Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII - Strona 34 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-02-15, 20:56   #991
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
ja chcę właśnie krótką stara żmija poszła do skupu wiadomo najbardziej podobała mi się ta najdroższa ja kiedyś wolałam srebro ale teraz złoto
słodziutkie jest to serduszko




Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
i ty blond-brutusie przeciwko mnie?!

ej tak serio- to teraz wszystkie sa za prostymi oprocz caskady i enchy chyba ja sie zabije bo tz tez
też! ja zawsze byłam bardziej za prostymi
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-15, 20:57   #992
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 696
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ja dam foty jutro kolo poludnia bo bede czekac na dobre naturalne oswietlenie to chyba sobie dlugo nie pospisz
generalnie to wlasnie mialam powiedziec ze mam kolor jak wy po welku 12/1. tylko ze u mnie on by na pewno nie wyszedl
poka to foto
Jeszcze się śmieje podle nooo !

Dla mnie kolor po welku jest idealny, tylko cholera odrost mi z czasem po prostu jakby rudział, robi sie taki bardziej hmm miodowy? Nie wiem cholerka a czas farbowania sie zbliza Znowu sie bede zastanawiac i odrost wyhoduje

Wstawiłam do albumu ale ledwo co widac, tylko tam u gory co najwyzej...kładłam na calosc wtedy, a u gory miałam odrost swoj miesieczny ponad i reszte moze poziom 8. Reszta jak widać. Innego zdjecia zeby kolor bylo widac nie mam. Z Sylwestra jeszcze ewentualnie zaraz cos zobacze ale tam sztuczne ciemne światło, a tu przy oknie robiłam.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-15, 20:57   #993
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
[/B]





też! ja zawsze byłam bardziej za prostymi
no wiem... ty i lady ostro za prostymi
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:00   #994
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ja dam foty jutro kolo poludnia bo bede czekac na dobre naturalne oswietlenie to chyba sobie dlugo nie pospisz
generalnie to wlasnie mialam powiedziec ze mam kolor jak wy po welku 12/1. tylko ze u mnie on by na pewno nie wyszedl
poka to foto

---------- Dopisano o 20:53 ---------- Poprzedni post napisano o 20:51 ----------


kuźwa mam wlasnie takie samo zdanie


a skolko (one) stoit?
gdzie stoją czy po ile bo nie rozumiem po takiemu

---------- Dopisano o 21:00 ---------- Poprzedni post napisano o 20:59 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no wiem... ty i lady ostro za prostymi
oczywiście!!!

nie wyrobię się jeszcze buty na nogach a zaraz będą
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:01   #995
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

asia to dawaj te foty na mojego maila tylko wysylaj czesciami i zrob mi opis jaka to farba, na co kladlas i jakie masz opinie o niej.
nie sugeruj sie bolem stawow- bo mnie tez podczas owulacji potwornie bolal krzyz a klucie bylo najmocniejsze gdy stawialam prawa stope na ziemi- doslownie jakby mnie pradem kopali w macice
rob wloski rob
ok jak będę mieć chwilkę to przygotuje i wyśle

a wiesz co wymyśliłam ? otwrłam szafeczke i biorę tą londę 18 a tam z tyłu stoi jeszcze ta co kitka robiła -perłowy blond więc nie długo myśląc wzięłam obie i zrobiłam miks -pół na pół póki co widze odrost jaśniutki, ale popiel mega aż jestem ciekawa efektu końcowego jeszcze 30minut


Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
Czesc kochane
Ja juz mamcie oddalam w inne raczki i jestem teraz wolna
Wiadomo,zanim nadrobie te 20 stron to troche potrwa
Jutro nie bedzie mnie jeszcze ale w piatek bede miec caly dzien na to aby sie tym zajac.
Ok lece na kolacje z Tz a potem lulu bo padam
Pozdrawiam Wam i śle Big
witaj jaki avek
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

wiecie co...?
tz zrobil mi wlasnie odrost a10
takze jutro specjalnie by wam dac kolor doskonale odwzorowany wyprostuje wloski- jak ja dawno tego nie robilam - i postaram sie o najlepsze foty...
ale powiem wam dzis jedno... jest jasno jak po skandynawskim 219 jednak jest ze 2 tony ciemniejsze, ja mam normalnie biale pasma na wlosach takze chyba sie przerzuce na a10 bo zatesknilam za biela ale przed skandynawem sie powstrzymuje bo zalezy mi by byly zimne, a one sa srebrne i lsnia
to super że spróbowałaś A10 i jestes happy czekam niecierpliwie jutro na foty prostych włosiaków
Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Dziewczyny idę schować moje maleństwa do pudełek bo zaraz przyjadą domownicy i będzie beka znowu, że głaskam buty

zaraz obejrzę te maleństwa
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:01   #996
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Ja mam z natury proste jak druty
Kiedys sie cieszylam ,ale teraz bym chciała fale grube,duze fale
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:02   #997
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Jeszcze się śmieje podle nooo !

Dla mnie kolor po welku jest idealny, tylko cholera odrost mi z czasem po prostu jakby rudział, robi sie taki bardziej hmm miodowy? Nie wiem cholerka a czas farbowania sie zbliza Znowu sie bede zastanawiac i odrost wyhoduje

Wstawiłam do albumu ale ledwo co widac, tylko tam u gory co najwyzej...kładłam na calosc wtedy, a u gory miałam odrost swoj miesieczny ponad i reszte moze poziom 8. Reszta jak widać. Innego zdjecia zeby kolor bylo widac nie mam. Z Sylwestra jeszcze ewentualnie zaraz cos zobacze ale tam sztuczne ciemne światło, a tu przy oknie robiłam.
no smieje sie bo jestem bardzo zadowolona z farbowanka to mam plakac?
kurcze na tym foto to niezly misz-masz jeszcze mialas.
wiesz jak mi odrost wyszedl? zeby nie przesadzic- jak te najjasniejsze pasma co masz tylko bardziej bialo-srebrno niz zolto. ty masz lekko zolto a trzymalam 55 minut
oj jutro zobaczycie to ocenicie- ale wyprostuje wlosy to moze kolor bedzie rowniejszy i nie taki przeklamany jak czesto...
kazdy odrost na ciemniejszych wlosach przy spieraniu farby lekko rudzieje- ja na to nawet nie patrze bo wiem ze to nie uniknione wtedy czas na farbe po prostu
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:04   #998
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
gdzie stoją czy po ile bo nie rozumiem po takiemu

---------- Dopisano o 21:00 ---------- Poprzedni post napisano o 20:59 ----------



oczywiście!!!

nie wyrobię się jeszcze buty na nogach a zaraz będą


szybko, kryj się
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:05   #999
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 696
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no smieje sie bo jestem bardzo zadowolona z farbowanka to mam plakac?
kurcze na tym foto to niezly misz-masz jeszcze mialas.
wiesz jak mi odrost wyszedl? zeby nie przesadzic- jak te najjasniejsze pasma co masz tylko bardziej bialo-srebrno niz zolto. ty masz lekko zolto a trzymalam 55 minut
oj jutro zobaczycie to ocenicie- ale wyprostuje wlosy to moze kolor bedzie rowniejszy i nie taki przeklamany jak czesto...
kazdy odrost na ciemniejszych wlosach przy spieraniu farby lekko rudzieje- ja na to nawet nie patrze bo wiem ze to nie uniknione wtedy czas na farbe po prostu
Pewnie że nie, dobrze ze sie cieszysz
Ale jak mówisz ze jasniej niz 219 hmmm Ja wtedy trzymałam nie wiem wg ulotki chyba wiec pewnie jakieś 35-40 minut.

Nic bede czekać na fotki i wtedy myśleć
Bo znowu zeby mi sie ta roznica kolorow z dołem jeszcze bardziej nie uwidoczniła Ale z drugiej strony, jakbym miała odrost rowny ze wszystkimi to juz by mniej mnie raziło moze
Zawsze w sumie moge spróbowac a potem wrazie co do Welka wrócic i juz. Na pewno zadnych innych farb pod uwage nie biore.
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:05   #1000
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
gdzie stoją czy po ile bo nie rozumiem po takiemu

---------- Dopisano o 21:00 ---------- Poprzedni post napisano o 20:59 ----------



oczywiście!!!

nie wyrobię się jeszcze buty na nogach a zaraz będą
no po ile, po ile, to po ruskiemu
wyobrazam sobie jak latasz po mieszkaniu i machasz tymi butami i prawie leje z ciebie

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ok jak będę mieć chwilkę to przygotuje i wyśle

a wiesz co wymyśliłam ? otwrłam szafeczke i biorę tą londę 18 a tam z tyłu stoi jeszcze ta co kitka robiła -perłowy blond więc nie długo myśląc wzięłam obie i zrobiłam miks -pół na pół póki co widze odrost jaśniutki, ale popiel mega aż jestem ciekawa efektu końcowego jeszcze 30minut



witaj jaki avek

to super że spróbowałaś A10 i jestes happy czekam niecierpliwie jutro na foty prostych włosiaków


zaraz obejrzę te maleństwa
to sadze ze super moze ci wyjsc ta mieszanka- ja po a10 mialam doslownie bloto na glowie ale fest jest, czekam na opinie za ile zmywasz?
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:07   #1001
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez aniolek99 Pokaż wiadomość
Ja mam z natury proste jak druty


zazdroszczę
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:08   #1002
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Pewnie że nie, dobrze ze sie cieszysz
Ale jak mówisz ze jasniej niz 219 hmmm Ja wtedy trzymałam nie wiem wg ulotki chyba wiec pewnie jakieś 35-40 minut.

Nic bede czekać na fotki i wtedy myśleć
Bo znowu zeby mi sie ta roznica kolorow z dołem jeszcze bardziej nie uwidoczniła Ale z drugiej strony, jakbym miała odrost rowny ze wszystkimi to juz by mniej mnie raziło moze
poszlabym wysuszyc wlosy i dzis wyprostowala ale swiatlo zarowkowe i tak przeklamie to bez sensu chyba...
musisz doczekac jutra- przynajmniej masz po co zyc moze jajka nie zniesiesz, ale z innej strony blondi znoszaca blond jajka to by byl fenomen
sorrki musialam to wina lady ze mnie rozbrykala
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:11   #1003
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 696
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
gdzie stoją czy po ile bo nie rozumiem po takiemu

---------- Dopisano o 21:00 ---------- Poprzedni post napisano o 20:59 ----------



oczywiście!!!

nie wyrobię się jeszcze buty na nogach a zaraz będą
Niemożliwa jestes
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no po ile, po ile, to po ruskiemu
wyobrazam sobie jak latasz po mieszkaniu i machasz tymi butami i prawie leje z ciebie


to sadze ze super moze ci wyjsc ta mieszanka- ja po a10 mialam doslownie bloto na glowie ale fest jest, czekam na opinie za ile zmywasz?
Ja pamiętam jak robiłam Vikingiem i ujrzałam w lustrze czarny łeb

---------- Dopisano o 21:10 ---------- Poprzedni post napisano o 21:09 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
poszlabym wysuszyc wlosy i dzis wyprostowala ale swiatlo zarowkowe i tak przeklamie to bez sensu chyba...
musisz doczekac jutra- przynajmniej masz po co zyc moze jajka nie zniesiesz, ale z innej strony blondi znoszaca blond jajka to by byl fenomen
sorrki musialam to wina lady ze mnie rozbrykala
Ale wiesz co... mądrze mówisz. Jaki interes bym zrobiła, w końcu bym robote miała Własna firma, może bym sie rozwinela z czasem i zlote jajka znosiła

---------- Dopisano o 21:11 ---------- Poprzedni post napisano o 21:10 ----------

A z Asi jaki kombinator nam wyrósł
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:15   #1004
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
no po ile, po ile, to po ruskiemu
wyobrazam sobie jak latasz po mieszkaniu i machasz tymi butami i prawie leje z ciebie


to sadze ze super moze ci wyjsc ta mieszanka- ja po a10 mialam doslownie bloto na glowie ale fest jest, czekam na opinie za ile zmywasz?
nie dziwie się, że lejesz bo sama brechtam z siebie
90

---------- Dopisano o 21:13 ---------- Poprzedni post napisano o 21:12 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Niemożliwa jestes


Ja pamiętam jak robiłam Vikingiem i ujrzałam w lustrze czarny łeb

---------- Dopisano o 21:10 ---------- Poprzedni post napisano o 21:09 ----------



Ale wiesz co... mądrze mówisz. Jaki interes bym zrobiła, w końcu bym robote miała Własna firma, może bym sie rozwinela z czasem i zlote jajka znosiła

---------- Dopisano o 21:11 ---------- Poprzedni post napisano o 21:10 ----------

A z Asi jaki kombinator nam wyrósł
biorę to za komplement

---------- Dopisano o 21:14 ---------- Poprzedni post napisano o 21:13 ----------

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
poszlabym wysuszyc wlosy i dzis wyprostowala ale swiatlo zarowkowe i tak przeklamie to bez sensu chyba...
musisz doczekac jutra- przynajmniej masz po co zyc moze jajka nie zniesiesz, ale z innej strony blondi znoszaca blond jajka to by byl fenomen
sorrki musialam to wina lady ze mnie rozbrykala
rozbawiam towarzystwo widzę

udało się pochowane wszystko a nikogo jeszcze nie ma

---------- Dopisano o 21:15 ---------- Poprzedni post napisano o 21:14 ----------

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
[/B]

szybko, kryj się
dzisiaj nikt mnie nie nakrył
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:16   #1005
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
ok jak będę mieć chwilkę to przygotuje i wyśle

a wiesz co wymyśliłam ? otwrłam szafeczke i biorę tą londę 18 a tam z tyłu stoi jeszcze ta co kitka robiła -perłowy blond więc nie długo myśląc wzięłam obie i zrobiłam miks -pół na pół póki co widze odrost jaśniutki, ale popiel mega aż jestem ciekawa efektu końcowego jeszcze 30minut



witaj jaki avek

to super że spróbowałaś A10 i jestes happy czekam niecierpliwie jutro na foty prostych włosiaków


zaraz obejrzę te maleństwa


---------- Dopisano o 21:16 ---------- Poprzedni post napisano o 21:15 ----------

Cytat:
Napisane przez aniolek99 Pokaż wiadomość
Ja mam z natury proste jak druty
ja tez zazdroszczę ja to mam ni w tą ni w tą niby proste a pofalowane hugo wie co to
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:20   #1006
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość

zazdroszczę
Nie wiem czy jest czego
Teraz nie chodze w prostych ,koncowki zawsze musze podkrecic
Swoje wlosy pamietam jako dlugie ,przyklapniete,jeszcze czesto na tłuste wygladały
W dodatku ciezko je podkrecić
Cos takiego bym chciała

Chociaz tez bym pewnie na nie narzekala
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1605_1.jpg (56,4 KB, 50 załadowań)
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:23   #1007
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość

Dla mnie kolor po welku jest idealny, tylko cholera odrost mi z czasem po prostu jakby rudział, robi sie taki bardziej hmm miodowy? Nie wiem cholerka a czas farbowania sie zbliza Znowu sie bede zastanawiac i odrost wyhoduje
no dokładnie też tak mam
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość


to sadze ze super moze ci wyjsc ta mieszanka- ja po a10 mialam doslownie bloto na glowie ale fest jest, czekam na opinie za ile zmywasz?
za 10minut
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:24   #1008
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

dobra nie bede taka- zrobilam kilka fot po calym mieszkaniu- tylko wezcie pod uwage ze mam mokre wlosy.
i jak? co myslicie?
mokre a10
ps. od razu mozecie zobaczyc jak moja grzywa rosnie

a10 mokre 00.jpga10 mokre 00 (1).jpga10 mokre 00 (2).jpga10 mokre 00 (3).jpga10 mokre 00 (4).jpg
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:27   #1009
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość

[/COLOR]A z Asi jaki kombinator nam wyrósł
hie hie hie oby tylko wyszło ok

Bunny pięknie

lady piękne maleństwa

lecę zmywać
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała

Edytowane przez asiabb1983
Czas edycji: 2012-02-15 o 21:29
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:28   #1010
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez aniolek99 Pokaż wiadomość
Nie wiem czy jest czego
Teraz nie chodze w prostych ,koncowki zawsze musze podkrecic
Swoje wlosy pamietam jako dlugie ,przyklapniete,jeszcze czesto na tłuste wygladały
W dodatku ciezko je podkrecić
Cos takiego bym chciała

Chociaz tez bym pewnie na nie narzekala
ja bym wszystko dała za naturalnie proste włosy, takie jakie muszę sobie sprawiać po każdym myciu
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:31   #1011
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
ja bym wszystko dała za naturalnie proste włosy, takie jakie muszę sobie sprawiać po każdym myciu
Ja wszystko bym dala za to ,zeby miec wlosy jak 2-3 lata temu
Miałam platyne,do pasa,geste,ale ja mialam chyba obsesje na punkcie białych włosow
Nawet jak juz miałam biale to chciałam miec jasniejsze

Mam takie pytanie odnosnie wcierek w skore glowy (seboradin niger lotion)
czy lepiej jak bd uzywała tylko po umyciu ? czy codziennie?
bo jak nie myje np, 4 dni to moge wcierac kazdego dnia?

Zaczelam tez uzywac seboradinu na brwi bo juz mnie cos trafia z tym tlustym olejkiem
__________________



Edytowane przez aniolek99
Czas edycji: 2012-02-15 o 21:33
aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:32   #1012
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 696
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
dobra nie bede taka- zrobilam kilka fot po calym mieszkaniu- tylko wezcie pod uwage ze mam mokre wlosy.
i jak? co myslicie?
mokre a10
ps. od razu mozecie zobaczyc jak moja grzywa rosnie

Załącznik 4504121Załącznik 4504122Załącznik 4504123Załącznik 4504124Załącznik 4504125
Noo super jest! Jak na mokre to i tak genialnie wygląda. Ja na mokro mam jakąś kupe O wiele ciemniejsze
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:35   #1013
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hie hie hie oby tylko wyszło ok

Bunny pięknie

lady piękne maleństwa

lecę zmywać
a dziekuje poczekam az wrocisz i powiesz jak tam poszlo ci... bo nie zasne

---------- Dopisano o 21:35 ---------- Poprzedni post napisano o 21:33 ----------

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Noo super jest! Jak na mokre to i tak genialnie wygląda. Ja na mokro mam jakąś kupe O wiele ciemniejsze
to jest wlasnie magia wody 12%
to co zasniesz juz? czy teraz tym bardziej bedziesz pocierac nozkami jak wyglada na sucho w dzien?
hie hie dlatego mam taki humor jak dawno nie! strzezcie sie bunny dzis szalona
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:36   #1014
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez asiabb1983 Pokaż wiadomość
hie hie hie oby tylko wyszło ok

Bunny pięknie

lady piękne maleństwa

lecę zmywać
dziękuję
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:41   #1015
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 696
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
a dziekuje poczekam az wrocisz i powiesz jak tam poszlo ci... bo nie zasne

---------- Dopisano o 21:35 ---------- Poprzedni post napisano o 21:33 ----------


to jest wlasnie magia wody 12%
to co zasniesz juz? czy teraz tym bardziej bedziesz pocierac nozkami jak wyglada na sucho w dzien?
hie hie dlatego mam taki humor jak dawno nie! strzezcie sie bunny dzis szalona
Naaananananananana


Ja dzisiaj chodze i jeeem, rozkrecam sie na jutro chyba
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:43   #1016
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Naaananananananana


Ja dzisiaj chodze i jeeem, rozkrecam sie na jutro chyba
a co jutro? ja tez zre na potege ale @ nadchodzi wiec mozna
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:45   #1017
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
a co jutro? ja tez zre na potege ale @ nadchodzi wiec mozna
tłusty czwartek

---------- Dopisano o 21:45 ---------- Poprzedni post napisano o 21:45 ----------

widziałam jak w tesco ludzie brali pączki po 15 sztuk pakowane
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:46   #1018
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Bunny jest dobrze
bardzo dobrze

Lady to dla calej rodziny chyba

No ja wlasnie jem od tygodnia ciagle,a jak nie było okresu tak nie ma
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:49   #1019
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
tłusty czwartek

---------- Dopisano o 21:45 ---------- Poprzedni post napisano o 21:45 ----------

widziałam jak w tesco ludzie brali pączki po 15 sztuk pakowane
a to bosko, zaszaleje jutro
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-15, 21:52   #1020
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 696
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
a to bosko, zaszaleje jutro
Ja chyba o 5 pod piekarnia bede Bo znajac zycie mama nie kupi bo juz nie bedzie
czekoladowoo jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, henna, keratynowe prostowanie, kolor, loreal, loreal długie wlosy, naturalne farby, odcień, odrosty, rozjasnianie, rudy, spalone włosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:03.