Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII - Strona 95 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-02-27, 17:27   #2821
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
czeko a ja objawy swedzenia czy pieczenia mam zawsze dopiero ns dnia... bo po sexie to jestem totalnie znieczulona


ale skad ja to znam


ja wypilam 4 lyzki flegaminy w ciagu 2 dni i kaszlu nawet sladu moze sprobuj?
podoba ci sie po a10 ale u siebie czy u nas?
to jednak fajna i nie ma mopa? ile razy juz umylas wlosy?


zaraz pojde poakceptowac


caly wizaz to jedno wielkie kolko


kitka pewnie ujezdza zyrafy i swietnie sie bawi.
z 6 razy bo po farbowaniu z 4 u mnie też good nie ma mopa JUŻ
flegaminy mówisz a mam spróbuje

ujeżdża żyrafy

Edytowane przez xLADYx
Czas edycji: 2012-02-27 o 17:28
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-27, 17:30   #2822
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Bunny widze dyskusja pod notka na calego...
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-02-27, 17:37   #2823
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Moja mama jest boska :d
Pisze jej zeby kupiła witamine c, ale juz nie dopisywalam ze pęcherz bla bla bla. Stwierdziła że jestem przeziębiona wiec kupiła wapno i gripex Witaminy C oczywiscie nie Ale w wapnie jest to chociaz to wychleje I wode z cytrynką.
Apteke juz mi zamkneli, rano badanie moczu zrobie. Dobrze chociaz ze jak narazie mnie ani nie piecze ani nie sikam co chwile to nie bedzie tak źle może...
ale troszczy sie o ciebie
pij wapno i cytrynke nie masz wyboru w sumie...
a rano badanie moczu koniecznie, ale sadze ze jak cie nie pogna czestomocz to to zapal pecherza nie jest a cewki raczej.
przy zakwaszaniu zapal cewki ustepuje samoistnie w ciagu kilku dni.

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Bunny widze dyskusja pod notka na calego...
tego sie spodziewalam piszac
ale wazniejsze zeby ostrzec biedne zuczki co moglyby jej zaufac
zabawne ze ona pod notka ma prosby o rade- pod tym garnierem i ani me ani be- nie wie co ma im powiedziec
to lepsze niz ma im glupoty gadac i niszczyc wlosy ale po co ktos taki sie bierze za to to ja nie wiem, po chuj pisac o czym sie pojecia nie ma?
chce pokazac efekt farby- to robie notke, pisze ze przedstawiam efekt na takich i takich wlosach, ale nie doradze bo sama jestem laikiem i juz jakiz to wielki wstyd sie do niewiedzy przyznac, o mamusiu
a odwagi podpisac sie im brak, logiczne, lizidupy zwykle...
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-27, 17:47   #2824
czekoladowoo
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladowoo
 
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 24 713
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
ale troszczy sie o ciebie
pij wapno i cytrynke nie masz wyboru w sumie...
a rano badanie moczu koniecznie, ale sadze ze jak cie nie pogna czestomocz to to zapal pecherza nie jest a cewki raczej.
przy zakwaszaniu zapal cewki ustepuje samoistnie w ciagu kilku dni.


tego sie spodziewalam piszac
ale wazniejsze zeby ostrzec biedne zuczki co moglyby jej zaufac
zabawne ze ona pod notka ma prosby o rade- pod tym garnierem i ani me ani be- nie wie co ma im powiedziec
to lepsze niz ma im glupoty gadac i niszczyc wlosy ale po co ktos taki sie bierze za to to ja nie wiem, po chuj pisac o czym sie pojecia nie ma?
chce pokazac efekt farby- to robie notke, pisze ze przedstawiam efekt na takich i takich wlosach, ale nie doradze bo sama jestem laikiem i juz jakiz to wielki wstyd sie do niewiedzy przyznac, o mamusiu
a odwagi podpisac sie im brak, logiczne, lizidupy zwykle...
Zobaczymy... w tym wapnie tyle wit c co w jednej tabletce także coś tam da. Ja ogólnie czuje jakby to była cewka, bo jak miałam wtedy to zapalenie pęcherza to jak sikałam to ból był to od cewki aż na podbrzusze
Narazie mnie nie gna jeszcze

Ok kuriera zamówiłam, wode wstawiłam, pędzle skleiłam, na plan sie podenerwowałam - moge iść grać
A potem pomęcze wstęp i zakońćzenie do pracy, bo tylko to mi zostało
czekoladowoo jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:07   #2825
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 654
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Siema

Bunny heh znowu jesteśmy kółkiem wzajemnej adoracji to już się robi nudne, mogliby wymyślić coś innego
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:09   #2826
_eNchaNted_
Wtajemniczenie
 
Avatar _eNchaNted_
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: śląskowo
Wiadomości: 2 599
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
oooo super, jakbyś mogła zrobić fotkę
doczytałam, że Ewcia Ci już wcześniej wkleiła

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
pisałam "coraz bardziej suche" czyli w tłumaczeniu jeszcze mokre
musisz wierzyć mi na słowo fotka z komórki

u mnie też stoi na kaloryferze ten syropek

wszystkie kolory? przecież tylko jest niebieski i czerwony
wierzę, wierzę

co do butów to u mnie z tego modelu były niebieskie, czerwone, beżowe i jeszcze jakieś, chyba z 5 kolorów

Cytat:
Napisane przez efcia90 Pokaż wiadomość
Buahhot widziałam na blogu, że zaopatrzyłaś się w te serum na rzęsy z L'Biotici Też go mam i jestem mega zadowolona Wklejam foto po miesiącu stosowania, weź pod uwagę, że miałam króciutkie kikuty po przedłużaniu
ale rzęęęsyyyyyyyyyyyy

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
jesli ktoras interesuje to na blogu zrobilam juz analize skladu revlon colorstay
nastepny bedzie ten photo cos tam
zaczynaja mi sie podobac te podklady
dobrze, że nie okazał się się fe, bo polubiłam go

Cytat:
Napisane przez kitkulka Pokaż wiadomość
ok ja lecę, do zobaczenia za tydzień

grzeczne bądźcie

buziaki
o kurcze, nie zdążyłam Ci życzyć udanego wyjazdu..
mam nadzieję, że lot spokojnie przebiegł i że super się bawicie
wracaj cała, zdrowa, opalona i z masą zdjęć!

Cytat:
Napisane przez Melina Pokaż wiadomość
Witam wszystkie Blondyny

Podczytuję Was od pewnego czasu (miałam też szczęście skorzystać z porad Bunny ) i dużo się tutaj nauczyłam - jako początkująca blondynka. Chciałam zapytać, czy któraś z Was miała do czynienia (albo słyszała coś na ten temat) z farbami rozjaśniającymi Vitality's Art Absolute - interesują mnie zwłaszcza odcienie 1000 i 1008. Bardzo długo farbowałam rudościami i naturalnymi odcieniami tej serii i byłam BARDZO zadowolona. Obecnie używam Kolestonu, ale chętnie wróciłabym do Vitality's gdybym tylko nie bała się żółtaczki
Dla zainteresowanych załączam paletę: http://www.labelbeaute.ch/product_in...21&language=de
nasza Asia od Jasia chyba robiła kiedyś Vitality'sem ona powinna więcej wiedzieć o blondach tej marki

Cytat:
Napisane przez Lavia15 Pokaż wiadomość
Wstawiłam do albumu zdjęcia

pierwsze zdjęcie przed farbowaniem (mega nieogar na głowie i brudne kłaki)

i kolejne dwa już po farbowaniu.
mi kolor jakoś nie bardzo się podoba, za ciepły ale na pewno jest już jaśniej

Cytat:
Napisane przez EwCiA000 Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny co tam u Was ciekawego?

mam tylko jedno pytanie, za niedługo ide do fryzjera i chciałabym się Was poradzic, mam dwie opcje:
1) robię balejaż w takim stylu jak na pierwszym zdjęciu
2) rozjaśniam włosy u fryzjera aż dojdę do blondu i później pokrywam je farbą co w stylu zdjęcia drugiego i trzeciego albo loreal 8,13 perłowy beż
Ewa.. przecież to dwa różne kolory, musisz się zdecydować co chcesz! albo chcesz kolor jednolity na poziomie ósemki, albo paski blondo-brązowe
ja osobiście wybrałabym jeden kolor, ewentualnie jak już tak bardzo chcesz ten balejaż to nie z brązem blond jasny i ciemniejszy jak już..

Cytat:
Napisane przez snowhitee Pokaż wiadomość
Jestem z fotkami (wellaton 12/1 + połowa 12/0) Jak dla mnie nie ma różnicy i już wiem, że nie będę w ten sposób farbować, tylko niepotrzebnie wydana kasa, wystarcza mi sam wellaton 12/1 bez mieszanek
ślicznie pasuje Ci taki kolor
no i przez oglądanie właśnie takich fotek zżera mnie od środka, że nie mam prostych włosów

Cytat:
Napisane przez czekoladowoo Pokaż wiadomość
Generalnie kocham swoje włosy po a10 Pierwszy raz od dawna nie widze żadnej żółci w pomieszczeniach gdzie ją widziałam. Wiadomo w każdym świetle inne ale raczej mieści się w granicach beżu i popielu Momentami takie hmm lekkie złotko, ale żółtka zero
czekooo, fajnie, że znalazłaś tą wymarzoną dla siebie farbkę amen

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
szczota i suszarka to wcale nie lepszy wybor
bo wlos jest rozciagany na szczotce mechanicznie i po kilkunastu takich sesjach sie zrywa zwyczajnie z przesilenia...
lepiej prostownica na minimum...
bunny kochana, właśnie o szczoty do modelowania miałam się Ciebie pytać..
byłam w piątek u fryzjera na ścinaniu i mi tak pięknie włosy u nasady podniosła szczotą, dół wyprostowała i normalnie byłam zachwycona chciałam sobie kupić taką szczotkę na wyjątkowe okazję i teraz wielka prośba do Ciebie o radę - wziąć z włosia dzika czy ceramiczną..?

Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
hejo ehhh... smutno mi. Amelce wyskoczyła jaakaś wysypka na całym ciele i najprawdopodobniej szkarlatyna ☠☠☠☠a. powikłanie po anginie :/
biedna malutka niech szybko wraca do zdrowia

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
Blond Bunny i Czekoladowoo dzięki dziewczyny nie ukrywam uspokoiłyście mnie i przekonałyście do spróbowania farb Palette a co mi tam kto nie próbuje ten nie ma. Na pierwszy ogień chyba jednak pójdzie Wellaton 12/1 bo strasznie się na niego zajarałam podziwiając włosy Snow
wellaton ma wodę 9%.. nie wiem czy nie byłaby za słaba na Twoje dość ciemne naturale..
__________________



Edytowane przez _eNchaNted_
Czas edycji: 2012-02-27 o 18:12
_eNchaNted_ jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:14   #2827
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Tak na marginesie Nudze sie :P

http://dziendobry.tvn.pl/video/brune...est,34386.html

peruke załozyła i iq jej podskoczyło
Stereotypy-nie zamienisz slowa z blondi ,a juz wiesz,ze glupia
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:15   #2828
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość




co do suplementow to nalezy brac jeden i tyle ja biore latami "cos" i nic mi nie jest


lece poczytac na bloga elizy co tam sie dzieje i do bunny
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:21   #2829
Carolajn
Rozeznanie
 
Avatar Carolajn
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 929
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

_eNchaNted_ Posiadam w domu 12% z Goldwell'a - jakby tak podmienić albo zmieszać?
__________________

Zapuszczam włosy


blond <3

Alfaparf
Carolajn jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:23   #2830
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez Carolajn Pokaż wiadomość
_eNchaNted_ Posiadam w domu 12% z Goldwell'a - jakby tak podmienić albo zmieszać?
tak,mozesz podmienic
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:26   #2831
xXxKYLIExXx
Zakorzenienie
 
Avatar xXxKYLIExXx
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: <3
Wiadomości: 3 457
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość




co do suplementow to nalezy brac jeden i tyle ja biore latami "cos" i nic mi nie jest


lece poczytac na bloga elizy co tam sie dzieje i do bunny
no wlasnie ja bralam tylko ta belisse a ta nursea o ktorej wspominalam jest na drogi moczowe i zawiera glownie zurawine i wyciag z hibiskusa.
xXxKYLIExXx jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:31   #2832
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII





---------- Dopisano o 18:31 ---------- Poprzedni post napisano o 18:28 ----------

Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
no wlasnie ja bralam tylko ta belisse a ta nursea o ktorej wspominalam jest na drogi moczowe i zawiera glownie zurawine i wyciag z hibiskusa.
niektore witaminy wchodza ze soba w reakcje ..byc moze zurawina czy hibiskus zle laczy sie z ktoras z witamin z belissy

trzeba by bylo poszukac info w sieci
ale jest takie prawdopodobienstwo
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)

Edytowane przez caskada
Czas edycji: 2012-02-27 o 18:33
caskada jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:38   #2833
Agatau88
Zakorzenienie
 
Avatar Agatau88
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 13 007
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

snow
ja tez mam tusz Rimmela
Bede moze pojutrze testować, moze jutro, jak bede miec wenę
Kurde coraz lepszy mi sie ten Rimmel wydaje, a kiedys nawet na niego nie patrzyłam
Agatau88 jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:45   #2834
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

princeska no wlasnie nuda. Ale jak sie nie ma argumentow,to mowi sie o kolku.

Encha jasne ze ceramiczna!nagrzewa sie rownomiernie i daje lepszy efekt.
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:49   #2835
caskada
Zakorzenienie
 
Avatar caskada
 
Zarejestrowany: 2010-03
Lokalizacja: BXL
Wiadomości: 9 124
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

KWA- czytaj "kolko wzajemnej adoracji" po ile to trzeba miec lat zeby pisac takie bzdury


iiiiide na kolacje z tz
__________________
dlugosc 74 /cel 80 cm
blond przyciemniony(7wn)
caskada jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:50   #2836
BLOND_PRINCESSKA
Magda ;)
 
Avatar BLOND_PRINCESSKA
 
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 7 654
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
princeska no wlasnie nuda. Ale jak sie nie ma argumentow,to mowi sie o kolku.

Encha jasne ze ceramiczna!nagrzewa sie rownomiernie i daje lepszy efekt.
przynajmniej mamy się z czego pośmiać
BLOND_PRINCESSKA jest offline  
Stary 2012-02-27, 18:52   #2837
novelove
Zakorzenienie
 
Avatar novelove
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: z Bałtyku :)
Wiadomości: 3 526
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

SIEMKA TLENIONE PUSTAKI!


Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość

ja wypilam 4 lyzki flegaminy w ciagu 2 dni i kaszlu nawet sladu moze sprobuj?
proponuję 30x acodin, raz dziennie



babulki idę po garnierka! Wmawiam sobie, że mam żółte włosy (bo tłuste) i MUSZĘ zafarbować!
__________________
01.03-Palette c10
novelove jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:04   #2838
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez _eNchaNted_ Pokaż wiadomość

ślicznie pasuje Ci taki kolor
no i przez oglądanie właśnie takich fotek zżera mnie od środka, że nie mam prostych włosów

dziękuję

Cytat:
Napisane przez Agatau88 Pokaż wiadomość
snow
ja tez mam tusz Rimmela
Bede moze pojutrze testować, moze jutro, jak bede miec wenę
Kurde coraz lepszy mi sie ten Rimmel wydaje, a kiedys nawet na niego nie patrzyłam
to fajnie mi się bardzo podoba, dziś na szczęście jeszcze do tej pory się nie odbił uff Ja też to pisałam ostatnio, że Rimmel poprawił się bardzo co i rusz jakieś nowości wypuszcza, nawet niezłe, starają się a ceny niewysokie! ja do tej pory tylko z tuszu scandal eyes nie byłam zadowolona

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
SIEMKA TLENIONE PUSTAKI!



proponuję 30x acodin, raz dziennie



babulki idę po garnierka! Wmawiam sobie, że mam żółte włosy (bo tłuste) i MUSZĘ zafarbować!
idź i nie wracaj
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:06   #2839
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
SIEMKA TLENIONE PUSTAKI!



proponuję 30x acodin, raz dziennie



babulki idę po garnierka! Wmawiam sobie, że mam żółte włosy (bo tłuste) i MUSZĘ zafarbować!
chyba juz cie nie lubie
lepiej byc tlenionym niz niedotlenionym
acodin mi nie pomogl juz 2 przeziebienia... nie polecam.
farbuj i dawaj foty
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:09   #2840
Adzi07
Zakorzenienie
 
Avatar Adzi07
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Opole/Kassel De.
Wiadomości: 4 232
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

A gdzie jest Infa?
__________________
blonding+ zapuszczanie 31.08.10.

Basen 21.1.12 wt,cz,niedz. Cel-jeszcze 4kg mniej
Abs 9/30
Adzi07 jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:09   #2841
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
chyba juz cie nie lubie
lepiej byc tlenionym niz niedotlenionym
acodin mi nie pomogl juz 2 przeziebienia... nie polecam.
farbuj i dawaj foty


Tez mi sie wydaje ,ze mam zółte jak są tluste
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:14   #2842
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez Adzi07 Pokaż wiadomość
A gdzie jest Infa?
a Ty z policji jesteś, że się tak ciągle o kogoś wypytujesz? żaaaarcik Infa nasza pewnie zapracowana i czasu brak
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:25   #2843
blond bunny
Zakorzenienie
 
Avatar blond bunny
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 9 069
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

do klubu marsz wszystkie!
__________________
blog blond bunny
blond bunny jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:34   #2844
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
do klubu marsz wszystkie!


---------- Dopisano o 19:33 ---------- Poprzedni post napisano o 19:32 ----------

ja to nie wiem czy ufać takim opiniom jak ktoś testuje coś co ma za free

---------- Dopisano o 19:34 ---------- Poprzedni post napisano o 19:33 ----------

byłam w naturze i nie zdecydowałam się na żaden podkład znowu
l'oreal jakiś taki lejący
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:35   #2845
aniolek99
Zadomowienie
 
Avatar aniolek99
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 1 408
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
To jakies sprawy dotyczace forum,ludzi z forum?

Widze porzywe pijesz Ja tez od 3 dni skrzypokrzywe
__________________


aniolek99 jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:36   #2846
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez aniolek99 Pokaż wiadomość
To jakies sprawy dotyczace forum,ludzi z forum?

Widze porzywe pijesz Ja tez od 3 dni skrzypokrzywe
ja samą pokrzywę od dziś
biorę suplement w którym jest skrzyp więc byłoby za dużo
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:37   #2847
asiabb1983
Zakorzenienie
 
Avatar asiabb1983
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 3 942
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

hej!


Cytat:
Napisane przez _paulinka2 Pokaż wiadomość
hejo ehhh... smutno mi. Amelce wyskoczyła jaakaś wysypka na całym ciele i najprawdopodobniej szkarlatyna ☠☠☠☠a. powikłanie po anginie :/
oj ... a może to ospa? daj znać jak się dowiesz
Cytat:
Napisane przez xXxKYLIExXx Pokaż wiadomość
Czesc dziewczyny


Paulinko
moj kuzyn tez teraz ma ospe ni gruszki ni z pietruszki. w sobote go dopadlo...biedny szkoda mi go.

a tak wogole powiem wam ze odstawilam Belisse 40+, nie wiem poprostu zaczelam sie zle czuc odkad ja biore. Ciagle nie dobrze mi bylo i mialam jakies dziwne kolatania serducha i nadpobudliwosc...dziiwne: confused:
ja miałam to samo po witaminach nawet niedawno pisałam o tym
Cytat:
Napisane przez BLOND_PRINCESSKA Pokaż wiadomość
Siema

Bunny heh znowu jesteśmy kółkiem wzajemnej adoracji to już się robi nudne, mogliby wymyślić coś innego
np.trójkat bermudzki
Cytat:
Napisane przez caskada Pokaż wiadomość
KWA- czytaj "kolko wzajemnej adoracji" po ile to trzeba miec lat zeby pisac takie bzdury


iiiiide na kolacje z tz
to samo przed chwilą pomyślałam
Cytat:
Napisane przez novelove Pokaż wiadomość
SIEMKA TLENIONE PUSTAKI!



proponuję 30x acodin, raz dziennie



babulki idę po garnierka! Wmawiam sobie, że mam żółte włosy (bo tłuste) i MUSZĘ zafarbować!
pustaki
dawaj raz dwa tego garniera i do analizy
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
chyba juz cie nie lubie
lepiej byc tlenionym niz niedotlenionym
acodin mi nie pomogl juz 2 przeziebienia... nie polecam.
farbuj i dawaj foty
racja
Cytat:
Napisane przez blond bunny Pokaż wiadomość
do klubu marsz wszystkie!
juz pędze
__________________
blonding zapuszczanie i regeneracja włosków

było - 1 czerwiec 2013 -36 cm
jest- 1 marzec 2014 - 48,5 cm
po podcięciu 5 marzec - 47 cm

CEL 60 cm



aerobik 2x w tygodniu + Mel B totally fit ! 20 min trening całego ciała
asiabb1983 jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:45   #2848
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość


---------- Dopisano o 19:33 ---------- Poprzedni post napisano o 19:32 ----------

ja to nie wiem czy ufać takim opiniom jak ktoś testuje coś co ma za free

---------- Dopisano o 19:34 ---------- Poprzedni post napisano o 19:33 ----------

byłam w naturze i nie zdecydowałam się na żaden podkład znowu
l'oreal jakiś taki lejący
sugerujesz coś ja sumienie mam czyste, nigdy nie pisałam niczego pod firmę jak coś mi nie pasuje to wale prosto i tyle
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:54   #2849
xLADYx
Zakorzenienie
 
Avatar xLADYx
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 12 127
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Snow to dobrze, że masz czyste ale dam sobie włosa z głowy wyrwać że nie każda ma
xLADYx jest offline  
Stary 2012-02-27, 19:59   #2850
snowhitee
Zakorzenienie
 
Avatar snowhitee
 
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 10 194
Dot.: Włosy na blond farbujemy i o życiu dyskutujemy. Cz. XVIII

Cytat:
Napisane przez xLADYx Pokaż wiadomość
Snow to dobrze, że masz czyste ale dam sobie włosa z głowy wyrwać że nie każda ma
w sumie jak ktoś ma tzw prawdziwą "współpracę" to cholera wie jak to jest

kurde no znów mi się ten tusz na powiekach poodbijał Lavia wstrzymaj się jeszcze z kupnem może
__________________
Blog snow
Włosy55cm->65cm

Dbam o siebie
od marca ćwiczę brzuch i pośladki

snowhitee jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farbowanie, henna, keratynowe prostowanie, kolor, loreal, loreal długie wlosy, naturalne farby, odcień, odrosty, rozjasnianie, rudy, spalone włosy, włosy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:18.