), więc może nie wiedział jak się jeździ po mieście
myślę, że jakiś psychol bardziej
aaa to z pruszcza
wysiasc do kobiety zwykly burak
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:26   #4943
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Moj lekarz mi proponowal ale jakos nie jestem do nich przekonana, w dodatku jestem za duza panikara, rabek by sie odkleil a ja juz bym myslala ze jestem w 5 miesiacu tak mam...
mialam kiedys wkladke ale pozniej okazalo sie ze lekarz ja zle zaloazyl i musialam sie jej pozbyc
Zle zalozyl? Masakra znaczy spiralę mialas?

---------- Dopisano o 18:26 ---------- Poprzedni post napisano o 18:26 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
wątpię, że chciał numer, to naprawdę był stary, brzydki, gruby dziad, no i z pobliskich wiosek (rejestracja GDA), więc może nie wiedział jak się jeździ po mieście
myślę, że jakiś psychol bardziej
Zdarzają sie tacy niestety
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:30   #4944
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
Zle zalozyl? Masakra znaczy spiralę mialas?
tak, ale to dopiero inny lekarz stwierdzil po wykonaniu usg.
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:32   #4945
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
tak, ale to dopiero inny lekarz stwierdzil po wykonaniu usg.
O kurcze

---------- Dopisano o 18:32 ---------- Poprzedni post napisano o 18:30 ----------

A ja dziś zaszalalam kosmetykowo (bo ciuch wiecznie jakiś nowy zwlokę)
Kupiłam podklad Bourjois jakis nowy 1,2,3, cien i błyszczyk z kolekcji sweet paris.
Błyszczyk ten rozowy i cien tez ten najbardziej pudrowy.
http://www.bourjois.co.uk/catalog/ma...2/node_240090#
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:32   #4946
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
O kurcze
wiesz, ja tego nie czulam ale ryzyko bylo. Na szczescie to bylo dawno temu i do tego tez juz nie wroce
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:34   #4947
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
cześć Asiu

jak tam wloski po tej delii?
Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość


cześć Asiu fajnie, że wróciłaś
doczytałam, że choróbsko Was ogarnęło, współczuję i zdrówka życzę
mój TŻ też leży i ledwo co zipie, mam nadzieję, że mi zdoła się uciec przed tym wiosennym wirem


współczuje twojemu Tż bo ja tez ledwo zipie więc wiem przez co przechodzi
oby Cię ominęło
Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Moj lekarz mi proponowal ale jakos nie jestem do nich przekonana, w dodatku jestem za duza panikara, rabek by sie odkleil a ja juz bym myslala ze jestem w 5 miesiacu tak mam...
mialam kiedys wkladke ale pozniej okazalo sie ze lekarz ja zle zaloazyl i musialam sie jej pozbyc
ja stosuje od wrzesnia i bardzo sobie chwale
skończyły sie bóle głowy nie to co po tabsach i wygoda
a przy tym żołądek i watroba nie jest obciążona
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:34   #4948
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość
jakie szpileczki? pokażesz?
ja po weekendzie idę na łowy, mam klika rzeczy na liście
jutro wstawię, oki?

ooo Gladiator, mój ulubiony film i ta muzyka
Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
kitka odpowiem ci tu te bezowe sa 37 a te dzinsopodobne 36
moj tz sie smieje ze mam male stopy, no ale co tu wymagac przy 165 wzrostu
aaa to tak jak ja 37
mi mówią, że mam małe stópki jak na moje 173 cm wzrostu, w 36 też się czasami wciskam może dlatego jak próbuję stać w miejscu to nie mogę, bo się chwieję na tych moich małych girach?
tak mi kiedyś Pietrek wkręcał, ale później sama zaczęłam się nad tym zastanawiać
Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
aaa to z pruszcza
wysiasc do kobiety zwykly burak
ale jak mnie obtrąbił, Boże nawet ja mistrz nadużywania klaksonu na nikogo tak nie wyję.
Jednak wiozłam buty, humor dobry, więc mnie tylko rozśmieszył, a jeszcze jak go widziałam w lusterku jak mu zwiałam to już w ogóle dobrze, że mnie nie gonił
kitkulka jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:39   #4949
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość

ja stosuje od wrzesnia i bardzo sobie chwale
skończyły sie bóle głowy nie to co po tabsach i wygoda
a przy tym żołądek i watroba nie jest obciążona
musze o tym poczytac, zaglebic temat ale narazie moj organizm ma detoks hormonalny
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-03-23, 18:41   #4950
_paulinka2
Wtajemniczenie
 
Avatar _paulinka2
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 331
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

blondaski jestem już zadrutowana czuję się jak brzydula ! na razie mam tylko na dół i w ogóle prawie go nie widać, ale jednak mam takie nadymane usta że aż nie mogę na siebie patrzeć


cały weekend bede w szkole tak więc miłego weekendu kochane
__________________
Amelcia <3

dbam o włosy


_paulinka2 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, henna, keratynowe prostowanie, kolor, loreal, loreal długie wlosy, naturalne farby, odcień, odrosty, rozjasnianie, rudy, spalone włosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:25.