Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII - Strona 39 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-02-16, 15:10   #1141
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość

Pamiętacie może co mi w londzie kitkulkowej nie pasowało? ;d Bo ja nie pamiętam, a kolor zaraz po farbowaniu był zarąbisty wg mnie.
pewnie rudziała jak każdej z nas
kitkulka jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:11   #1142
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Nove narzekałaś, że szaro!
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:20   #1143
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Czeko
no właśnie, tylko teraz co to było! Ale chyba tak jak mówi Kitka i Lady na początku siwo, a gdy się wymyło to niedługo po tym rudo. Fail , odpada To wierna wellatonowi zostaję póki co.
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:24   #1144
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

O god
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jaaaaaaaaaaaaaa.jpg (26,1 KB, 56 załadowań)
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:29   #1145
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
O god
aaaaaahahhaa no dokładnie
kitkulka jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:33   #1146
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 739
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
O god
Nove u mnie bywało jeszcze lepiej
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:37   #1147
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
O god

Dobrze,ze w zyciu nie pofarbowałam wlosow na braz
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:39   #1148
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 739
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Kurna, kasy mi trzeba Juz sie chcialam na fb oglosic ze szukam modelki na paznokcie i tylko opłata za materiały i zrezygnowałam
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:45   #1149
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Czeko dlaczego?
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:52   #1150
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 739
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Czeko dlaczego?
Nie wiem Chyba mi brak wiary w swoje mozliwosci
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-16, 15:55   #1151
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Hej laleczki

ostatnio nie miałam jakoś weny na pisanie ale już mi przeszło i wracam do was od dziś mam weekend więc w końcu chwila wytchnięcia

Asia ślicznie Ci wyszło zostaniesz przy londach?

Paulinka ja też Cię wesprę,bo również rzucam słodycze w sumie już nie jem z 3 tygodnie

Bunny bardzo ładnie na ostatnich fotkach widać dość mocno różnicę,ale już niedługo się tego pozbędziesz
a widzę,że masz chyba taki sam kolor oczek jak ja

Kitka ja mam tą czarną koronkową bokserkę z Croppa, kupiłam na wyprzedaży za 10 zł
ja mam oczka piwne- takie zielono-zloto-brazowe.
ale na foto wychodza jak zielone

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
O god
no niezle wtedy wygladalas...
ale to ma dekolor do siebie ze sie nie wyglada ciekawie
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:01   #1152
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
O god


zostań przy wellku fryzurka i kolor ze studniówki prześliczna
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:09   #1153
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Czeko
Heeej nie mów tak! W ten sposób to się nigdy nie nauczysz Dawaj, dawaj



Haaa i pamiętam,że chyba tak z miesiąc łaziłam, co by włosów nie orać. Zostaję póki co przy wellatonku i zapuszczam do pasa!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:12   #1154
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 739
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Czeko
Heeej nie mów tak! W ten sposób to się nigdy nie nauczysz Dawaj, dawaj



Haaa i pamiętam,że chyba tak z miesiąc łaziłam, co by włosów nie orać. Zostaję póki co przy wellatonku i zapuszczam do pasa!
Wiem wiem
Lewą reke na sobie to juz mam opracowaną, zapowietrzeń zero, wszystko ladnie pieknie. Chociaz tipsow nie lubie i juz nie moge sie doczekac az zdejme No ale z prawa reka gorzej Bo lewa robione
Nie wiem moze to dlatego ze wiem jacy sa ludzie niewdzieczni i nawet jak robilam za darmo to wymagania i marudzenie takie ze
No i nie ukrywam, wole 100x na formie robic :d a tu zeby komus to musze miec gesty zel, na ktory nie mam kasy i tu sie koło zamyka
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:19   #1155
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

wrzucam tak na szybko fociaki i uciekam narazie
oczywiscie jak zwykle samorobki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ABCD0015.jpg (21,8 KB, 69 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ABCD0018.jpg (29,4 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ABCD0003.jpg (30,5 KB, 57 załadowań)
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:20   #1156
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Nie wiem moze to dlatego ze wiem jacy sa ludzie niewdzieczni i nawet jak robilam za darmo to wymagania i marudzenie takie ze
no wiesz, robienie za darmo robieniem za darmo, ale masakry na palcach też bym nie chciała
kitkulka jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:24   #1157
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
Czeko
Heeej nie mów tak! W ten sposób to się nigdy nie nauczysz Dawaj, dawaj



Haaa i pamiętam,że chyba tak z miesiąc łaziłam, co by włosów nie orać. Zostaję póki co przy wellatonku i zapuszczam do pasa!
powodzenia

---------- Dopisano o 16:24 ---------- Poprzedni post napisano o 16:23 ----------

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no wiesz, robienie za darmo robieniem za darmo, ale masakry na palcach też bym nie chciała
ja też
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:25   #1158
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
O god
widuje sie gorsze widoki
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:26   #1159
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
wrzucam tak na szybko fociaki i uciekam narazie
oczywiscie jak zwykle samorobki
na 1 ja już widzę czarny odrost tak mi lapek pokazuje
loczki fajne a pokażesz kiedyś się w prostych grzywkę prostujesz?
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:26   #1160
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 739
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
no wiesz, robienie za darmo robieniem za darmo, ale masakry na palcach też bym nie chciała
Żadnej z dziewczyn nigdy masakry nie zrobiłam Wręcz przeciwnie, tym którym robiłam to zrobiłam najlepsze paznokcie w moim wykonaniu.
A jedna maruda taka mi sie trafiła, że uwierz, oddałam jej po prostu pilniczek zeby sobie sama wypiłowała bo ona wie lepiej Ale nie bede tego komentować, bo to wogóle osobna sytuacja.. nadaje sie na cala historie o tej osobie

Edytowane przez czekoladowoo
Czas edycji: 2012-02-16 o 16:29
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:31   #1161
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Żadnej z dziewczyn nigdy masakry nie zrobiłam Wręcz przeciwnie, tym którym robiłam to zrobiłam najlepsze paznokcie w moim wykonaniu.
A jedna maruda taka mi sie trafiła, że uwierz, oddałam jej po prostu pilniczek zeby sobie sama wypiłowała bo ona wie lepiej Ale nie bede tego komentować, bo to wogóle osobna sytuacja.. nadaje sie na cala historie o tej osobie
różni są ludzie
jak ma się sztuczne paznokcie czy też długie to trzeba się przyzwyczaić i obchodzić z tym a niektóre laski to pokraki takie
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:32   #1162
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
na 1 ja już widzę czarny odrost tak mi lapek pokazuje
loczki fajne a pokażesz kiedyś się w prostych grzywkę prostujesz?
też widzę na pierwszej fotce czarny odrost
a i również jestem ciekawa Ciebie w prostych włoskach
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Żadnej z dziewczyn nigdy masakry nie zrobiłam Wręcz przeciwnie, tym którym robiłam to zrobiłam najlepsze paznokcie w moim wykonaniu.
A jedna maruda taka mi sie trafiła, że uwierz, oddałam jej po prostu pilniczek zeby sobie sama wypiłowała bo ona wie lepiej Ale nie bede tego komentować, bo to wogóle osobna sytuacja.. nadaje sie na cala historie o tej osobie
a takie marudy to wiesz, zdarzają się wszędzie
kitkulka jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:34   #1163
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
wrzucam tak na szybko fociaki i uciekam narazie
oczywiscie jak zwykle samorobki

Chce juz takie długie i geste
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:37   #1164
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Wiem wiem
Lewą reke na sobie to juz mam opracowaną, zapowietrzeń zero, wszystko ladnie pieknie. Chociaz tipsow nie lubie i juz nie moge sie doczekac az zdejme No ale z prawa reka gorzej Bo lewa robione
Nie wiem moze to dlatego ze wiem jacy sa ludzie niewdzieczni i nawet jak robilam za darmo to wymagania i marudzenie takie ze
No i nie ukrywam, wole 100x na formie robic :d a tu zeby komus to musze miec gesty zel, na ktory nie mam kasy i tu sie koło zamyka
o to forma przypasila?

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
wrzucam tak na szybko fociaki i uciekam narazie
oczywiscie jak zwykle samorobki
co tu bede duzo gadac... jak zwykle boskie
Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Żadnej z dziewczyn nigdy masakry nie zrobiłam Wręcz przeciwnie, tym którym robiłam to zrobiłam najlepsze paznokcie w moim wykonaniu.
A jedna maruda taka mi sie trafiła, że uwierz, oddałam jej po prostu pilniczek zeby sobie sama wypiłowała bo ona wie lepiej Ale nie bede tego komentować, bo to wogóle osobna sytuacja.. nadaje sie na cala historie o tej osobie
oj zdarzaja sie takie marudy- ja wtedy mowie niech sobie opiluje a ja w tym czasie pije kawke ale sie zawsze dziwnym trafem poddaja i przepraszaja
nie przejmuj sie tym zbytnio.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:38   #1165
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

"Galeria Grycanek na TŁUSTY CZWARTEK" pudelek
Jem 2 paczka tym razem z czekolada
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:40   #1166
kitkulka
Zakorzenienie
 
Avatar kitkulka
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 18 974
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez aniolek99 Pokaż wiadomość
"Galeria Grycanek na TŁUSTY CZWARTEK" pudelek
Jem 2 paczka tym razem z czekolada
widziałam, udało im się
kitkulka jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:40   #1167
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

nieee zadnego czarnego odrostu nie mam bo niby skad tak wyszlo tym moim gratem fotoodroscik ladnie zlewa sie z rozjasnianymi i nie jest po calosci bialo bo i bym nie chciala
dziekuje

aha w prostych dawalam z rok temu chyba..moze skusze sie i zrobie przy nastepnym myciu proste wloski ale ostrzegam ze az tak pikne nie beda

ok wpadne pozniej bo tz mi jeczy nad glowa
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2012-02-16 o 16:42
caskada jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:42   #1168
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
o to forma przypasila?


co tu bede duzo gadac... jak zwykle boskie

oj zdarzaja sie takie marudy- ja wtedy mowie niech sobie opiluje a ja w tym czasie pije kawke ale sie zawsze dziwnym trafem poddaja i przepraszaja
nie przejmuj sie tym zbytnio.
ja na formę boję się że zaraz złamie

---------- Dopisano o 16:42 ---------- Poprzedni post napisano o 16:40 ----------

Caskada ok napisałam tylko jak ja to widzę ciemny odrost w każdym bądź razie odrost reszta bardzo jasna już nie tak jak kiedyś, że miałaś swoje i blond

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2012-02-16 o 16:48
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-16, 16:46   #1169
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 657
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
na 1 ja już widzę czarny odrost tak mi lapek pokazuje
loczki fajne a pokażesz kiedyś się w prostych grzywkę prostujesz?
ja też widzę odrost

Bunny to ja chyba mam taki sam kolor


Widziałyście to? http://elizablog.pl/2012/02/16/termo...w-wazna-rzecz/

i taka osoba poucza inne,które jej słuchają
unikajcie silikonów? ciekawe co w tym sprayu Isany jej chroni włosy przed temperaturą? chyba alcohol denat na 1 miejscu w składzie
BLOND_PRINCESSKA jest teraz online  
Stary 2012-02-16, 16:49   #1170
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
ja też widzę odrost

Bunny to ja chyba mam taki sam kolor


Widziałyście to? http://elizablog.pl/2012/02/16/termo...w-wazna-rzecz/

i taka osoba poucza inne,które jej słuchają
unikajcie silikonów? ciekawe co w tym sprayu Isany jej chroni włosy przed temperaturą? chyba alcohol denat na 1 miejscu w składzie
Eliza zna się na składach to jakaś nowość
xLADYx jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, henna, keratynowe prostowanie, kolor, loreal, loreal długie wlosy, naturalne farby, odcień, odrosty, rozjasnianie, rudy, spalone włosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:18.