pin up z rozowa kreska - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-02-11, 23:50   #1
smyrgotka
Raczkowanie
 
Avatar smyrgotka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Sheffield
Wiadomości: 474

pin up z rozowa kreska


Tak ostatnio sobie szperalam w tych moich zdjeciach i znalazlam dosc ciekawy makijaz ktory zrobilam juz dawno temu a'la pin up z rozowa kreska do tego mialam mega rozowe usta Z gory przepraszam za jakosc zdjec ale one nie byly robione dla makijazu tylko mialy inne przeznaczenie Tak wiec troche musialam je poprzycinac, powycinac i o to co mi zostalo
Uzylam wtedy bodajze eyelinera costansa carolla, matowego cienia revlonu i jakis tanich cieni rozowych musialbym sprawdzic jak sie nazywaja
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0148.jpg (28,6 KB, 460 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0149.jpg (6,8 KB, 170 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_0150.jpg (12,1 KB, 210 załadowań)
__________________
CEL I- włosy dł. 80cm- osiagnietyaktualnie 82 cm -> 85 cm ->94cm



BLOG

Moje Wlosy
smyrgotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-12, 18:29   #2
ewciaa82
Zakorzenienie
 
Avatar ewciaa82
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Wroclaw
Wiadomości: 6 509
Dot.: pin up z rozowa kreska

Kreska sliczna, niestety wykonczenie dolnej powieki rozem nie przekonuje mnie.
ewciaa82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 11:36   #3
oLLeM
Zakorzenienie
 
Avatar oLLeM
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: ...
Wiadomości: 4 353
Dot.: pin up z rozowa kreska

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Kreska sliczna, niestety wykonczenie dolnej powieki rozem nie przekonuje mnie.
zgadzam się .
oLLeM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 15:55   #4
Milkusiaaa
Przyczajenie
 
Avatar Milkusiaaa
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
Dot.: pin up z rozowa kreska

a ja sie nie zgadzam :P no ale nie kazdy ma takie samo zdanie i dobrze bo wszystkie bysmy chodzilo tak samo umalowane misie makijaz bardzo podoba, bo jest niby prosty ale z pazurem, a nie zawsze jest chec aby ladowac na powieki milion różnych cieni
Milkusiaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 16:21   #5
brizoo
Raczkowanie
 
Avatar brizoo
 
Zarejestrowany: 2011-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 244
Dot.: pin up z rozowa kreska

Mi też się podoba Wyrazisty, ale nie przesadzony.
brizoo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-13, 17:16   #6
redroses
Zakorzenienie
 
Avatar redroses
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 8 539
Dot.: pin up z rozowa kreska

mnie tam się bardzo podoba i kreska i rozowe wykonczenie.
redroses jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-14, 12:22   #7
smyrgotka
Raczkowanie
 
Avatar smyrgotka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Sheffield
Wiadomości: 474
Dot.: pin up z rozowa kreska

Cytat:
Napisane przez marynia_gie Pokaż wiadomość
Bardzo ładny makijaż Zawsze bardzo podobał mi się taki styl, a różowa kreska rozświetla go. Niestety nie potrafię nauczyć się robić kreski eyelinerem. Uzywam kredki ale to nie to samo. Byłabym wdzięczna za jakiekolwiek podpowiedzi bo pewnie coś robie źle ale nie wiem co...
Dziekuje ci i ciezko powiedziec co robisz zle bo nie wiem jak ty ta kreske robisz najlepiej jak by ci ktos pokazal jak sie uzywa poprawnie eyelinera... ja najpierw robie delikatna kreske na gornej powiece a pozniej ja delikatnie pogrubiam az do uzyskania zadawalajacego efektu

---------- Dopisano o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:19 ----------

Cytat:
Napisane przez Milkusiaaa Pokaż wiadomość
a ja sie nie zgadzam :P no ale nie kazdy ma takie samo zdanie i dobrze bo wszystkie bysmy chodzilo tak samo umalowane misie makijaz bardzo podoba, bo jest niby prosty ale z pazurem, a nie zawsze jest chec aby ladowac na powieki milion różnych cieni
Dzieki
__________________
CEL I- włosy dł. 80cm- osiagnietyaktualnie 82 cm -> 85 cm ->94cm



BLOG

Moje Wlosy
smyrgotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-16, 15:18   #8
Patalus
Zakorzenienie
 
Avatar Patalus
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Wiadomości: 6 339
Dot.: pin up z rozowa kreska

kreska świetna, idealna, ale szkoda, że fotki takie mizerne
__________________
Patalus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-17, 20:17   #9
Path09
Przyczajenie
 
Avatar Path09
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 22
Dot.: pin up z rozowa kreska

ładny na mój PinUp zapraszam na Facebooka http://www.facebook.com/pages/Beauty...52452751443021
Path09 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-17, 21:04   #10
LemonLady
Przyczajenie
 
Avatar LemonLady
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 17
Dot.: pin up z rozowa kreska

Bardzo ładny, mocny ale nie przesadzony
LemonLady jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-18, 20:10   #11
smyrgotka
Raczkowanie
 
Avatar smyrgotka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Sheffield
Wiadomości: 474
Dot.: pin up z rozowa kreska

Cytat:
Napisane przez marynia_gie Pokaż wiadomość
A jakiego najlepiej używać? Bo wiem że są takie z miękkim pędzelkiem i z twardym. Ja miałam taki miękki i nie potrafiłam zrobic takiego ładnego zakończenia. Moze z twardym byłoby łatwiej? Jakiego ty używasz?
przy tym makijazu uzywlam zwyklego z constanca carollaa on ma taki w miare twardy aplikator i calkiem bylam zadowolona... a teraz uleglam nowemu z maybellina i tu juz jest miekki ale sztywny(jesli to ma sens ) pedzelek i jest w zelu... i tym na poczatku mi sie preceyzyjniej robilo ale teraz ten pedzelk troche mi sie roztapirzyl i ten zel zrobil sie troche ,,tepy'' wydaje mi sie sie ze kazdym eyelinerem zrobisz ladna kreske wystarczy tylko wprawy wiec... do dziela i cwicz
__________________
CEL I- włosy dł. 80cm- osiagnietyaktualnie 82 cm -> 85 cm ->94cm



BLOG

Moje Wlosy
smyrgotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-18, 22:32   #12
ceciii
Zadomowienie
 
Avatar ceciii
 
Zarejestrowany: 2011-12
Lokalizacja: Na Mazury, Mazury, Mazury, popływamy tą łajbą z tektury!
Wiadomości: 1 425
Dot.: pin up z rozowa kreska

Cytat:
Napisane przez ewciaa82 Pokaż wiadomość
Kreska sliczna, niestety wykonczenie dolnej powieki rozem nie przekonuje mnie.
mnie też nie.... Spodziewałam się czegoś naprawdę różowego, a tu tyle go co na lekarstwo...
Ale kreska na plus )
__________________


23.09.2010r.



NO PAIN, NO GAIN!


Najpiękniejsza
<i>filmy zablokowane</i>
ceciii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-20, 23:20   #13
smyrgotka
Raczkowanie
 
Avatar smyrgotka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Sheffield
Wiadomości: 474
Dot.: pin up z rozowa kreska

Cytat:
Napisane przez marynia_gie Pokaż wiadomość
Ok a więc kupię ten który polecasz i będę próbować Zniechęciłam się za pierwszym razem, ale teraz znowu chcę spróbować. dzięki za inspirację
ciesze sie ze moglam pomoc, jak masz jeszcze jakies pytania to wal smialo
__________________
CEL I- włosy dł. 80cm- osiagnietyaktualnie 82 cm -> 85 cm ->94cm



BLOG

Moje Wlosy
smyrgotka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-21, 16:22   #14
OlZuMo
Zadomowienie
 
Avatar OlZuMo
 
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Niemcy Hildesheim
Wiadomości: 1 265
Dot.: pin up z rozowa kreska

Kreska eyelinerem bardzo ładna ale gdzie podziały sie te piekne kocie oczy (cos tam jest nie tak na tych fotach )aaa i rzęsy ładne )
OlZuMo jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-21, 20:54   #15
smileofangel
Zakorzenienie
 
Avatar smileofangel
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 164
Dot.: pin up z rozowa kreska

piekna kreska
__________________
.
smileofangel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-02-21, 23:38   #16
smyrgotka
Raczkowanie
 
Avatar smyrgotka
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Sheffield
Wiadomości: 474
Dot.: pin up z rozowa kreska

Cytat:
Napisane przez OlZuMo Pokaż wiadomość
Kreska eyelinerem bardzo ładna ale gdzie podziały sie te piekne kocie oczy (cos tam jest nie tak na tych fotach )aaa i rzęsy ładne )
no musisz mi wybaczyc ale tak jak pisalam te zdjecia nie byly robione dla makijazu i po odpowiednich wycieciach i przycieciach prawie wogule nie widac moich oczu no ale chodzilo mi tylko o pokazanie pin up'a z rozowa kreska na dole
__________________
CEL I- włosy dł. 80cm- osiagnietyaktualnie 82 cm -> 85 cm ->94cm



BLOG

Moje Wlosy
smyrgotka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:42.